14 مدل خمیر دندان ریز اتوماتیک کیوت به همراه جا مسواکی+خرید و ارسال فوری

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 7 {دقیقه}

خرید اینترنتی جا مسواکی و خمیر دندان ریز اتوماتیک محصولات جدید بهداشتی برای خرید هستند ، خانه یکی از ضرورتی ترین وسایلی است که باید در حفظ نظافت آن دقت بفرمایید. مسواک نقش به سزایی برای سلامتی دهان و دندان مار به عهده دارد چون با یک مسواک زدن ساده میتوانید از خرابی دندان جلوگیری برمایید مخصوصا در این روزهای کرونایی که هم هزینه های درمان دندان بالاس و هم بخاطر ویروس کرونا طبیعتا به مطلب رفتن کمی برایمان سخت خواهد بود.به شما همراهان عزیز توصیه میکنیم که استفاده از مسواک و یک نگهدارنده جا مسواک و خمیر دندان را فراموش نکنید البته فرقی ندارد جا مسواکی مورد نظر شما چه قیمتی دارد مهم این است که مسواد در محلی بدون آلودگی قرار داده شود.

 

جا مسواکی چیست :

جا مسواکی خمیر دندانی محلی برای نگهداری مسواک است چرا چون شما مسواک را در دهان خود میکنید و همان طور که میدانید بسیار از بیماری ها از طریق دهان وارد بدن میشوند پس ااگر مسوام خود را درست نگهداری نکنید و میکروبی شود دچار بیماری میشود پس داشتن جا مسواکی بسیار واجب است یعنی از نان شب هم واجب تر خواهد بود البته نیازی نیست جا مسواکی داشته باشید باید در محلی باشد که تمیز باشد.

 

 

 

بهترین و بدترین مکان برای نگهداری مسواک:

بهتر است بعد مسواک زدن مسواکتان را در محلی قرار دهید (به صورت ایستاده) که بدون رطوبت باشد و به عبارت ساده محلی باشد که مسواک به راحتی خشک شود زیرا مسواکی که نتواند خشک شود و همیشه خیس بماند این مسواک در ظاهر تمیز میتوانید محیط خوبی برای رشد باکتری ها شود پس بهترین مکان فضایی است که مسواک به راحتی خشک شود .

آیا میشود عمر مسواک را افزایش داد:

معمولا عمر مفید مسواک ها 3 تا 6 ماه یا 3 تا 4 ماه هستند البته این زمان بر میگردد به جنس مسواک شما طبیعتا اگر مسواک بی کیفیت استفاده میکنید این اعداد میتواند تغییر کنید.اما اگر مسواک ها را همیشه خشک نگه دارید یا در جایی قرار دهید که به بافت برس فرچه آن آسیب وارد نشود معمولا در این حالت اسیب کمتر به برس مسواک وارد میشود و میتوانید با همین راهکار ساده طول عمر مسواکتان را بالا ببرید.

شرایط نگهداری مسواک در سفر چگونه است:

در هنگام مسافرت مسواکتا که قبلش باید کاملا خشک باشد را در یک محفظه باکس مانند قرار دهید تا هم آسیب نبین و هم در معرض اودگی ها قرار نگیرد بگذارید.

چگونه مسواک خود را ضد عفونی کنیم

اگر به هر دلیلی زمانی مسواکتان آلوده شد ساده ترین کار برای ضد عفونی کردن مسواک استفاده از دهان شویه ها میباشد که قیمت بالایی هم ندارند. کلرهگزیدین موجود در دهان شویه ها برای ضد عوی کننده دهان و مسواک بسیار عالی هستند.البته تمیز کننده های خانگی هم هستند که ما توصیه میکنیم که یک دهان شویه تهیه بفرمایید.

آموزش روش درست مسواک زدن:

از قدیم گفتن شنیدن، کی بود مانند دیدن پس بهتر است برای روش صحیح مسواک زدن حتما فیلم های آموزشی را مشاهده بفرمایید .اما در هنگام مسواک‌زدن باید انجام حرکات دایره‌ای و بالاو پایین صحیح است و زمانی که به لثه میرسید این حرکات را باید ملایم تر انجام دهید تا به لثه آسیب وارد نشود

یادتان باشد که طبق نظرات پزشکان نباید در هنگام مسواک زدن به مسواک فشار زیادی وارد شود در حدی باشد که خودتان اذیت نشوید یا فردا که از خواب شدید احساس کنید دهانتان و لثه هایتان زخم شده است.معمولا گفته میشود بعد غذا خورد مسواک نزنید و در اخر باید اشاره کنیم که حتما در کنار مسواک یک مسواک زبان هم تهیه بفرمایید.

چگونه جا مسواکی پلاستیکی را شستشو دهیم :

ضد عفونی کردن یا استریل کردن جا مسواکی پلاستیکی کار آسانی است فقط باید جای مسواکی را چند دقیقه درون یک ظرفی که حاوی مایع سغید کننده رقیق شده است قرار دهید و بعد آن را با آب گرم شست شو نمایید.

 

اگر قسمت هایی از جا مسواکی که قابل دسترس نیست و ممکن است کثیف باشد و شما بخواهید آن تمیز نمایید میتوانید از فرچه دسته دار برای پاک کردن نقاط غیر دسترس استفاده کنید.

اگر جا مسواکی شما دارای چسبانک است آن را جدا نمایید و آن را جدا با ابو صابون شستشو نمایید چون مایع سفید کمنده به چسبانک اسیب وارد میکند و ممکن است کارایی خود را از دست دهد.اگر جا مسواکی شما از جنس استیل یا از جنسی بود که احساس میکنید ممکن از با تماس مایع سفید کننده اسیب ببیند با محصولات دیگر پاک کننده جا مسواکی خود را شسشت شو دهید.

 

جای مسواک و خمیردندان اتوماتیک

 

قیمت جای مسواک و خمیردندان اتوماتیک 120.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود شد

 

جا مسواکی کیوت

 

جا مسواکی کیوت :

این محصول کیوت 1 عدد جای خمیر دندان و 3 مسواک را در خود جای دهد  خمیر دندان را روی آن پیچ کنید، مسواک بچه را در موقعیت خود قرار دهید و فشار دهید، سپس مقدار مناسبی از خمیر دندان را پخش می کند. ساده برای استفاده، بدون خمیر دندان هدر رفته و بدون باتری مورد نیاز است.

 

قیمت جا مسواکی کیوت 120.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود شد

 

 

 

جا مسواکی خمیر دندان اتوماتیک

جا مسواکی جدید شیک و جای خمیردندانی خودکار دیواری جنس پلاستیکی ارزان 2 نفره طرح مینیون در دو طرح تک چشم و دو چشم موجود است. اندازه این جا مسواکی خمیر دندانی مدرن 19 سانتی متر است.خمیر دندان بالای سر این عروسک و مسواک در دو دست این محصول قرار میگیرد.

قیمت جا مسواکی جا خمیردندان 55.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

جا مسواکی خمیر دندانی اتوماتیک

جا مسواکی فانتزی بچه گانه اتوماتیک عروسکی دیواری دو مسواکی و یک عدد خمیر دندان که خمیر دندان در بالای سر این محصول نصب میشود و دو مسواک در دو دست این عروسک قرار میگیرد.

قیمت جا مسواک خمیر دندان دو نفره 55.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

جا مسواکی خمیر دندانی پلاستیکی

بهترین و بدترین مکان برای نگهداری مسواک:

جا مسواکی خانواه اتوماتیک کلاسیک پلاستیکی دارای نگهدارنده مسواک 4 نفره طرح سفینه فضایی با قابلیت رینخت خمیر دندان روی مسواک با یک فشار ساده این جا مسواکی که به دیوار متصل میشود نصب آسون بر روی دیوار در سرویس بهداشتی ، حمام اتاق خواب و هر جایی که شما مایل باشید.

قیمت جا مسواکی اتوماتیک 65.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

جا مسواکی ارزان

جا مسواکی ساده چسبونکی دیواری مناسب قرار دادن خمیر دندان و مسواک تا 5 عدد قرار میگرید.قبل نصب این جا مسواکی حتما دیوار مورد نظر تمیز باشد.

قیمت جا مسواکی حلزونی 20.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

جا مسواکی خمیر دندانی ارزان

باکس نگهداری جا مسواکی و خمیر دندان خانگی مدل قورباغه که نحوه چشیاندان ان بدین گونه است که فقط چهار پای چسبونک دار این قروباغه را به دیوار کاشی بچسبانید. این محصول 20 سانتی متری برای استفاده برای نگهداری سایر وسایل ریز حمام و اشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت جا مسواکی قورباغه 20.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

جا مسواکی خمیر دندانی خرید

یک محصول برای جای نگهداری مسواک و خمیر دندان با سایز 14 سانتی متر که برای نصب این جا مسواکی فقط باید 3 عدد چسبانکی که در پشت این محصول تعبیه شده است به دیوار بچسبانید و از آن استفاده نمایید.

قیمت جا مسواکی کفشدوزک 30.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

جا مسواکی طرح لاک پشت

 

یک جا مسواکی ساده خمیر دندانی کوچک پلاستیکی زیبا که کودکان را جذب خود میکند این جا مسواکی همانند محصولات دیگر به صورت چسبانکی به دیوار مورد نظر نصب میشود.

 

قیمت جا مسواکی لاک پشت 20.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

جا مسواکی دیواری خرس

 

یک جا مسواکی عروسکی بامزه جا مسواکی برای دستشویی از جنس پلاستیک درجه یک مناسب قرار دادن لوازمی با اندازه کوچک مثل مسواک، قاشق و چنگال، مداد، خودکار، لوازم آرایشی کاربرد دارد. ارسال رنگ این محصولات به صورت رندم است چون ممکن است تمامی رنگ ها موجود نباشد اما شما رنگ مورد نظر خود را در توضیحات سفراش قید بفرمایید.

قیمت جا مسواکی خرس مهربان 20.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

جا مسواکی پلاستیکی چسبانکی

 

جا مسواکی فانتزی طرح پرنده همانند محصولات دیگر برای قرار دادن مسواک و خمیر دندان مناسب است که در پشت محصول 3 عدد چسبانکی قرار دارد که می توانید ان را دیوار کاشی چسب دهید در صورت خرابی چسبانکی بعد استفاده میتوانید ان را تعویض نمایید.

قیمت جا مسواکی دیواری 20.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

جا مسواکی در بسته

 

جا مسواکی لوکس فانتزی در بسته مخصوص مسافرت محل کار و خانه این جا مسواکی در دار خرگوشی که دو مسواک و خمیر دندان در خود جای میدهد.این جا مسواکی پلاستیکی درب چفتی عروسکی دارد.از جا مسواکی طرح خرگوش میتوانید برای قرار دادن وسایل دیگر استفاده کنید.از انجایی که این جا مسواکی استوانه ای عروسکی فانتزی است بچه عاشق آن خواهند شد.

قیمت جا مسواکی در دار 40.000 تومان

3 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

جا مسواکی لیوانی درب دار با کلاس لاکچری که مناسب قرار دادن 2 عدد مسوام و یک عدد خمیر دندان است.با خرید جا مسواکی لیوانی در شیشه ای شفاف میتوانید از این محصول برای سفر و مسافرت استفاده نمایید. دارای از بهترین متریالِ PP یا پلی پروپیلن است.البته میتوانید وسایل دیگر خود را هم در این جا مسواکی لیوانی قرار دهید.

قیمت جا مسواکی لیوانی درب دار 20.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

باکس نگهداری مسواک مرسی 2عددی

جا مسواکی جا مسواکی قابل حمل شرکت ایرانی مرسه 2 عددی طرح اف لاتین جا مسواک مسافرتی مرسه وسیله برای نگهداری مسواک است برند مرسی از برترین تولیدکنندگان صنعت پلاستیک میباشد . شما می توانید مسواک خود را با هر اندازه ای درون آن جای دهید این جا مسواکی برای مسافرت و خانه مورد استفاده قرار مگیرید و فقط کافی است مسواک خود را در این جا مسواکی درب دار قرار دهید و دیگر نگران کثیف شدن ان نباشید.

قیمت باکس نگهداری مسواک مرسی 20.000 تومان

2 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

آیا جا مسواکی فقط برای قرار دادن مسواک و خمیر دندان است:

شما میتوانید از این محصولات برای قرار دادن هر وسیله مناسب قرار دادن لوازمی با اندازه کوچک مانند مسواک، قاشق و چنگال، مداد، خودکار، لوازم آرایشی و غیره کاربرد دارد.

چگونه یک جا مسواکی مناسب انتخاب کنیم:

سعی کنید جا مسواکی انتخاب نمایید که به تعداد اعضای خانواده شما مسواک و خمیر دندان به راحتی در خود جای دهد.

جا مسواکی موجود در بازار از چه جنسی میباشند:

پلاستیکی،پی وی سی،شیشه ای،فلزی سرامیکی،چینی،نمدی مدرن کلاسیک و غیره تولید میشود.

بهترین مسواک موجود در بازار چیست :

در بازار مسواک های زیادی وجود دارد که کیفتی خوبی دارند مثل سنسوداین سیگنال و مسواک 2080 که فرق این مارک ها با مارکهای ارزان این است که عمر بیشتری خواهند داشت و دندان شما را بهتر تمیز میکنند البته بر حسب نیاز خود برس نرم یا متوسط و سخت انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *