خرید جاشمعی از کجا بخریم چیست+{17طرح}قیمت فروش شمعدان وارمر قوری فانتزی شیشه ای در بازار

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 4 {دقیقه}

 

Info

خرید جاشمعی یا وارمر و شمع ها می توانند فقط با یک بار فندک یا ضربه یک کبریت ، اتاقی را از فضای سرد به محیطی دنج و گرم تبدیل کنند. گرچه ممکن است قبل از اختراع لامپ های امروزی ، شمع و چراغ‌های نفتی برای روشنایی مورد استفاده قرار میگرفتند. جا شمعی ها شمعدان از آن دسته از وسایلی هستند که از زمان های قدیم بوده و همیشه از جایگاه ویژه ای برخوردار بودند و امروزه محصولاتی مثل جاشمعی دیوارکوب یا وارمر قوری که برای گرم نگه داشتن دم نوش و چای کابرد دارد هم ساخته شده است.

برای ارائه یک تعریف کلی از مفهوم شمعدان ، باید گفت که شمع به عنوان منبع نوری در نظر گرفته می شود. گاهی از آن برای تولید گرما نیز استفاده می شود. جا شمعی در واقع وسیله ای با پایه است که شمع بر روی آن قرار می گیرد.

فرقی نمی کند که جا شمعی کوچک باشد یا بزرگ در هر صورت وظیفه اصلی این وسیله نگهداری شمع است به همین دلیل به این نام شناخته می شود. جا شمعی ها  امروزی به گونه ای طراحی شده اند که از شکل و شمایل مدرن تری نسبت به قدیم بر خوردار هستند. انتخاب طرح و رنگ جا شمعی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد، سعی کنید جا شمعی را خریداری کنید که  بک طراحی و رنگ آن با دیگر اجزای دکوراتیو منزل شما هم خوانی داشته باشد و یادتان باشد جا شمعی ها میتوانی یک هدیه مناتسب برای خانوم ها هم باشد.

 

جا شمعی چیست : 

جا شمعی یا شعمدانی وسیله است که میتوانید انواع شمع را در داخل آن قرار دهید جاشمعی ها در اندازه ها و طرح های مختلفی تولید می شوند که انتخاب ان بستگی به سلیقه هر فرد دارد.

جا شمعی برای تامین روشنایی، برای ایجاد فضای فانتزی و عشقولانه ، آرامش بخش ، زیبایی فضای منزل ، تکمیل جهیزیه عروس و جشن تولد و غیره استفاده نمود . که جا شمعی ها انواع مختلفی مثل جاشمعی های افقی چوبی،جا شمعی های فلزی،جاشمعی چوبی،جا شمعی سنگی اشاره داشت.

 

نکات هنگام خرید جا شمعی :

در هنگام خرید شمعدان یا جا شمعی باید به  جنس آن توجه نمایید که چون این محصولات از جنس  سرامیک، شیشه، برنج، فلز، چوب، کروم، آلومینیوم و غیره ساخته میشوند.  بورس شمعدان های عتیقه همیشه در ایارن و جهان از رونق قابل توجهی برخوردار است.

 

با توجه به مدلهایی که در رسانه لینک سرا قرار داده شده است ؛ می توانید جاشمعی یا وارمر  مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای آسانی کار شما، لیستی از بهترین جاشمعی و شمع های فانتزی و حتی شمع های ال ای دی،پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را قرار داده ایم. که  با کلیک کردن روی دکمه ی سبز رنگ خرید و توضیحات محصول، می توانید اطلاعات بیشتری از هر جا شمعمی را دریافت نمایید.  

 

 

جشنوار شب مهر ماه پاییز بی خزان 1402 و ویزه ماه مبارک رمضان در صورت خرید و تایید سفارش با چت لینک سرا در تماس باشید و تخفیف اعمال شود

 

قیمت جا شمعی 4 شاخه ای

 

قیمت جا شمعی 4 شاخه ای 110.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

قیمت نگهدارند جا شمع

 

قیمت نگهدارند جا شمع  30.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

قیمت وارمر قوری

 
قیمت وارمر قوری و جاشمعی طرح هگزاگون 50.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

قیمت وارمر قوری فلزی
قیمت جاشمعی سه پایه دار فلزی 30.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

  

جاشمعی فلزی مینیمال

 
قیمت جاشمعی فلزی مینیمال 28.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

     

جا شمعی کاج

قیمت جا شمعی کاج 35.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

جاشمعی دیواری طرح ستاره
قیمت جاشمعی دیواری طرح ستاره 30.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

جا شمعی فلزی بشقاب دار

قیمت جا شمعی فلزی بشقاب دار 70.000 تومان

 شیکر اسپایدر مدل سه تکه ظرفیت نیم لیتر 

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

شمعدان 3 عددی کریستال

 
قیمت شمعدان 3 عددی کریستال روکش آب طلایی 60.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

شمع های میوه ای

قیمت شمع های میوه ای 10.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نست

 

شمع های فانتزی کاکتوس

 
قیمت شمع های فانتزی کاکتوس 35.000 تومان

 1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

  

شمع فانتزی هندوانه

قیمت شمع فانتزی هندوانه 35.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

شمع شب یلدا مدل انار

 

قیمت شمع شب یلدا مدل انار 45.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

شمع LOVE

قیمت شمع LOVE  دوست دارم 20.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

شمع باطری خور 

قیمت شمع باطری خور led ال ای دی لوما کندل  180.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

قیمت وارمر چای

 

 

قیمت وارمر چای 120.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

جا شمعی وارمر شمع وارمر قوری چیست:

این نوع جا شمعی ها  به صورت سه پایه ای هستند که از یک عدد شمع وارمر در وسط خود استفاده می کننده که میتوانید از این محصولات جهت گرم نگهداشتن انواع نوشیدنی ها استفاده نمایید که انواع مختلفی از آن در بازا موجود است.

جاشمعی وارمر از کجا بخرم :

شما میتوانید انواع شمع های فانتزی و ال ای دی یا وارمر از از رسانه نحلیل و برسی انواع کالا لینک سرا سفارش دهید و درب منزل  خود تحویل بگیرید.

 

جا شمعی چیست:

جا شمعی. راهی برای ایجاد نور و گرما در منزل و ایجاد روحیه‌ای عاشقانه ایجاد خواهد کرد مخصوصا انهایی که حالو های سنتی را دوست دارند میتوانند از این محصولات استفاده نماییند جدا از حالو هوای  شما استفاده از جا شمع با طرح های شیک به عنوان یک اکسسوری دکوری زیبا در خونه  به شمار می رود و باعث میشود نمای زیبایی داشته باشید.

تميز كردن پارافین شمع شمعدان یا جا شمعی :

اگر شمع به هر دلیلی روی وسایل خانه شما ریخت ساده ترین کار این است بگذارید سفت شود و بعد ان را جدا نمایید و بسته به جنس وسیله میتوانید با ابو صابون ان را بشویی و اگر وسایل مورد نظر ممکن است اسیب ببیند این کار را به ارامی انجام بدهید.

 

جمع بندی :

شمع ها از قدیم  تا به حال بوده است و انرژی مثبت برای حسو حال شما دارند شمع ها امروزه  بیشتر برای مصارف تزئینی استفاده می شوند مثلا جشن تولد و مراسم سوگواری مثلا برخی ها هم برای رمانتیک شدن فضای خانه از شمع استفاده میکنند معمولا امروزه  شمع های اسانس دار هم در بازا موجود است که فضای خانه شما را معطر میکنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *