17 مدل خرید پنکه رومیزی گیره دار کلیپسی محافظ قاب گارد دار

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 8 {دقیقه}

توضیحات

پنکه گیره دار کلیپسی در هنگام خرید پنکه گیره ای کوچک برای اینکه یک خرید خوب داشته باشید اول باید انواع پنکه را بشناسید پنکه از آن وسایل برقی است که از ان مدل های مختلفی در بازار موجود دارد ، پس باید مدلی متناسب با دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید. پنکه ها جزو وسایلی هستند که در تابستان بسیار پر کار برد میباشند که در انواع سایز های مختلف در بازار موجود است اما باید قبل خرید پنکه موراد را باید در نظر بگیرید مثلا پنکه ای که میخواهید تهیه کنید را برای چند نفر میخواهید و یا برای چه مکانی باید مورد استفاده قرار یگیرد.

خرید پنکه پایه کلیپسی معمولا در خانه هایی که داری کولر و هوای گرم هستند داشتن چند پنکه بسیار لازم میباشد برای مثال در اتاق خواب که باد کولر به آنها نمیرسد و یا خانوم هایی که در هوای گرم در کنار اجاق گاز مشغول آشپزی میباشند و یا حتی محل کار که نیاز است یک پنکه در کنار خود داشته باشید .

قیمت پنکه 5 پره گیره دار قدرت کمتری دارد و یادمان باشد پنکه های بزرگ شدت پرتاب باد بالایی دارند و برای آنهایی که در مناظقی زندگی میکنند که هوای گرمی ندارد لازم نیست و پنکه های کوچک با پرتاپ باد پایین هم مناسب خواهد بود که یکی از مزیت های پنکه های رومیزی کوچک میزان برق مصرفی آنها است که بسیار پایین تر از پنکه های بزرگ میباشد که ما به همین دلیل لازم دانستیم در فروشگاه پر از کالا لینک سرا را به طور دقیق و موشکافانه انواع پنکه های کوچک با کیفیت موجود در بازار ایران را مورد بررسی قرار دهیم.شما خریدارانی که قصد خرید پنکه مناسب خود را دارید با دنبال کردن این مقاله اطلاعات کامل در مورد انواع پنکه را بهتر درک خواهید کرد که ما لیستی از پنکه ها را همراه با قیمت و لینک خرید آن را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد رضایت شما قرار گیرد.

 

 

 

 

 

پنکه چیست :

نام پنکه در لغت به عنوان باد بزن برقی ذکر شده است که وظیفه اصلی پنکه خنک کردن محیط میباشد که انواع مختلفی از آن در بازار موجود است که بخاطر کم مصرف بود پنکه این محصول بسیار در ایران و جهان پر طرفدار میباشد.

معایب داشتن پنکه رومیزی کوچک چیست :

یکی از معایب پنکه های کوچک پرتاب باد کمتر آنها به نسبت پنکه های بزرگتر واهد بود طبیعتا هر چقدر پره پنکه کوچک تر شود پرتاب باد کمتری را خواهند داشت . برخی از مدلهای پنکه رو میزی کوچک دستی محافظ پره ندارد که این خود یک معایب به حساب می آید البته مدلهای محافظ دار هم موجود است.

مورد بعدی در مورد پنکه های کوچک که فاقد قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و قابیت چرخش به اطراف را ندارد که باز هم اشاره میکنیم که برخی مدلهای پنکه کوچک داری قابلیت چرخش به اطراف را دارند که باید هنگام خرید به توضیحات پنکه مورد نظر خود دقت بفرمایید نکته آخر به کنترل از راه دور نداشتن این محصولات میتوان اشاره نمود.

مزایای داشتن پنکه رومیزی دستی چیست :

داشتن یک پنکه کوچک مزایای بی شماری دارد که این پنکه ها مصرف برق پایینی نسبت به پنکه های دیگر دارند و بر خلاف تصور برای افراد این پنکه ها داری طول عمر بالای دارند چون گرمای زیادی از خود تولید نمیکنند برای مثال پنکه های هوا کشی که در در کیس کامپیور کار گذاشته شده اند چندین سال بدون مشکل کار میکنند و به سختی خراب خواهند شد یکی از دلایلش میزان مصرف برق آنها میباشد.

از مزیت دیگر این پنکه ها قابل حمل بودن آنها میباشد نکته بعدی در مورد این پنکه های ارزان بودن آن است که پرتاب باد کمتری دارند و این باعث میشود که همیشه یه نسیم خنک به شما بوزد و به آسونی میتواند در فضاهای مختلف مثل روی میز یا صندلی خانه ، اداره ها یا ساختمان های تجاری و دانشجویی خوابگاهی مورد استفاده قرار بدهید.

این پنکه‌های کوچک به صورتی ساخته شده‌اند که به آسونی روی زمین قرار میگیرند و پنکه‌های زمینی قابل حمل هستند.یکی دیگر از مزیت های پنکه های کوچک میتوان به کم صدا بودن آنها اشاره نمود که اگر پنکه گیره ای انتباب میکنید میتوانید آن را به راحتی در همه جا نسب نمایید.

راه های افزایش طول عمر پنکه چیست:

هر وسیله الکتریکی تا اخر عمر به شما خدمت نخواهد کرد و روزی خراب خواهد شد و رفتنی هستند البته استفاده اصولی و درست از پنکه کمک زیادی به افزایش طول عمر آن ها می کند مثلا در این روزها که شاهد قطع شدن برق هستیم بهترین گزینه خرید یک محافظ میباشد.

همیشه یادتان باشد پنکه را در جایی قرار دهید که هوا در آن در حال گردش باشد مثلا کنار پنجره و در مواقعی که به پنکه نیازی ندارید ان را خاموش نمایید شما با این ارهکار بسیار ساده میتوانید طول عمر پنکه را افزایش دهید. یادتان باذشد پنکه را بر اساس فضایی که قرار است استفاده شود ، انتخاب کنید

پنکه دستی رومیزی همراه از کجا بخریم و چطور سفارش دهیم :

شما میتوانید در صورت اقدام به خرید با ورود به آیکون سبز رنگ خرید محصول و توضیحات میتوانید عکسهای بیشتر و توضیحات از جمله مطلع شدن از سایت پنکه ها مطلع شوید و آنجا با کلیک رو گزینه خرید پستی میتوانید فروم سفارش را تکمیل نمایید و دیگر نیازی به کاری نیست چون هر کجای ایران که باشید پنکه را به شما تحویل خواهیم داد.

آیا این مدل پنکه ها ارزش خرید دارند :

سه پنکه معرفی شده اول قدرت پرتاب باد خوبی دارند  که به سادگی خراب نخواهند شد و از همه مهم تر مصرف برق کمی دارند ولی بقیه پنکه های معرفی شده  چون به اندازه کف دست هستند نباید ازشون توقع باد زیادی داشته باشید چون هر چقدر پره های پنکه کوچک تر میشه قدرت بادش هم کمتر خواهد شد .

از مشخصات پنکه چطور اطلاع پیدا کنم:

در صورت مشاهده مشخصات دقیق محصولات میتوانید با ورود به آیکون سبز رنگ خرید محصول و توضیحات مشخصات کامل محصولات را مشاهده نمایید. توجه نمایید قیمت ها ابدیت روز هستند و در مرداد ماه 1402 ابدیت شده اند

 

 

  1-  معرفی محصول اول پنکه گلبرگی

خرید و قیمت پنکه گلبرگی 5 پره

خرید و قیمت پنکه گلبرگی :

یکی از مزیت این این پنکه ظاهر فانتزی آن میباشد یعنی اگر در لبه میز یا هر جای دیگر قرار دهید فضای محل شما را زیبا تر خواهد کرد.

پنکه رومیزی و گیره ای گلبرگی دارای یک محور با قابلیت چرخش 140 درجه ای است . برق مصرفی پنکه 44 سانتی متری  10 وات است.

قیمت پنکه 5 پره گلبرگی 449.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

پرداخت درب منزل 

جنس درجه یک بازار

7 روز گارنتی واقعی

موجود است

 

 

  2-  معرفی محصول دوم پنکه پنج پره

پنکه 5 پره کوچک ارزان قیمت

پنکه کلیپسی گیره ای 5 پره

پنکه کلیپسی گیره ای

قیمت پنکه کلیپسی گیره ای 5 پره 255.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

جنس درجه یک بازار

موجود است

 

 

  3-  معرفی محصول سوم پنکه گارد دار

پنکه گیره ای قاب دار

خرید پنکه گیره ای کلیپسی قاب دار

قیمت پنکه گیره ای قاب دار 250.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

 

موجود نیست

 

  4-  معرفی محصول چهارم  پنکه رومیزی شارژی

قیمت پنکه رومیزی شارژی

 

قیمت پنکه رومیزی شارژی 480.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

شارژ شد

 

  5-  معرفی محصول پنجم پنکه رومیزی کوچک

 پنکه چهار پره رومیزی

پنکه چهار پره رومیزی کوچک پنکه رومیزی یو اس بی دارای گارد محافظ

قیمت پنکه رومیزی یو اس بی 200.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

موجود شد

 

  6-  معرفی محصول ششم پنکه رومیزی بدون پره حرفه ای

قیمت پنکه رومیزی بدون پره

پنکه رومیزی باطری خور یو اس بی بدون پره

قیمت قیمت پنکه رومیزی بدون پره 100.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

  7-  معرفی محصول هفتم پنکه جیبی

پنکه میکرو یو اس بی

 

پنکه میکرو یو اس بی موبایل تبلت و یا هر چیزی که قابلیت این خروجی را دارند

قیمت پنکه کوچک میکرو یو اس بی 25.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

موجود است

 

  8-  معرفی محصول هشتم سه زمانه

خرید پنکه شارژی کوچک

خرید پستی پنکه شارژی کوچک

قیمت خرید پنکه شارژی کوچک 150.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

موجود است

 

  9-  معرفی محصول نهم پنکه رومیزی 

پنکه رومیزی قاب دار

پنکه رو میزی همراه پرتابل قاب دار یا محافظ دار

قیمت پنکه رو میزی همراه پرتابل قاب دار 149.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

موجود است

 

  10-  معرفی محصول دهم پنکه جیبی

پنکه جیبی

پنکه جیبی همراه

قیمت پنکه جیبی همراه 39.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

موجود است

 

  11-  معرفی محصول یازدهم پنکه جیبی

پنکه جیبی نوشتای لاو دوست دار ای لاو یو

قیمت پنکه نوشتاری 19.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

  12-  معرفی محصول دوازدهم پنکه عروسکی فانتزی دخترانه

پنکه عروسکی

 

قیمت پنکه عروسکی دخترانه 160.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

موجود است

 

  13-  معرفی محصول سیزدهم پنکه گردنی

قیمت پنکه گردنی

 

قیمت پنکه گردنی 400.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

موجود است

 

پنکه گردنی کیوت

 

قیمت پنکه گردنی کیوت 319.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

آیا پنکه های کوچک برای محیط های صنعتی مناسب است :

خیر اگر می‌خواهید از پنکه در مکان های کارگاهی استفاده نمایید ، باید پنکه‌های بزرگ تر و صنعتی خریداری نمایید . زیرا این پنکه‌ها می‌توانند هوای محیط‌های باز و بزرگ را به خوبی تهویه و خنک نماییند و طبیعتا هر چقدر فضا بزرگ تر باشد نیا به پنکه قوی تر است.

مهمترین نکات استفاده از پنکه در شب و روز چیست :

سعی در همیشه پنکه را کنار پنجره قرار دهید که هم باعث خنک شدن موتور پنکه میشود و هم باعث میود هوای برون راحت تر وادر خانه شود.

چگونه پنکه را در خانه تعمیر کنیم :

در صورتی که پنکه روشن نشود بهترین کار چک کردن سیم های آن است و اگر دست اچار هستید میتوانید با باز کردن از اطمینان حاصل بفرمایید که قطعات پنکه سالم میباشد و اگر میخواهید تخصصی تر شود باید مدل پنکه خود را در اینترنت سرچ بفرمایید و نحوه تعمیر و بازو بسته کردن ان پنکه را مشاهده بفرمایید.

در صوتری که سیم پنکه و قطعات سالم باشد میتواند مشکل از قطعات پنکه باشد که این دیگر کار شما نخواهد بود و باید پنکه را به نزدیک ترین تعمیرکار محل سکونت خود ببرید تا عیب یابی شود.

پنکه های کوچک به درد چه کسانی میخورد :

خوابیدن کنار پنکه باعث بدن درد میشود و یا کسانی هتسند که به باد پنکه ها بسیار حساس هستند که این پنکه ها بخاطر پرتاب باد کمتر نیبت به پنکه های بزرگ تر بهترین گزینه برای آنها خواهد بود.

چه زمانی پنکه نیاز به روغن کاری دارد :

پنکه را با دست بچرخانید اگر احساس کردید چرخش پنکه کند شده است روی محور پنکه چند قطره روغن بریزید تا روان تر شود این مورد برای صدا دار بودن پنکه هم صدق میکنه و میتوانید با روعن کاری مشکل خود را حل نمایید.

آیا پنکه در هنگام شارج روشن شود اسیب میبنید :

هر وسیله شارجی هر مارکی باشد هم زمان به برق متصل شود و کار کند باعث میشود عمر باطری ان کاهش یابد اما احتمال خراب شدن دستگاه بسیار کم است نهایتا باطری خراب میشود که میتوانید تعویض نمایید.

ایا پنکه میتواند هیمشه روشن باشد:

معمولا پنکه های باطری خور شارژی بهتر است همیشه روشن نشود چون باعث داغ شدن باطری انها میباشد ولی پنکه های کارکرد با برق 200 ولت شهری هم میتوانند میشه روشن باشند اما بهتر است کمی به انها استراحت بدهید.

 

 

 

جمع بندی کلی :

ضمن تشکر، امیدواریم این مطلب برای انتخاب پنکه رومیزی همراه به شما یاری کرده بشد .یکی از پرکاربردترین وسایل برقی  در منزل، پنکه است، در تابستان تحمل دمای بالا بسیار سخت است و بدون پنکه غیر ممکن است، پس  برای هر منزل و محل کار ضروری است مزیت مینی پنکه استفاده از برق کم و قابل حمل بودن ان است و میتوانید هر کجا قرارش بدهید اگر سوالی دارید می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه برای ما ارسال نمایید. یا با کلیک روی ایکون سبز رنگ یا زدن دکمه ی سبز ، اطلاعات بیشتری از هر محصول پنکه همراه دستی خانگی را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *