خرید اینترنتی کفش روزمره مردانه +پسرانه چرم مصنوعی پارچه ای مشکی 1402

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 3 {دقیقه}

خرید اینترنتی کفش روزمره مردانه پسرانهچرمی مشکی یکی ساده ترین انتخاب‌هایی است که مردان میتوانند داشته باشند. خرید کفشی روزمره  ای که کاملا اندازه پای شما باشد و بادام راحت باشد کار سختی است، از همه مهم تر دوام و قیمت خوبی هم باید داشته باشد.میشود گفت این نوع کفشها کفش اسپرت کلاسیک مردانه هم به شمار می آیند.

خرید کفش کلاسیک روزمره  چرم مصنوعی مشکی مردانه  اصول و قواعد خاص خود را دارد و شما مشتریان گرامی می‌توانید با در نظر گرفتن چند فاکتور ساده این کفش را برای خود تهیه نمایی دالبته این کفش مخصوص کسانی است که به کفشهای کلاسیک و بدون بند علاقه دارند. در این پیشنهاد ویژه ما خرید کفش روز مره  مردانه را در برای شما قرار داده ایم. در ادامه نیز شما با روش صحیح نگهداری این نوع کفشها  آشنا خواهید. 

 

کفش روزمره پسرانه

 

قیمت کفش روزمره مردانه 99.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

 موجود است

 

قیمت کفش روزمره مردانه

 

 

قیمت کفش روزمره مردانه 350.000 تومان

رنگ قهوه ای

 موجود است

 

کفش روزمره مردانه اسپرت

 

قیمت کفش روزمره مردانه اسپرت 389.000 تومان

رنگ سبز

 موجود است

 

 

واکس زدن کفش  چرم چه میزتی دارد :

یکی از راهای بالا بردن عمر کفش های چرمی تمیز نگه داشت و یا حتی واکس زدن آن میباشد، پوشیدن کفش‌های واکس زده و براق همه برای مردان جذاب است. با وامس زدن کفش نه تنها استایل شما را خاص میکند بلکه عمر کفش را هم افازیش میدهد.البته واکس زدن کفش نیاز به اموزش دارد ما در فضای مجازی میتوانید اموزش ان را به سادگی مشاده نمایید.

 

 

کفش روزمره مردانه

کفشی مناسب  استفاده روزانه :

راهنمای خرید کفش روزمره مردانه بسیار ساده است این مدل کفش مردانه بسیار سبک و راحت است که از  ظاهر رسمی و مجلسی برخوردار است ؛ از جنس رویه ی چرم مصنوعی باکیفیت و درجه ی یک ساخته شده است رنگی مشکی همیشه خاص اقایان است؛ این کفش روز مرده  مناسب برای پوشیدن به همراه انواع استایل های نیمه رسمی و رسمی است این محصول  از جنس زیره ی پی یو تولید شده و دارای کفی پرسی ودوردوزی شده میباشد.هر چند این کفش کلاسیک است اما ظاهر این مدل کفش بسیار امروزی و شک است در لبه های این کفش رنگ قهوه ای کار شده که جذایت کفش را دوچندان کرده است.

 

کفش روزمره مردانه چرم

کفش مشکی روزمرگی مناسب چه شلواری است :

کفش مشکی را میتوانید به همراه کت و شلوار، جین، کتان، پارچه ای و … استافده نمایید ؛ همچنین دارای راحتی  و دوام و ماندگاری جنس بسیار خوبی می باشد.

 

 

کفش روزمره مردانه چرمی مشکی

مشخصات کفش روزمره مردانه مدل بیکو 2021 :

جنس رویه کفش : چرم مصنوعی با کیفیت

جنس زیره : پی یو

سایز :41 الی 44 

رنگ : مشکی 

کفی پرسی و دارای دوردوزی 

 

خرید کفش روزمره مردانه چرمی مشکی 2022

خرید را پیامکی کفش درو دوزی شده مشکی روزمره :  

برای خرید کفش مورد نظر ابتدا باید گوشی تلفن خود را بردارید و بعد کد دستوری 3256883 را به سامانه ی 30007419 ارسال نمایید ؛ بعد ارسال یک اس ام اس برای شما ارسال میشود که شما باید در آن آدرس و اطلاعات کامل خود را وارد نمایید . البته نگران چیزی نباشید اپراتور مخصوص کفش روز مره ما هم با شما تماس خواهند گرفت . اما اگر می خواهید سفارش  کفش خود را شخصا ثبت بفرمایید و آدرس  اطلاعات را حودتان وارد بفرمایید به آیکون سبز رنگ پایین خرید محصول و توضیحات مراجعه نمایید. 

 

 

چیکار کنیم کفش  روز مره بو نده :

ساده ترین کار این است که جوراتان را همیشه بشویید و وقتی کفش بو میگیرد ان را کنار افتاب قرار بدهید همیشه جورابی انخاب کنید که کیفیت خوبی داشته باشند چون بعضی از جورابها بخاطر جنسی که دارند باعث میشوند پاهایتان عرق کنند البته برخی کفش ها هم به همین صورت هستند.

 

 

جمع بندی :

بدیهی است نظرات و پیشنهادهای شما مشتریان گرامی ، در کیفیت محصولاتی که قرار میدهیم برایمان مفید واقع خواهد شد  ما افتخار میکنیم که همراهانی چون شما داریم امیدواریم معرفی کفش خاص روزمره مردانه پسرانه برایتان مفید واقع گردیده باشد و از خریدش لذت ببرید. در صورت دریافت مشاوره در مورد خرید خرید کفش روزمرگی از قسمت نظرات سوال خود را ارسال بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *