ست بافت زن و شوهری(16 مدل سنگین)لباس مردانه دختر پسر زوج+مزایا قیمت خرید+نکات

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

Alert!

ست بافت زن و شوهری یا ست لباس بافتنی زوج زن و مرد  پوشاک زمستانه محسوب میشوند از این رو که چند سالی است  تولید کنندگان لباس به این فکر افتاده اند تا انواع لباس های ست را روانه بازار کنند، یکی از آنها ست بافت دوتایی میباشد .

خرید ست لباس بافتنی دو تایی کیوت در طرحهای کلاسیک و اسپرت وارد بازار شده است. لباس‌های بافت لباس زوجی دونفره  زنانه مردانه از لباس‌های پرکاربرد در فصل سرما به خصوص پاییز و زمستان هستند. زوج های جوان حتی پدر دختر یا خواهر برادر همیشه با پوشیدن یک ست هماهنگ ابراز دوست داشتن خود را آشکار میکنند و این خود یک حس خوب به آنها خواهد داد.

قیمت ست بافت دختر و پسر  زمستانه دارای دوخت ظریف با تن خور مناسب  برای ست کردن به همراه استایل اسپرت،روزمره و کژوال به کار میرود. انواع مدل های ترکیبی ست زنانه و ست مردانه با تنوعی بینظیر و قیمت های مناسب از آنچه به دنبالش بودید و هستید را لینک سرا در اختیارتان خواهد گذاشت .

امروز لینک سرا نکاتی را در خصوص خرید و ست بافت را نقد و برسی میکند.، فرقی نمی‌کند کودک باشید، آقا و یا خانم، پیر و یا جوان، این نوع از لباس ها همیشه روی مد هستند. باید این را بدانید شیک‌ پوش بودن تنها بـه پوشیدن لباس گران قیمت نیست بلکه تمیز بودن و همچنین رعایت اصول ست‌ کردن لباس‌ میتواند شما را خوش پوش کند و حتی دیگران هم از شما الگو بگیرند. باید به این نکته هم اشاره کنیم لباس‌ ست باید به گونه‌ای باشند که هر دو نفر در آن احساس راحتی کنند .

    

لباس بافت چیست :  

لباس‌های بافت معمولا از جنس پشم و یا ترکیب پشم با الیاف مصنوعی دیگر هستند ست لباس بافت ، این ست های قرار داده شده تهیه شده از جنس نخ کاموای مرغوب میباشند، که به وسیله پیشرفته ترین دستگاه های بافندگی تولید میشود .

مزایای ست دونفره لباس برای زن و مرد :

ست دونفره لباس  باعث نزدیکی دل‌ها خواهد شد، پس می‌تواند یک هدیه  برای زن و شوهر باشد. پس یکی از راهای چگونه دل شوهر خود را بدست اوریم همین است. با خرید این ست ها از نظر احساسی  زن و مرد را بهم بیشتر نزدیک خواهد کرد. از نظر روانشناسی این موضوع می‌تواند بر روی روابط عاطفی بین زن و شوهر تاثیر خوبی بگذارد پس نه تنها با خرید بافت ست زن شوهر یا هر نوع ست دیگر خود را خوشحال می‌کنید، بلکه روابط خود را هم مستحکم خواهید مرد.

 

فروش ویزه عیدشب یلدا آذر ماه 1402

 

 

 

قیمت ست بافت توسی 255.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود شد

 

ست بافت لوزی دختر پسر

 

قیمت ست ریز بافت  279.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

ست بافت خبط دار دو رنگ مردانه زنانه دخترانه پسرانه 2024

 

قیمت ست بافت مشکی توسی 255.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود شد

 

 

ست بافت خاکی

 

قیمت ست بافت خاکی 255.000 تومان

موجود شد

     

 

 

قیمت ست بافت سفید

 

قیمت ست بافت سفید 119.000 تومان

موجود شد

     

 

ست بافت طرح دار جگری جیگری بفنش

 

قیمت ست بافت طرح دار 119.000 تومان

موجود شد

     

قیمت ست بافت سبز

 

قیمت ست بافت سبز 255.000 تومان

موجود شد

 

ست زن شوهر زرشکی

 

قیمت ست بافت زرشکی 255.000 تومان

موجود شد

  

ست بافت زن و شوهری

 

قیمت ست بافت 88.000 تومان

فقط 2 عدد باقی مانده

موجود است

     

ست بافت ساده

 

قیمت ست بافت ساده  199.000 تومان

1 جفت  ارسال خواهد شد

موجود است

      ست بافت زن و شوهری

قیمت ست بافت صورتی توسی 159.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

ست بافت صورتی  قهوه ای

قیمت ست بافت صورتی  قهوه ای 179.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

   ست بافت دختر و پسر

قیمت ست بافت مشکی مشکی 169.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود نیست

   ست لباس زن و شوهر ولنتاین

قیمت ست بافت مشکی خط تیره  169.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

  

قیمت ست بافت مشکی زرد 169.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

ست بافت زن و شوهری

قیمت ست بافت 255.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود شد

 

آیا تصاویر ست بافت واقعی میباشد:

بله همه تصاوير ست بافت زن و مرد به طور طبيعي و توسط مدلهایی که  ست را بر تن نموده اند بارگزاري شده اند. دقيقا محصولي که در تصاویر ملاحظه میفرمایید برایتان ارسال خواهد شد.   

انواع ست دونفره کدام اند: 

ست دونفره تیشرت،تیشرت و تونیک،پیراهن و مانتو،ست دونفره بافت، سویشرت و تونیک  ست لباس بافت به نحوه طراحی که میتوانید در منزل، مکان‌های عمومی و حتی مجالس نیز استفاده نمایید . 

راهنمای خرید لباس بافت :

اگر بخواهیم در مورد خرید لباس توضیح دهیم در این مقاله نمی گنجد و ما فقط به گفتن چند نکته بسنده خواهیم کرد همیشه لباس بافتی بخرید کـه کاملاً اندازۀ بدن شما  باشد نه زیاد جذب و نه خیلی گشاد باشد همیشه یادتان باشد لباس بافت رنگ تیره شـما را لاغرتر و جمع و جورتر نشان می دهد. اما بافت رنگ‌ روشن اندام شما را بزرگ‌تر و حجیم‌ تر جلوه می دهد. پس اگر لاغر هستید و میخواهید کمی پر تر باشید از لباس رنگ روشن نه زیاد تنگ و نه زیاد گشاد استفاده نمایید.توجه نمایید خرید حضوری لباس ست زن و شوهر نداریم فقط انلاین فروش داریم.  

 

شستشو لباس بافت با دست چگونه است :   

قبل اموزش باید به این نکته اشاره کنیم لباس‌های بافت نباید با شوینده‌های آنزیم دار بشویید علت آن این است که الیاف پشم برپایه پروتئین ساخته شده و این آنزیم‌ها هم پروتئین را در خود حل میکنند و باعث آسیب به بافت لباس خواهد شد. 

برای  شستن لباس بافت اول باید تشت یا لگن را از آب نیمه گرم پر نمایید و یک قاشق معمولی نرم کننده مو یا شامپوی بچه یا مایع ظرفشویی به آب اضافه نمایید بعد  لباس بافت را داخل تشت بگذارید و بگذارید همه لباس خیس خالی شود. بعد بگذارید لباس به مدت 20 دقیقه کمتر یا بیشتر در این شرایط بماند البته میتنواند خیلی کمتر هم شود.

بعد از 20 دقیقه لباس بافت را در بیاورید و آب اضافی آن را خارج نمایید . و به آرامی در تشت ابکشی نمایید توجه فرمایید که نباید لباس را بچلانید. لباس را به آرامی  فشار دهید تا آب آن بیرون بریزد بدون انکه به لباس فشار بیاورید.  

اگر میخواهید لباستان بعد آب کشی آسیب نبیند و حوصله دارید یک حوله بر روی یک سطح افقی صاف بگذارید. لباس را روی آن حوله بخوابانید و حوله را رولی یا پیچ دهید و با دست رول را فشار بدهید تا آب لباس توسط حوله جذب شود اما اگر این کار را راحت نیستید میتوانید لباس را روی یک توری بگذارید تا آب ان خارج شود.

بعد از خارج شدن آب لباس آن را کامل از دو طرف با دست بگیرید تا شکل لباس به خود بگیرد مثل زمانی که روی رخت آویز آویزان میکنید تا لباس بافت فرم خود را بعد خشک شدن از دست ندهد

برخی ها میگویند زیر لباس را یک حوله بگذارید و بعد ان را بر روی بند رخت آویزان نمایید یا روی یک سطح افقی بگذارید و برخی ها هم به این کار اعتقاد ندارند اما یادتان باشد قبل از گذاشتن روی بند رخت اطمینان پیدا کنید که 90 درصد آب لباس بافت خارج شده باشد تا لباس شما بعد آویزان کردن گشاد نشود نکته اخر این که لباس بافت را با آب خیلی گرم یا داخل ماشین لباس شویی شستشو ندهید چون به بافت لباس آسیب وارد میشود البته راهای  دیگری هم برای شسشتو هست کمه شما میتوانید در فضای مجازی آن را جستجو نمایید و بسنده به این اموزش نکنید.

 

لباس بافت رو با چی بپوشیم :

لباس بافت رو میتوانید با کاپسن های گشاد چرم و دیگر مدلها بپوشید و خانوم ها میتوانند از پانچو استفاده کنند و اگر به دنبال این هستید که لباس بافت رو با چی بشوریم بهترین گزینه شسشت دست و مواد شوینده سبک مثل پودر رخت شویی و مایع دست و حتی ابو صابون است.

 

جمع بندی :

با تشکر از همراهی شما خانوم ها و اقایان، امیدواریم ست بافت های که قرار داده ایم برایتان مفید  باشد. .یاد اور میشویم در صورت دریافت راهنمایی و مشاوره در مورد ست های مورد نظر شما از قسمت نظرات سوال خود را ارسال نمایید ، ما جوابگوی سوالهایتان خواهیم بود . این ست لباس دوتایی بیشترین رضایت کاربران را دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *