خرید دزدگیر بیسیم ریموت دار ارزان آژیر دار سنسور دار خانگی پشت دری پدالی مگنتی

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 8 {دقیقه}

خرید دزدگیر بیسیم ریموت دار داشتن یک هشدار دهنده مثل دزدگیر در خانه و یا هر جای دیگر باعث آسودگی خیال هر شخص خواهد بود  شاید در زمان های قدیم کسی فکرشو هم نمیکردی روزی شود که انسان ها به فضا خواهند رفت و همانند امروز ما که بدون شک کارهایی که الان رویا میباشد سالها بعد برای انسان ها عادی خواهد شد دزدگیر ها هم در این سالها دست خوش تغیراتت بزرگی شده اند که در این مقاله قصد داریم چند مدل از دزدگیر های ساده را معرفی نماییم که با باطری کار میکنند که میتواند کمک بزرگی برایتان باشد مخصوصا اگر توانایی خرید دزدگیر های گران قیمت را ندارید یا قد سفر به جایی را دارید اما نیاز به دزدگیر هشدار دهنده خواهید داشت در ادامه به معرفی بهترین و قدیمی ترین دزدگیر ها میپردازیم تا بتوانید بهترین را برای خانه و محل کارتان انتخاب نمایید.

 

 

دزدگیر خانگی به درد چه کسانی میخورد :

این دزدگیر های  خانگی قابل حمل مناسب دختران و پسرانی است که از تنهایی میترستند  و با داشتن این دستگاه ها میتواند تا حدودی خیال خود را راحت کنند مثلا با قرار دادن دزد گیر پدالی میتواند از آمدن هر شخص اطلاع پیدا کنند مخصوصا افرادی که میخواهند کودکان خود را کنترل نماییند میتوانند دزد گیر غیر غیر پدالی استفاده نمایید و با قرار دادن این دزد گیر کنار درب کمد یخچال در اتاق خواب ار رفتو امد های کودکان خود با خبر شوند.

از خصوصیات این دزگیر ها ارازن بودن و قابل حمل بودن حتی در سفر میباشد مثلا یک ایده جالب برای کسانی است که به هتل یا مسافر خانه میروند و میخواهند خیالشان از همه نظر راحت باشد میتوانند از این دستگاها استفاده نمایید البته قبل فعال سازی این دستگاها از روشن بودن و عملکرد درست ان اطلاع پیدا نمایید این دزد گیر ها مناسب اتاق خواب کمد ساک پست درب یخچال و هر کجا که قابلیت نصب شدن دارد مناسب است. در ادامه به معرفی پر فروش ترین  دزدگیر های قابل حمل باطری خور می پردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و اگر برایتان سوال است دزدگیر خانگی از کجا بخرم محصولات زیر را مشاهده بفرمایید .

 

 

دزدگیر پشت در درب دری پدالی

دزدگیر پدالی پادری هوشمند Door Stoper چیست :

پدال دزدگیر چیست دزد گیر پدالی همان ور که از نامش پیداست یک دزد گیر قابل حمل باطری خور میباشد این محصول برای پشت درب یا هر چیز دیگری که درب دار است مناسب میباشد فقط کافی است که دکمه روشن شدن این دستگاه را فعال نمایید و پشت درب تنظیم کنید تا با ورد هر کس به محض باز شدن درب اطلاع پیدا کنید.همان طورکه در تصویر مشاهده می فرمایید  با قرار گرفتن لبه فلزی شیب دار این دزد گیر به پایین فشرده میشود و بلند گویی که در این دزدگیر تعبیه هشاده است با پایین رفتن لبه فلزی شیب دار شروع به آژیر کشیدن مینمایید.

اگر ارتفاع درب خانه بلند تر از دزدگیر پدالی بود چیکار کنم :

 در صورتی که ارتفاع درب مورد نظر شما بلند تر بود و دستگاه در زیر درب قرار نمیگرفت اصلا جای نگرانی نیست فقط کافی است یک تکه چوب و یا هر وسیله دیگری که در دسترس تان است زیر این دستگاه قرار دهید تا ارتفاع دستگاه بالا تر شود و بدین شکل مشکلتان حل خواهد شد.

 

دزدگیر پشت در درب دری خانگی اداری مسافرتی

دزد گیر پدالی پشت دری خانگی دارای سنسورهای مغناطیسی بسیار حساس و صدای آژیر بسیار بلند میباشد صدای این دستگاه قابل تنظیم  میباشد و در سه حالت تنظیم میشود و دارای کلید خاموش روشن میباشد . همان طور که مشاهده میکنید باطری کتابی ان در زیر قرار میگیرد.

  

مشخصات دزدگیر پادری پشت دری چیه:

کارکرد  با باتری باتری 9 ولت کتابی

پرتابل  قابل حمل در همه جا

دارای  3 درجه سنسور قابل تنظیم

مناسب  برای پتش درب ، پنجره ، کمد و هر وسیله ای که درب دارد است

دارای صدای آژیر بسیار بلند 120 db  

قیمت دزدگیر پدالی 275.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

برای بار 21 در انبار موجود شد

 

 

 

دزدگیری خورشید شارژی

دزدگیری خورشید شارژی :

 دزدگیر سنسور حرکت خورشیدی دارای فاصله کنترلی 50-100 متر است. می‌توانید از کنترل از راه دور برای تغییر حالت‌ها بر اساس نیاز خود استفاده کنید. دارای زاویه سنجش 110 درجه است، هر حرکتی را در محدوده 9-12 متری  تشخیص می دهد. صدای آژیر 120 دسی بل است  باتری های داخلی با ظرفیت بالا و پنل خورشیدی یک بار شارژ خورشیدی 6-8 ساعت است.

 

قیمت دزدگیر آژیردار بی سیم خورشیدی 420.000 تومان

دزدگیر بی سیم شارژی

محصول در انبار موجود است

 

 

دزدگیر بیسیم ارزان سنسور دار ریموت دار کنترلی

دزدگیر سنسور دار بی سیم :

این محصول نسل جدید دزدگیر های ارزان قمیت است دزدگیر از کجا بخرم دزدگیر بیسیم خانگی دارای ریموت کنترل و چشمی حرکتی که به سادگی نصب میشود جهت توضیحات کامل تر و خرید به آیکون سبز رنگ مراجعه بفرمایید.
قیمت دزدگیر آژیردار بی سیم 320.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

محصول آماده به ارسال است

محصول در انبار موجود است

 

دزدگیر سنسور دار لامپی

سرپیچ سنسور دار حرکتی چیست :

سرپیچ سنسور دار سنسور حرکتی با برد دید شش متری  با قابلیت تنظیم حساسیت جهت روشن کردن اتوماتیک لامپ هنگام احساس وجود حرکت در محیط کار کرد دارد  این محصول که میتوانید به عنوان یک دزدی گر از ان استفاده نمایید و با حرکت هر چیز این لامپ روشن خواهد شد . قابلیت تنظیم زمان روشن نگهداشتن لامپ، مخصوص لامپ های با پایه E27 معمولی و قدرت کمتر از 60 وات میباشد.

با این دستگاه حسگردار شما قادر خواهید بود هر سیستم روشنایی خانه را اتوماسیون کنید و هم در مصرف برق صرفه جویی کنید از این دستگاه میتوانید به عنوان دزدگیر نیز استفاده کنید چون روشن شدن لامپ این سنسور نشانه وجود حرکت در آن محدوده است پس با روشن شدن لامپ شما می توانید بفهمید که شخصی در آن نقطه حرکت میکند.

قابلیت زاویه دید 360 درجه ای :

این وسیله با سنسور اینفرارد یا مادون قرمز با محدوده و زاویه دید 360 درجه کاملی که دارد کوچکترین حرکت را شناسایی کرده و عکس العمل یا واکنش نشان داده و برق داخل سرپیچ را وصل میکند. از خصوصیات دیگر این دستگاه داشتن دکمه برای تنظیم و میزان نور محیط به دستگاه است و میتوانید میزان نور را خودتان تنظیم نمایید.

سرپیچ سنسور دار حرکتی چیه:

مجهز به حسگر حرکتی مادون قرمز کلید تنظیم زمان 3 حالته زاویه دید 360 درجه

توان خروجی متناسب با لامپ های روشنایی

مجهز به حسگر حرکتی مادون قرمز

ولتاژ کار 240 – 140 ولـت

کلید تنظیم زمان 3 حالته

دارای دو سال ضمانت 

 

قیمت دزدگیر لامپی 590.000 تومان

 

1 عدد ارسال خواهد شد

 

در انبار موجود است

 

دزدگیر-بیسیم-ریموت-دار

 

دزدگیر سنسور حرکتی در فضای باز :

حداکثر چهار منطقه تشخیص منحصر به فرد با هر کدام از 4 حسگر ایجاد کنید، فقط چند دقیقه طول می کشد تا راه اندازی شود. سیستم های هشدار دهنده حسگر حرکت در فضای باز را می توان بر روی ستون ها، دیوارها، نرده ها و درختان نصب کرد. به سادگی سنسور خود را در هر نقطه از خانه خود قرار دهید و ضد آب ساخته شده است

قیمت سنسور دار  500.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود نیست

   

 

دزدگیر منزل ارزان قیمت

 

سنسور مغناطیسی آهن ربایی :

 

این محصول .به راحتی توسط نوار چسب به پنجره یا در نصب می شود.هنگامی که افراد به طور غیرقانونی قاب یا پنجره ها را باز می کنند ، زنگ هشدار و ضمیمه از هم جدا می شوند ، زنگ هشدار می تواند یک آژیر قوی برای جلوگیری از سارقان باشد.

با روشن کردن سیستم به وضعیت “ON” واحد اصلی ، تنظیمات را آزمایش کنید و ببینید آیا با باز کردن درب مناسب پشت درب ، پنجره ، خانه ، مغازه ، مشاغل و غیره وقتی کسی به طور تصادفی به کیس یا پنجره برخورد کرد (قسمتهای اصلی و کمکی از هم جدا شده اند) ، زنگ هشدار می تواند زنگ هشدار شدیدی را برای هشدار دادن به متجاوز برای ترک به صدا درآورد.یک دزد گیر پشت دری کوچک  ، دارای  نصب آن آسان و نصب نوار چسب دو طرفه بر روی درب یا پنجره خانه ها میتواند یک راه ساده برای پیشگیری از دزدان باشد.

مشخصات دزدگیر پشت درب لادری و کمد پنجره چیه :

جنس : پلاستیک اندازه: 53 * 35 * 20 میلی متر

منبع تغذیه باتری 

1 عدد  سنسور آهنربایی 3 عدد  باتری دکمه ای

صدای زنگ 90 دسی بل

از 3 باتری 1.5 ولتی

روش نصب دزد دیگر پشت درب مگنتی :

1. با نوار دو طرفه  چسبی دستگا را بر روی در و پنجره محکم کنید.

2. یک نوار دیگر از آهن ربا به صورتی که در تصویر میبیدی را به صورت مستقیم در امتداد خط اصلی به قاب درب وصل کنید.

3. هنگام بررسی تنظیمات ، کلید اصلی واحد را به موقعیت “ON” روشن باشد و باطری هم درست جا زده شده باشد.

4. در را باز کنید و ببینید آیا زنگ هشدار آژیر فعال است یا خیر 

قیمت دزدگیر پشت درب  50.000 تومان

 

1 عدد ارسال خواهد شد

 

در انبار موجود نیست

   

خرید دزدگیر منزل ارزان قیمت

 

دزدگیر پشت درب پنجره قدیمی حساس به  لرزش:

 

این دزد گیر قدیمی و پر فروش با هشدار خود شما را از متجاوزان آگاه می کند.نحوه استفاده بدین گونه است که همانند تصویر سنسور اصلی را بر روی درب / پنجره وصل کنید و چوب مجاور سنسور اصلی را بر روی قاب درب / پنجره با نوار چسب وصل نمایید و بعد اگر درب یا پنجره حرکت کند از خود صدا ایجاد میکند .

مشخصات محصول دزدگیر پشت درب چیه :

جنس محصول : ABS 

رنگ سفید

مناسبت: در ، پنجره یخچال کمد

بی سیم

 کارکرد با 3 قطعه باتری دکمه در داخل

دارای  سنسور مغناطیسی  

قیمت دزدگیر پشت درب 30.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود نیست

  

دزدگیر سفری مسافرتی اتاق خواب کودک

 

دزگیر چشمی :

 

دارای زنگ هشدار سنسور حرکت دارای چشم  مادون قرمز بی سیم با حساسیت بالا 100٪ کاملاً جدید و با کیفیت این زنگ هشدار تشخیص حرکت مادون قرمز یک دستگاه ضد سرقت کامل است.این زنگ هشدار اتوماتیک خواهد بود و در محدوده 5-8 متر حساسیت بالایی دارد.می توانید آن را در ارتفاع مشخصی قرار دهید یا بچسبانید ، وقتی کسی یا چیزی در عرض 5 متر (120 درجه) به عقب و جلو حرکت کند ، به طور خودکار سیستم هشدار را فعال می کند.پس از اتصال به شماره تلفن ، می توانید صدای واضح اطراف زنگ ساعت را در فاصله 15 متری بشنوید.این محصول دارای زمان آماده به کار طولانی ، عملکرد پایدار و استفاده آسان است. مناسب برای  خانه ها ، دفاتر ، اتاق های خواب ، اتاق کودکان ، انبارها و غیره ایده آل است.

مشخصات دزدگیر ضد سرقت چیه :

جنس بدنه : پلاستیک

باتری: باتری قابل شارژ داخلی 

جریان آماده به کار: <0.05 میلی آمپر

فرکانس کاری: 850 مگاهرتز ، 900 مگاهرتز ، 1800 مگاهرتز ، 1900 مگاهرتز

پوشش فاصله : 5-8 متر

دراای 1 عدد کابل USB

دارای 1 x کتابچه راهنمای کاربر  

قیمت دزدگیر سنسور حرکتی 80.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود نیست

  

 

اگر می‌خواهید شب‌ها با خیال راحت‌تر و آرام‌تر بخوابید، هنگام خروج از خانه به امنیت خانه‌تان اطمینان بیشتری داشته باشید و نگران ورود سارقان به خانه‌تان نباشید، سعی کنید از هوشمند استفاده کنید. درب درب این دزدگیر هوشمند به گونه ای طراحی شده است که پشت درها، پنجره ها، کمدها و … قرار می گیرد و به محض ورود شخصی به خانه شما را هشدار می دهد و شما را از حضور افراد دیگر در خانه آگاه می کند. این ابزار هوشمند عملکرد خوبی دارد و برای استفاده در خانه، محل کار یا مکان های دیگر عالی است.

 

جمع بندی :

یکی از مهمترین موارد برای افزایش کارایی دزدگیر منزل استفاده از دزدگیرهای پیشرفته می باشد.اما دزدگیر های ارزان هم مناسب هستند و بستگی به بودجه شما هم دارد وقتی نوبت به گرفتن دزدگیر می رسد، بهترین مارک را انتخاب نمایید . همه این اقدامات می تواند اثربخشی دزدگیر خانه را برای تامین امنیت خانه شما دو چندان کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *