خرید اینترنتی کیف مخصوص باشگاه بدنسازی ورزشی مردانه قیمت ساک چرم زنانه +16 عدد

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

 

توضیحات

خريد کیف مخصوص باشگاه بدنسازی ورزشی زنانه ارزان قیمت همیشه جذاب است مخصوصا اگر پای دو باشگاه استقلال یا پرسپولیس در میان باشد. بسیاری از کیف باشگاه بدنسازی در شرایط و موقعیت های مختلف استفاده میشود ما براي رفتن به مسافرت ، باشگاه ، استخر، و یا هر جایی که بیرون از خانه باشد و نیاز به عوض کردن لباس باشد به يك ساك یا هر چیز دیگری که لباس را در داخل آن قرار دهیم، نياز داريم. یک ساک ورزشی خوب باید هم کم حجم باشد و هم زیبا و از همه مهم تر فضاي كافي براي قرار دادن انواع وسايل مورد نيازمان را داشته باشد.

کیف وسایل باشگاه بدنسازی بانوان بايد جا براي لباس تمرين، دستكش، حوله، كمربند،و ساير لوازم جا داشته باشد. اين محصولاتی که در لینک سرا فروشگاه پز از کالا قرار میدهیم داراي جنس چرم مصنوعی است و به نسب قیمتی که دارد بسیار مناسب میباشد.

کیف باشگاه بدنسازی کوچک یا بزرگ ورزشی از جنس‌های متفاوتی مثل چرم، نایلون، پارچه تولید میشوند اما انتخاب جنس ساک به نوع ورزش و سلیقه شما بستگی دارد ازاین ساک های ورزشی میتوانید به عنوان رودوشی یا دستی استفاده نمایید. این کیف های ورزشی به سادکی روی دوش یا همان شانه فرد قرار می گیرد.

 

نکات طریقه نحوه نگهداری کیف ساک ورزشی چرم مصنوعی چیست :

در صورت استفاده هفته ای یک بار کیف ورزشی چرمی از جنس مصنوعی خود را با یک پارچه میکرو فایبر، پاک نمایید.برای پاک نمودن آلودگی از سطح خارجی یا داخلی ساک ورزشی چرم، از صابون استفاده نمایید ترکیب آب گرم و یک قطره مایع ظرف یا دست شویی را، به وسیله یک اسفنج یا پارچه به سطح کیف ورزشی خود بماید .برای از بین بردن لکه بسیار قوی مثل جوهر خودکار ، از الکل که این روزها در هر خانه ای سافت میشود استفاده نمایید.یادتان باشد کیف را با آب سرد بشویی و از ماشین لباس شویی استافده نکنید.

افزایش طول عمر ساک ورزشی ارزان قمیت :

بعد از انجام فعالیت ورزشی اگر کیف خیس شده وسایل را از درون آن خارج نموده و بگذارید خشک شود. از خشک کردن کیف ورزشی روی حرارت بخاری و شوفاژ دوری کنید چون باعث اسیب رسیدن به کیف خواهد شد.اگر حوصله دارید همیشه یک یا چند کیسه فریزر در کیف ورزشی خود بگذارید تا لباس های عرق گرفته خود را قبل از گذاشتن داخل کیف باشگاهی درون یکیسه فریزر بگذارید و بعد داخل کیف قرار دهید این کار باعث افزایش طول عمر ساک و بو گرفتن کمتر کیف شما خواهد شد.

راهنمای رفع بوی نامطبوع در کیف ورزشی چرمی :

از آنجایی که بخاطر قرار دادن لباس های باشگاه در کیف ورزشی طبیعتا ساک شما بو خواهد گرفت ساده ترین راه برای رفع این مشکل ، قرار دادن و باز کردن کیف ورزشی باشگاهی تا در هوای آزاد است. برای اثر بخشی سریع تر، در داخل کیف روزنامه قرار دهید. چون روزنامه بوی بد را به خود جذب خواهد کرد.البته میتوانید از خوش بو کننده ها هم استفاده نمایید.

 

توجه عکسهای ساک ورزشی ارزان قیمت واقعی میباشد یعنی توسط مدلهای ایرانی گرفته شده است

 

کیف ورزشی کوچک دخترانه پسرانه فشن کیوت

 

قیمت ساک ورزشی کوچک 13.000 تومان

مناسب دخترانه پسرانه

موجود است

دارای گارنتی تعویض

 

 

کیف ورزشی پرسپولیس پیروزی

 

قیمت ساک ورزشی باشگاه پرسپولیس 198.000 تومان

1 عدد رنگ قرمز ارسال خواهد شد

موجود است

دارای گارنتی تعویض

 

کیف ورزشی باشگاهی استقلال رنگ ابی

 

قیمت ساک ورزشی باشگاه استقلال 198.000 تومان

1 عدد رنگ ابی ارسال خواهد شد

موجود است

دارای گارنتی تعویض

 

قیمت ساک ورزشی باشگاه پرسپولیس

 

کیف باشگاه پرسپولیس

قیمت ساک ورزشی باشگاه پرسپولیس 198.000 تومان

1 عدد رنگ مشکی ارسال خواهد شد

موجود است

دارای گارنتی تعویض

 

کیف باشگاه استقلال

 

قیمت ساک ورزشی باشگاه استقلال 198.000 تومان

1 عدد رنگ مشکی ارسال خواهد شد

موجود شد

دارای گارنتی تعویض

 

قیمت ساک ورزشی کت قرمز سایز کوچک

 

قیمت ساک ورزشی کت قرمز سایز کوچک 94.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

دارای گارنتی تعویض

  

قیمت ساک ورزشی ریباک آبی شمعی

 

 

قیمت ساک ورزشی ریباک 169.000 تومان

1 عدد رنگ مشکی ارسال خواهد شد

موجود شد

دارای گارنتی تعویض

 

قیمت ساک باشگاهی آدیداس

 

قیمت ساک باشگاهی آدیداس 118.000 تومان

1 عدد رنگ قرمز سفید ارسال خواهد شد

موجود است

 

ساک ورزشی ریباک زرد

 

قیمت ساک باشگاهی دخترانه پسرانه ریباک 87.000 تومان

1 عدد رنگ زرد ارسال خواهد شد

موجود نیست

ساک ورزشی ریبوک مشکی

 

قیمت ساک ورزشی ریبوک 87.000 تومان

1 عدد رنگ مشکی ارسال خواهد شد

موجود نیست

کیف رودوشی طوسی

 

قیمت کیف باشگاه بدنسازی مردانه زنانه 87.000 تومان

1 عدد رنگ طوسی ارسال خواهد شد

موجود نیست

کیف رودوشی ورزشی

 

قیمت کیف رودوشی ورزشی 118.000 تومان

1 عدد رنگ مشکی آبی ترکیبی ارسال خواهد شد

موجود است

 

قیمت کیف باشگاه کت 88.000 تومان

1 عدد رنگ مشکی ارسال خواهد شد

موجود نیست

کیف باشگاه کت

 

قیمت کیف باشگاه بدنسازی کاترپیلار 88.000 تومان

1 عدد رنگ زرد مشکی ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

ساک ورزشی کاترپیلار قهوه ای

قیمت ساک ورزشی کاترپیلار قهوه ای 79.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

  

ساک ورزشی بزرگ بخریم یا کوچک :

کیف باشگاه بدنسازی دخترانه یا پسرانه باید همیشه به دنبال ورزشکاران باشد و معمولا برای باشگاه رفتن چند لباس بر میداریم پس خرید کیف یا کوله پشتی های بزرگ لازم نیست چون یکی از معایب خرید ساک جا گیر بود و در نهایت در حمل و نقش باعث خستگی شما خواهد شد.

یک ساک ورزشی باید چه خصوصیاتی باید داشته باشد :

تعداد جیب در ساک ورزشی مهم است چون ساک ورزشی دارای جیب ؛ به شما کمک میکند تا وسایل بیشتری را در کیف خود نگهداری نمایید.با دیدن ظاهر دوخت و استحکام ساک ورزشی میتوان پی برد که آیا این کیف با کیغیت است یا خیر مطلب بعدی در مورد قیمت ساک ورزشی که یکی از اصلی ترین فاکتورهایی برای هر خریداری است. این را باید بدانید قیمت ساک ورزشی با توجه به کیفیت آن تعیین خواهد شد البته شما نباید از یک کیف زیر صد هزار تومانی توقع یک ساک ورزشی چند میلیونی را داشته باشد.چون برای خرید، باید اول به جیبتان نگاه کنید و بعد اقدام به خرید نمایید.

برندهای معتبر کیف ورزشی :

پوما یکی دیگر از برندهای قدیمی است نایک همیشه محصولات جذاب وارد بازار میکند.که از محصولات ان میتوان به کفش ورزشی ، انواع پوشاک ورزشی و ساک ورزشی اشاره نمود.آدیداساین مارک نیز مثل برندهای دیگر دارای کیفیت خوبی میباشد البته برند های دیگر مثل ریبوک ابركرومبيآندر آرمور هم طرحهای زیبایی دارند

جنس چرم مصنوعی یا طبیعی :

ساک ورزشی چرم طبیعی قیمت بالایی دارد اما ساک‌ ورزشی چرمی بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی برای شما خواهد داشت. چرم مصنوعی قیمت مناسبی دارد که ماندگاری و کیفیت چرم طبیعی را برای شما نخواهد داشت.

 

جمع بندی :

با سپاس از همراهی شما،که همیشه لینک سرا را دنبال کرده ای و ما افتخار میکنیم که همراهانی چون شما داریم. امیدواریم معرفی انواع ساک ورزشی زنانه مردانه برایتان مفید واقع گردیده باشد. در صورت دریافت مشاوره در مورد خرید ساک ورزشی باشگاهی دخترانه پسرانه از قسمت نظرات سوال خود را ارسال بفرمایید ، این مجموعه ساک ورزشی بیشترین رضایت کاربران را در بین خریدارن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *