میز پلاستیکی بچه گانه [مرسه]+سیار همه کاره تحریر لب تاپ سالمند بیمار کودک مسافرت

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 7 {دقیقه}

میز پلاستیکی بچه گانه یا میز تحریر دارای تنوع بسیاری در ایران میباشد که این روزها قیمت های بالایی پیدا کرده اند اما مواقعی پیش می آید که نیاز به یک میز داریم آن هم یک میز ساده و مقاوم که میز قابل حمل مرسه بهترین گزینه برای این مشکل است . از این میز فانتزی میتوانید در هر کجایی که نیاز دارید استفاده کنید در حمام تا اتاق خواب کودک تا محل کارتان حتی میتوایند از این میز به عنوان شلف داخل کابینت یا داخل کمد استفاده نمایید و از داشتن این میز لذت ببرید.این میز همه کاره یا چند کاره مرسه میتواند یک میز لپ تاپ یا تبلت شما هم باشد.

میز پلاستیکی چند کاره کودکانه اگر علاقه زیادی به دراز کشیدن رو زمین یا تخت دارید میتوانید از این میز کوچک کاربردی استفاده کنید چون به راحتی پاهایتان در داخل دو طرف پایه میز قرار میگرید و شما به راحتی میتوانید از دیدن فیلم لذت ببرید  و از دو محفظه ای که در دو طرف این میز سیار چند کاره قرار دارد به عنوان یک جای وسایل کاربردی استفاده نمایید . این میز مناسب بیمارانی که در تخت توانایی بلند شدن ندارد و احتیاج به غذا خورد دارند میباشد.علاوه بر تمام ویژگی های مثبت این محصول این میز بهترین دوست برای کودکانتان میباشد فقط کافی است این محصول را روی فرش بگذارید تا کودکانتان کارهای روز مره خود را روی این میز انجام دهند. این میز به علت پلاستیکی بودن در صورت کثیفی به سادگی در حمام قابل شست شو میباشد.

 

میز پلاستیکی بچه گانه

 

 

فروش ویژه میز کودکانه دی ماه 1402 کریمس 2024 کیفیت خوب مقاوم و عمر بالا برای کودکان گوگولی و بیماران.

مزایا میز تحریر کودکان بزرگسالان قابل حمل چند کاره از دید مشتریان :

میز پلاستیکی کودکانه بخاطر سبک و بی خطر است برای کودکان بسیار پر طرفدار میباشد . محفظه های ان به کودکان کمک میکند که وسایل خود را در داخل آن قرار بدهند یا حتی میشود از محفظه های آن به عنوان سطل زباله برای کودک استفاده کرد.این میز به دلیل ظاهری که دارد بسیار برای کودکان جذابیت دارد.

یک میز تحریر برای بچه دخترانه پسران نوجوان :

این میز به علت دارا بودن دو محفظه و فضای کافی برای قرار دادن دفتر و کتاب بهترین گزینه برای انجام تکالیف کودکانه دلبندتان خواهد بود . میتوانید از دو محفظه کناری به عنوان جا مدادی و وسایل تحریر کودکانتان استفاده نماید.

 

 

قیمت میز پلاستیکی سیار 200.000 تومان

 

سفارشات تهران 24 ساعته و شهرستان 3 روزه میرسد

 

توجه بفرماید رنگ مورد نظر خود را در سفارش قید نمایید تا در صورت موجود بودن ارسال شود در صورت نا موجود بودن رنگ مورد نظر به صورت رندم ارسال میشود

 

موجود شد

 

 

میز مرسه مخصوص روی تخت بیمار :

از این میز پلاستیکی میتوانید به عنوان میز جلوی تخت بیمار هم استفاده نمایید فقط کافی است که بیمار پاهای خود را از زیر میز عبو دهد و شما غذا و یا هر چیز دیگر را روی میز قرار دهید.شما میتوانید به سادگی این میز را در صورت کثیف شدن در حمام تمیز نمایید.یکی دیگر از مزیت های این میز قرار دادن تبلت روی این میز است و مناسب مدارس انلاین میباشد . 

 

میز پلاستیکی کودک

 

یک میز غذا برای سالمندان مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها :

همان طور که در تصاویر مشاهده میکنید این میز میتواند بهترین دوست برای افراد سالمند در مواقع غذا خورد یا مطالعه باید فقط کافی است را میز را بر روی زمین یا تخت یا مبل قرار دهید و از آن استفاده نمایید.البته قبل خرید حتما اندازه میز از قبیل ارتفاع و طول میز را در نظر بگیرید بعد اقدام به خرید نمایید. 

 

 

میز پلاستیکی بچه گانه ارزان قیمت مرسه

 

یک میز همراه مسافرتی سفری کوچک :

فقط کافی است این میز را در داخل صندوق عقب خودرو یا داخل خودرو قرار دهید تا در هر کجایی که با این میز احتیاج داشتید از این محصول استفاده نمایید. هر چند در ایان کرونا سفر تعطیل میباشد اما اگر به هر دلیلی قصد سفر داشتید میتوانید از این میز استفاده نمایید. حتی میتوانید این میز را روی پاهای خود قرار دهید و کارهای روز مره خود را روی این میز دوست داشتنی انجام دهید.درست است این میز پلاستیکی مسافرتی تاشو نیست ولی فضای کمی برایتان در سفر اشغال خواهد کرد.

 

میز همراه پلاستیکی کودک سرمه ای جگری قرمز

یک میز برای ورزشکاران:

اگر فعالیت های ورزشی مثل بدنسازی یا هر روزش دیگری چه در خانه انجام میدهید اگر نگران نیست هستید که ممکن است زمین الوده باشد میتوانید مواد غذایی خود را روی این میز قرار دهید و با اسودگی به ورزش خود بپردازید.

 

میز همراه پلاستیکی کودک

 

استفاده از میز به عنوان شلف داخل کمد یا کابینت:

این میز کاربرد های فراوانی دارد اگر در داخل کمد یا کابینت نیاز به اظافه کردن یک طبقه را داشتید میتوانید با قرار دادن میز میز داخل آنها مشکل خود را حل نمایید.

 

قیمت میز پلاستیکی مرسه

 

یک میز قابل حمل پرتابل پلاستیکی لپ تاب تبلت:

در  جلوی این میز شیار قرار دادر که به عنوان یک نگهدارنده موبایل و تبلت عمل میکند و فقط کافی است که موبایل خود را قرار دهید روی این میز تا به سادگی فیلم مورد علاقه خود را تماش فرمایید.یک میز ساده و قابل حمل برای قرار دادن لب تاب شما می باشد هم روی زمین هم روی کاناپه و به سادگی متوانید از این میز استفاده کنید مخصوص اگر دانشجو هستید و فضای محل سکونت شما کوچک باشد این میز بهترین راه حل برای شما خواهد بود.بهتر است وقتی لب تاب را روی میز قرار میدهید یک وسیله لی زیر لب تاپ قرار دهید که سطح لب تاپ در بالا قرار گیرد تا هوا در زیر لب تاب جریان داشته باشد تا باعث گرم نشدن لب تاپ گردد. 

 میز پلاستیکی لب تاپ

میز  تحریر دانشجویی پلاستیکی کوچک و ارازن قمیت :

این میز تحریر جدید می تواند به عنوان میز تحریر در خوابگاه ها که با مشکل کمبود فضا دارند استفاده نمایید و به راحتی هم زیر تخت های دانشجویی قرار میگرید.میتوانید تمامی لوازم جانبی دانشجویی مورد نیاز خود مثل  مداد ، روان نویس،  حتی کتابها و دفتر را در محفظه ها یا جیب های کناری میز قرار بدهد.

 

میز تحریر کودک پلاستیکی مرسه

مشخصات میز  پلاستیکی قابل حمل همه کاره مرسه چیه: 

 ابعاد حدودی میز که در تصویر بالا هم قابل مشاهده است

طول کامل میز پلاستیکی 59 سانتی متر است

ارتفاع کلی میز پلاستیکی 14 سانتی متر است

 دارای نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت بر روی کفی جلو میز

ساخته  شده از جنس پلاستیک مقاوم پلاستیک abs فشرده

دارای نگهدارند لیوان در کنار پایه میز

دارای دو محفظه با ابعاد مختلف در کنار میز

قابلیت دراز شدن پا و عبور ان در بین میز

سبک سفری قابل حمل مخصوص خانه فضای باز محل کار

موجود در رنگ قرمز صورتی سفید آبی کرم سبز زرد نارنجی سرمه ای

مناسب همه سنین  ساخت ایران

 

خرید میز پلاستیکی بچه گانه دختر پسر

برند مرسه چیست:

برند Merce تولید کننده  انواع لوازم پلاستیکی خانه و آشپزخانه فاست. شرکت مرسه با مواد پلاستیکی و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تزریق پلاستیک محصولاتی با‌کیفیت را دراختیار مرد قرار میدهد که دربازار و فروشگاهای لوازم اشپزخانه یکی از بهرتین برند ها برند مرسه میباشد.با توجه به مطالب گفته شده در لینک سرا حتما شما هم متوجه این نتیجه رسیده اید که میز همراه مرسه یک میز کاربردی برای کودکان و بزرگ سالان میباشد.

 

چطور میتونم با شما تماس بگیرم و سفارش میز همراه خودمو پیگیری نماییم:

برای تماس جهت پشتیبانی محصول میز قابل حمل مرسه  میتوانید اینجا کلیک بفرمایید و برای پیگری بعد ثبت سفارش و خرید میز مرسه میتوانید به این ادرس مراجعه بفرمایید و  شماره پیگیری سفارش که در پایان ثبت سفارش به شما داده میشود در صورت هر مشکل میتوانید در قیمت نظرات همین صفحه پیام بگذارید و هیچ جای نگرانی نمیباشد.

سفارش پیامکی سریع میز مرسه :

باید زحمت بکشید گوشی موبایل خود را بردارید و کد دستوری  06873736  را به سامانه ی  10004410 ارسال بفرمایید ؛ بعدش یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد که شما باید در آن آدرس و مشخصات کامل خود را وارد کنید . البته همکاران ما هم با شما تماس خواهند گرفت اما اگر می خواهید سفارشتان را خودتان ثبت کنید و آدرس و مشخصات را وارد بفرمایید به آیکون خرید محصول و توضیحات پایین همین صفحه مراجعه فرمایید.

 

قیمت میز پلاستیکی مرسه 200.000 تومان

 

سفارشات مشتریان تهرانی 24 ساعته و شهرستان 3 روزه به دستشان خواهد رسید

 

رنگ مورد نظر خود را در سفارش قید بفرماییددر صورت نا موجود بودن رنگ مورد نظر به صورت رندم ارسال خواهد شد

 

موجود است

 

 

چرا باید برای کودکان میز تحریر بخریم :

داشتن میز تحریر باعث افزایش تمرکز  استفاده از میز تحریر بچه گانه بسیار مفید میباشد. بچه ها با استفاده از انجام تکالیف روی میز خود، علاوه بر تمرکز بالا، کیفیت و فهم خود را از مسائل افزایش خواهند داد. انتخاب مکان مناسب برای میز تحریر هم بسیار مهم است.

نحوه شسشتو میز مرسه :

در صورت کثیف شدن محصول میتوانید آن را با شوینده هایی مثل وایتکس یا پا کننده های سطوح و یا شوینده های مثل مایع یا پودر رختشویی در حمام با پارچه و اسکاج نرم  و اب گرم بشویید ولی از سیم ظرفشویی استفاده نکنید.

میز کودک بخریم یا تیبل میت :

میز تیبل میت برای ان دسته از کودکانی که قصد دارد روی زمین کارهای خود را انجام بدهند مناسب نیست و برای بچه های بازیگوشی  سخته نشده چون احتمال خراب شدن  میز تیبل بالا خواهد رفت اما میز مرسه پلاستیکی میباشد و به سادگی آسیب نخواهد دید.

 

سخن آخر:

داشتن یک میز تحریر  همراه که مطابق با سلیقه فرزندتان باشد می تواند نقش مهمی داشته باشد در موقع نشستن روی صندلی یا روی زمین برای در خواندن و نوشتن تا جایی که می‌‌توانید کمر خود را صاف نگهداری بهترین راه برای ریلکس کردن در هنگام درس خواندن نفس عمیق کشیدن است. تا مغز شما آرامش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *