پیراهن ارزان قیمت مردانه[13 مدل سنگین]+قیمت خرید فروش نکات بالا بردن عمر لباس پارچه ای

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 6 {دقیقه}

توضیحات

پیراهن ارزان قیمت مردانه یا پسرانه یکی از پوشاک دوست داشتنی برای اقایان به شمار می اید که میشود گفت این نوع استایل یک استایل کلاسیک میباشد جنس پیراهن‌ های مردانه بیشتر از نخ و الیاف مصنوعی هستند که جنس نخی بهترین نوع میباشد. پیراهن های مردانه در این سالها دست خوش تغییرات بزرگی که این سالهای پیراهن های مردانه هاوایی بسیار پر طرفدار شده است این پوشاک که از جنس پارچه است بسیار راحت و با دکمه هایی که دارد به سادگی قابل پوشیدن میباشد که در انتخاب و خرید پیراهن باید به چند اصل توجه فرمایید که ما قصد دارید در این مقاله به نحوه خرید در مورد راهنمای خرید پیراهن مردانه سنگین خاص شیک مجلسی بپردازیم.

 

 

راهنمای خرید پیراهن مردانه پسرانه چیست :

در هنگام خرید پیراهن مردانه باید بدانید سایزتان چه شماره ای است در هنگام پرو لباس بعد پوشدن آن دقت نمایید که پیراهن به کمر و سینه شما جذب نشود که این نوع پیراهن ها مناسب شما نخواهد بود و سایز انتخاب نمایید که در ان راحت باشید. دقت نمایید برخی از پیراهن ها بسیار کوتاه هستند سعی کنید از این نوع پیراهن ها انتخاب نکنید چون با کوچک ترین حرکت بدنتان دیده خواهد شد. پس در هنگام خردی پیهران به چند اصل طلایی مثل سایز مناسب پیراهن سرشانه های پیراهن مدل یقه آستین پیراهن توجه به بلند پیراهن جنس و رنگ پیراهن توجه فرمایید تا بعد خرید پیراهن پشیمان نشوید و در اخر ساده ترین راه برای فهمیدن این که پیراهنی که میخرید با کیفیت است یا نه باید به نوع دوخت و پارچه آن دقت فرمایید .

افراد چاق یا لاغر چه پیراهنی را انتخاب کنند :

افرادی که چاق هستند و دارای کشم و پهلو میباشند از خرید پیراهن های تنگ و چسبان دوری نکنند و اگر میخواهید که این برجستگی های چربی کمتر دیدیه شوند از لباس های تیره مخصوصا مشکی ساده یا طرح دار استفاده نماییند چون رنگ تیره باعث میشود هم لاغر تر به نظر برسید و هم برجستگی های شما کمتر دیده شود.

برای افراد لاغر کار راحتی بنظر میرسد اما این طور نیست آنها هم دردسر های خودشان را دارند افردا لاغر اگر میخواهند پهن تر به نظر برسند باید پیراهن چهار خونه و خط دار اففی استقاده نماییند.پیراهنی انتخاب نمایی که در آن ظاهرتان ضعیف بنظر نرسد مثلا پوشیدن پیراهن گشاد استین کوتاه یک فرد لاغر را لاغر تر نشان خواهد داد مخصوصا استفاده از شلوار های چسبان که باعث میشود بیشتر لاغر به نظر برسید . پیشنهاد میشود افراد لاغر در زیر پیراهن خود یک تیشرت هم بر تن کنند تا پر تر به نظر برسد.

 

چطور پیراهن مردانه را در فروشگاه انترنتی بدون پرو سفارش دهیم :

اگر میخواهید پیراهنی را از فروشگاه اینترنتی سفارش دهید اما نگران هستید که کوتاه باشد یا بلند ساده ترین کار این است که یک پیراهنی که اندازه خود هستید را بردارید و بعد عرض شانه عرض سینه قد و قد استین آن را با متر اندازه گیری نمایید چون در فروشگاه های انلاین لباس اندازه پیراهن ذکر شده است و اگر از لباس خوشتان آمده میتوانید با این ترفند لباس خود را سفارش دهید.

 

پیراهن مردانه چرمی مشکی

 

قیمت پیراهن چرمی مشکی 455.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

پیراهن مردانه سرمه ای

 

 

قیمت پیراهن ساده سرمه ای 279.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

 

پیراهن نارنجی مردانه

 

 

قیمت پیراهن خط دار نارنجی 249.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

پیراهن خط دار مردانه

 

 

قیمت پیراهن خط دار مردانه 139.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

قیمت پیراهن ساده آستین چهار خونه

 

 

قیمت پیراهن ساده آستین چهار خونه  69.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

فروش ویزه بهاره خرداد 1402

پیراهن مردانه رنگ لیمویی

 

 
قیمت پیراهن ساده آستین بلند لیمویی 69.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

پیراهن مردانه رنگ سبز لنجی تیره

 
قیمت پیراهن مردانه سبز 89.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

پیراهن مردانه رنگ طوسی چهارخونه

 
قیمت پیراهن مردانه رنگ طوسی 89.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

پیراهن مردانه رنگ سرمه ای

 

قیمت پیراهن مردانه پسرانه سرمه ای 85.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

پیراهن مردانه رنگ زرشکی

 
 
قیمت پیراهن ساده آستین بلند زرشکی 89.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

پیراهن مردانه رنگ زغالی

 

قیمت پیراهن مردانه ذغالی 89.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

پیراهن شطرنجی مردانه

 
قیمت پیراهن شطرنجی مردانه 89.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

اگه این مدلهای پیراهن راضیتون نکرده و دنبال مدلهای خاص هستید اینجا را لمس یا کلیک نمایید

 

پیراهن مردانه از کجا بخریم :

شما میتوانید پیراهن خود را به ورد به ایکون سبز رنگسفارش دهید و فرم مشخصات را کامل پر نمایید و دیگر کارتان تمام شده و ما بعد تایید پیراهن را هر کجای ایران که هستید ارسال خواهیم کرد و بعد چند روز پیراهن درب منزل شما به شما تحویل داده میشود.

پیراهن‌ مردانه چیست :

پیراهن مردانه پوشاک کلاسیکی است که اولین پیراهن مردانه در سال 181 توسط شرکت برون و دیویس تولید شده است شکل پیراهن مردانه به دو مدل آستین بلند و آستین کوتاه دکمه دار و داری جیب و بدون جیب میباشد. پیراهن مردانه یکی از پوشکاکی است که برای تولد، روز مرد، ، سالگرد ازدواج محل کار اداره و… می توانید مورد استافده قرار بگیرد که پوشیدن پیراهن در خانه مناسب نیست چون در ان راحت نخواهید بود.

جنس پیراهن مردانه چیست :

پیراهن کلاسیک مردانه معمولاً از نخ و الیاف مصنوعی تولید میشوند. هر یک از این الیاف ویژگیهای خاص خود را دارند. به عنوان مثال ، نخ قابل تنفس است ، اما مصنوعی ارزان ممکن است باعث عرق کردن بدن شوند که میشود گفت نایلون و پلی استر انواع الیاف مصنوعی هستند. بنابراین به عنوان مثال پیراهن نخی در تابستان و پیراهن مصنوعی در فصل سرما بپوشید.

پرطرفدار طرین رنگها در انتخاب پیراهن مردانه کدام رنگها هستند :

معمولا رنگ مشکی سفید کالباسی یاسی خردلی گلبهی غازی لیمویی سبز بادمجانی یشمی جزو پر طرفدار ترین ها هستند.

چیکار کنیم پیراهن مردانه عمر بالایی داشته باشد :

ساده ترین راه این است که پیراهن را با آب سرد شسته و از شوینده های سبک برای شستشو پیراهن استفاده نمایید.سعی کنید از درجه حرارت خیلی بالا برای شستن لباسها استفاده نکنید اگر اب هر چقدر سرد تر باشد بهتر است و نکته بعدی این است همیشه لباستان را در جای قرار دهید که چروک و حالت خود را از دست ندهد.

چیکار کنیم با پیراهن خوش تیپ باشیم :

در ابتدا باید بگوییم هیچ راهکاری جز ورزش کردن باعث خوش تیپی نخواهد شد اگر میخواهید با هر لباسی استایل جذابی داشته باشید حتما ورزش نمایید . اما در انتخاب پیراهن مورد نظر حتما باید دقت نمایید چه رنگی و چه سایزی به بدن شما می آید خیلی افراد با لباس چسبان جذاب تر میشوند و خیلی ها هم نه پس در انتخاب لباس به خودتان نگاه کنید نه به دیگران نکته بعدی این است که لباس شما آستین بلند یا کوتاه باشد در استایل شما تاثثیر گذار است که بدون شک در این سالهایی که خودتان لباس انتخاب کرده اید میدانید چه سبکی مناسب شما خواهد بود.

چیکار کنیم پیراهن زود خشک شود:

اگر میخواهید پیراهن شما بدون دخالت چیز و در هوای آزاد زود تر خشک شود ابتدا آب آن را به ارامی گرفته و پیراهن را کامل و بدن تا زدن روی رخت لباس آویزان نمایید و هر چند سایت یک بار پیراهن را از بالا به پایین برعکس آویزان نمایید در این حالت پیراهن زودتر خشک خواهد شد .اگر میخواهید بدانید چیکار کنیم لباس چروک نشه میتوانید از این ترفند استفاده نمایید.

چیکار کنیم پیراهن ارزان قیمت مردانه رنگ پس ندهد :

برای انی کار از شونده های سبک استفاده نمایید مثل صابون پودر لباس شویی دستی و از اب سرد استفاده نمایید که آب هر چقدر سرد تر باشد بهتر است و اگر فکر میکنید چیکار کنیم لباس مشکی رنگ پس نده این ترفند برایتان موثر است.

پیراهن اسلیم فیت چیست یعنی چه :

پیراهن اسلیم فیت یعنی یک لباس جذب و اندامی که مناسب آنهایی کاست که بدن لاغری دارند و از همه مهم تر شکم ندارد که معمولا به صورت جعبه ای فروخته میشوند.

آموزش اتو زدن پیراهن مردانه چگونه است:

معمولا سعی کنید پیراهن را با اتو های بدون بخار اتو نکنید و اگر این کار را میکنید دمای اتو بالا نباشد و میتوانید جهت خیس کرد پیراهن از اسپری اب استفاده نمایید که ما پیشنهاد میکنیم حتما فیلم های اموزش را مشاهده نمایید.

نگهداری پیراهن چرمی مردانه :

یکی از نکات مهم در نگهداری پیراهن استفاده ، از نرم‌کننده‌های مخصوص چرم میباشد مورد بعدی برای گرفتن غبار روی لباس ، می‌توانید از برس مخصوص، یک حوله یا یک پارچه نمر  مرطوب استفاده بفرمایید برای اطلاعات بیشتر در مورد نگهداری لباس چرم به مقالات دیگر سایت ها مراجعه نمایید.

 

 

 

چکیده مطلب :

با آرزوی سلامتی خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز امیدواریم معرفی پیراهن ارزان قیمت برای شما مفید باشد. هنگامی که در مورد پیراهن مورد نظر قصد مشاوره دریافت می کنید، سوالات خود را در قسمت نظرات یا چت بپرسید. توجه داشته باشید برای این که پیراهن بر تن شما زیبا باشد اولویت تناسب اندام شما خواهد بود و مورد بعدی انتخاب رنگ و طرحی است که همسو با تیپ شما باشد و نکاتی همچون انتخاب سایز درست هم مهم است چو پیراهن گشاد ممکن است برای شخصی مناسب باشه اما برای شما خیر درم ودر پیراهن تنگ هم همینطور میباشد پس این موارد را رعایت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *