قیمت شیکر بدنسازی حرفه ای ساده شارژی برقی+خرید فروش اینترنتی {آموزش}

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 7 {دقیقه}

 

توضیحات

قیمت شیکر بدنسازی حرفه ای و ساده متفاوت میباشد شیکر بدنسازی یک مخلوط کن دستی به حساب می آید و از آن محصولاتی است که داشتنش ضرورتی ندارد اما کار شما را ساده خواهد کرد چون اگر بخواهید پودر را در لیوان شیر یا آب قرار دهید و با قاشق مخلوط نمایید بسیار زمان بر و سخت خواهد شد.

با داشتن یک شیکر بدنسازی شما به راحتی میتوانید انواع نوشیدنی ها را در دسترس داشته باشید.همه ورزشکا ارن ایرانی خارجی در رشته های گوناگون ، به خصوص بدنسازی، برای نوشیدن آب میوه و مکمل های پودری ورزشی هنگام تمرین به یک شیکر خوب نیاز دارند. شیکر SpiderMix مارپیچ با نام تجاری ثبت شده از بهترین کیفیت، فولاد ضد زنگ و به رنگ بدنه مشکی براق تولید شده است و در فروشگاه لینک سرا در دسترس شما قرار گرفته است.لازم به ذکر است 2 مدل شیکر دستی و برقی در قرار گرفته است که در پایین همین پست قابل مشاهده است.

 

آیا داشتن شیکر بدنسازی ضروری است :

خیر, داشتن شیکر بدنسازی چه حرفه ای و چه ساده برقی آن ضروریت ندارد چون میتوانید پودر یا محصول را بدون شیکر هم استفاده نمایید اما مزیت داشتن شیکر بدنسازی مخلوط کردن آسان انواع پودر ها میباشد.همیشه سعی کنید شیکر را بعد استفاده بشویید چون اگر مخلوط پودر و اب در ان بماند داخل شیکر بو خواهد گرفت.

 

آموزش ساخت شیکر بدنسازی در خانه :

محصول شیکر بدنسازی چیز خاصی ندارد و شما کافی است یک بطری آب میوه پلاستیکی با درب پهن را تهیه کنید که در همه خانه های معمولا هست باید و پودر و نوشیدنی خود را در داخل بطری بریزید و در پایان کافی است بطری را تکان دهید و حالا شما یک بطری شیر بدنسازی ساده در اختیار دارید البته سعی کنید بطری شما درب پهنی داشته باشد تا پودر به آسانی در داخل بطری ریخته شود.

 

شیکر بدنسازی حرفه ای بخریم یا ساده :

شیکر بدنسازی حرفی ای داری باکسهای مجزا در زیر محصول میباشد که علاوه بر نوشیدنی میتوانید مکمل های دیگر بدنسازی یا پودر های بدنسازی را در زیر محصول قرار بدهید اما شیکر های بدنسازی ساده این قابلیت را ندارد و فقط میتوانید نوشیدنی را مخصول نمایید نا گفته نماید که شیکر مخلوط کن بدنسازی حرفه ای را هم میتوانید به صورت ساده استفاده نمایید یعنی از باکسهای دیگر آن استفاده نکنید. معایت شیکر بدنسازی چند باکسه این است که باید وقت بیشتری برای شستن آن صرف نمایید اما شیکر های بدنسازی ساده تک باکسی راحت تر شستشو داده خواهند شد.

 

نحوه طرز استفاده یا آموزش شیکر بدنسازی چگونه است:

اصلا کار پیچیده ای نیست فقط کافی است نوشیدنی را در داخل شیکر قرار دهید و بعد پودر را هم در داخل شیکر بریزید و قبل تکان دادن باید انگشتتات روی درب بطری قرار دهید تا نوشیدنی حین تکان دادن بر روی زمین نریزد.

 

 

شیکر بدنسازی حرفه ای

 

شیکر بدنسازی چیست :

شاید وقتی نام شیکر را برای اولین بار میشنوید فکر کنید باید چیز عجیب قریبی باشد در واقع شیکر بدنسازی یک قمقمه اب ساده است که کارش مخلوط کردن انواع نوشیدنی ها میباشد. پس اسم قمقمه بدنسازی همان شیکر است.

 

کاربرد های دیگر شیکر بنسازی چیست :

شیکر بدنسازی را میتوانید در مسافرت در خودرو بر روی دوچرخه موتور سیکلت حمل نمایید البته اگر میخواهید در کوله پشتی خود قرار دهید حتما با چیزی درب آن را کاملا ببنید تا نشتی نداشته باشد درضمن میتوانید در منزل انواع نوشیدنی ها را با این محصول مخلوط نمایید.این محصول را میتوانید در آشپزخانه برای مخلوط کردن انواع مایعات استغاده نمایید.

 

ایا کیفیت جنس شیکر هم تاثیر گذار خواهد بود:

شیکر همانند یک لیوان پلاستیکی میباشد و عملا هر شیکری بخرید غیر قابل نشت است اما شیکر باید در برابر ضربه مقاوت داشته باشند شیکر های خیلی ارزان معمولا در مقابل ضربه مقاومت ندارند و ترک خواهند خورد . این شیکر سه تیکه که بهتون امکان جابه جایی پودر و قرص رو میده بدنه محکمی داره فقط یه لاستیک خیلی کوچیک توی درش وجود داره حواستون باشه موقع شستن و یا استفاده گم نشه چون دیگه درش چفت نمیشود.

 

شیکر بدنسازی سه طبقه

 

 

شیکر بدنسازی اسپایدر

 

آیا نوشته روی شیکر پاک میشن :

همان طور که عکس شیکر را مشاهده میفرمایید داری نوشته هایی است اگر میخواهید نوشته روی این محصول پاک نشود راحت ترین ترفند خرید یک عدد چسب فروی 123 است که باید با دقت یک قطره بر روی هر نوشته بریزید و چند ساعت بگذارید تا خشک شود سعی کنید با دقت این کار را انجام نمایید تا چسب به جاهای دیگر بدنه تماس نداشته باشد.

 

 

شیکر بدنسازی

 

 

شیکر ساده

 

 

مشخصات شیکر حرفه ای سه طبقه :

جنس

پلاستیک BPA

ساخت کشور چین

لوازم جانبی توپ فلزی و توپ پلاستیکی و فیلتر
حجم: 500 میلی لیتر ضد نشت

3 طبقه اسمارت

در وسط ظرف یک باکس مجزا قرار دارد که برای قرار دادن مکملهای غذایی مناسب می باشد .
موجود در هشت رنگ متنوع و جذاب

جنس فلز فنری شکل فولاد ضد زنگ

قابلیت پر کردن 2 ظروف پایین آن با مکمل های انتخابب خود و پیچ کردن هر دو در پایین بطری

 

 

سامانه پیامکی شیکر بدنسازی اسپایدر عنکبوتی : :
بله شما میتوانید سفارش قمقمه مخلوط کن شیکر بدنسازی را به صورت پیامکی هم ثبت نمایید فقط کافی است که موبایل خود را بردارید و کد دستوری 06872994 را به سامانه ی 10004410  ارسال فرمایید ؛ سپس یک پیامک برای شما ارسال میشود که شما باید در آن آدرس و مشخصات کامل خود را وارد نمایید البته همکاران ما هم با شما تماس خواهند گرفت اما اگر می خواهید سفارشتان را خودتان ثبت نمایید و ادرس و مشخصات را وارد کنید به آیکون خرید محصول و توضیحات پایین همین صفحه مراجعه بفرمایید تا سفارش شیکر خود را ثبت نمایید.

 

 

 

✅قیمت شیکر بدنسازی سه تیکه عنکبوتی 75.000 تومان✅

شیکر اسپایدر مدل سه تکه ظرفیت نیم لیتر

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

 

شیکر مخلوط کن ابمیوه گیری شارژی برقی

 

شیکر مخلوط کن ابمیوه گیری شارژی برقی ollipin :

تیغه با دوام و تیز این شیکر مخلوط کن یکی از خصوصیات مخلوط کن فروشگاه لینک سرا است..بهترین ویژگی مخلوط کن شارژی کوچک ،ظرفیت باتری مناسب آن است. با ظرفیت بالای باتری، شما میتوانید بدون نگرانی از تمام شدن شارژ، برای ساعت‌ها و بارهای پیاپی از این محصول استفاده نمایید . شارژ باتری این دستگاه توسط کابل USB پر میشود.

 

 

مخلوط کن آب میوه گیری دارای یک ظرف شفاف نیم لیتری دارد دارای یک باتری داخی چهار هزار میلی آمپری از طریق پورت میکرو یو اس بی روی بدنه مخلوط کن که در تصور هم مشخص است شارژ میشود. این مخلوط کن دارای تیغه های بسیار مقاوم و تیزی است که میتواند در مدت زمان سی ثانیه تمامی میوه های داخل مخزن خود را تیکه تیکه کنید. مخزن این محصول آن از جنس پلاستیک اکریک پی وی سی است و قسمت موتور آن از پلاستیک + ABS ساخته شده .درب این محصول به صورت پیچی بسته می شود.

 

 

✅ قیمت شیکر بدنسازی برقی 350.000 تومان ✅

شیکر مخلوط کن شارژی پرتابل خانگی مسافرتی باشگاهی

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

 

شیکر برقی شارژی

 

مینی شیکر مخلوط کن شارژی :

دارای دکمه های لمسی ساده و آسان برای استفاده مخزن مقاوم در برابر حرارت بالا  تمیز کردن آسان ، هر قسمت از لیوان ا می توان برداشته و شستشو داد.بهترین شیکر مخلوط کن برقی شارژ دارای باتری 1500 میلی آمپر ساعتی است ، می توانید آن را در ماشین ، رایانه و سایر دستگاه های USB خود شارژ کنید.

مواد غذایی خودذر آسیاب کنید و مستقیماً با همان مخلوط کن ، راحت و سریع غذای سالم تهیه کنید.به راحتی تمیز و شستشو می شود

 

مشخصات شیکر برقی شارژی :

مدل: DEM-NU06
آبی
ظرفیت: 400 میلی لیتر
ولتاژ: 5V
قدرت: 140 وات
مدت زمان شارژ: حدود 3 ساعت
ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر ساعت
منبع: شارژر USB
سرعت چرخش: 21000 دور در دقیقه

 

✅قیمت شیکر شارجی 299.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

قمقمه آب دخترانه زنانه

 

✅قیمت انواع قمقمه 35.000 تومان✅

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود شد

 

 

معرفی انوع قمقه شیکر های موجود در بازار ایران :

خرید اینترنتی شیکر بدنسازی شیکر بدنسازی برقی فلزی جویس شیکر برقی شارژی میدیا شیکر برقی promixx اپتیموم شیکر بدنسازی استیل نایک آدیداس.

شیکر بدنسازی حرفه ای بخریم یا ساده :

شیکر بدنسازی یا همان ظزف مخلوط کن پودر ورزشی هر چقدر ساده باشد بهتر است چون ظرف ساده شستشوی ساده ای هم دارد البته این بستگی به شما دارد و زیاد دنبال مارک یا تو چشم بودن این محصولات نداشته باشید.

شستشو شیکر بدنسازی چگونه است :

معمولا اگر شیر را با پودر بدنسازی شیکر نمایید اگر تمیز نکنید به مرور زمان بو خواهد گرفت که بهترین راه این است بعد استفاده ان را با اب شسشتو بدهید اما اگر بگو گرفت میتوانید با مواد شوینده تمیز نمایید.

آیا خوردن پودر بدنسازی واجب است :

خیر شما میتوانید بدون خوردن پودر بدنسازی هم به بدن ایده ال خود دست یابید و حتما اگر میخواید مکمل های ورزشی را تهیه نمایید از جای معتبر خرید کنید چون در بازار بسیاری از مکمل ها تقبلی هستند و اگر ضرری هم برای شما نداشته باشند بی تاثیر خواهند بود.

چگونه پودر بدنسازی درست کنیم :

شما میتوانید با استفاده از مواد غذایی طبیعی برای خود مکمل ورزشی پروتیئن درست نمایید کافی است با طرز تهیه این نوع مکمل‌ها آشنا شوید. به عنوان مثال پودر جوانه گندم پودر مالت جو بادام زمینی پودر سویا پودر دانه کنجد از جمله این ها هستند که در فضای مجازی میتوانید سرچ نمایید.

شیکر برقی یا دستی :

اگر فقط میخواهید پودر بدنسازی یا هر پودر دیگری مخلوط نمایید همان شیکر دستی کفایت میکنید چون به راحتی میتوانید زیر شیر اب ان را شستشو بدهید اما مثلا اهل  مخلوط کردنه میوه ها هستید مخلوط کن برقی بهتر است.

نکات بهداشتی در باشگاه بدنسازی :

همیشه بعد باشگاه به حمام بروید و لباس تمیز به تن نمایید و سعی کنید زمان که سرما خورده اید یا هر بیماری دیگری دارید به باشگاه نروید یا زمانی که قصد اب خوردن دارید از بطری مخصوص خود استفاده نمایید و دستان خود را به بدن و موهای خود نزنید چون باعث چرب شدن کف دست میشود و نمیتوانید به خوبی دمبل و هالتر را در دست بگیرید.

سخن نهایی:

با سپاس از همراهی شما بازدید کنندگانی که وارد لینک سرا شده اید ،همراهی شما که همیشه باعث دلگرمی میشود. امیدواریم معرفی محصولات شیکر  برایتان مفید واقع گرد. اما به این نکته توجه نمایید ورزش کردن به شیکر بدسنازی یا حتی خودر پودر و مکمل های بدنسازی نیست درست است تاثیر گذار است اما اگر قصد دارید بدن معمولی  داشته باشید با خورد مواد غذایی سالم و طبیعی هم میتوانید به خواسته خود برسید پس در این روزها که مکمل ها افزایشی شده اند زیاد خود را درگیر این مسائل نکنید. در صورت دریافت مشاوره در مورد خریدشیکر های بدنسازی از قسمت نظرات سوال خود را ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *