خرید سینی چوبی ارزان(8مدل)|مستطیل بامبو گرد دست ساز فانتزی قیمت فروش+راهنمایی کجا بخریم

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 7 {دقیقه}

 

 

Info

خرید سینی چوبی ارزان ، از آنجا که ظروف چوبی مواد شیمیایی ندارند و بسیار شیک و متنوع هستند ، در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از خانوم ها قرار گرفته است. معمولاً در آشپزخانه بعضی از ظروف مانند قاشق ، کفگیر ، قاشق ، و سینی از مواردی هستند که بیشتر از همه از آنها استفاده می کنیم. 

تهیه چای و  انوع نوشیدنی برای میهمانان یکی از کارهایی است که هنگام ورود مهمان در ایران انجام میگیرد. استفاده از سینی برای نگهداری نوشیدنی بسیار معمول است. سینی های ساخته شده از چوب با کیفیت جلوه زیبایی را در هنگام مهمانی ایجاد خواهد کرد .

قیمت سینی چوبی ارزان برای خانه محل کار  کافی شاپ ها یا رستوران ها و سفره خانه های خاص میباشد استفاده از سینی های سرامیکی یا شیشه ای مشکلاتی معایبی دارد که یکی از آنها شکننده بودن میباشد که به سلیقه شما هم بستگی دارد البته سینی های چوبی یکی از میزتی هایی که دارد نشکن بودن آنها ست.ما در این مقاله به معرفی 3 مدل سینی چوبی جهت خرید پرداخته ایم که میتوانید توضیحات کامل را در مورد محصولات در پایین مطالعه بفرمایید.  

 

 

مشتریان عزیز توجه بفرمایید سفارشات  سینی تهران 24 ساعت و فوری ارسال میشود (یعنی به دستشان خواهد رسید) و سفارشات شهرستانی های عزیز هم 3 روزه به دستشان خواهد رسید

 

 

  1-    معرفی محصول اول سینی چوبی 2 عددی
خرید سینی چوبی

   

قیمت سینی چوبی الیزه دوعددی  60.000 تومان

2 عدد  یعنی یک جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

  2-    معرفی محصول دوم سینی پایه دار 
سینی سرو پایه‌دار

 

قیمت سینی سرو پایه‌دار 250.000 تومان

1 عدد  ارسال خواهد شد

موجود شد

 

  3-    معرفی محصول سوم اردوخوری حرفه ای
سینی اردو خوری چوبی

 

قیمت سینی اردو خوری چوبی 140.000 تومان

1 عدد  ارسال خواهد شد

موجود است

 

  4-    معرفی محصول چهارم سینی چوبی مدرن کیوت لاکچری
ست سینی چوبی

 

سینی مدرن چوبی رایکا :

ست سینی مدرن چوبی رایکا سه سایز Raika دارای رنگ قهوه ای طبیعی و سفید کلاسیک متضاد است. دارای دو دستگیره برش خورده بیضی شکل به شما امکان می دهد این سینی را به راحتی از آشپزخانه به اتاق خواب و اتاق نشیمن حمل نمایید. 

قیمت سینی سه سایز چوبی رایکا 80.000 تومان

3 عدد  ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

  5-    معرفی محصول پنجم سینی گرد
سینی گرد چوبی بامبو

معرفی سینی گرد چوبی بامبو :

مواد و شکل ظاهری متفاوت این سینی می تواند تجربه ای جدید ایجاد کند و پذیرایی از مهمانان را بیش از هر زمان دیگری دلپذیر کند. سینی چوبی بامبو گرد  که توسط برند ترکی بامبو تولید شده است. این مارک در تولید ظروف بامبو و چوبی سابقه درخشان دارد در این مدت توانسته است نبض بسیاری از بازارهای همسایه را به خود اختصاص دهد. 

این سینی زیبا از چوب بامبو ساخته شده است ، در حالی که ظاهری بسیار شیک و روستایی به شما می بخشد. اگر تاکنون در مورد ظروف بامبو چیزی نشنیده اید ، باید به شما بگوییم که این ظروف علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و مدرن ، یکی از سالم ترین و ایمن ترین ظروف موجود در بازار هستند.در چوب این محصول از هیچ ماده شیمیایی  تولید استفاده نمی شود و احتمال نفوذ مواد شیمیایی و سمی به مواد غذایی تقریباً صفر است. از طرف دیگر ، وزن صفحه بامبو بسیار سبک است که باید مورد توجه قرار گیرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید صفحه بامبو به دلیل رطوبت و تماس با مایع خراب نمی شود و شکل اصلی آن تغییر نمی کند. این عملکرد در سایر وسایل چوبی یافت نمی شود.

قیمت سینی گرد چوبی بامبو 99.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

  6-    معرفی محصول ششم سینی سنگ مرمر
سینی سنگ مرمر

قیمت سینی گرد طرح سنگ مرمر 35.000 تومان

جنس پلاستیکی

قطر سینی نیز 32 سانتی متر

موجود نیست

 

  7-    معرفی محصول هفتم سینی گرد فانتزی
سینی فلزی گرد

 

قیمت سینی فلزی گرد 75.000 تومان

1 عدد به صورت رندوم ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

 

  8-    معرفی محصول هفتم سینی گرد فانتزی

قیمت سینی مستطیلی

 

قیمت سینی مستطیلی ایده آل برای سرو نوشیدنی و تنقلات به مهمانان شما جنس: چوب شیشام قهوه ای روشن و تیره و مشکی فقط با یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید از آنجایی که این محصول دست ساز است، ممکن است کمی تغییر رنگ یا طرح داشته باشد که طبیعی است و از این رو محصول را منحصر به فرد می کند.

 

 

قیمت سینی مستطیلی 75.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

 

مشخصات سینی چوبی چیست :

این محصول به صورت جفت  یعنی دو عددی و با وزن کلی 1500 گرم در فروشگاه پر از کالا لینک سرا  قرار گرفته اسیت که دارای دو اندازه  میباشد که اندازه کوچک 30×23 و اندازه بزرگ 35×25 است.

این سینی سنتی دارای چهار پایه در کف ، که موجب  میشود سینی کمی بالاتر از میز یا روی هر چیزی که قرار میدهید باشد که در این حالت زیبایی بصری را دو چندان خواهد کدر . باید به نکته را هم یاد آوری نماییم که این سنی یک سینی چای نیست بلکه میتوانید به عنوان دکوری هم از آن استفاده نمایید چون یک اثر هنری هم به شمار می اید و معمولا وسایل چوبی به انسان حس خوبی میدهید مخصولا آنهایی که عاشق طبیعت هستند یا حتی  وقتی کابینت اشپزخانه شما  پر از وسیله است ، می توانید بعضی از وسایل را در این سینی چوبی سنتی قرار بدهید و به عنوان تزیین روی کابینت بگذارید.

مزایا و معایب داشتن سینی چوبی در خانه چیست :

یکی از مزایای داشتن سینی های چوبی این است که معمولا گرما را انتقال نمی دهد شما به راحتی می توانید با کمک دو دسته کناری تعبیه شده غذای گرم روی سنی بگذارید لبه این سینی 4 سانتی متر ارتفاع دارد تا از افتادن هر چیزی که در ان میگذارید جلوگیری نماید. مزیت دیگر چوب این است که جنس چوب از سر خوردن شیشه یا ظروف روی آن جلوگیری میکند  ویا وقتی چیزی روی سینی قرار میدهید موقع راه رفتن سرو صدا ایجاد نمیکند .سینی چوبی مستطیلی سنتی مخصوص نوشیدنی ، میوه ، شیرینی ، دسر ، صبحانه ،  سیب زمینی ، ، ترنج و … مناسب است.

برای تمیز کردن سینی چوبی ، فقط آن را با آب گرم و اسفنج بشویید و بعدا سریعا خشک نمایید چون اصول نگهداری درست باعث افزایش طول عمر محصولات چوبی خواهد شد این را هم اضافه نمایید که محصولات چوبی طبیعی خاصیت خاصیت میکروب کشی و باکتری زدایی دارد اما شما باید همیشه ظروف چوبی خوب را تمیز نگهدارید مخصوصا زمانی که چربی روی چوب باشد حتما باید تمیز شود چون باعث میشود عمر محصول کاهش یابد. امامعایب سینی چوبی این است که باید مراقب باشید تا اجسام تیز به آن نفوذ نکنید و یا اگر آن را شست شو میدهید حتما در جایی قرار دهید که خشک شود .

سینی چوبی از کجا بخرم:

شما میتوانید سنی مورد نظر خود را انتخاب و با ورد به ایکون سبز رنگ توضیحات بیشتر و تصاویر بیشتر را مشاهده بفرمایید و با کلیک بری رو گزینه خرید پستی مشخصات خود را وارد نمایید و بعد دیگر کاری نخواهید کرد چون ما محصول را در هر کجای ایران که هستید درب منزل شما تحویل داده خواهد شد.

 

سینی چوبی مستطیل

نکات طلایی در هنگام استفاده از محصولات چوبی چیست:

ظروف چوبی را با ماکروویو گرم نکنید.برای شستن  از ماشین ظرف‌شویی استفاده نشود.نگذارید سینی چوبی  طولانی مدت در آب غوطه‌ور شود چون چوب  آب را به خود جذب خواهد کرد و باعث پوسیدگی آن خواهد شد.  

 شستشوی ظروف چوبی یا سینی چوبی چگونه است :

خانوم های محترم باید به این نکته توجه نماییند در موقه  شستشو ظروف چوبی از فرچه پلاستیکی و مایع ظرف‌شویی و یا صابون استفاده نماییند. هنگام شستن ظرف چوبی یا سینی چوبی با مایع و آب گرم، بعد عملیات شستشو توسط شما آن را با حوله تمیز خشک نمایید و بگذارید چند  ساعت در هوای آزاد  به صورت طبیعی خشک شود تا کاملا رطوبت  چوب از بین برود و مشکلی برای چوب پیش نیاید.

  

 سینی چوبی ساده

ضدعفوني كردن ظروف آشپزخانه مثل سینی چوبی چگونه است :

خرید سینی چوبی ارزان همان طور که در بالا اشاره شده محصولات چوبی طبیعی ضد باکتری هستند اما دلیل نمیشود شما ظروف خود را ضد عفونی نکنید ساده ترین راه برای از بین بردن باکتری‌های احتمالی موجود بر روی سینی چوبی استفاده از سرکه سفید که در هر خانه ای یافت میشود است که سرکه را  را به نسبت 1 به 5 با آب خالی ترکیب نمایید و این محلول خانگی اب و سرکه را روی ظرف آغشته نمایید . بگذارید  محلول  15  دقیقه روی سینی چوبی بماند تا اثر خود را روی چوب بگذارد. بعد از با سنی را کاملا با یک عدد حوله خشک نمایید تا رطوبت باقی مانده را پاک شود و ازبین رود.

 

سینی چوبی دست ساز

نو كردن وسايل چوبي مثل سنیی چوبی چگونه است :

 اگر ظرف چوبی  شما مثل سینی چوبی رنگ و زیبایی اولیه خود را از دیگر نداشت نگران نباشید چون فروشگاه پر از کالا لینک سرا یک راه حل برای شما دارد، با استفاده از سنباده 400 کل محصول چوبی خود را را سنباده بزنید که این کار را انقدر انجام دهید  تا به چوب خام برسید. در قیمت بعدی گرد و خاکی که به واسطه مباده زدن ایجا شده است را از روی سنی یا هر چیز دیگر پاک نمایید و وسیله چوبی را را با آب گرم شسشتو دهید و با یک حوله تمیز خشک نمایید. پس از چند روز  که وسیله  چوبی شما خشک شد، یک لایه روغن گیاهی مخصوص ظروف چوبی روی کار اجرا کنید.که اگر به روغن گیاهی مخصوص چوب دسترسی ندارید میتوانید از روغن زیتون هم استفاده نمایید که در فظای مجازی میتوانید اطلاعات کامل را به دست آورید.

   

خرید سینی چوبی ارزان

 ضد آب كردن ظروف چوبي :

البته این را هم بگویم ما ظرفو چوبی ضد اب نداریم چون هر کاری روی چوب انجام بدیم باز هم ممکن است اب به داخل ان نفوذ کند اما با موادی مثل روغن های مخصوص چوب ، لاک اتومبیل ، سند پلاست چوب میتوانید محصولات  خود را ضد آب یا همان اب گریز نمایید که این کار باعث افزایش بیشتر محصولات چوبی شما خواهد شد که راهای دیگر هم وجود دارید که در این مقاله نمیگنده اما شما میتوانید در محیط مجازی اطاعات خودر را در این زمینه بالا ببرید.

 

 

جمع بندی :

در این مقاله سعی کردم تمامی نکات کاربردی و مهمی که قبل از خرید سینی چوبی باید در نظر گرفته شود را بررسی و ارزیابی کنم. به هر حال این شما هستید که بر اساس سلیقه و بودجه خود مدل ایده آل را انتخاب می کنید. اگر محصول مورد نظر خود را در لیست بالا پیدا نکردید، لطفا از طریق قسمت نظرات یا چت مستقیم همین صفحه با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *