دم کنی سیلیکونی + خرید قیمت بهترین درپوش قابلمه طرح درب کشتی گلبرگ

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 4 {دقیقه}

 

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که سرتان در خانه شلوغ است و ناگهان صدای ر یخته شدن مایع روی قابلمه را می شنوید و بعد اجاق گازتان کثیف میشود و یک دردسر تازه به دردسر هایتان اضافه میشود  باید اجاق گازتان را تمیز نمایید مخصوص اگر اجاق گازتان صفر کیلوتر باشد و ما محصولی را به شما میشنهاد میکنیم که دیگر این مشکل را نداشته باشید.قدیما برای سر ریز نشدن غذا روی قابلمه درب رو  کج میزاشتن اما الان در لینک سرا می خواهم  به خانوم های محترم بگویم که دیگر نیازی به این کار نیست .

این درب سیلیکونی کاملاً انعطاف پذیر میباشد و به اسونی و آب خوردن می توانید آن را در هر قابلمه ای که دوست دارید قرار بدهید. این درب سیلیکونی قابلمه ماهی تابه دارای قطر 29 سانتی متر  است. این درپوش از سیلیکون درجه یک ساخته شده است و به رنگ های سبز و قرمز موجود هستند.  وزن این درپوش 200 گرم است ، که  از سرریز شدن غذا جلوگیری خواهد کرد ، و کف را از غذا خارج مکیند  و به هم میتوانید برای بخارپز هم از این درپوش کمک بگیرید.

 

 

سایز قابلمه برای این محصول باید چقدر باشد :

 درپوش دمکنی سیلیکونی پخت و پز مناسب هر قابلمه ای که دارای قطر 30 سانتی متر کمتر باشد را دارد با استفاده از این درپوش سیلیکونی مانع سر رفتن غذا شوید (مانند کف حاصل از پخت برنج یا خورشت ابگوشت ماکارونی ) که کف سفید روی درپوش قرار میگرید و دیگر با غذا مخلوط نخواهد شد.

در پوش سیلیکونی گلبرگی چیست : 

دم کنی یا درپوش سیلیکونی محصولی جدید و کار را بنداز در اشپزخانه است. این درپوش از پلاستیک سیلیکونی بهداشتی ساخته شده ، به سادگیروی هر قابلمه ای قرار داده میشود البته فقط روی قابلمه ای که از خودش بزرگتر باشد جا نمیشود در وسط این درپوش ، شیاری وجود دارد که آب و کف را خارج میکند تا از سرریز شدن آب جلوگیری نمایید. با این محصول دیگر اجاق گاز شما کثیف نمیشود. نکته دیگری که باید در مورد این دم کنی گفا قابلیت اب پز کردن مواد غذایی است  مثلا انواع  سبزیجات را می توانید رو این بگذارید  و بخار پز نمایید. 

 

درپوش سیلیکونی قابلمه درب قابلمه سیلیکونی

 

مزایای داشتن دم کنی یا در پوش سیلیکونی چیست : 

این خرید دمکنی سیلیکونی بخاطر قوسی که دارد به راحی جلو سریز شدن مواد غذایی روی قابلمه را میگرید و میشود گفت هیچ ایراد ندارد و فقط تنها ایردش این است که قطرش 29 سانتی متر است و برای قابلمه هایی که دربشان بیشتر از این است جواب نمیدهد و در هنگام استافده حتما مراقب باشید این محصول روی شعله مستقیم اجاق گاز قرار نگیرد چون همان طور که نباید قاشق سیلیکونی را در کنار شعله مسقیم گاز و هر آتش دیگر قرار دهید این محصول را هم همین باید مراقب باشید.

 

درپوش سیلیکونی جلوگیری از سرریز شدن غذا

 

در وسط این در پوش یا درب قابلمه سیلیکونی یک طرح گلبرگی وجود دارد که شیار های آن قابل تنظیم است و میتوانید بر حسب نیاز خود شیار را به دلخواه باز نموده یا کاملا ببنید.در کنار این در پوش حلقه هایی قرار دارند که کار دستگیره را انجام میدهندئ تا شما بتوانید به سادگی از روی قابله ان را بلند نمایید.

 

خرید دمکنی سیلیکونی درپوش قابلمه

مشخصات دم کنی درپوش پخت و پز سیلیکونی طرح گلبرگی :

 وزن محصول : 200 گرم

قطر محصول : 29 سانتی متر

مناسب قرار دادن در مایکروویو

مناسب انواع قابلمه های در منزل

دارای شیار های مخصوص تخلیه بخار

مانع از سرریز شدن انواع مایع و مواد غذایی

دارای درپوش دریچه ها خروجی

قابلیت چرخش تنظیم دریچه و سادگی در شست و شو

مناسب بخارپر کردن انواع مواد غذایی

دارای رنگ قرمز ، سبز (ارسال به صورت رندوم)

هدایت آب و مواد غذایی در حال جوشش به روی درپوش

ساخته شده از پلاستیک سیلیکونی مقاومت در برابر دمای بالا و کاملا بهداشتی

هم دمکنی سیلیکونی هم درپوش

مناسب روی قابلمه برنج ،آش، سوپ، شیر و یا هر ماده مایعی که در موقع اشپزی در خانه احتمال سر رفتن را خواهد داشت

 

 

جهت آشنایی بهتر  در مورد عملکرد دم کنی یا درپوش  مخصوص پخت و پز  غذا ، می توانید کلیپ تبلیغاتی مربوط به محصول را در پایین مشاهده بفرمایید.

 

 

قیمت بهترین درپوش سیلیکونی قابلمه 25.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود در رنگ قرمز سبز (در سفارش قید بفرمایید)

در انبار موجود است

  درپوش سیلیکونی قابلمه طرح کشتی

 

درپوش سیلیکونی قابلمه طرح کشتی

 

مشخصات  درپوش سیلیکونی بخار طرح کشتی بخار Steam Ship Lid:

مناسب برای انواع قابلمه و ماهیتابه و ظروف دیگر

محصول  سیلیکونی با کیفیت بهداشتی منعطف و درجه یک

ابعاد درب قابلمه سیلیکونی : دارای قطر 25.5 * 25.5 سانتی متر

 طرح کشتی رنگ آبی آسمونی

قیمت درپوش سیلیکونی قابلمه کشتی دریایی 20.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود است

 

درپوش سیلیکونی قابلمه

درب قابلمه برای پخت و پز و سرخ کردن روزانه

 

قیمت درپوش سیلیکونی قابلمه  10.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود است

 

قیمت دم کنی سیلیکونی

 

 

قیمت دم کنی سیلیکونی قابلمه  40.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود است

 

 

 

دم کنی برای چیست :

دمکنی سیلیکونی با توجه به سایز های قابلمه  شما در ابعاد مختلف وجود دارند و کار ان  بهتر دم کشیدن برنج، ماکارانی آبگوشت و .. است . دم کنی های سیلیکونی در رنگ ها و طرح های متفاوت در بازار موجود دارند و انتخاب آن بسته به سلیقه شما دارد البت برخی ها دم کنی پارچه ای را ترجیح میدهند. یکی از مزیت دم کردن این است که آب داخل مواد غذایی جذب پارچه دم کنی میشود و غذای شما خشک تر خواهد شد اگر دقت نمایی وقتی درب قابلمه شیشه ای را میگذارید بعد چند دقیقه قطرات زیادب اب روی شیشه ها ظاهر میشود اما وظیفه اصلی دم کنی سیلیکونی این است که اب از قابلمه سر ریز نشود و باید به این نکته توجه نمایید.

 

جمع بندی :

دم کنی از جمله وسایل در آشپزخانه است که محل تجمع انواع آلودگی میباشد که لازم است بعضی از نکات بهداشتی را در این زمینه رعایت کنید پس بعد هر بار استفاده حتما آن را بشویید و در محلی مناسب بگذارید تا خشک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *