نیم بوت ورنی زنانه دخترانه 20 مدل مشکی+خرید فروش قیمت کفش رنگی ساق بلند براق کتونی پوتین 2024

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 9 {دقیقه}

 

 


نیم بوت ورنی زنانه دخترانه یک کفش مخصوص خاص پسندان است ما قصد داریم در این مقاله انواع قیمت و عکس کفش های جدید و زیبا نیم بوت پوتین ورنی مشکی براق مردانه پسرانه زنانه دخترانه 2023 را جهت خرید درب منزل معرفی نماییم. این کفش کتونی و نیم بوت زنانه که براق می باشد و بسیار چشم نواز است با قیمتی ارزان در فروشگاه نیم بوت لینک سرا قرار گرفته است این نیم بوت ها تعدادشان محدود و خاص میباشد پس اگر قصد خرید دارید عجله کنید که به زودی تمام خواهد شد و در سایز های 37-38-39-40 موجود میباشد توجه نمایید که عکسهای قرار گرفته شده از محصول واقعی میباشند و از خود محصول گرفته شده است.هم اکنون 13 مدل کفش و نیم بوت در فروشگاه قرار دارد در پایین به ترتیب قابل مشاهده هستند.

 

نیم بوت مشکی براق مناسب چه لباسی است :

این نیم بوت براق مناسب شلوار لی بسیار کلاسیک و کژوال است برای نمونه ، شلوار لی تنگ هم با نیم بوت مشکی و هم نیم بوت تخت فوق‌العاده زیبا است . معمولا نیم بوت‌ زنانه دخترانه در فصل زمستان و پاییز کفش‌هایی همه کاره هستند، می‌توانید هر روز هفته آنها را به پا کنید ، حتی در مواقعی که به محل کارتان می‌روید.

جنس رویه ورنی چیست و یعنی چه :

خرید نیم بوت ورنی زنانه دخترانه جنس رویه ورنی دارد حتما با خودتان میپرسید ورنی چیست یا ورنی چیه ؟ رویه ورنی از چرم تولید میشود این جنس از کفش، هم می‌تواند با چرم مصنوعی باشد هم از چرم طبیعی که این کفش نیم بوت براق از چرمی مصنوعی می باشد کفش ورنی به کفشی گفته می‌شود که ظاهری براق گونه دارند و با روشی خاصی تولید میشوند . کفش‌های ورنی براق هستند و نسبت به نوع معمولی چرم، عمر و دوام کمتری دارند.

کفش‌های ورنی در برابر ضربه و خوردگی، آسیب‌پذیر هستند و یادتان باشد که باید از این کفش ها مراقبت کرد تا ضربه نبینند با همه این حرفها کفش‌ های براق ورنی ظاهری شیک و متفاوت به خانوم ها میدهد و بخاطر همین به خانوم ها پیشنهاد میکنیم استفاده از کفشهای ورنی را فراموش نکنید.میتوانید کفش مشکی براق را با هودی مشکی ساده براق ست بفرمایید.

زیره کفش پی یو Pu چیست و یعنی چه :

این نوع زیره ها چگالی پایینی دارند که باعث سبکی کفش میشوند،سایشی متوسط دارد و حرارت زمین به پا انتقال داده نمی شود.

چطور طول عمر کفش و نیم بوت ها را بالا ببریم تا کفش عمر بیشتری کند:

با افزایش قیمت کفشها خیلی از ما دیگر به دنبال خرید کفش های متفاوت نیستیم و سعی میکنیم کفش هایمان را مدت زیادی نسبت به قبل نگه داریم و شاید سوالی که ذهنمان را درگیر میکنید این باشد که چطور طول عمر کفشمان را بالا برید که ما چند نکته اصلی را برایتان میگویم ابتدا باید کفشی یا نیم بوت ی انتخاب کنید که مناسب سایز پاهایتان باشد چون چه تنگ باشد چخ گشاد باعث کاهش طول عمر کفش میشود همیشه سعی کنید همیشه کفشتان حالت خود را از دست ندهد یا چروک نشود اگر زمانی شاهد چروک کفش شدید میتوانید زمانی که از کفش یا نیم بوت هایتان استفاده نمیکنید داخل کفش روزنامه بگذارید.

اگر از نیم بوت های براق چرمی استفاده میکنید میتوانید از اسپری های براق کننده کفش که در بازار موجود است استفاده نمایید اگر از کفش های چرمی استفاده میکنید و اگر خشک شد میتوانید از کره یا روغن زیتون استفاده کنید تا کفشهایتان نرم شود . همیشه یادتان باشد که بعد واکس زدن روی کفش های چرمی بعدش یک ماده روغنی روی کفش بمالید چون ممکن است واکس کمی کفشتان را خشک کند چون خشکی بیش از حد کفش باعث کاهش طول عمر کفش خواهد شد. در آخر سعی کنید کفشهایتان را همیشه با یک دستمال نرم تمیز نگه دارید و یادتان باشد هیچ وقت از وایتکس و سفید کننده های حامی وایتکس استفاده نکنید.

نحوه خرید نیم بوت فروشگاه لینک سرا چگونه است :

مشتریان محترم فروشگاه لینک سرا برای مشاهده نیم بوت و عکسهای بیشتر و یا خرید پستی تحویل درب منزل به لینک خرید پستی که با جدول رنگ زرد مشخص شده است و در توضیحات هر نیم بوت قرار گرفته است مراجعه بفرمایید و با کلیک بر روی آیکون خرید پستی محصول میتوانید وارد سایت اصلی فروشگاه میشوید در آنجا و اگر قصد خرید داشتید بر روی خرید یا افزودن به سبد خرید کلیک بفرمایید و بعد مشخصات خود را وارد نمایید و بعد سفارش نیم بوت ها برای شما ارسال و درب خانه خود تحویل بگیرید.

مرکز خرید انواع کفش  نیم بوت ورنی براق پاییز آذر ماه شب یدا 1402 در فروشگاه پر از کالا لینک سرا 2024

نیم بوت ورنی جیگری
قیمت نیم بوت ورنی جیگری 360.000 تومان

موجود است

  

قیمت نیم بوت ورنی

 

قیمت نیم بوت ورنی 360.000 تومان

فقط 3 عدد باقی مانده

موجود است

  

 

کفش ورنی اسپرت دخترانه

 

قیمت کفش ساق کوتاه براق 359.000 تومان

فقط 1 عدد باقی مانده

موجود است

  

کفش ورنی لژدار

 

قیمت کفش ورنی لژدار 299.000 تومان

موجود است

      

کفش نیم بوت کوبا ساق بلند مشکی براق زنانه دخترانه

 

همان طور که در تصویر مشاهده میفرمایید این نیم بوت پاشنه بلند است که از نیم بوت های طرح کلاسیک و قدیمی میباشد که رویه آن ورنی میباشد. جنس کفی آن جنس زیره pu میباشد و مناسب خانوم هایی میباشد که علاقه خاصی به نیم بوت مشکی و براق دارند . این محصول محصول پیشنهادی فروشگاه لینک سرا برای مشتریان محترم میباشد میتوانید این محصول را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات خرید نیم بوت براق فشن کلاسیک دخترانه زنانه 2021 :

نيم بوت دخترانه Verni مدل Armis جنسیت دخترانه زنانه سایزبندی 37 – 40 رنگبندی مشکی جنس رویه ورنی جنس زیره pu بندی زیره کفی پرسی و فاقد دور دوزی مناسب فصل پاییز و زمستان

 

خـريد پستي نیم بوت براق مشکی

> قيمت فقـط : 299.000 تـومـان

پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

 

نیم بوت سفید ورنی کیوت اکلیلی فانتزی پروانه ای

 

 

خـريد نیم بوت ورنی کیوت دخترانه اکلیلی

>> قيمت فقـط : 499.000 تـومـان

پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

 

 

 

نیم بوت مشکی براق

  قیمت محصول 389.000 تومان

فقط یک عدد باقی مانده

موجود است

 

کفش نیم بوت بلند مشکی براق 2021

  قیمت محصول 170.000 تومان

موجود است

 

اکلیلی کتونی مشکی کفش ورنی

 

خـريد کفش ورنی دخترانه مشکی اکلیلی >> قيمت فقـط : 290.000

تـومـان پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

 

   نیم بوت براق لاکچری 1400

  قیمت محصول 269.000 تومان

موجود است

نیم بوت کلاسیک براق ورنی دخترانه زنانه 2021

مشخصات نيم بوت ورني دخترانه زنانه 2021 :

سایزبندی نیم بوت 37 – 40 زیره کفی پرسی و دور دوزی شده مناسب فصل پاییز و زمستان رنگبندی مشکی براق جنس رویه ورنی جنس زیره پلیمر

نیم بوت کلاسیک براق مناسب دخترایی میباشد که پاهای کوچکی دارند و آنهایی که به نیم بوت های کوچک و جمو جور علاقمند هستند این نیم بوت دوردوزی شده است و یک زیپ در کنار نیم بوت تعبیه شده است که باعث راحتی در پوشیدن اسان کفش میگردد میتوانید این نیم بوت را با لباس مشکی خودتان ست نمایید تا تیپ بی نظیری به شما بدهد.

خـريد پستي نیم بوت مشکی ساده

> قيمت فقـط : 125.000 تـومـان

پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

 

کفش رنگ رزگلد

کفش رزگلد چه رنگی است:

کفش کتونی رنگ رزگلد نوعی رنگی طلای محسوب میشود که رنگی شبیه  صورتی میباشد و در ساخت جواهرات و ساعت مچی کاربرد دارد این کفش رز گلد نمایی براق گونه دارد که در فروشگاه قرار داده ایم.

 

  قیمت محصول 200.000 تومان

 

کفش کتونی نقره ای رنگی ورنی براق دخترانه زنانه

خـريد پستي کفش ورنی نقره ای

> قيمت فقـط : 260.000 تـومـان

پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

 

کفش ساق کوتاه ورنی دخترانه زنانه مشکی

خـريد پستي نیم بوت ساق کوتاه

قيمت فقـط : 300.000 تـومـان

پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

 

کفش کتونی رنگارنگ ورنی براق مشکی آبی توری

خـريد کفش براق توری هولوگرامی اکلیلی

> قيمت فقـط : 199.000 تـومـان

پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

 

کفش کتونی براق دخترانه اسپرت

خـريد کفش کتونی اسپرت ورنی زنانه دخترانه

>> قيمت فقـط : 190.000 تـومـان

پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

 

نیم بوت ورنی زنانه دخترانه صورتی

خـريد نیم بوت ورنی زنانه دخترانه صورتی >> قيمت فقـط : 390.000 تـومـان

پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

 

نیم بوت ورنی زیپ دار

 

خـريد نیم بوت ورنی زیپ دار

>> قيمت فقـط : 490.000 تـومـان

پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

نیم بوت ورنی مشکی

 

 

خـريد نیم بوت ورنی مشکی دور دوزی شده

>> قيمت فقـط : 350.000 تـومـان

پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

 

 

 

راهنمای خرید بوت زنانه دخترانه:

بوت ها برای گرم نگه داشتن پاها شما در فصل سرد زمستان طراحی شده اند و برای کسانی که سرمایی هتسند گزینه عالی است و اگر قد شما کوتاه از از نیم بوت های پاشنه دار استفاده نمایید البته جدا ازن وع جنس و رنگ  اصلی ترین عامل که در انتخاب بوت باید در نظر داشته باشید این سات سایز و نوع کفش  برای شما راحت باشد مثلا نه خیلی تنگ نه گشاد و نه به حدی سنگین باشد که با آن راحت نباشید.

 

به وزن نیم بوت دقت کنید :

یکی از نکات مهم خرید نیم بوت براق به آن است که باید به وزن آن دقت کنید . بوت های ورنی زمستانی معمولا نسبت به سایر کفش ها وزن سنگین تری دارند و شما باید هنگام خرید به این نکته اهمیت دهید چون اگر شخصی باشید که همیشه کفش سبک استخاب میکنید ممکن است روز های اول کمی برایتان راه رفتن سخت تر از قبل باشد ولی به مرور زمان رعایت میکند.

 

چگونه با کفش نیم بوت ساق دار قد خود را بلند کنیم:

برای افزایش قد نیم بوت ها بهترین گزینه برای شما خواهند بود بخصوص نیم بوت هایی که دارای پاشنه میباشند اما شما نیاز به یک جوراب بلند کننده قد در داخل نیم بوت خود دارید که شما به وسیله این ترفند قدتان چند سانتی بالاتر خواهد رفت تا بدون هیچ عوارضی قدتان بلند شود.

چگونه رنگ کفش ورنی را یا عوض کنیم:

رنگ آمیزی کفش کار ساده ای است اما کفش ورنی کمی سخت تر است رنگ های روغنی اکریلی پوشش خوبی برای کفش ها هستند که با یک قلم مو انجام میشود رنگ‌ اکریلیک برای ایجاد پوشش بافت در سطوح مناسب میباشند چون غلظت خوبی دارند و به سرعت خشک میشوند و بوی بدی هم ندارند ندارند در مقابل نور خورشید مقاوم هستند و بسیار عمر بالایی دارند.

این رنگها قابلیت شستشو با آب را دارند البته قیمت رنگ اکریلیک چرم متفاوت است و ممکن است در هر شهری نباشد.اگر به این فکر میکنید چگونه کفش ورنی را مات کنیم میتوانید از این رنگها استفاده کنید البته اگر کفش ورنی خود برا پاک نکنید با نشستن گردو خاک روی کفش به خودی خود مات خواهند شد.ماژیک ها و اسپری روغنی رنگ کفش مشکی مات مخصوص کفش ورنی یا لباس هم در بازار موجود است که برای رنگ آمیزی کفشها و لباس مناسب میباشد .

کفش نیم بوت ورنی براق چیست:

کفش ورنی کفشهای خاص و براق شیشه ای هستند که جلوه خاصی به استایل افراد میدهد اما نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به دیگر کفشها دارند.

 

چگونه عمر نیم بوت ورنی را افزایش دهیم :

آسون ترین کار پاک کردن کفش یا نیم بوت بعد هر بار استفاده است و در صورت خشک شدن چرم کفش را با واکس یا روغن نرم کنید یا اگر به مکانهایی میروید که گلی یا به هر نحوی کفش ورنی شما امکان اسیب دیدن دارد میتوانید از روکش کفش سیلیکونی استفاده نمایید تا چرم ورنی کیفیت خود را از دست ندهد.

چیکار کنیم کفش ورنی براق بماند:

ساده ترین راه تمیز نمودن کفش بعد استفاده میباشد و آن هم با استفاده از یک پارچه نرم و لطیف این کار را انجام دهید.

امکان سفارش پرداخت درب منزل وجود دارد:

بله، شما ابتدا کفش مورد نظر خود را سفارش داده و ما در کوتاه ترین زمان برایتان ارسال خواهیم کرد.

آیا پوشيدن نيم بوت در بهار و تابستان امکان دارد:

بله با پوشیدن جوراب نازک شیشه ای و استفاده از کفی های با کیفیت ضد عرق میتوانید در فصل گرم سال هم از کفش یا نیم بوت ورنی استفاده نمایید البته برای فعالیت .های پر تحرک مناسب نیست

 

 

سخن نهایی:

چرم ورنی بخاطر این که خاص میباشد و براق است گزینه مناسبی برای خانوم ها میباشد بنابراین اگر سری به مجموعه مد و لباس جدید بزنید می توانید طرح های  زیباییی  از چرم ورنی مشاهده نمایید با کیفیت چرم ورنی ، با رنگ مشکی ات که توسط چرم گاوی ساخته یمشود که قیمت بالایی دارد اما ورنی های چرمی ارزان هم مناسب هستند مخصوصا از لحاظ قیمتی ارزان و مقرون به صرفه میباشند کیفیت چرم ورنی بستگی به نوع لاک براق کننده ئمورد استفاده دارد. اگر ماده رنگدانه طبیعی باشد، می تواند چرم قوی تری نسبت به رنگ دانه شیمیایی تولید نمایید و حتما بعد هر استفاده از کفش با پارچه نرم تمیز نمایید تا براقی خود را از دست ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *