خرید داکت بزرگنمایی تصویر موبایل{10>مدل}کیت استند صفحه نمایش تبلت گوشی{جنس درجه یک ⑦ روز گارانتی}

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 13 {دقیقه}

 

توضیحات

داکت بزرگنمایی تصویر موبایل چیست چیه استند کیت صفحه گوشی تصاویر یا ذره بین تلفن هوشمند تقویت کننده تصویر مخصوص گوشی موبایل تبلت و انواع نمایشگر از جنس سیلیکون اکریلیک و ای بی اس ساخته و تولید شده است و دارای یک صفحه بزرگ شفاف عدسی همانند ذره بین است این این داکت بزرگ کننده تصویر مناسب آقایان و خانوم هایی است که از تصویر کوچک کوشی یا تبلت خود خسته شده اند یا در مواقع فیلم دیدن خواند مطالب نوشتاری میخواهند تصویر بزرگتری داشته باشند مناسب است چون بهترین کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل فعلا طرح کلاسوری میباشد.

یکی از مزیت های این داکت بزرگنمایی صفحه موبایل این است که بدون برق و باطری کار میکند و قابل حمل است و راحت در کیف ساک و حتی به راحتی در دست جا میشود محصولات داکت یا ذره بین بزرک کننده تصاویر میتوانند سایز تصویر موبایل و تبلت را ۳ تا ۵ برابر بزرگ نمایند میتوانید از این محصول برای نگهداری تبلت به عنوان پایه نگهدارنده استفاده نمایید.

 

  1-  معرفی محصول اول داکت بزرگنمایی جمع شونده طرح لب تابی

 

بزرگنمایی صفحه گوشی

 

ذره بین داکت صفحه استند نگهدارند بزرگ کننده صفحه موبایل تبلت گوشی

  • استند داکت بزرگنمايي تصوير موبايل تبلت :
  • ذره بین داکت صفحه استند نگهدارند بزرگ کننده صفحه موبایل تبلت گوشی
  • جنس صفحه سیلیکون اکریلیک و ABS
  • قابلیت 3 تا 5 برابر کردن با توجه به سایز صفحه موبایل یا تبلت
  • مناسب همه گوشی ها موبایل و تبلت
  • سایز 20*17 سانتیمتر
  • کم کردن سوزش چشم و رفع پدیدار شدن اشک
  • پایه با طراحی ارگونومیک مهندسی شده و مقاوم

 

 

 

 

دارای محفظه مخصوص برای محافظت صفحه بزرگنمایی:

از آنجایی که همیشه باید صفحه شیشه ای این محصول محافظ شود تا آسیب نبیند باید بگوییم یکی از مزیت هایی که این داکت را متمایز کرده است این است که داری محفظه ای است که شما میتوانید بعد استفاده صفحه داکت را در محفظه مخصوص قرار بدهید و دیگر در حمل و نقل یا مسافرت نگران خط و خش افتادن صفحه داکت نخواهید بود.

دیگر داکت های موجود در بازار این قابلیت را ندارد برخی دارای کیف همانند ( محصول اول ) هستند که باز هم ممکن است با فشار آسیب ببیند و برخی هم اصلا هیچ محافظی ندارند و هر لحظه امکان خط افتاد روی شیشه آنها هست.

 

قیمت داکت بزرگنمایی تصویر موبایل

 

خصوصیات بزرگ نمایی تصویر موبایل :

 

  • دارای کیف محافظ تاشو پلاستیک ABS
  • مناسب انواع گوشی موبایل و تبلت
  • پایه با طراحی ارگونومیک
  • قابل حمل به صورت کلاسوری
  • مناسب سفر
  • بدون نیاز به برق و برنامه خاصی
  • کاهش سوزش چشم
  • تصویر موبایل یا تبلت را 2 تا 3 برابر بزرگ تر
  • به عنوان ذره بین برای مطالعه کتاب، روزنامه

 

سعی نمایید در هنگان بیرون کشیدن صفحه داکت یا زمانی که قصد هدایت صفحه به داخل محصول دارید این کار را به آرامی و دقت انجام دهید تا صفحه داکت آسیب نبیند چون این محصولات هر قیمتی که باشند اگر روی انها خطو خش بی افتتد دیگر از بین نمیروند.

پیشنهاد لینک سرا این است که اگر قصد خرید داکت را چه از این سایت یا سایت های دیگر دارید از این مدل استفاده کنید چون از هر لحاظ بهتر است.

 

 

 

 

یک هفته گارانتی محصول بزرگنمایی:

این محصول یک هفته گارانتی بعد رسیدن به دستتان دارد یعنی اگر در صورت باز کردن جعبه مشکلی بود همان روز با شماره های رو بسته تماس بگیرید و یا وارد همین صفحه ای که الان داخلش هستید میشود و آیکون سبز پایین (خرید محصول و توضیحات) را لمس یا کلیک میکنید در صفحه اصلی همان سایت در صفحه بالا سمت راست مشکی رنگ شماره تماس فروشنده موجود است. راه دیگر این است در همین صفحه قسمت نظرات نام و نام خانوادگی خریدار را ذکر نمایید تا ما مشکلتان را رفع نماییم.

 

وسیله بزرگنمایی صفحه موبایل

ثبت سریع سفارش پیامکی داکت بزرگنمایی تصویر موبایل تبلت

برای خرید پیامکی داکت بزرگنمایی کد دستوری 017111434 را با گوشی تلفن همراه خود به سامانه ی 10000309 ارسال فرمایید. اما اگر میخواهید شخصا سفارش داکت خود را ثبت نمایید به آیکون سبز رنگ پایین مراجعه فرمایید و فرایند سفارش را انجام دهید.

قیمت این محصول 179.000 تومان

همراه با جعبه محصول

بهترین نوع داکت بزرگ نمایی دارای صفحه محافظ

با کیفیت ترین مدل داکت موجود در بازار

پرداخت درب منزل فعال است اما اگر پرداخت انلاین داشته باشید 17 تومان تخفیف دریافت خواهید کرد و محصول برای شما ارزان تر خواهد شد

 

 

 

توجه > بعد از پایان ثبت سفارش یک شماره سفارش به شما داده میشود که باید آن را یاداشت نمایید و با ورود به همان ایکون بالا سبز رنگ {خرید محصول و توضیحات} در قسمت پیگیری سفارش همان شماره را وارد نمایید لازم به ذکر است بعد از وارد کردن شماره سفارش خود یک شناسه پستی هم در پایین ظاهر میشود که میتوانید سفارش خود را از طریق پست رهگیری(در گوگل سرچ نمایید ادرسش بالا خواهد امد) نمایید و لحظه به لحظه از موقعیت داکت خود با حبر شوید. اگر باز هم مشکی بود اصلا نگران نباشید در قسمت چت سمت راست و یا نظرات پیام بگذارید تا ما شما را راهنمایی کنیم.

 

آیا داکت بزرگنمایی تصویر موبایل در فروشگاه های خارجی هم به فروش می رسد:

صفحه بزرگ کننده موبایل یک محصول جهانی است هم اکنون در جهان انواع مختلفی از کیت بزرگ کننده صفحه گوشی موبایل به فروش میرسد و در مدلها و سایز های مختلف تولید شده است و قیمت های متفاوتی دارند که در سایت های خارجی به اسم ذره بین تلفن هوشمند داکت تقویت کننده صفحه نمایش فیلم میز نگهدارنده تاشو برای گوشی به فروش میرسند.

داکت بزرگنمایی تصویر موبایل مناسب چه کسانی است:

داکت ذره بینی بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل یا تبلت برای آهنهایی که به بازی و دیدن فیلم و خواندن اخبار علاقه دارند مناسب میباشد و برای آهنهایی که در یک جمع چند نفره هستند و میخواهند با موبایل یا تبلت استفاده کنند کاربرد فراوانی دارد.

محصول ذره بین یا داکت بزگ نمایی چه مزایایی دارد :

داکت کیت بزرگ نمایی تصویر منابع نور مضر تصاویر گوشی تبلت را فیلتر کنید از از نزدیک بینی جلوگیری کرده و مهره های گردنی را تسکین میبخشند فاصله دید روشن را افزایش خواهد داد و سازگار بودن با همه گوشی ها و تبلت های موجود در بازار ایران و استفاده اسان برای همه را مهیا کرده استو شما میتونید این محصول گزینه خوبی برای مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها میباشد که چشمان ضعیفی دارند البته پیشنهاد میشود البته نا گفته نماند نگاه کردن به صفحه مانتیور و یا گوشی به مدت طولانی باعث خشتگی چشم میشود و همیشه یادتان باشد به چشمانتان استراحت بدهید.

بهترین راه حل برای بزرگ کردن نوشته با محصول داکت بزگ نمایی :

با کیت بزرگ‌نمایی صفحه‌نمایش گوشی موبایل، نگران مطالعه یا تماشای ویدیو با صفحه‌نمایش‌های کوچک گوشی‌هایتان نباشید. اگر از سایز فونت گوشی و تبلت خود راضی نیستید ما این محصول را پیشنهاد مینماییم چون با نصب این کیت یا داکت شما میتوانید وفنت بزرگ تری را داشته باشید تا چشمانتان دیرتر خسته شود با این محصول میتوانید از کتاب خوانی در فضای مجازی و بر روی گوشی یا تبلت لذت ببرید.

حفاظت از چشمان با چند راهکار ساده :

در هنگام استفاده از محصول شیشه بزرگ کننده صفحه موبایل اول از همه باید فاصله مناسب را با کامپیوتر یا گوشی خود حفظ کنید به اندازه یک بازو فاصله بگیرید و از قوز کردن پرهیز نمایید موقعی که میخواید از نمایشگر موبایل استفاده کنید آن را تا حد ممکن از چشمان خود دور نگه دارید. چون نزدیک شدن زیاد به صفحه نمایش باعث زود خسته دشن چشمان شما خواهد شد هر بیست دقیقه یک استراحت 20 ثانیه ای داشته باشید و یادتان نرود در هنگام استفاده از دستگاهایی که صفحه نمایش دارند پلم هم بزنید و در اخر این که میتوانید از عینک های محافظ چشم موجود در بازا استفاده نمایید.

 

نکات استفاده از دستگاه بزرگ کننده تصویر موبایل تبلت:

بعد از خرید دستگاه بزرگ نمایی موبایل یا تبلت از صفحه آن مراقبت کنید و به هیچ وجه روی آن ختو خش وارد نکنید یا برای تیمز کردن از پارچه های خیلی نرم مثل پارچه عینک استفاده نمایید و این صفحه بزرگ نمایی را جایی بگذارید که صدمه نبیند و برای کارای بهتر از این کیت بزرگ کننده تصاویر آن را در محلی قرار دهید که نور لامپ یا هرچی در آن نتابد چون انعکاس نور باعث اذیت شدن چشمانتا خواهد شد البته اگه محیط اطرافتان تاریک باشد که نتیجه خوبی از تصاویر خواهید گرفت پس یادتان باشد که تمام نکات را رعاتی کنید تا مدتهای طولانی از این بزرگ نمایی تصویر استفاده کنید.

پلاستیک ای بی اس چیست:

پلاستیک ABS پلیمرهایی است که نام کامل آن اکریلونیتریل بوتادین استایرن میباشد این پلیمر ها جنس  مقاومی دارند. این نوع  پلیمر در صنعت خودروسازی، تولد لوازم الکتریکی و ساخت بدنه لوازم خانگی کاربرد دارد.

بزرگنمایی تصویر موبایل از کجا تهیه کنم :

شما میتوانید محصول خود را در پایین انتخاب نمایید و درب منزل خود هر کجای ایران که هستید تحویل بگیرید.

 

  2-  معرفی محصول دوم داکت بزرگنمایی جمع شونده طرح تاشو ساده بدون محافظ

 

داکت کیت تقویت کننده تصاویر موبایل تبلت گوشی

خصوصیات داکت بزرگنمایی تصویر موبایل تبلت:

جنص صفحه سیلیکون اکریلیک و ABS

قابلیت 3 تا 5 برابر کردن با توجه به سایز صفحه موبایل یا تبلت

مخصوص همه گوشی ها و موبایل و تبلت

پااین آوردن خستگی و سوزشچشم

حجم کم و حمل راحت و سبک

 

خرید فروش اینترنتی پستی ارازن قیمت داکت کیت بزرگ کننده تصاویر

ثبت سریع سفارش پیامکی داکت بزرگنمایی تصویر موبایل تبلت

برای خرید پیامکی داکت بزرگنمایی کد دستوری —– را با گوشی تلفن همراه خود به سامانه ی —- ارسال فرمایید. اما اگر میخواهید شخصا سفارش داکت خود را ثبت نمایید به آیکون سبز رنگ پایین مراجعه فرمایید و فرایند سفارش را انجام دهید.

قیمت این محصول 140.000 تومان

> محصول نا موجود شد >

  3-  معرفی محصول سوم استند بزرگنمایی طرح تلویزیون تی وی قدیمی

 

داکت بزرگنمایی تصویر موبایل

 

داکت بزرگنمایی تصویر موبایل طرح تی وی TV تلویزیون :

این کیت بزگ نمایی فانتزی که طرح تی وی است از جنس مقوایی است که شبیه تلویزیون کلاسیک قدیمی میباشد.

 

قیمت این محصول 200.000 تومان

> محصول نا موجود شد >

 

  4-  معرفی محصول چهارم داکت بزرگنمایی تصویر گوشی طرح فنزی
داکت بزرگنمایی تصویر موبایل
طراحی کاملا جعبه ای که از بازتاب تصویر جلوگیری می کندتصویر لنز HD ارتقا یافته جدید واقعی تر است،مشاهده از زوایای مختلف چه در حالت نشسته و چه دراز کشیده  جمع شونده منبع نور را در همه جهات قفل کنید تا روشنایی صفحه افزایش یابدبدون نیاز به شارژبزرگنمایی صفحه نمایش تلفن، صفحه نمایش شما را 2 برابر بزرگتر می کندبزرگ کننده ساده صفحه نمایش تلفنمناسب گوشی هوشمند تا طول 6 اینچ و عرض 3 اینچ. با تمام برندهای گوشی هوشمند تا 6 اینچ طول و 3 اینچ در عرض دارند.

 

قیمت این محصول 200.000 تومان

> محصول نا موجود شد >

  5-  معرفی محصول پنجم صفحه بزرگنمایی تصویر موبایل طرح چرمی

داکت ذره بینی کیفی بزرگنمایی تصویر موبایل تبلت چرمی مشکی :

کیت بزرگنمایی صفحه موبایل ارزان قیمت 3D PAK طرح کیف کلاسوری خاطره انگیز جنس محصول کیف چرم مصنوعی  و صفحه محصول سیلیکون اکریلیک و abs قابلیت بزرگنمایی تصویر 3 تا 5 برابر قابل سوار شدن بر روی انواع گوشی موبایل و تبلت کم کردن خستگی چشم و سوزش چشم پایه با طراحی ارگونومیک کیفی چرم مصنوعی طرح کلاسور دستی

 

داکت بزرگنمایی تصویر موبایل

برای افزایش طول عمر کیف چرمی داکت چیکار کنیم :

برای افزایش طول عمر هر محصول چرمی مثل داکت کلاسوری بزرگ کننده تصویر بعد کثیف شدن چرم سریعا اقدام به تمیز کردن با یک پارچه نرم نمایید چون اگر محل کثیفی تمیز نشود چرم آسیب خواهد دهید.اگر چرم مصنوعی محصول شما خشک شد آن را با روغن افتابگردان و یا روغن زیتون و یک دستمال خشک تمیز روی سطح بدنه کیف بمالید.و در اخر این که محصولات چرمی را در محلی قرار دهید که چرم آن خراش نبیند تا طول عمر آنها بالا رود.

قیمت این محصول 25.000 تومان

> محصول در جشنواره طلایی مرداد ماه 1400 نا موجود شد >

 

  6-  معرفی محصول ششم صفحه بزرگنمایی تصویر موبایل مدل اسپکیر دار

 

قیمت کيت بزرگنمايي صفحه نمايش موبايل اسپیکر دار
کيت بزرگنمايي صفحه نمايش موبايل تبلت اسپیکر دار

معرفی محصول صفحه بزرگنمایی اسپیکر دار :

این کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل به همراه اسپیکر دو اسپیکر دار که صفحه تلفن را سه برابر بزرگ میکندیک بزرگ کننده تصاویر ساده سبک قابل حمل مناسب برای استفاده داخل خانه ، مهمانی ، جاده ، اوقات فراغت و ماشین مناسب با انواع تلفن های همراه و تبلت در ایرانمخصوص تماشای فیلم تلفن همراه جلوه استریو 3D قوی مخصوص افراد مسن برای خواندن کتاب ، روزنامه ، خواندن اخبار آنلاین دارای بلندگوی AUX میباشد

اندازه صفحه: 12 اینچ
جنس: قاب ABS ، لنز آریسیلیک با کیفیت بالا
وزن خالص: 330 گرم
بسته بندی شامل
یک عدد صفحه نمایش یک عدد بلندگو یک عدد پایه یک عدد کابل شارژ خرید فروش سفارش پستی اینترنتی آنلاین ارزان داکت بزرگنمایی تصویر موبایل درب منزل

قیمت این محصول 160.000 تومان

صفحه درشت کننده موبایل

1 عدد با جعبه ارسال خواهد شد

هدیه > یک عدد دستبند هدیه ارسال خواهد شد

محصول در انبار موجود نیست

 

  7-  معرفی محصول هفتم کیت بزرگنمایی تصویر موبایل طرح ساده

وسیله بزرگنمایی صفحه موبایل

عدسی بزرگنمایی صفحه گوشی وسیله بزرگنمایی صفحه موبایل حرفه ای میز داکت  تقویت کننده ذره بین بزرگنمایی کننده صفحه نمایش تلفن موبایل تبلتداکت تا شو مدرن ترین ذره بین بزگ نمایی صفحه نمایش با قابیت تغییر زوایا محافظت از ستون فقرات گردنی  زاویه دید متفاوت در اختیار شما خواهد داد.

داکت را روی میز قرار دهید انتهای دم تخته و باز می شود شاخه لولایی انتهایی محصول را در جک براکت قرار دهید برای شروع استفاده ، زاویه لنز و براکت را تنظیم کنید و تمام حالا شما یه صفحه بزرگ شده از تلفن همراه یا تبلت خود دارید

مشخصات فنی:

مدل: تقویت کننده صفحه براکت دسکتاپ L20 رنگ موجود : مشکی جنس: لنز اکریلیک HD + پوسته ABS

اندازه صفحه نمایش: 12 اینچ (25×14 سانتی متر) اندازه محصول: 25.5×16.3×2.2cm وزن خالص محصول: 235 گرم

 

قیمت این محصول 350.000 تومان

> محصولنا موجود شد >

  8-  معرفی محصول پنجم صفحه بزرگنمایی تصویر موبایل طرح منحنی
داکت بزرگنمایی تصویر موبایل منحنی

داکت بزرگنمایی تصویر موبایل منحنی:

سه‌ بعدی مناسب برای تماشای فیلم و بازی، که باعث کاهش ناراحتی و خستگی بصری ناشی از تمرکز طولانی‌مدت بر روی صفحه‌نمایش کوچک می‌شود. طراحی تاشو، سبک و جمع و جور، حمل راحت، مناسب برای فضای کارهای روزمره میباشد.
قیمت این محصول 250.000 تومان

> محصول نا موجود شد >

  9-  معرفی محصول نهم کیت بزرگنمایی تصویر پشت بلند

 

کیت بزرگنمایی تصویر پشت بلند

 

قیمت این محصول 230.000 تومان

> محصول نا موجود شد >

 

  10-  معرفی محصول دهم کیت بزرگنمایی تصویر پشت بلند

 

قیمت صفحه بزرگ نمایی تصور موبایل

 

 

این داکت  12 اینچی می تواند صفحه گوشی را 2-4 بار بزرگ نمایید ، مشکل صفحه نمایش کوچک را حل کند،  خستگی چشم ها را هنگام تماشای فیلم ها کاهش دهد. این محصول چرمی صفحه نمایش بزرگ شده همراه با پایه و نگهدارنده تلفن مناسب برای آیفون، گوشی های هوشمند اندرویدی  ارائه می شود طراحی تاشو، سبک وزن و جمع و جور،، مناسب برای فضای داخلی، اداری، رومیزی، سفر غیره میباشد.

 

قیمت این محصول 130.000 تومان

> محصول نا موجود شد >

 

 

چگونه عدسی ذره بینی بزرگنمایی موبایل را تمیز نماییم:

میتوانید از پارچه های نرم نانو مخصوص صفحه گوشی و تلویزیون و یا پارچه های مخصوص تمیز کردن عینک میکرو فیبر استفاده نمایید قبل پاک کردن حتما از تمیز بودن پارچه مورد نظر اطمینان داشته باشد چون اگر صفجه داکت خطو خش بی افتد دیگر برطرف نمیشود.

استراحت به چشمان در هنگام استفاده از داکت ها:

با بزرگ تر شدن صفحه نمایش و خیره شدین مستقیم به تصویر نمایشگرها چشمان تان خسته خواهد شد پس یادتان باشد در مواقع دیدن فیلم که مدت زمان آن زیاد است گاهی وقتا به چشمان خود استراحت دهید تا چشمانتان خسته نشود برای اطاعات بیشتر میتوایند در اینترنت سرچ نمایید.

یک داکت بزرگ نمایی خوب باید چگونه باشد:

یک داکت خوب اول باید دارای یک محافظ باشد تا هر وقت نیاز بود آن را در محافظ قرار داده و حمل نماییم. دیگر ویژگی یک داکت خوب کیفیت آن میباشد که میشود با مشاهده ظاهر آن متوجه شد.

چگونه با استند بهترین کیفیت تصویر را داشته باشیم:

برای داشتن بهترین کیفیت بهتر است داکت را در محلی قرار بدهید که نور لامپ به آن نتابد یعنی تصویر لامپ یا هر شی نورانی دیگر در داکت قابل مشاهده نباشد گزینه بعدی زوایه گوشی و خودتان در مرکز داکت بزگنمایی قرار بگیرید در استفاده از این محصول محل قرار گیری شما بسیار مهم است.

بزرگترین کیت بزرگنمایی موبایل بخریم یا خیر:

توجه نمایید خرید وسیله بزگنمایی بیشتر از حدی که در فروشگاه قرار داده ایم نیازی نیست چون اگر بیشتر باشد بدون شک توصیری که به شما میدهید بی کیفیت تر خواهد بود پس به دنبال این نوع محصولات که بیش از حد بزرگ هستند نباشید و با این سایز ها اکتفا نمایید.

آیا ساخت کیت بزرگنمایی صفحه موبایل امکان پذیر است :

صفحه بزرگ نمایی گوشی در حال حاظر قیمت مناسبی دارند و این که خود بخواهیم کیت مبایل بسازیم مقرون به صرفه نخواهد بود یعنی شما برای این کار نیاز به یک صفحه ذره بینی داریدکه طبیعتا قیمت بالایی دارد پس ارزش ساخت را نخواهد داشت.

کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل برای چه کسانی مناسب نیست :

برای کودکان یا کسانی که چشمان خیلی ضعیفی دارند مناسب نیست .

ایا وسیله بزرگ کننده صفحه گوشی واقعی است :

بله این محصول همانند ذره بین تصاویر را بزرگتر شما نشان خواهد داد و میتوانید عکسها و فیلم ها یا حتی نوشته ها را بزرگتر مشاهده نمایید.

 

 

داکت بزرگنمایی صفحه موبایل فشار چشم را در طول استفاده طولانی مدت کاهش می دهد و احتمال سوزش چشم و آبریزش چشم را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این ابزار بسیار مفید به راحتی نصب می شود و بر روی بسیاری از انواع گوشی ها و تبلت های موجود در بازار بدون هیچ گونه نصبی کار می کند. بنابراین می توانید گوشی موبایل ایرانی یا برندهایی مانند سامسونگ، اپل و … را به این داک زیبا متصل کرده و از تصاویر واضح و بزرگ لذت ببرید.

 

چکیده آخر:

داکت بزرگ نمایی انواع مختلفی دارد این محصول  برای مواقعی که می خواهید با دوستانتان به تماشای فیلم های دانلودی مختلف در گوشی بنشینید یا میخواهید مطالعه نمایید این دستگاه به عنوان یک صفحه بزرگنمایی میتواند کمکتان کند و به دردتان خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *