11 مارک کیسه آب گرم معمولی Mini فانتزی عروسکی(کوچک کودک برقی)+خرید کجا بخریم

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 11 {دقیقه}

خرید کیسه آب گرم معمولی Mini یکی از ارزان ترین راه های از بین بردن درد و کوفتگی در کمر درد شانه مفاصل گردن درد عضلات بدن آقایان و خانومها استفاده از کیسه‌های آبگرم است . استفاده از کمپرس آب گرم در هر خانه ای از اوجب واجبات است و اگر در خانه کیسه آب گرم ندارید سه هیچ عقب هستید چون با داشتن کیسه آب گرم ساده در خانه میتوانید خیلی از مشکلات خود را مرتفع بخشید مثلا زمانی که درد کمر یا قسمتی از بدن شما احتیارج به آب گرم دارد کیسه آب گرم به کمکتان خواهد آمد.

قیمت کیسه آب گرم ساده معمولی کوفتگی های بدن خود را بهبود می بخشید البته خیلی از افراد از بخاری و حوله استفاده می کنند و یا با پر کردن آب گرم در چند نایلون استفاده می کنند اما بهتر است با خرید یک عدد کیسه آب گرم بدون دردسر کار خود را انجام دهید.

کیسه آب گرم از کجا بخریم حال قرار است جواب سوالات شما راجع به این ها را بررسی کنیم شما می توانید کیسه آب گرم با ظرفیت مختلف خریداری نمایید و از آن استفاده نمایید برای دریافت قیمت و لینک خرید به پایین مراجعه بفرمایید

کیسه آبگرم معمولی بهترین دوست برای کودکان و بزرگسالان:

چون این کیسه ها انتقال گرمای کیسه باعث کاهش درد بدن خواهد شد پس بهترین گزینه برای آرام کردن دردهای کودکان استفاده از این محصول میباشد. سعی کنید کیسه آب گرمی را برای کودکان خود انتخاب نمایید که فانتزی و عروسکی باشد تا کودکان جذب آن شوند. میتوانید از کیسه اب گرم به عنوان کمپرس آب سرد هم استفاده کنید البته یادتان باشد که بعد استفاده از آب گرم سریعا از آب سرد استفاده نکنید یعنی زمانی که کیسه آب گرم داغ است و قصد استفاده از آب سرد را دارید ابتدا اب گرم را خارج نموده و بعد از پایین امدن دمای کیسه اب سرد را در داخل آن قرار دهید چون اگر سریعا این کار را انجاد بدهید باعث کاهش طول عمر کیسه خواهید شد.

 

 

 

 

 

کیسه آب گرم برای چیست:

جنس کیسه آب گرم یا سرد از پلاستیک مقاوم مثل پلاستیک ، رابر و پی وی سی ساخته شده است که به عنوان عایق حرارت عمل میکند. قالب کیسه آبگرم به شکلی ساخته شده است که لبه‌های آن کاملاً به یکدیگر چفت شده است و هیچ روزنه ای برای خارج شدن آب ندارد که معمولا بالا هر کیسه در پوشی برای تخلیه و ریختن آب قرار دارد.قیمت کیسه آب گرم در داروخانه ممکن است متفاوت باشد و  در بیشتر این جاها  موجود ندارند

هشدار در استفاده از کیسه اب گرم خانگی :

هیچ وقت در کیسه آب گرم از آب با نقطه جوش 100 درجه استفاده نکنید و دمایی را انتخاب کنید که پوست بدنتان نسوزد البته اگر از آب جوش استفاده کنید احتمال پاره شده کیسه افزایش می یابد پس حواستان را همیشه جمع نمایید و حواستون باشد کیسه بیش از حد باد نکند تا به کیسه فشار وارد نشود.

نحوه استفاده و نکات آموزشی از کیسه آب گرم :

کیسه اب گرم مورد نظر خود را بردارید و درپوش آن را خارج نمایید بعد آب گرم مورد نظر که میتواند از کتری باشد یا آبگرم کن را داخل کیسه بریزید قبل بستن درب با احتیاط هوای داخل کیسه را خارج نمایید بعد این کار در پوش را آرام ببنید طوری که آب نشت نکند توجه فرمایید که بعد ریختن آب گرم چک بفرمایید که کیسه نشتی یا پارگی نداشته باشد چون کیسه اب گرم هر چقدر مورد استفاده قرار گیرد طول عمر آن کاهش می یابد پس این نکته را همیشه فراموش نکنید. معمولا حداکثر دمای قابل تحمل کیسه متفاوت است اما همیشه یادتان باشد که از آب کاملا جوش برای کیسه آب گرم استفاده نکنید.

کیسه آب گرم را کاملا پر نکنید پر کردن بیش از حد، خطر نشتی یا ترکیدن کیسه را دارد.گرمای کیسه آب گرم باید طوری باشد که به پوست آسیب وارد نکند و گرمایی که خارج میشود باعث آرمش فرد شود پس دمای آب داخل کیسه آب گرم کمی بستگی به شخص مورد نظر خواهد داشت.در اخر آموزش توجه کنید بعد استفاده از کیسه آب داخل آن را خارج نمایید چون به مرور زمان آبی که در ان است گندیده میشود و کیسه محلی برای رشد میکروب ها خواهد شد.

چگونه طول عمر کیسه آب گرم را بالا بریم :

شما نباید از یک کیسه آب گرم توقعات زیادی داشته باشد مثلا استفاده از آب کاملا جوش توصیه نمیشود چون باعث کاهش طول عمر و ترکیدن کیسه خواهد شد .برای کاهش رسوب و گچ زدگی کیسه میتوانید از آب دو بار جوشیده شده یا تصفیه شده استفاده نماید.

کیسه آب گرم برقی یا معمولی:

پیشنهاد ما این است از کیسه معمولی استفاده نمایید چون کیسه های برقی احتمال خراب شدنشان زیاد است مخصوصا اگر درست استفاده نشود اما اگر در خانه مشکل آب گرم دارید بدون شک کیسه آب گرم برقی مناسب است . همیشه از کیسه آب گرمی استفاده نمایید که قابلیت قطع اتوماتیک بعد گرم شدن دمای معین را داشته باشد چون گاهی وقت ها ممکن است حواستان نباشد که کیسه اب گرم را از کابل خارج نمایید.یکی از علت گرم نشدن کیسه آب گرم برقی همین است که بی دلیل در برق بماند یا به آن فشار یا ضربه وارد شود پس این نکات را رعایت فرمایید.

 

  1-  معرفی محصول اول کیسه اب گرم مینی
کیسه آب گرم طرح دار

کیسه آب گرم کوچک چیست:

کیسه آبگرم کیوت 17 سانتی متری آب گرم در طرح های مختلف تولید شده است که دمای آب گرم را تا ساعت های طولانی تری نسبت به کیسه های آب سرد نگه دارند. البته که از این مدل ها میتوانید به عنوان کمپرس آب سرد استفاده کنید این کیسه اب گرم با مزه دوست داشتنی عایق حرارت است .

برای استفاده از این کیسه کوچولو، تنها رعایت مواردی از مثل اینکه بیشتر از دو سوم آن را پر اب نکنید و آن را داخل مایکروویو قرار ندهید و سعی کنید از آب دو بار جوش امده استفاده کنید تا داخل این کیسه رسوب ایجاد نشود و از همه مهم تر اب جوش داخل کیسه اب گرم قرار ندهید.از این کیسه آب گرم میتوانید در سفر و مسافرتی استفاده نمایید یا در محل کار خود چون جای کمی را در چمدا شما اشغال خواهد کرد.

کیسه آب گرم کوچک کودکانه بزرگسالان

مشخصات کامل کیشه آب گرم معمولی کوچولو بامزه:

سایز: 17x11cm ظرفیت: 100ml جنس پلاستیک: PVC
عدم نشت مایعات طرح فانتزی مخصوص پر کردن با آب گرم و یا سرد
حداکثر دما ریختن آب داخل کیسه ۸۵ درجه سانتی گراد است
قابل قرار دادن داخل جیب کاپشن کیف برای گرم کردن دستان شما در روزهای سرد

سفارش پیامکی سریع کیسه اب گرم معمولی کوچک

برای خرید اینترنتی کیسه اب گرم معمولی کوچک تلفن همراه خود را بردارید و بعد کد دستوری 06873647 را به سامانه ی 10004410 ارسال بفرمایید ؛ اما اگر قصد سفارش کیسه اب گرم  را خودتان ثبت بفرمایید و آدرس و اطلاعات را وارد بفرمایید به آیکون سبز رنگ پایین خرید محصول و توضیحات مراجعه نمایید و شخصا ثبت سفارش انجام بدهید.

 

قیمت بهترین کیسه لب گرم کوچک ساده جیبی 55.000 تومان

توجه رنگ به صورت رندم ارسال میشود

2 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

  2-  معرفی محصول دوم کیسه اب گرم برقی

 

قیمت کیسه آب گرم

 

کیسه آب گرم برقی از کجا بخریم  این کیسه آب گرم برقی دارای یک کابل مخصوص برای اتصال کیسه به برق شهری است این کیسه اب چرک برقی ضد نشتی و انفجار میباشد

آموزش استفاده از کیسه آب گرم برقی و شارژی :

کیسه آب گرم برقی چگونه کار میکند : ابتدا آب داغ را درون کیسه بریزید بعدش کیسه را  چند دقیقه به برق خانه خود متصل کنید و منتظر گرم شدن آب باشید البته قبل این کار مراقب باشید که محل قرار گیری کابل خیس نباشد.

مشخصات مدل کیسه اب گرم برقی خانگی مخملی:

برق مصرفی : برق شهری

جنس رویه کیسه: پارچه طرح دار مقاوم مخملی خزی

لوازم جانبی محصول : کابل مخصوص مجهز به سیستم قطع اتوماتیک

مدت گرم نگه داشتن آب داغ : 3 ساعت

به مدت 7 الی 12 دقیقه قبل از استفاده به برق بزنید

 

سفارش پیامکی سریع کیسه اب گرم برقی

برای سفارش کیسه اب گرم برقی تلفن همراه خود را بردارید و بعد کد دستوری ————- را به سامانه ی ———– ارسال بفرمایید ؛ اما اگر قصد سفارش کیسه اب گرم برقی  را خودتان شخصا ثبت بفرمایید و آدرس کاملتان را وارد نمایید میتوانید به آیکون سبز رنگ پایین (لمس نمایید) مراجعه بفرمایید.

قیمت کیسه آب گرم برقی خانگی 159.000 تومان

رنگ توسی صدری موجود است

برند:Nika

موجود است

 

  3-  معرفی محصول سوم بخاری همراه آتروپات
بخاری همراه آتروپات

 

 

قیمت بخاری همراه آتروپات 59.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

  4-  معرفی محصول چهارم پد روی صندلی گرمایشی
پد گرمایشی صندلی خودرو ماشین صندلی کودک

پد گرمایشی صندلی خودرو چیست:

این پد های مخصول فصل سرد سال میباشند با محدوده ی دمایی 30 تا 35 متناسب با دمای بدن کودکان 0 تا 7 سال این پد با الیاف پنبه ای ساختهع شده است که برای کودکان لذت بخش است گرمکن صندلی بچه گانه دمای 2 حالته با داشتن دو تنظیم می‌تواند دمای بالا و دمای متوسط را در محدوده ی 30 تا 35 درجه ی سانتی گراد متناسب با دمای بدن کودک ایجاد کند.این پد روی صندلی توسط برق داخل خودرو و با کابل یو اس بی کار می‌کند به سرعت گرم می‌شود. جنس پلی استر بودن آن باعث راحتی خواهد شد این پد مقاوم در برابر آب و مایعات است.

یکی از خوبی های این پد اینه که در صورت بالا رفتن بیش از حد دما پد به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد قابلیت دیگر کنترل شدن با استفاده از ترموستات برای جلوگیری از داغ شدن بیش از اندازه تا باعث اذیت کودکان نشود . استفاده شده از مواد پلی استر و سیم کشی فیبر کربن برای گرمای سریعتر داری چندین بند و قفل گرمکن را به صندلی محکم می‌چسبانند و فرزندان شما می‌تواند به راحتی از گرمای پد لذت ببرید. استفاده از فوم داخلی به صورت 3 لایه سیم برق با طول 2.5 تا 3 متر که آن را می توان از صندلی عقب نیز به قسمت یو اس بی خودرو متصل کرد.

خصوصیات دیگر پد قابل حمل گرمایشی خودرو صندلی:

گرمایش یکدست و سریع ضد آتش قابل حمل

قابل تنظیم بر روی 2 دمای بالا، پایین، خاموش

ضد آب دارای شیارهای هدایت آب روی سطح

قیمت پد روی صندلی گرمایشی خودرو کودک 20.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

فروخته شد

 

  5-  معرفی محصول پنجم کیسه آب گرم کیوت برای پا
کیسه اب گرم برای پا درد

کیسه گرم کننده برای پا چیست:

محصول کیسه گرم شونده پا مخصوص کسانی است که احتیاج به گرم شدن پای خود دارند تا بدون دردسر پاهای خود را گرم نمایید فقط کافی است کنار تلویزیون بشینید و پاتون رو داخل این کیسه بدون نیاز به آب قرار دهید گرم شدن سریع و کارایی بالا گرم شدن فقط چند دقیقه طول می کشد ، بنابراین می توانید در کمترین زمان پای و دستان خود را گرم نگه دارید.این دستگاه به صورت خودکار خاموش میشود یعنی اگر دمای بیش از حد بالا رود به طور خودکار خاموش می شود.قابلیت دمای قابل تنظیم: دمای بالا (40 ℃) دمای کم (15 ) می توانید دما را با توجه به نیاز خود تنظیم نمایید. استفاده شده از مواد فوق العاده نرم قابل شستشو و جداشدنی است .این کیسه آب گرم داروخانه ممکن است موجود باشد.قیمت کیسه آب گرم در داروخانه متفاوت است.

قیمت کیسه گرم کننده دست پا 90.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود نیست

 

  6-  معرفی محصول ششم کیسه آب گرم فانتزی
خرید کیسه آب گرم فانتزی

بهترین نوع مارک کیسه آب گرم عروسکی فانتزی کمری با روکش خز دار مخملی خرگوشی مخصوص دختر خانوم هایی که به یک کیسه آب گرم زیبا علاقمند هستند جنس این محصول پلاستیک پی وی سی میباشد در رنگهای بژ ، خاکستری ، صورتی ، قهوه روشن تلوید دشه است که با طول 22 و عرض 14 سانتی متر ساخته شده است.

قیمت کیسه اب گرم دخترانه زنانه 40.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود نیست

 

 

 

 

کیسه آب گرم کجا میفروشن :

قیمت کیسه آب گرم در داروخانه معمولا کیسه اب گرم در لوازم پزشکی فروشی ها که آن هم در کنار بیمارستان ها میباشد به فروش میرسد اما ممکن است برخی از داروخانه ها یا لوازم ارایش و لوازم ورزشی فروشی هم این محصولات را داشته باشند.

 

آیا تعمیر کیسه آب گرم سوراخ شده امکان پذیر است:

معمولا کیسه آب گرم معمولی بعد ترکیدن قابل تعمیر نمی باشد اگر هم چسب یا وصله پینه داده شود بخاطر خطراتی که دارد ارزش تعمیر ندارد چون ممکن است بعد تعمیر و ریختن آب بسیار گرم دوباره از همان نقطه سوارخ شود چون کیسه اب گرمی که سوراخ شده است عمر خود را کرده و استفاده دوباره آن جایز نیست اما اگر نشتی کیسه در حد سوزنی بود میتوانید از چسب و وصله پنچر گیری استفاده نمایید اما یادتان باشد هیچ وقت در کیسه تعمیر شده از آب بسیار گرم استفاده نکنید فقط آب ولرم که احیانا اگر دوباره هم پاره شد به شما آسیب وارد نکند.

 

آموزش ساخت کیسه اب گرم در چند ثانیه:

اگر در خانه کیسه اب گرم موجود نبود و نیاز به کیسه اب گرم یا کمپرس گرم داشتید میتوایند با استفاده از بطری شیشه ای و یا بطری پلاستیکی برای خود کمپرس گرم بسازید که باید یک روکش حوله هم روی بطری قرار دهید و در محل مورد نظر قرار دهید که راه بعدی و اسان استفاده از ۵ عدد کیسه فریزر است )(اگر ضخامت کیسه فریزر کم بود تعداد آن را بیشتر کنید) که باید کیسه فریزر را ۵ لایه ای کنید و مقداری اب گرم در آن بریزید بعد سره ان را گره بزنید تا اب نشتی نداشته باشد و حالا شما یک کیسه آب گرم دارید.

فواید داشتن کیسه آب گرم:

گرما باعث افزایش گردش خود در ماهیچه ها میشود مثلا زمانی که خسته هشتید و به حمام میروید یک دوش اب گرم میتواند خستگی را از تنتان به در کند و طبیعتا کیسه اب گرم به همراه ماساژ دادن هم میتواند تا حدودی باعث ارامش شما شود البته قبل استفاده از کیسه اب گرم و حتی ماساژ دادن از سایت های اموزشی معتبر اطلاعات کسب نمایید.

 

کیسه آب گرم برقی ارزان

 

عوارض کیسه آب گرم چیست :

معمولا کیسه اب گرم عوارض خاص ندارد مثلا نباید روی پوست زخم شده یا مشکل دار ان را قرا بدهید استفاده از کیسه آب گرم برای نوزادان یا بچه های حساس توصیه نمیشود. و اگر احساس کردین کیسهتان مشکل دارد دیگر از ان استفاده نکنید مخصوصا اگر داخلش قرار است اب خیلی گرم بریزید.

سخن نهایی با مشتری:

کیسه آب گرم معمولاً مجهز به پوشش پارچه ای است تا سطح  نرم و دلپذیرتری را برای کاربر فراهم می کند. در حالی که در شرایطی که کل خانواده احساس گرما می کنند و تنها یک نفر احساس سرما می کند، محصولی بسیار مناسب است این محصولات برای تسکین درد های عضلانی موثر هستند.

 

آیا کیسه اب گرم به همه جای کشور ارسال خواهد شد :
بله کیسه اب گرم به همه جای کشور شهر یا روستا که باشید ارسال خواهد شد مثل آذربايجان شرقي تبريز آذربايجان غربي شهرکرد خراسان جنوبي بيرجندايلام بوشهر بندر بوشهر تهران چهارمحال قیسمت کیسه آب گرم سيستان و بلوچستان زاهدان فارس شيراز قزوين قم کردستان سنندج کرمان کرمانشاه فروشگاه آنلاین ارزان قیمت کهگيلويه و بويراحمد ياسوج گلستان گرگان کیسه آب گرم گيلان رشت لرستان خرم‌آباد مازندران ساري مرکزي اراک خراسان اروميه اردبيل اصفهان البرز کرج هرمزگان بندرعباس همدان خرید فروش سفارش کیسه اب گرم يزد بختياري رضوي مشهد خراسان شمالي بجنورد خوزستان اهواز زنجان زنجان سمنان و همه جای دیگر ارسال خواهد شد.

One thought on “11 مارک کیسه آب گرم معمولی Mini فانتزی عروسکی(کوچک کودک برقی)+خرید کجا بخریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *