کاپشن چرم ارزان قیمت مصنوعی(19 مدل)[خرید فروش مردانه پسرانه]مشکی اسپرت فشن رنگی 2024

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 7 {دقیقه}

توضیحات

کاپشن چرم ارزان قیمت مردانه فروش زمستانه کاپشن چرم مصنوعی ارزان اسپرت+فوت و فن نگهداری خرید کاپشن چرم مصنوعی ارزان مردانه این روزها بهترین گزینه است تاریخچه پیداش چرم  به گذشته های خیلی دور باز می‌گردد اما با گذشت زمان هنوزم چرم جزو پرطرفدارن ترین محصولات دنیاست. یک کاپشن چرمی میتواند ، اصلی ترین ست لباس کلاسیک برای آقایان باشد.خرید یک کاپشن چرمی با کیفیت همیشه دغدقه اقایان بوده است امروزه با وجود گزینه های بسیار زیاد که در بازار موجود است همیشه انتخاب را بریمان سخت میکند، همیشه دوخت تمیز و مرتب در یک کاپشن چرمی نشان می دهد که کاپشن از بالاترین کیفیت برخوردار است.

خرید کاپشن چرم مشکی در این مقاله آموزشی + خرید اینترنتی پستی شما را برای خرید کاپشن چرمی  مناسب راهنمایی می کنیم. همیشه سعی کنید جنس با کیفیت انتخاب نمایید تا در نهایت پس از صرف مبلغ مورد نظر  بعدا از تصمیم خود پشیمان نشوید.می توانید کاپشن چرمی خود را در فصل سرد سال بپوشید و همچنان گرم باشید. در هر صورت می توانید آنها را در طیف وسیعی از مکانهای مختلف بپوشید. پوشیدن کاپشن نشان دهنده علاقه شما به استایل کلاسیک میباشد که ظاهر شما را خاص کرده و جذاب تر به نظر خواهید رسید.

کاپشن های چرم مصنوعی با کیفیت و قیمت مناسب

پوشش داخلی کاپشن چرم :

قیمت کاپشن چرم مردانه ارزان قیمت روکش داخلی یک لایه پارچه اضافی است که وزن بیشتری به کاپشن می افزاید.  پوشش داخلی نیز در برخی موارد عرق را جذب می کند. نوع پارچه ای که در آستر داخلی استفاده می شود و کیفیتی که ارائه می دهد بر قیمت کاپشن نیز تأثیرگذار خواهد بود. پارچه داخی کاپشن باید قابل تنفس و سبک باشد. 

یک کاپشن چرمی چقدر باید دوام داشته باشد:

در حالی که هیچ پاسخ صحیح یا نادرستی برای این مورد وجود ندارد ، اکثر کاپشن های چرمی با کیفیت خوب بین شش تا هفت سال ماندگار هستند. با مراقبت و نگهداری ، این می تواند به راحتی چند سال بیشتر به طول عمر کت اضافه کند. 

  

چگونه  تشخیص دهیم که یک کاپشن چرمی با کیفیت است: 

در حالت ایده آل ، عناصری مانند دوخت ، ظاهر و نوع چرم می تواند نشان دهنده کیفیت یک کاپشن چرمی باشد. کیفیت خوب به معنای دوخت مرتب ، محکم ، قوی است.  کیفیت کاپشن را تضمین می کند.  

  

چگونه بفهمم کاپشن سایز من است :

شما برای انتخاب سایز دقیق خود باید در خانه لباسی که اندازه شما است و با آن راحت هستید را با سایزی که ما در اختیارتان داده ایم مقایسه نمایید اگر اعداد نزدیک به سایز شما باشد پس این کاپشن مناسب شما خواهد بود که برای مقایسه سایز به ایکون خرید محصول و توضیحات سبز رنگ تشریف ببرید و در انجا سایز دقیق کاپشن درج شده است.

جشنواره بزرگ فروش هیجان انگیر زمستانه عید 1403 بهترین کاپشنهای چرم  توجه نمایید تمام عکسها واقعی میباشد و از خود مدلها گرفته شده است

 

 

کاپشن چرم زیپ بغل

 

 

قیمت کاپشن چرم 409.000 تومان

کاپشن چرم زیپ بغل

کاپشن چرم مردانه لاکچری

موجود است

 

کاپشن چرم پشمی مردانه جنس چرمی مشکلی 2024

 

قیمت کاپشن چرم بوفالو 309.000 تومان

تمام شد

 

 

کاپشن چرم مردانه خفن

 

قیمت کاپشن چرم 369.000 تومان

کاپشن چرم مردانه خفن

موجود است

 

 

کاپشن چرم ارزان

 

قیمت کاپشن چرم 339.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

کاپشن چرم مشکی 2023

 

 

قیمت کاپشن چرم مشکی 299.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

یقه گرد 

موجود است

 

کاپشن چرم زرشکی قرمز جگری جیگری

 

قیمت کاپشن چرم زرشکی  329.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

    

کاپشن چرم طرح پوست مار ساده

 

قیمت کاپشن چرم طرح پوست مار ساده 339.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

    

کاپشن چرم قهوه ای مردانه اسپرت چاق

قیمت کاپشن چرم پفی 329.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

کاپشن چرم مشکی مردانه ارزان قیمت

قیمت کاپشن چرمی مشکی ارزان 339.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

کاپشن چرم طرح دار

 

قیمت کاپشن چرم توسی 369.000 تومان

کاپشن چرم طرح دار

طرح دار یقه ایستاده طوسی

موجود است

    

 

قیمت کاپشن چرم مشکی

 

 

قیمت کاپشن چرم مشکی 299.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

    

 

 

قیمت کاپشن چرم مشکی 299.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

یقچه گرد

موجود است

    

 

قیمت کاپشن چرم قهوه ای

 

 

قیمت کاپشن چرم قهوه ای 299.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

یقچه بلند

موجود است

    

 

کاپشن چرم قهوه ای

 

 

قیمت کاپشن چرم قهوه ای 299.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

    

کاپشن پوست ماری مردانه

 

قیمت کاپشن پوست ماری مردانه 165.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

کاپشن چرمی سبز

 

قیمت کاپشن چرم سبز 689.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

قیمت کاپشن چرم سرمه ای

 

قیمت کاپشن چرم سرمه ای 709.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

 

کاپشن چرم مشکی مردانه

 

 

قیمت  کاپشن چرمی پارچه ای 259.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

کاپشن چرم خزدار مردانه

 

کاپشن چرم خزدار مردانه نوع چرم: پوست گوسفند جلو: زیپ بست جیب: دو جیب بیرونی یقه: بند سفت کننده یقه سرآستین: سرآستین گرد. آستر: تمام آستر جنس آستر: خز مصنوعی

 

قیمت  کاپشن چرمی خز دار 229.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

کاپشن چرم خلبانی

 

 

قیمت کاپشن چرم خلبانی 265.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

خرید کاپشن چرم مصنوعی ارزان مردانه اسپرت + فوت و فن نگهداری 

 

قیمت کاپشن چرم تیرکمانی 349.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

 

 کاپشن چرم مشکی مردانه

قیمت کاپشن چرم مشکی تیرکمانی 359.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

     

 کاپشن چرم قهوه ای مردانه اسپرت لاغر

قیمت کاپشن چرم مصنوعی قهوه ای 175.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

      

خرید کاپشن چرم قهوه ای مردانه 2022

 

  

قیمت کاپشن چرمی 175.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

 

از کجا کاپشن چرم بخریم :

فرقی چندانی ندارد از کجا کاپشن چرم ارزان تهیه میفرمایید  اولین نکته در هنگام خرید کاپشن چرمی ظاهر دوخت آن میباشد.

قد کاپشن چرم باید چقدر باشد : 

هنگام فکر کردن در مورد تعیین قد کاپشن چرم ، اندازه  بسیار مهم است. سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که با قد شما هماهنگ باشد بدون این که شما را بیش از حد بلند یا بیش از حد کوتاه نشان دهد. برای داشتن قد بلندتر ، کاپشن های کوتاه تر انتخاب نمایید و با پوشدین کاپشن های بلند تر کوتاه قد تر به نظر خواهید رسید مخصوصا افرادی کا کوتاه قد هستند از پوشیدن کاپشن های چرمی بلند خود داری نمایند. 

نحوه نگهداری درست کاپشن چرم :

 همیشه سعی کنید کاپشن چرمی خود را با واکس مخصوص لوازم چرمی چرب کنید تا چرم شما همیشه نرم بماند لازم به ذکر است استفاده از روغن های دیگر ممکن است در دراز مدت به چرم اسیب وارد نمایید. حتما یادتان باشد زمانی که کاپشن را چرب میکنید چند ساعت بعد از کاپشن استفاده کنید تا کاملا واکس چرمی به خورد چرم برود.

تمیز بودن کاپشن چرمی بسیار مهم است چون وجود گردو خاد بر روی چرم باعث افت کیفیت و کاهش طول عمر آنها به مرور زمان خواهد شد.بعد از در اوردن کاپشن خود سعی کنید ان را در یک جای خشک و بدون رطوبت قرار دهید چون چرم در تماس با روطوبت زیاد کپک میزند.سعی کنید اجسام تیز مثل چاقو یا هر چیز دیگر با چرم در تماس نباشید حتی ادلکن ها میتوانند به چرم اسیب وارد نمایند.در صورت لکه دار شدن کاپشن چرم لکه را به ارامی با یک پارچه نم دار تمیز نمایید. 

چرم تیرکمانی چیست :

چرم تیرکمانی همان چرم مصنوعی است منتها با کیفیت بالاتر که به سادگی  ترک نمیخورد و این کاپشن به نسبت دیگر چرم های مصنوعی طول عمر بالا تری دارند.

چگونه کاپشن چرم پوسته شده را تعمیر نماییم:

معمولا کاپشن چرمی پوسته شده کاملا ترمیم نمیشود و همیشه باید هواستان باشد اگر کاپشن پوسته شد در همان  لحظه با چسب مخصوص چرم آن را ترمیم کنید چون با این کار باعث میشود تا از شدت پوسته شدن جلوگیری نمایید جهت اطلاعات بیشتر در فضای مجازی جستجو نماید.

ترمیم پوسته شدن کاپشن چرم مصنوعی:

رفع پوسته شدن کاپشن چرم کامل امکانپذیر نیست علت پوسته پوسته شدن چرم این است که ممکن است در تماس با وسایل ارایشی و هر نوع ماده شیمایی قرار گرفته باشد حتی گردو غبار هم میتواند عمر چرم را کاهش دهد .سعی کنید کاپشن چرمی را در مجاورت گرمای شدید بخاری و حتی نور خورشید قرار ندهید.برای جلوگیری از پوسته شدن کاپشن چرم میتوانید از چسب چرم مخصوص استفاده کنید این کار از گشترش پوشته شدن جلوگیری مکیند و تا حدودی هم محل پوسته شده را محو میکند.

کاپشن چرم بلند بخریم یا کوتاه:

کاپشن چرمی بلند برای افراد کوتاه قد مناسب نیست چون آنها را کوتاه تر نشان خواهد داد پس باید این افراد از کاپشن های کوتاه و سایز خود استفاده نمایند. افراد بلند قد میتوانند هم کاپشن بلند و هم کوتاه استفاده نمایند و مشکلی در این مورد ندارند.

مزایا و معایب کاپشن چرم مصنوعی:

طبیعتا چرم مصنوعی به پای چرم طبیعی نمیرسد و تنفس پذیری کمتری دارد اما مزیت چرم مصنوعی شستشوی آسانی دارد یا به اندازه چرم طبیعی نیاز به مراقبت ندارد و قیمت ارزانی دارد. که در بازار چرم مصنوعی تیرکمانی کیفیت بهتری دارند.

کاپشن چرم رنگ روشن یا تیره بخریم:

طبیعتا نگهداری کاپشن چرم روشن بسیار سخت است و باید از ایجاد هر لک روی کاپشن دوری نمایید چون با کوچک ترین لیک خود را نشان خواهد داد. اما داشتن یک کاپشن چرمی دردسر های کاپشن رنگ روشن را ندارد و میشود گفت بهرتین انتخاب در بین اقایان میباشد.البته حتما رنگی انتخاب نمایید که به پوست شما بیاید.

واکس چرم از کجا بخریم :

این نوع واکس ها را لوازم کیف و کفش فروشی ها چرمی موجود دارند و فرق واکس چرم مخصوص با بقیه واکس ها این است که از مواد با کیفیت و طبیعی ساخته شده اند و از مواد شیمایی استفاده نشده است و باعث براقیت و نرمی بیشتر چرم میشوند.

 

 

کاپشن چرمی مردانه  شیک را به کمد لباس خود اضافه کنید. این محصول با هر گروه سنی و هر مدل لباسی به خوبی ست می شود و نحوه انتخاب آن لباس شما را به رخ می کشد.حتی اگر پول زیادی برای خرید یک کاپشن چرمی خرج کنید، ارزشش را دارد زیرا به راحتی می توانید آن را با هر لباسی ست کنید.

 

پلان نهایی:

با احترام ضمن تشکر از همراهی شما بازدید کنندگان گرامی لینک سرا ،که همیشه به این سایت لطف داشته ای. امیدواریم معرفی کاپشن چرمی برایتان مفید واقع گردیده باشد. در صورت دریافت مشاوره در مورد کاپشن چرمی از قسمت نظرات سوال خود را ارسال بفرمایید محصولات پیشنهاد شده ما، همگی از  محبوب‌ترین محصولات با ویژگی‌های مدنظر شما بودند. ممکن است شما از بین محصولات معرفی شده تیم ما ، محصول مورد پسند خود را پیدا نکرده باشید اما نگران نباشید کافی است روی دکمه سبز رنگ معرفی کاپشن های دیگر را لمس نمایید تا کاپشن های چرم بیشتر را مشاهده نمایید.تمام عواملی که در بالا مورد بحث قرار گرفت به شما کمک می کند تا در خرید یک کاپشن چرم تصمیم گیری آگاهانه تری داشته باشید. بر اساس نکات ذکر شده در بالا میتوانید یک انتخاب درست داشته باشید البته به مطالب این مقاله اکتفا نفرمایید شما میتوانید به مقاله های دیگر هم رجوع نمایید.  

One thought on “کاپشن چرم ارزان قیمت مصنوعی(19 مدل)[خرید فروش مردانه پسرانه]مشکی اسپرت فشن رنگی 2024

  1. یونس میگوید:

    با سلام چطوری به یک لایه چرم مصنوعی که داخلش نه پارچه داره نه استر داره میگید کاپشن فقط یک لایه پلاستیکه نمیشد کمی با کیفیت تر تولید بشه

    • مدیر میگوید:

      با سلام و احترام… کاپشن های چرم زیر 200 تومان آستر ندارد ولی اگر وارد آیکون سبز رنگ کاپشن چرم تیرکمانی شوید و عکسهای کاپشن چرم تیرکمانی را مشاهده نمایید و روشون کاملا زوم کنید مشاهده خواهید کرد که دارای استر هستند و کیفیت بالایی دارند البته قیمت کاپشن چرم تیرکمانی بالای 400 است که در ظاهر هم مشخص است که یه سرو گردن از کاپشنهای زیر 200 تومان بالاتر هستند … هر چند خودتان هم میتوانید داخل کاپشن های بدون استر بعد خرید استر قرار دهید… هر چند الان یک جا کارت عابر بانک چرمی ساده با چند لایه چرم بالای 30 تومان است … موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *