خرید تشک صندلی ارزان+تشکچه پد ژله ای کوسن روی مبل خانه ماشین

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

خرید تشک صندلی ارزان گرد باغی هم میتواند باعث نرمی نشیمنگاه شما شود در هنگام نشستن روی هر صندلی نیاز داریم که در قسمت نشیمن گاه و تکیه گاه نرم باشد چون اگر در این قسمت احساس راحتی نکنیم بعد چند ساعت احساس خستکی و بدن درد خواهیم کرد در خیلی از موارد وقتی صندلی از بازار میخریم بعد مدتی تشک یا ابرهای داخل آن حالت فنری و ارتجاعی خود را از دست می دهند اما بهترین راه و کم هزینه ترین راه چیست که باید بگوییم بهترین راه استفاده از تشک های نرم مخصوص صندلی است البته میتوانید از ابرهایی که در مبلمان سازی هم استفاده میشود استفاده نمایید و یا تشک هایی که برای خودرو هستند استفاده نمایید کوسن های امروزی ظاهر دکوراسیون منزل را تغییر می دهند پس استفاده از کوسن ها علاوه بر کاربردشان به عنوان زیبایی فضای داخلی منزل موثر است.

 

چرا باید نشیمنگاه صندلی نرم باشد :

خرید اینترنتی تشک صندلی زمانی لازم است که نشیمنگاه صندلی شما سفت باشد استفاده از پد یا تشک مخصوص صندلی برای برای صندلی هایی که نشیمنگاه سفتی دارد بسیار اهیمت دارد  زیرا اگر نشیمنگاه شما نرم باشد با کم کردن فشار وارده به ستون فقرات از کمر درد جلوگیری میکند از این بالشتک های رنگی صندلی میتوانید روی کاناپه، مبل و صندلی ها استفاده کنید ما در این پست قصد داریم پرفروش ترین تشک یا کوسن مخصوص صندلی را معرفی نمایید که هم باعث میشود جای گرمو نرمی داشت هباشید و هم به صندلی خود زیبایی ببخشید.

 

  1-  معرفی محصول اول باکس تشکچه مربغی
خرید تشک صندلی

خرید تشکچه صندلی

خرید کوسن صندلی

پارچه‌ی این کوسن روی صندلی در رنگ ها و ظاهری متفاوت تولید گردیده و در اثر زمان و شستن دچار رنگ پریدگی و شل شدن پارچه نمیشود نخواهد شد.این محصول دارای بندهایی برای بسته شدن به پایه ی مبل و صندلی تعبیه شده است تا از کج شدن و جابجا شدن موقع نشستن شما جلوگیری شود.الیاف پنبه‌ای درون این کوسن صندلی نرم تولید شده است الیاف نرم این پد مربغی صندلی با روکش‌های رنگی پارچه‌ای با کیفیت محافظت می‌شود .

مشخصات تشکچه مربعی رنگی چیست :

طرح مربع دوخته شده از پارچه‌های در طرح ها و رنگهای گوناگون

الیاف داخلی نرم و پنبه‌ای مصنوعی درون تشک

قابلیت شستن با دست و ماشین لباسشویی

مخصوص صندلی، مبل، صندلی خودرو صندلی مدیریتی اداری و هر نوع صندلی دیگر

قیمت تشکچه کوسن صندلی 170.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

رنگ مورد نظر خود را در سفارش قید بفرمایید

موجود شد

 

 2-  معرفی محصول دوم تشک کیوت طرح گل
پد صندلی خودرو خانه

خرید تشک صندلی گرد کیوت : مشخصات کوسن صندلی فانتزی زیبا طرح گل:

پد صندلی پارچه‌ای مدل گل

دوخته شده از پارچه‌های با کیفیت

داخل بالشتک با الیاف نرم و پنبه‌ای پر شده است

قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی

مخصوص روی صندلی، مبل، صندلی ماشین و …

قیمت تشکچه کوسن صندلی طرح گل 99.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

رنگ مورد نظر خود را در سفارش قید بفرمایید

تموم شد

 

  3-  معرفی محصول سوم کوسن ژله ای
پد ژله ای صندلی خودرو خانه

بالشتک صندلی به شما کمک میکند در حالی که مشغول کار ، یا مطالعه هستید از نشیکنگاه نرمی برخوردار شوید ما این بالشتک ها را مخصوصاً برای کسانی که وقت زیادی را روی صندلی های اداری می گذرانند در سایت قرار داده ایم.

یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش احتمال بروز مشکلات کمر و ستون فقرات داشتن یک بالش روی صندلی ضروری است. به طور خاص یک بالشتک صندلی ژله ای. برخلاف سایر مواد کوسن های دیگر نرم تر است این محصول ژله ای هنگام نشستن یا تغییر موقعیت ، ایجاد کانتورینگ و پشتیبانی فوری را تضمین می کنند. این امر باعث ایجاد حمایت بهتر از ستون فقرات و فشار کمتری بر روی مفاصل می شود.

این کوسن همچنین دارای روکش های مشکی ساده است تا به شما کمک کنند تا همیشه تمیز باشد و یک دستگیره برای حمل آسان تر آنها باشد.

مشخصات کوسن پد ژله ای صندلی :

جنس : پلاستیک ژل
متناسب با بیشتر صندلی ها است
خیلی نرم به هوا اجازه گردش می دهد
راحتی صندلی را افزایش می دهد
طرح لانه زنبوری
روکش متحرک ، بدون لغزش
رنگ کوسن: آبی
رنگ جلد: مشکی
ابعاد: 38cm x 29cm x 5cm

قیمت تشکچه کوسن صندلی 99.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود نیست

  4-  معرفی محصول چهارم بالشتک خودرو
بالشتک پد خودرو صندلی خانه اداره 2021

این بالشتک خودرو یا صندلی خانه اداره دراای اندازه آن در حدود 40 40 40 سانتی متر استی پارچه قابل تنفس است با پنبه مرغوب پر شده است راحتی کاربر تضمین می شود.

سبک: مدرن و ساده

اندازه: 40 * 40 * 12 سانتی متر

مواد: الیاف پلی استر (پلی استر)

ماده اصلی پارچه: الیاف پلی استر (پلی استر)

قیمت باشتک صندلی خودرو  221.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود نیست

 

  5-  معرفی محصول پنجم طلق محافظ پارکت
قیمت حصیر صندلی اداری

 

طلق محافظ پارکت برای صندلی اداری :

این محصول به طور موثر به جلوگیری از آسیب کفپوش پارکت ناشی از  حرکت چرخ‌های صندلی اداری یا صندلی معمولی جلوگیری میکند پد فرش با مواد بادوام طراحی شده است، می توان از آن برای سالهای طولانی استفاده کرد و اگر مشکل این را دارید که صندلی به خوبی حرکت نمیکند از این محصول استفاده نمایید.

 

قیمت حصیر صندلی اداری  ————- تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود نیست

 

با لشتک صندلی چیست :

این محصول برای نرم کردن نشیمنگاه تولیده شده است و در اشکال گوناگون در بازار موجود است و در داخل آن معمولا از ابر یا الیاف پنبیه ای استفاده میشود.

مزایای استفاده از تشکچه های روی صندلی :

تشک های روی صندلی علاوه برای راحتی باعث زیبایی و جذاب شدن محیط خانه میشود مخصوصا در اتاق خواب خود میتوانید با استفاده از این محصولات به محیط اتاق خود زیبایی دو چندان دهید.

اگر کوسن در دسترس نبود چطور نشیمنگاه صندلی را نرم کنیم:

ساخت کوسن صندلی آسان است اگر احتیاج دارید که نشیمنگاه صندلی خود را نرم نمایید میتوانید با خرید ابرهایی که در سوپر مارکت ها است و قرار دادن ان زیر صندلی یا در کاور پارچه ای نشیمنگاه صندلی خود را نرم نمایید البته ابرهایی که در سوپر مارکت ها است بی کیفیت است و بعد مدتی حالت فنری خود را از دست میدهند ولی کار را بنداز هستند.

از کجا کوسن صندلی بخریم :

شما میتوانید پد صندلی را سفارش دهید و هر کجای ایران که هستید تحویل بگیرید فقط کافی ست وارد ایکون سبز رنگ شوید و محصول خود را سفارش دهید باقیشبا ما است.

 

طریقه شستن کوسن مبل و صندلی چگونه است :

نحوه  یا روش طرز شستن کوسن مبل برای هر کوسنی متفاوت است معمولا میتوانید از شامپو فرش و حتی شوینده های سبک دیگر برای شسشن کوسن استفاده نمایید اگر کوسن شما طرح دار است سعی کنید ان را دیر به دیر کثیف کنید و با لباسشویی نشوید چون شستن کوسن مبل با لباسشویی ممکن است شکلش را تغییر دهد  و در هنگام شستشو از اب ولر و در صورت امکان اب سرد استفاده نمایید و به ارامی و همانند ماساژ دادن بالشتک را شستشو بدهید البته حتما اموزش های دیگر در مورد نحوه کوسن را در فضای مجازی مطالعه نمایید.

 

سخن پایانی :

هر چقدر روی صندلی راحت تر باشید کمتر خسته میشود و کار کردن برای شما دلپذیر تر میشود با داشتن پشتی و تشک های نرم صندلی از درد کمر یا دردهای دیگر در امان خواهید بود پس داشتن یک صندلی نرم و استاندارد باعث میشود که راندمان کاری شما بالا تر شود.

2 thoughts on “خرید تشک صندلی ارزان+تشکچه پد ژله ای کوسن روی مبل خانه ماشین

    • مدیر میگوید:

      با سلام و احترام … کلا برای نرم شدن نشیمنگاه تشک فوم سرد گزینه خوبی است معمولا خود تشک خودرو هم از فوم سرده و مبل های راحتی هم معمولا از فوم سرد استفاده میشن البته فوم سرد با ابر فرق دارد… با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *