جا دستمال کاغذی پلاستیکی(13 مدل)[آشپزخانه]چوبی رولی جعبه باکس فانتزی توالت

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 6 {دقیقه}

 

جا دستمال کاغذی پلاستیکی نگهدارنده و جای دستمالی کاغذی انواع مختلفی دارند و در مکانهای گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد و یکی از وسایل پرکاربرد برای انسان ها میباشد داشتن یک جا دستمالی کاغذی زیبا میتوانید دکوراسیون خانه را هم زیبا تر کند اما سوال اینجاست ایا داشتن جا دستمالی واجب است که باید بگویم خیر اما اگر به دنبال نظم بخشیدن و تغییر دکوراسیون خانه هستید پس باید یک جا دستمالی مناسب برای خانه یا  محل کار خود یا خودرو خود انتخاب نمایید.

خرید جای دستمال کاغذی پلاستیکی را در این پست به همراه شلف چوبی خانگی خودرو را  قرار داده ایم و میتوانید با توجه به شرای مالی خود محصول مورد نظر را انتخاب و خرید نمایید با جا دستمال میتوانید محیط خانه و یا دفتر کارتان را زیبا تر کنید در دکوراسیون منزل  وسایل های کوچک و بزرگ برای شیک و زیبا کردن خانه اهمیت زیادی دارند جای دستمال کاغذی جزو وسایل هایی است که بیشتر از هر چیزی در خانه مخصوصا در میز غذا خوری استفاده میشود در زمان خرید جا دستمال کاغذی به این نکته توجه فرمایید که آیامیخواهید آن را بشویید یا نه . چون بعضی از مدل ‌ها فاقد قابلیت شست شو میباشند که توصیه میشود جا دستمالی کاغذی استفاده نشود.

 

جا دستمالی ها در چه جاهایی مورد استفاده قرار میگیرد: 

جا دستمالی ها معمولا در داخل در سرویس‌های بهداشتی روی میز داخل آشپزخانه کنار تخت داخل کیف و جیب انواع خودروها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

ظرف دستمال کاغذی چه جنسی بخریم:

جا دستمالی ها در انواع مختلفی مثل حصیری پلاستیکی مقوایی پی وی سی شیشه ای سفالی فلزی استیل نمدی پارچه ای جاجیمی کریستالی و چوبی و غیره تولدی میشود که جا دستمالی های کاغذی و یا حتی حصیری عمر کمی به نسبت جا دستمالی های دیگر دارند که مقرون به صرفه ترین جا دستمالی جا دستمالی پلاستیکی میباشد که طول عمری بالایی دارند البته جا دستمالی های گران قیمت هم در بازار موجود است که ما در این مقاله قصد معرفی جا دستمالی ه با قیمت مناسب را دارید.

 

مخزن جا دستمال کاغذی را با چی شسشت شو نماییم:

اگر از جا دستمالی کاغذی پلاستیکی استفاده میکنید مهم نیست از چه شوینده ای استفاده میکنید که جنس شیشه هم همینطور اما اگر چوبی یا حصیری باشد باید با استفاده از پارچه و کمی آب و مایع یا با دستمال مرطوب این کار را انجام دهید در مورد محصولات فلزی  هم نباید از وایتکس یا شویند های این چنینی استفاده نمایید چون باعث تغییر رنگ فلز خواهد شد. 

 

  1-  معرفی محصول اول جا دستمالی ماشین و انواع درب
جعبه دستمال کاغذی خودرو

جعبه جا دستمال کاغذی سقفی خودرو :

اگر فکر میکنید که  نمی دانند دستمال کاغذی را کجای خودرو قرار دهید  این بار برای شما یک محصول بسیار کاربردیداریم برا نگهداری دستمال داخل خودرو شما با قابلیت باز و بسته شدن به صورت کشویی ساخته شده از مواد پلاستیکی در رنگهای مشکی سفید توسی دارای سایز 23 سانتی متر تولید شده است.

قیمت جعبه دستمال كاغذي ماشين 65.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود شد

 

  2-  معرفی محصول دوم جا دستمالی رادیویی چوبی
جا دستمالی طرح رادیو 

محفظه جا دستمالی مدل شکل رادیو قدیمی کلاسیک :

اگر به دنبال یک ماکت رادیو قدیمی ولی ارازن هستید این باکس دستمال کاغذی گزینه خوبی برایتان خواهد بود چون هم میتوایند دستمال کاغذی را در محفظه داخلی ان قرار دهید و هم در جلو یک کشو تعبیه شده است که میتوانید وسایل دیگر خود را در آن قرار دهید.

قیمت جا دستمالی رادیو قدیمی  65.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

  3-  معرفی محصول سوم جا دستمالی رومیزی پلاستیکی 
ارگنایزر جا دستمالی رومیزی چند کاره کاجین

ارگنایزر جا دستمالی رومیزی چند کاره کاجین: 

این ارگنایزر جا دستمال اغذی خانگی بصورت استند رومیزی قابل استفاده است و از جنس پلاستیک در رنگهای  صورتی ,بنفش ,گلبهی , سبز , سفید , آبی تولید شده است .این جا دستمالی پلاستیکی دارای دو محفظه برای نگهداری انواع کنترل , گوشی , لوازم آرایشی ,مداد است  و روی استند برای گذاشتن گوشی , دسته کلید و سایر ابزار کاربرد دارد.جعبه دستمال کاغذی چند منظوره مخصوص اتاق خواب کودکان میباشد.

 

قیمت ارگنایزر دستمال کاغذی  روی میز 55.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

  4-  معرفی محصول چهارم جا دستمالی رولی نیمکت
شلف نیمکت همه کاره رو میزی جا دستمالی

شلف نیمکت همه کاره رو میزی جا دستمالی های طرح رولی : 

شلف رومیزی جا دستمالی رولی دارای طول 25 سانتی متر است مناسب جهت استفاده در محیط های مختلف کاری ، مسکونی و اگر نمیخواهید به عنوان جا دستمالی استفاده نماید میتوانید وسایل دیگرتان رو هم روی این شلف جنس پی وی سی قرار دهید.

قیمت شلف جا دستمالی رولی نیمکت سفید 60.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

  5-  معرفی محصول پنجم جا دستمالی نمیکت 
شلف چوبی پایه دستمال توال

شلف چوبی پایه دستمال توالت رولی مدل نیمکت :

این شلف چوبی 14 سانتی متری برای دستمال های رولی مناسب استت البته پینهاد میشود این محصولات بدون در پوش را در سرویس بهداشتی استفاده نکنید و برای سرویس بهداشتی حتما محصولات درب دار را انتخاب نمایید شما میتوانی از انی محصول نگهدارنده جا دتسمالی طرح نمیکت به عنوان دکوری و قرار دادن وسایل دیگر استفاده نمایید. 

قیمت چراغ خواب کودک فانتزی لاکپشتی 15.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

تمام شد

 

  6-  معرفی محصول ششم جا دستمالی رولی اشپزخانه 
 پایه رولی جا دستمال استوانه ای

 پایه رولی جا دستمال استوانه ای:

پایه نگهدارنده رنگ سفید دستمال رولی کاغذی تولید شده از مواد اولیه با کیفیت قابل استفاده در آشپزخانه ، سرویس بهداشتی مناسب برای نگهداری دستمال رولی با هر سایزی که در بازار موجود است.

قیمت پایه رولی دستمال کاغذی 50.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

تمام شد

 

  7-  معرفی محصول هفتم جا دستمالی رولی اشپزخانه 
پایه رولی چوبی جا دستمالی بزرگ

 پایه رولی چوبی جا دستمالی بزرگ رایکا:

این نگهدارنده دستمال لوله ای رایکا با اندازه ارتفاع 31 سانتی متر مناسب برای دستمال های رولی پارچه ای که بسیار مورد استفاده در آشپزخانه هستند.این نگهدارنده دستمال لوله ای چوبی به با دکوراسیون آشپزخانه ست میشود و نمایی زیبا به خاته شما میدهید.

قیمت پایه رولی دستمال 150.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

شارج شد

 

  8-  معرفی محصول هشتم جا دستمالی کیسه زباله رولی 
جا دستمالی پلاستیکی رومیزی دیواری

مخزن پلاستیکی جا دستمالی جا پلاستیکی: 

این جا پلاستیکی با جعبه دستمال کاغذی چند کاره  جا دستمالی پلاستیکی رومیزی دیواری برای انواع محصولاتی که که رولی هستند قابل استفاده میاشد سایز این محصول 12 سانتی متر میباشد و در رنگهای طوسی , صورتی , بژ موجود است

قیمت جعبه پلاستیکی جا دستمالی 45.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

  9-  معرفی محصول نهم جا دستمالی درب کابینت کمد جا کفشی 
جا دستمالی روی درب کابینت

 

قیمت جا دستمالی روی درب کابینت 40.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

  10-  معرفی محصول دهم جا دستمالی توالت 
قیمت جا دستمالی نوالت

 

قیمت جا دستمالی توالت 40.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

  11-  معرفی محصول یازدهم جا دستمالی کریستالی شفاف مدرن با کلاس 
جا دستمالی کریستالی شفاف مدرن با کلاس

 

 

قیمت جا دستمالی 140.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

  12-  معرفی محصول دوازدهم  
قیمت جا دستمالی کیوت

قیمت جا دستمالی کیوت 55.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

  13-  معرفی محصول سیزدهم فانتزی

 

قیمت جا دستمالی فانتزی 35.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

 

چطور در مصرف دستمال کاغذی صرفه جویی کنیم :

اگر از آن دسته افراد هستید که فکر میکنید آیا میشود در مصرف دستمال کاغذی صرفه جویی کرد که باید بگویم بله میشود اگر دستمال کاغذی را برای مصارفی مثل پاک کردن موبایل مورد استفاده قرار میدهید بهتر است که دستمال را دو تکه کنید و از دستمال کامل استفاده نکنید. 

چه محصولاتی اضافه خواهند شد :

محصول دستمال کاغذی طرح نوار کاست جا دستمال کاغذی رستورانی مخزن دستمال حوله ای به زدی اضافه خواهد شد.

چرا نباید دستمال کاغذی ارزان بخریم :

در بازار دستمال های ارزان وجود دارند اما خریدش برخ لاف تصویر اصلا به صرف نخواهد بود چون هم تعداد کمی داخل آن میباشد و زود خمیر میشود اما با خرید دستمال با کیفیت هم تعداد بیشتری دستمال دارید و هم نیازی نیست مثلا برای تمیز کردن صورت از دو دستمال استفاده کنید بلکه همان یک عدد کفایت میکند هر چند خرید از دست فروش ایرادی ندارد چون از این راه خرج خانواده را در می اورند.

چکیده :

اگر قصد خرید جعبه دستمال کاغذی را دارید، توصیه می کنیم همین الان سفارش دهید زیرا ممکن است موجودی آنها تمام شده باشد . بهترین قیمت و بهترین کیفیت را با رسانه لینکسرا  تجربه کنید.  از حمایت شما متشکرم امیدواریم معرفی انواع جا دستمالی فانتزی برای شما مفید بوده باشد. اگر در قسمت نظرات در مورد جا دستمالی مورد نظر خود مشاوره دریافت کردید، می توانید یک سوال برای ما ارسال کنید و ما پاسخ خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *