ظرف اردو خوری شیشه ای گوچی+تنقلات خوری 3 طبقه ارزان قیمت کلاسیک

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 4 {دقیقه}

 

Codes
ظرف اردو خوری شیشه ای یا ظرف سه خانه گوجی یک ظروف میان وعده یا تنقلات خوردی جدید برای پذیرایی میباشند . یکی از علاقه های میزبانان ایرانی نحوه پذیرایی از میهمانان خود هتسند و همیشه دوست دارند میهمانان خود را شگفت زده کنند. برای هر ایرانی نحوه چیدمان ظروف روی میز یا سفره  به گونه ای که میهمانان کنترل کامل ظروف خود را داشته باشند و به راحتی پذیرایی شوند. یکی از مهمترین مواردی که می تواند پذیرایی شما را بیش از پیش خاص و زیبا جلوه دهد ، استفاده از وسایل ظروف اردوخوردی خور است.

 

ظرف اردو خوری شیشه ای

 

کاربرد اردو خوري شيشه اي (پلی کربنات) چیست:

اردو خوردی ظرف سه خانه گوچی یکی از بهترین پیش غذا در بین ایرانیان و خارجیان میباشد که امروزه طرفدار زیادی نیز در بینم ایرانیان پیدا کرده است  . ظرف اردو خوری انواع مختلف و قیمت های مختلفی دارد.که کاربرد ان قرار دادن پیش غذا برای میهمانان است مثل انواع سوپ، پوره و خوراک ها یا تنقلات کاربرد دارد. معمولا در رستوران ‌ها و خانه‌ ها از ظروف اردو خوری استفاده می ‌گردد. اسم اردو گرفته شده از کلمه زبان فرانسه به اسم hors d’oeuvre است که در انگلیسی به معنای پیش غذا می باشد.اردو خوری ظروفی همه کاره ای هستند که در همه نوع جمع ها دورهمی ها کاربرد دارد.

 

 

 تنقلات خوری سه طبقه

اردو خوری سه طبقه  جنس پلی کربنات چیست:

اردو خوری برای این منظور طراحی و تولید شده است. طراحی این ظرف سه طبقه تنقلات خوری بسیار شیک  است ، که  از 3 لایه تشکیل شده که می تواند به صورت جداگانه از هر طبقه با هم استفاده نمایید . هر دسته شامل قرار دادن پیش غذای شماست که میتوانید انواع تنقلات مانند آجیل ، میوه ، ، شکلات ، و سایر چیز های دیگر که دوست داردی در ان قرار دهید.روی هم چیدن این اردو خوری تنقلات روی هم بسیار ساده است. شما میتوانید به سادگی با گرفتن دسته ظرف آنها را روی هم قرار دهید و در وصرت لزوم آنها را از یکدیگر جدا نمایید .

 

ظرف سه خانه گوچی

 

 

اردو خوری سه طبقه

 

جنس پلی کربنات:

این ظرف اردو خوری تنقلات از جنس پلی کربنات با الگویی ساخته شده است که از نظر شکل و ظاهر بسیار شبیه ظروف شیشه ای میباشد و شکل خاص آن زیبایی دکوراسیون منزل شما را دو چندان می کند  هر طبقه 16 سانتی متر ارتفاع و هر طبقه 25 سانتی متر عرض دارد ، بنابراین داشتن یک صفحه پذیرایی منحصر به فرد برای هر خانم با سلیقه ای ضروری است.

ارتفاع هرطبقه این ارد خوری 16سانتی متر است عرض هرکدام 25 سانتی متر میباشد. وقتی که دوطبقه روی هم قرار بگیرند ارتفاع 26سانتی متر و با قرارگیری هر سه طبقه ارتفاع 36 سانتی متر خواهد بود.

  

 

تنقلات اردو خوری

 

ظرف پلی کربنات چیست :

پلی کربنات سخت‌ترین ماده شفافی است که به عنوان گزینه‌ای مناسب بجای شیشه در بخش‌های مختلف مثل ظروف کاربرد دارد  که این اردو خوری هم از این جنس است.

 

ظرف اردو خوری سه طبقه

 

خرید پیامکی ظرف اردو خوری سه طبقه :

شما میتوانید سفارش ظرف تنقلات خوری سه طبقه  را به  صورت پیامکی هم ثبت نمایید  فقط کافی است که تلفن همراه خوذ را که مهم نیست هوشمند یا معمولی باشد را برداید خود را بردارید و کد دستوری  06874130 را به سامانه ی  10004410 ارسال فرمایید ؛ سپس یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد که شما باید در آن آدرس و مشخصات کامل خود را وارد نمایید البته همکاران ما هم با شما تماس خواهند گرفت و جای نگرانی نیست اما اگر می خواهید سفراش اردو خوری 3 طبقه را خودتان ثبت نمایید و ادرس و مشخصات را وارد کنید به آیکون خرید محصول و توضیحات پایین همین صفحه مراجعه بفرمایید.

قیمت ظرف اردو خوری سه خانه ای 45.000 تومان

1 عدد  سه خانه ای ارسال خواهد شد

توجه هر طبقه محصول 45 تومان است یعنی اگر 1 طبقه را میخواهید میشود 45 تومان اگر 2 طبقه میشود 90 تومان و الی اخر …. 

محصول آماده به ارسال است

موجود است

 

قیمت ظرف شکلات خوری سه طبقه 110.000 تومان

3 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

اردور خوری سه طبقه جمع شونده

قیمت ظرف شکلات خوری سه طبقه 90.000 تومان

3 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

قیمت ظرف اردو سه طبقه

 

 

قیمت ظرف اردو سه طبقه 30.000 تومان

3 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

قیمت ظرف اردو سه طبقه 70.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

اردو خوری به چه دردی میخوره :

اردو خوری قبل این که وارد میز خانواده شود در رستوران ها کابرد داشت این ظرف ها  در تزیین میز و قرار دادن خوراکی های هم شکل لقب گرفته اند و باعث نظم بخشدین خواهد شد و شاید بتوان گفت جنبه کلاس گذاشتن دارد و داشتنش زیاد  اهمیت ندارد.

اموزش ساخت اردو خوری چوبی :

شما میتوانید با دستگاه فرز و سری مخصوص گرد برای خود اردوخوری بسازید اما برای آنهایی که وسایلی چون گیره و ابزار های کارگاهی ندارند این کار امکانپذیر نمیباشد.

جمع بندی :

با تشکر،از بازددیدکنندگان این صفحه از رسانه لینک سرا، امیدواریم معرفی انواع اردو خوری برایتان مفید باشد باید ذکر کنیم نماییم به مرور به لیست اردو خوری  های با کلاس این صفحه اضافه میشود. شما  می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره در مورد  اردو خوری از قسمت نظرات ، راهنمایی لازم را از ما دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *