دمپایی شستشو پا ایزی فیت شوینده [سنگ پا دار و ماساژ دهنده برس دار]+آموزش

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 7 {دقیقه}

 

توضیحات

دمپایی شستشو پا مخصوص پا میباشد همان طور که میدانید اعضای بدن انسان همه مهم است و نقض هر یک از اعضای بدن باعث مشکلاتی خواهد شد که یکی از اعضای مهم بدن پای انسان میباشد که اگر دچار مشکل شود باعث بروز مشکلات زیادی خواهد شد.پاهای انسان وزن ما را تحمل می کنند و ما به وسیله دو پا حرکت میکنیم .اما همیشه پاها مظلوم واقع میشوند چون بیشتر افراد مخصوص اقایان به سلامت پاهای خود اهمیت نمیدهند و وقت بسیار کمی را برای مراقبت آن ها صرف میکنند. اما باید بگوییم این یک اشتباه است چون اگر پاهای انسان خسته باشد طبیعتا راه رفتن برایمان سخت خواهد شد از این رو ما محصول دمپایی شوینده پا را معرفی میکنیم .

خرید دمپایی ماساژور شستشو پا آقایان و خانوم ها هم پای شما را شستشو میدهد و هم یک ماساژ ساده به پاهای شما خواهد داد. همان طور که میدانید ماساژ  دادن بدن مخصوص پا باعث افزایش جریان خون و کاهش ورم پاها میشود و به عبارت ساده تر خستگی پا با ماساژ دادن از بین میرود و شما همیشه از راه رفتن لذت خواهید برد.

دمپایی شوینده پا  بسیار میفید است چون شاید بتوان گفت خانوم ها بیشتر از آقایان دغدغه شستن پای خود را دارند و دوست دارند همیشه پاهای تمیزی را داشته باشند از این رو این محصول میتواند به کمکشان بیایید. در  این محصول یک سنگ پا هم تعبیه شده است که میتوانید از آن بجای سنگ پا استفاده نمایید. 

 

 

 

دمپایی شستشوی پا

 

مشخصات دمپایی شسشت شوی پا ایزی فیت: 

شسشت شوی اسان پا بدون نیاز به خم شدن

 همزمان  روی پا کف پا  لای انگشت پا تمیز خواهد شد

قابلیت ماساژ دادن پا و دارای سنگ پا 

قابل چسبیدن به سرامیک و کاشی موزاییک حمام

دارای فرچه های متعدد مسواکی

جنس دمپایی پلاستیک ژله ای فشرده با کیفیت

ابعاد ۲۸ سانتی متر مناسب همه پاها

خرید پیامکی دمپایی ایزی فیت چگونه است: 

شما میتوانید سفارش دمپایی شوینده پا رو به صورت پیامکی هم ثبت بفرمایید فقط کافی است که تلفن همراه خود را بردارید و کد 06871606 را به سامانه ی 10004410 ارسال بفرمایید؛ بعد چند دقیقه یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد که شما باید لطف بفرمایید در آن مشخصات کامل خود را وارد نمایید همکاران ما هم با شما تماس خواهند گرفت و جای هیچ نگرانی ندارید اما اگر می خواهید سفارش دمپایی شوینده پا  را خودتان ثبت کنید و آدرس و اطلاعات آدر محل سکونت را وارد نمایید به آیکون خرید محصول و توضیحات سبز رنگ پایین همین صفحه مراجعه فرمایید.

قیمت دمپایی شوینده پا ایزی فیت 280.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

دمپای فرچه دار آماده به ارسال است

 دمپایی در انبار موجود است

 

قیمت دمپایی ماساژ پا

 

 

قیمت دمپایی ماساژ پا 170.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

 در انبار موجود نیست

 

دمپایی ماساژور اتگشتی

قیمت دمپایی ماساژور اتگشتی 90.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

 دمپایی در انبار موجود شد

 

دمپایی شستشو پا

ماساژور پاrevival شوینده پا :

برای تمیز کردن کف پا، فرد باید خم شود یا پای خود را به سمت آنها بیاورد. این می تواند برای افرادی که به پای خود اعتماد ندارند دردناک یا حتی خطرناک باشد.دو ناحیه پرزدار مختلف باعث تمیزی عمیق و راحت و از بین بردن باکتری ها برای سلامت بهینه پا می شود. سنگ پا در مرکز به آرامی لایه برداری و ماساژ زیر پای شما را به روشی ایمن و طبیعی انجام می دهد و پوست مرده را از بین می برد و به گردش خون کمک می کند.

پاک کننده کف پا با صابون برای رفع نیاز به خم شدن به منظور تمیز کردن پا طراحی شده است و برای افرادی که حرکات محدود اندام تحتانی، کمردرد یا مشکلات تعادلی دارند، کمکی عالی است. این به سادگی با استفاده از فنجان های مکنده قوی به پایه دوش یا حمام متصل می شود، در حالی که سطح بالایی آن دارای صدها موی پلاستیکی کوچک است که پاها را در حالی که به این طرف و آن طرف در سراسر آن کشیده می شوند، تمیز و ماساژ می دهند. به سادگی آن را خیس کنید، مقداری از صابون مایع مورد علاقه خود را بمالید و پای خود را به جلو و عقب بمالید تا پاها کاملاً شسته شوند.

قیمت شوینده پا  110.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

 دمپایی در انبار موجود نیست

دمپایی شستشو پا شوینده پا 

دارای برس ظریف برس  نرم با کیفیت بالا به پاها اجازه می دهد تا کاملاً آرام شوند طرح مکنده چسبونکیس دار که روی کاشی و سرامیک چسب میگیرددمپایی حمام شستشو با برس ماساژ پا با برس شستشوی پا  لایه برداری پاک کننده بهبود گردش خون شما عزیزان خواهد شد.

قیمت شوینده پا  40.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

 در انبار موجود نیست

 

بهترین راه برای شستشو پا در زمان کرونا :

یکی از مزیت های این دمپایی شوینده این است که دیگر نیازی نیست به پاهای خود دست بزنید مخصوص در این روزها که کرونا در کمین ماست پس این دمپایی مناسب کسانی است که همیشه دغدغه شستشو پای خود را دارند.  

 

 

دمپایی شستشو پا ماساژ پا

یک راه حل برای کسانی که کمر درد دارند یا میانسال هستند:

این دمپایی مناسب کسانی است که دچار مشکل کمر درد هستند و نمیخواهند برای شسشتو  پا کمر خود را خم کنند و یا پدر بزرگ ها و مادر بزرگ هایی که توانایی خم شدند ندارد بهترین گزینه میباشد.  

از این دمپایی ماساژور برای پاکسازی پا از پاشنه تا انگشتان استفاده می شود و به شما پاهای تمیز و صاف تحویل می دهد این دمپایی برای پا در هر سنی عالی است دیگر خم نشوید تا پا را تمیز کنید پا را با حرکت به داخل و خارج تمیز نمایید . تمیز کردن پا که فقط با حرکت دادن پا بدست خواهد آمد

دمپای سنگ پا دار مناسب بچه ها و بزرگ تر ها است دمپایی ماساژور یک روش ایده آل برای تمیز کردن و مالش دادن پا شما است دارای بیش از 1000 برس تمیز کننده نرم است در حالی که ماساژ آنها را همزمان با این برس مسواکی شکل انجام می دهید. 

 

 

برس شستشوی پا

 

ماساژور و پاشوی ایزی فیت چیست: 

این محصول همانند دمپایی است که در کفی خود چند چسبانک جهت چسبیدن روی سرامیک را دارا است تا دمپایی سر نخورد ماساژور و پاشوی ایزی فیت دارای هزار تار مو زخیم قابل انعطاف و دارای یک عدد سنگ پا در قسمت پاشنه یا انتهای دمپایی است.  همیشه  شستن پا و لابه لای انگشتان مشکل است ، دمپایی ایزی فیت این مشکل را برایتان حل خواهد کرد.سنگ پای تعبیه شده در قسمت پاشنه دمپایی، پوست زبر و خشک پایتان را نرم و لطیف کنید . چسبانک  تعبیه شده در کف دمپایی باعث چسبیدن به تمامی سطوح زمین خواهد شد البته باید کاشی سرامیک باشد یا از این دست سنگ ها باشد تا بچسبد. دمپایی پاشوی  تک سایز یا فری سایز است و توسط تمام سنین و جنسیت قابل استفاده است.

  

خرید دمپایی شستشو پا

 

نحوه استفاده دمپایی شوینده پا :

این دمپایی چیز عجیب قریبی ندارد باید اول مقداری شامپو یا هر چیز دیگر روی کف دمپایی و فرچه های آن بریزید و بعدش پای خودتون رو همانند پوشیدن دمپایی داخل محصول قرار  بدهید و پاهای خود را به آرامی عقب جلو نمایید دمپایی ایزی فیت به گونه ای ساخته شده که پاها را کاملا تمیز می نمایید و با داشتن سنگ پا ترکهای پا را از بین خواهد برد . با ایزی فیت دیگر نیاز به خم شدن پا ندارید و این کار شما را راحت خواهد کرد. 

 

دمپایی شستشو پا سنگ پا

 

دمپایی پاشوی ایزی فیت کجا بخریم :

مهم نیست کجای ایران هستید شما میتوانید دمپایی شوینده پا فری سایز را سفارش دهید و هر کجای ایران که هستید توسط مامور پست تحویل بگیرید.

چگونه طول عمر دمپایی را بالا ببریم :

این محصول میتواند مدت زیادی برایتان کار کند فقط باید مراقب باشید در هنگام شستشو از اب خیلی گرم استفاده نکنید که به برس ها اسیب وارد شود.و سعی کنید ان را در محلی نگهداری نمایید که لگد مال نشود.

درمان خستگی پاها چگونه است :

رفع خستگی پا بعد از پیاده روی یا ورزش و بعد کار باید انجام شود ساده ترین راه این است پاهای خود را ماساز بدهید و یا از ماساژور برقی و یا دستی استفاده نمایید شما میتوانید در حمام زیر اب دوش پاهای خود را با دست ماساز بدهید و باعث شوید تا خستگی پای شما کاهش پیدا کند و از همه مهم تر در خانه یک دمپایی طبی که بهترین مدل دمپایی طبی برای شرکت شرهام طب است را استفاده نمایید چون دمپایی طبی در منزل و حتی محل کار میتواند تا حدود زیادی از خستگی پا جلوگیری نمایید.

چرا باید کف پا تمیز باشد :

داشتن پای تمیز باعث میشود که جوراب شما بو نگیرید و شما هم احساس خستگی نکنید مخصوصا اگر ماساژ پا هم انجام بدهید خستگی از بدنتان خارج خواهد شد و احساس شادابی خواهید کرد.

 

 

همه ادم ها هر روز راه می رویم، و از پله ها بالا می رویم. این فعالیت ها می توانند پاهای شما را در معرض انواع بیماری ها قرار دهند. کفش نامناسب، دیابت و افزایش سن از مهم ترین علل بیماری پا هستند. هر پا از 26 استخوان تشکیل شده . پس یکی از پیچیده ترین قسمت های بدن به حساب می آیند. در این مقاله ما محصولات شوینده پار را معرفی کردیم امیدواریم برای مفید باشد

 

چکیده:

نظافت کف پا و کلا پا باعث میشود که پوستی تمیز داشته باشید شستن پاها با آب به تنهایی کافی نیست و ترکیبات بوی بد ناشی از کپک و باکتری از سطح پوست به خوبی شسته نمی شوند. هنگام شستن پاها حتما از صابون یا مواد شوینده  دیگر استفاده نمایید و اگر کف پاهایستان ترک دارد حتما از کرم های رفع ترک پا استفاده نمایید  و ماساژ کف پا را فراموش نکنید چون باعث رفع خستگی پاها خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *