پک راحت نویس انگشتی سه انگشتی چپ دست+خرید دستگیره نگهدارنده مداد خودکار جا قلمی خودنویس کودکان{7 مدل}

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 6 {دقیقه}

قیمت راحت نویس انگشتی دستگیره نگهدارنده مداد یا  دستگیره مداد برای کودکان یک محصول قدیمی است اما نسخه بروز شده ان وارد بازار شده است با آمدن کرونا این مهمان ناخانده کودکان مان تا دانشجویان از کلاس درس محرم شده اند و طبیعتا هیچ چیز جای مدرسه را برای کسب علم و دانش نمیگیرد از بازی های مدرسه بگیر تا امتحاناتی پایان ترم از انجایی که کودکانمان همیشه دست به مداد و خودکار هستند ما محصولاتی را پیشنهاد میکنیم که باعث کاهش خستگی دست و از همه مهم تر باعث درست گرفتن مداد و خوش خط شدن کودکان خواهد شد

 

 

 

 

 

خرید نگهدارنده دستگیره خودکار جای قلمی قلم مداد چیست :

راحت نویس انگشتی چپ دست فروش نگهدارنده مداد انواع مختلفی دارند از تک انگشتی بیگر تا چند انگشتی در بازار موجود است و انتخاب با کودکان یا خودتان است که با کدام یک از دستگیر های مداد راحت تر هستید این محصولات از جنس پلاستیک نرم سیلیکونی ساخته شده است و هم اکنون چهار مدل در فروشگاه لینک سرا موجود است

 

مرکز خرید خودکار خاص ساعت دار اسپری دار قلم لمسی خوش دست

 

 

نگهدارنده دستگیره قلم چه کاری انجام میدهد :

وسیله ای برای درست گرفتن مداد دستگیره های مداد خودکار که باعث میشود انگشتان شما عادت کند تا قلم مداد خوکار را صحیح نگه دارید و این کار باعث خوش خط شدن شما هم خواهد شد البته خوش خط بودن کمی ذاتی هم میباشد و نباید انتظار داشته باشید با این قلم 100 درصد خوش خط خواهید شد.

 

راحت نویس مناسب چه کسانی است :

محافظ انگشت خودکار برای کودکان دوست داشتنی نرم و منعطف مخصوص کودک بزرگسالان و مخصوصا پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها است که دستانشان میلرزد طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که دستانتان راحت و بدون خستگی قلم را در دست بگیرند عکسبرداری با نور و نمایشگرهای مختلف ممکن است باعث شود رنگ مورد در تصویر کمی متفاوت از واقعیت باشد.با این محصولات نگهدارنده جای قلم کودکانه انگشتانتان می تواند عادات صحیح نگه داشتن قلم را فرا بگیرنداین نگهدارنده مداد رنگی از جنس مواد پلاستیکی نرم سازگار با محیط زیست ساخته شده است ، و آسیب انگشتان کودکان و بزرگسالان ناشی از مدت طولانی نگه داشتن قلم را کاهش می دهد.

 

نکات خرید مداد و انواع لوازم تحریر برای کودکان :

قبل خرید لوازم تحریر کودکان دختر پسر اول باید بدانید کودکان دلبندتان عاشق چه نوع رنگ ها و طرحهایی هستند و سعی کنید مطابق سلیقه کودکانتان لوازم تحریر را انتخاب نمایید چون باعث لذت برد از در خواندن در انها خواهد شد یعنی کنید مداد هایی انتخاب کنید که جنس و کیفیت خوبی داشته باشند چوا استافده از مداد نا مرغوب باعث بیماری در کودکان خواهد شد البته میدانیم این گرونی ها باعث شده است که افرادی زیادی توان خرید لوازم تحریر ارازن را هم ندارند و اگر مداد شمعی میخرید سعی کنید مدا شمعی روکش دار انتخاب نمایید چون الودگی کمتری دارد و با پوست در تماس نخواهد بود و در اخر به کودکان تان سفارش کنید بعد استفاده از لوازم تحریر دست خود را با آبی وصابون یا مایع دستشویی خود شستشو نمایند.

 

دستگیره مداد

خرید دستگیره مداد

مشخصات قلم نگهدارنده انواع مداد خودکار دو حلقه ای :

  • آسان نویس مداد
  • جا قلمی دو انگشتی
  • رنگ: نارنجی ، آبی ، سبز ، صورتی
  • اندازه: 5 * 5 سانتی متر
  • بسته بندی: 2 عددی
  • نگهدارنده قلم دو انگشتی
  • قابل استفاده به قطر قلم 7-8 میلی متر ،
  • ست دو انگشتی نگهدارنده قلم پلاستیکی نرم.

قیمت محصول 10.000 تومان

دستگیره نگهدارنده مداد خودکار قلم روان نویس

دستگیره نگهدارنده مداد خودکار ضد لرزش دست

یک وسیله نگهدارنده قلم مدل دلفینی جدید ایمن و راحت برای همه سنین و انهایی که دستان لرزانی دارند این دسته های مداد از سیلیکون سازگار با محیط زیست هستند ، با دوام ، غیر سمی ، نرم و انعطاف پذیر ، قابل نگهداری بسیار راحت و بدون آسیب رساندن به انسان ها ساخته دشه است این نگهدارنده مداد دارای سوراخ هایی هستند که می توانند انگشت شست و انگشت را ثابت کنند ، به شما این امکان را می دهد که مداد خود را به روش صحیح نگه دارید تا از تحریک پوست و تاول جلوگیری کند. دستگیره های مخصوص مداد برای کودکان ، بزرگسالان و همچنین نیازهای ویژه مبتلا به آرتروز ، لرزش دست و سایر مشکلات سلامتی مناسب است.

مشخصات فنی محصول نگهدارنده مداد دلفینی:

  • نوع محصول: نگهدارنده مداد
  • جنس محصول : سیلیکون
  • رنگ: رنگ تصادفی
  • شامل: 2 عدد دستگیره مداد

 

قیمت محصول 6000 تومان

فروش دستگیره قلم مداد

مشخصات قلم مداد تک انگشتی:

این نگهدارنده تک انگشتی قلم را راحت نگه می دارد ، کودکان مطمئن باشند که استفاده می کنند و به نوشتن علاقه مند خواهند شد

  • دارای چهار رنگ ، طراحی زیبا
  • ساخته شده از مواد انعطاف پذیر سیلیکونی
  • جنس محصول : سیلیکون
  • تعداد: 1 عدد
  • رنگ ارسالی : تصادفی
  • اندازه: 3 * 3 * 4 سانتی متر

قیمت محصول 7000 تومان

قیمت دستگیره نگهدارنده مداد کودکانه بچه گانه

قلم مداد سه انگشتی باعث میشود کودکان طرز صحیح گرفتن قلم را یاد بگیرند. نگهدارنده قلم از سیلیکون ساخته شده است از پلاستیکی نرم که می تواند به طور موثری درد انشگستان کودکانی را که قلم را محکم نگه می دارند کاهش دهد.توجه: رنگ به صورت تصادفی ارسال می شود.

قیمت محصول 9000 تومان

 

راحت نویس انگشتی

 

قیمت محصول 3000 تومان

 

 

 

راحت نویس انگشتی

 

بیشتر وقتا  اشخاصی دربین مان هستند که مداد و خودکار را درست در دست نمی گیرند. این دستگیره با کاربری راحت برای اشخاصی که دارای محدودیت های فیزیکی، حرکتی و دستی خود هستند بسیار پرکاربرد است  این محصول یک روش برای در دست گرفتن مداد یا خودکار و شروع نوشتن مداد یا خودکار را از دوران کودکی است.

گیره مداد یک محصول برای کمک نوشتاری مناسب برای دست چپ یا راست. کودکان، پیش دبستانی ها، بزرگسالان یا افراد مسن مبتلا به آرتریت استفاده شوند. دستگیره مداد ما از مواد سیلیکونی نرم و درجه یک، غیر سمی و 100% ایمن ساخته شده است و برای نگه داشتن آن بدون هیچ آسیبی برای کاربران بسیار راحت است. همچنین می تواند درد و ناراحتی نوشتن را برای بزرگسالان تسکین دهد و در عین حال نوشتن راحت را تضمین کند

 

نگهدارنده مداد کوتاه

 

نگهدارنده مداد کوتاه

 

این محصول نگهدارنده مداد کوتاه کوچک یا جا مدادی طول مداد کوتاه دور ریختنی را افزایش میدهد برای مدادهای گرد و شش ضلعی استفاده کرد. حلقه کشویی روی فرول نیکل اندود شده مداد را ایمن نگه می دارد. هنگامی که مداد شما برای نگه داشتن خیلی کوتاه می شود ، فقط آن را در این ابزار مفید قرار دهید و استفاده از آن را ادامه دهید. دسته فلزی همان قطر و شکل شش ضلعی اکثر مدادها است ، بنابراین احساس همان مداد تمام طول را دارد.قابل تنظیم ، با بیشترین مداد هنری ، هنری ، سرگرمی و مدرسه کار می کند.

  • جنس : فلز + چوب
  • رنگ: همانطور که عکس نشان می دهد
  • شکل دسته چوب: شش ضلعی و گرد
  • قطر سوراخ قلم :: تقریبا. 8.5-8.9 میلی متر
  • طول کل: 12 سانتی متر

 

قیمت محصول 5000 تومان

 

 

راحت نویس به چه دردی میخورد :

آسان نویس مداد هر از گاهی در اطراف خود با افرادی مواجه می شویم که از کودکی تا بزرگسالی مداد و خودکار را به درستی در دست نمی گیرند. این آسان قلم یک وسیله سیلیکونی ساده است که مداد یا خودکار را نگه می‌دارد و به همه افراد از دوران کودکی کمک می‌کند تا مداد یا خودکار را به روشی دقیق و مناسب در دست بگیرند، حتی برای ان دسته عزیزانی که محدودیت‌های فیزیکی دارند هم کاربردی است.

ایا محصولات جا مدادی به همه شهرها و روستاهای ایران ارسال میشود :

بله محصولات جا مدادی لوازم تحریر ما به تمام شهرها و روستا ها ارسال میشود مانند آذربايجان شرقي تبريز غربي اروميه اردبيل اصفهان تهران شمال جنوب کرج ايلام بوشهر بندر بوشهر تهران چهارمحال شهرکرد خراسان جنوبي خراسان مشهد خوزستان شرق غرب اهواز زنجان سمنان کرمان کرمانشاه کهگيلويه بويراحمد ياسوج گلستان گرگان رشت سيستان زاهدان فارس شيراز قزوين قم کردستان سنندج خرم‌آباد مازندران ساري مرکزي اراک هرمزگان بندرعباس همدان يزد و تمام کشور است.

 

چکیده :

مشتریان محترم با تشکر از حسن انتخاب شما عزیزان باید بدانید برای آموزش خوشنویسی فارسی همه بچه ها باید از همان ابتدا همه عادات بد نوشتن را کنار بگذارند و عادات درست نوشتاری را جایگزین آن کنند. معمولا بچه هایی که قبل از مدرسه کاغذ بازی میکنند   عضلات دست قوی‌تر و هماهنگ  دارند،به اطلاع میرساند محصولات لوازم تحریر به کل ایران عزیز ارسال میشوند جهت پشتیبانی و مشاوره رایگان با پشتیبان ما در ارتباط باشید.

4 thoughts on “پک راحت نویس انگشتی سه انگشتی چپ دست+خرید دستگیره نگهدارنده مداد خودکار جا قلمی خودنویس کودکان{7 مدل}

  1. زلیخا میگوید:

    با سلام من دو محصول رفتم سفارش بدم روی قسمت سبز هم زدم اما فعال نبود این محصولات می خوام نگهدارنده قلم دو انگشتی برای سن شش سال و مداد گیر سه انگشتی لطفا اگه موجود دارید لطفا هزینه و آدرس بفرمایید تا ثبت سفارش کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *