خرید دستگاه رقص نور خانگی【قیمت 10 مدل فروش لامپ پروژکتور لیزری موزیکال اسپیکر دار حرفه ای】2023

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 6 {دقیقه}

 

خرید دستگاه رقص نور خانگی یا لامپ اسپیکر دار فلش خور یا پروژکتور حرفه ای یک محصول جدید سال 2023 میباشد. اگر دوست دارید در  مهمانی ها و جشن های خانگی یا حتی فضای خانه شما در تنهایی متفاوت باشد از دستگاه رقص نور خانگی استفاده بفرمایید . این دستگاه چند کاره هم یک رقص نور و هم یک موزیک پلیر میباشد که به همراه یک ریموت کنترل قابل تنظیم است . لامپ های  پروژکتوری همیشه  محبوب دل همه سنین میباشند چون  این محصولات روشنایی با فشردن یک کلید تمام محیط اطراف را برایتان زیبا  میکند.

از این محصولات میشود به عنوان چراغ خواب بچه ها هم از آن استفاده کرد چون نور ملایم و ارامش بخش و ایجاد یگ فضای رمانتیک برای شما خواهند نمود . با این دستگاه رقص نور لیزنی قدرتمند می تواند به احساس آرامش جسمی و روحی برسد و خواب خوبی در شب داشته باشد. همچنین با حفظ تخیل فرزندان شما ، می شود.

پروژکتور  طرح آسمان پر ستاره  با ایجاد ستاره های هیجان انگیر ،دیوار و سقف اتاق شما را  به طرز هیجان انگیر نور پردازی میکنند و گویا شما در یک محیط خیالی و رویایی هستید. پروژکتور ستاره ای لینک سرا  یکی از کامل ترین محصولات این روزهای بازار است.

پروژکتور LED مدل Starry Light  آسمان شب و موج های اقیانوس را در 10 رنگ و در مجموع 21 طرح مختلف برای شما اجرا خواهد کرد ، مزیت دیگر این دستگاه  این است که دارای اسپیکر با کیفیت هم میباشد البته توقع زیادی نباید از اسپیکر داشته باشید  که میتواند آهنگ را  به وسیله دستگاه بلوتوث و یا از طریق یو اس بی پخش و اجرا نمایید . داشتن کنترل از راه دور به شما کمک میکند تا هر کجای اتاق هستید به این پروژکتور دسترسی داشته باشید و تنظیمات دلخواه خود را اعمال نمایید. 

 

 

خرید پروژکتور رقص نور

 

قیمت پروژکتور رقص نور 500.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

تمام شد

توجه مشتری گرامی : اگر قیمت محصول برای شما مناسب نیست و محصول دیگری میخواهید که مشابه این محصول باشد اما ارزان قیمت ما به شما این محصول را پیشنهاد میکینم اینجا را لمس نمایید

 

لامپ رقص نور سر پیچ طلایی

 

قیمت لامپ رقص نور 200.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

طرح طلایی

موجود است

 

 

 

فلش لامپ Dance Light

 

قیمت پروژکتور فلش لامپ 99.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود شد

 

قمیت خرید دستگاه رقص نور ماشین

 

قمیت خرید دستگاه رقص نور ماشین

قیمت 319.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

دستگاه رقص نور

 

 

قیمت پروژکتور رقص نور 550.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

طرح ستاره ای و معمولی

موجود است

 

رقص نور نیم کره

 

قیمت رقص نور نیم کره 480.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

دستگاه رقص نور لیزری

 

قیمت خرید دستگاه رقص نور لیزری خانگی و سالنی


قیمت 580.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

قیمت لامپ رقص نور

 

قیمت لامپ رقص نور 200.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

 

قیمت لامپ اسپیکر دار 299.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود شد

 

 

رقص نور یو اس بی

 

قیمت رقص نور یو اس بی 59.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

دستگاه رقص نور

 می‌توانید این حالت‌های روشنایی را با توجه به اولویت و مکان برنامه خود تنظیم کنید این پخش کننده به شما امکان می دهد از تلفن هوشمند خود برای اتصال به بلوتوث برای پخش موسیقی استفاده کنید.  می توانید نور، رنگ، روشنایی و صدای موسیقی را با کنترل از راه دور کنترل کنید

 

قیمت پروژکتور رقص نور 950.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

 

 پروژکتور اسپیکر دار با نور های کهکشانی چیست : 

یک محصول شگفت انگیز  با ترکیب رنگهای مختلف و ستاره ای را در سقف  منزل ظاهر خواهد شد . رنگهای سفید ، آبی ، قرمز و سبز را می توان ترکیب کرد . همچنین می توانید رنگ ها را به آرامی در امتداد سقف حرکت دهید ، تقریباً به نظر می رسد که در اقیانوس شنا می کنید. دارای  بلندگوی داخلی که به بلوتوث تلفن شما را متصل میشود یا فلش ظرف USB را به پورت متصل کنید تا آهنگ مورد علاقه شما در حین روشن شدن چراغ پخش شود.  هنگامی که کار می کند ، چراغ ها همزمان با ضربان موسیقی تغییر می کنند.

 

دستگاه رقص نور حرفه ای

 

دارای تایمر اتوماتیک :

دستگاه رقص نور لیزری دارای ریموت کنترل و تایمر خاموش خودکار همچنین دارای تایمر 1 ساعت ، 2 ساعت ، 4 ساعت خودکار خاموش ، به طور خودکار در زمان از پیش تعیین شده خاموش می شود.

 

چراغ خواب رقص نور

 

بهترین هدیه برای بزرگسالان و کودکان :

پروژکتور چند منظوره یک شب پر ستاره عاشقانه را داشته باشید، می توان از آن به عنوان یک نور شب با قابلیت تنظیم روشنایی ، نور محیط موج اقیانوس ، نور مهمانی صحنه ، نور دکور اتاق بازی ، استفاده کرد. بهترین هدیه برای بزرگسالان و کودکان با جلوه های آرامش بخش شفق قطبی که محیطی آرامش بخش را در هر اتاقی ایجاد می کند ، پروژکتور galaxy sky lite هدیه ای منحصر به فرد برای بزرگسالان و کودکان می کند. همین حالا فضای اتاق خود را تغییر دهید و از داشتن این دستگاه لذت ببرید.

 

پروژکتور رقص نور

جلوه های نوری  با ریتم موسیقی :

دستگاه رقص نور موزیک متفاوت از سایر محصولات  پروژکتور لیزری ستاره ای  تا زمانی که موسیقی در حال پلی شدن باشد  ،نور مطابق با ریتم موسیقی جریان می یابد ، که باعث ایجاد یک نمای آسمانی خواهد می شود. و یکی از میزیت این دستگها این است که شما از موسیقی و رقص نور لذت خواهید برد.

 

دستگاه رقص نور خانگی

 

دارای اسپیکر بلوتوثی :

دستگاه رقص نور اسپیکر دار دارای بلندگوها و تایمرهای بلوتوث می توانید موسیقی مورد علاقه خود را از طریق بلوتوث یا USB انتخاب کنید. موسیقی با کیفیت بالا و برآورد آسمان پرستاره فضایی عاشقانه و آرامش بخش را در آسمان شب ایجاد می کند.البته نباید روی اسپیکر کوچک ان حساب بالایی باز کنید اما در حد خوب اسپیکر خوبی است.

 

جلوه های نور واقعی دستگاه رقص نور
نمونه جلوه های نور دستگاه رقص نور بر روی دیوار و محیط

 

اوج هیجان کودکان با این دستگاه:

خرید پروژکتور ال ای دی می تواند به راحتی برای تولد ، مهمانی ، عروسی ، دکور اتاق ، روز کودک ، کریسمس ، هدایای تولد ، فوق العاده و زیبا ایجاد کند فضای پرستاره به کودکان کمک می کند تا کنجکاوی ، تخیل ، خلاقیت خود را تحریک کنند. همچنین برای دکوراسیون داخلی مانند پروژکتور موج اقیانوس ، نور حالت رومانتیک ، لامپ شب و لامپ جانبی مناسب است.

 

پروژکتور رقص نور خانگی حرفه ای 2022

قابل تنظیم نو روشنایی به دلخواه شما :

دستگاه رقص نور حرفه ای شما می توانید میزان روشنایی را تنظیم کنید ، پایین ترین تنظیمات به اندازه کافی کم نور است که والدین بتوانند با روشنایی کافی بخوابند تا کودک در تاریکی دچار وحشت نشود.

 

مشخصات پروژکتور اسپیکر دار خانگی :

پروژکتور ستاره و پروژکتور  لیزری با 10 ترکیب رنگ  رنگ و روشنایی آن را تنظیم کنید

رنگ: نور ستاره سبز + موج اقیانوس (قرمز ، سبز ، آبی ، سفید)

ورودی برق: USB 5V 2A

دمای کارکرد: 0 تا 40 درجه سانتی گراد

 قابل چرخش است 

 کنترل از راه دور 

فلش خور یو اس بی

 

مشخصات لامپ پروژکتور اسپیکر دار Starry Light :

قطر این دستگاه برابر با 14/5 سانتیمتر است و ارتفاعی حدود 12 سانتیمتر دارا است . بدنه آن از پلاستیک فشرده ABS  به رنگ مشکی میباشد  و قسمت بالای آن طرح کریستال کار شده است. توان مصرفی لامپ LED این پروژکتور  10 وات است و انرژی مورد نیاز این دستگاه از طریق کابل USB و شارژ باتری تامین میشود. این پروژکتور توانایی پخش آهنگ  به وسیله  بلوتوث و USB را دارد.

 

 

جهت آشنایی بیشتر در مورد عملکرد دستگاه رقض نور   ، می توانید کلیپ تبلیغاتی مربوط به محصول را در پایین مشاهده بفرمایید.

 

 

 

کاربردهای دستگاه رقص نور :

 دستگاه رقص نور برای زیبا کردن فضای فروشگاه ، تالار ، مغازه ها  نورپردازی در جشن تولد مهمانی و… اشاره نمود . استفاده از دستگاه رقص نور  به شما کمک میکند  تا بتوانید  حال خاصی را به مراسمات خود بدهید و از این طریق انرژی بیشتری را به مهمانان خواهید داد و اگر برای فروشگاه استفاده میکنید باعث دیده شدن بیشتر مشتریان خواهد شد.

 

جمع بندی :

با سپاس از همراهی شما ، امیدواریم محصول لامپ پروژکتور اسپیکر دار برایتان مفید واقع قرار گرفته باشد. .در صورت دریافت راهنمایی و مشاوره در مورد خرید  لامپ پروژکتوری از قسمت نظرات سوال خود را بپرسید ، جوابگوی سوالهایتان هستیم. این پروژکتور همراه بیشترین رضایت کاربران را دارد  این محصول جزو محصولات منتخب در تمامی فروشگاهی جهان می باشند و رضایت مشتریان از این محصول بالا میباشد.

2 thoughts on “خرید دستگاه رقص نور خانگی【قیمت 10 مدل فروش لامپ پروژکتور لیزری موزیکال اسپیکر دار حرفه ای】2023

    • مدیر says:

      با سلام و احترام…متاسفانه این محصول فقط برای ساکنان تهران درب منزل دارد ولی بقیه استانها خرید انلاین باید انجام بدهید که بعد ثبت سفارش همکاران با شما تماس خواهند گرفت و محصول از طریق تیپاکس یا پست ارسال میشوند … سایت های اینترنتی بر خلاف شبکه های اجتماعی و پیج ها اگر تخلفی داشته باشند فیلتر میشوند ولی اون پیجها رو نمیشه فیلتر کرد و طبیعتا هیچ سایتی دوست ندارد سایتشون فیلتر بشه و از نتایج گوگل حذف بشن اونم بخاطر یه محصول و اگر دقت نمایید سفارش پیامکی هم داریم که طبیعتا هیچ سایت پنل پیامکی به سایت های متخلف پنل پیامک نمیدهد تا براش دردسر شود… با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *