کبریت دائمی چگونه کار میکند چیست(4 مدل چند کاره ارزان چخماقی آتش زنه جاکلیدی دار2024)

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

کبریت دائمی چگونه کار میکند خرید کبریت دائمی پرداخت درب منزل در دهه نود وارد بازار ایران شده است پر طرفدار ترین طرح این محصول طرح مستطیلی است که هنوز هم در تولید میشود و جروز پر فروش ترین های جهان میباشد. کبریت های دائمی همانند محصولات دیگر دسخوش تغییرات ظاهری شده اند که چندین مدل مختلف کبریت دائمی در بازار موجود است البته این را هم باید اشاره کنیم که کارایی انها همانند یکدیگر هستند و فقط از نظر کیفیت و ظاهر با هم متفاوت میباشند وگرنه همه مدلهای از کیفیت خوبی بر خوردار هستند.

خرید کبریت دائمی جاکلیدی از چیز عجیب غریبی هم ساخته نشده است این کبریت ها معمولا یک مخزن و یک عدد سنگ چخماقی ساخته شده اند که روی سنگ فیتیله ای قرارد دارد برای اتش گرفتن و شعله ور شدن این محصول که البته این محصول مخصوص کسانی است که به کوهنوردی علاقه دارند.آتش همیشه نقش بسیار مهمی در زندگی انسان ها داشته از  گرمایش بگیر  ، تا  پخت و پز ، ضد عفونی ، محافظت ، مراقبت از شکارچیان ، مراقبت از حیات وحش ، ایجاد بسیاری از ابزارهای فلزی و هزاران مزیت دیگر که در این مقاله نمیگنجد اگر اهل گردشگری هستید ، احتمالا نیاز به اتش دارید که یکی از مهمترین نیازهای شما خواهد بود.

اگر همیشه نگران خیس شدن کبریت هستید ، کمپ کالا مروز یکی از بهترین و پرکاربردترین ابزارهای موجود در بازار این محصول است.یکی از نقاط ضعف کبریت معمولی این است که هنگام خیس و مرطوب بودن کار نمیکند، اما این مشکل با این کبریت حل شده کاملاً چون این این کبریت کاملا بدنه ضد ابی دارد و رطبوت به داخل ان نفوذ نمیکند البته باید دقت کنید که قبل استفاده بدنه خشک باشد و قبل استفاده تمیز نمایید.

 

کبریت دائمی چخماقی چیست :

کبریت دائمی چیست از یک محصول داری مخزن برای قرار دادن بنزین زیپو و یک سنگ چخماقی تشکیل شده است که همانند کبریت باید روشن شود که این کبریت شباهت های زیادی به فند های بنزینی دارد . 

ایا کبریت دائمی خودش روشن میشود :

اکثر کسانی که این محصول را تهیه میکنند به دلیل توضیح ندادن فروشنده فکر میکنند که این محصول به خودی خود همانند کبریت روشن میشود  اما این محصول با گاز مایع زیپو روشن میشود البته با ماده های مشتعل شونده دیگر هم روشن خواهد شد ولی طول عمر فیتیله ان کاهش پیدا میکند.  

چیکار کنیم طول عمر کبریت دائمی افزایش پیدا کند :

این کبریت دارای یک فیتیله همانند چراغ نفتی قدیمی دارد که اگر درست استفاده نشود همانند فیتیله های چراغ قدیمی میسوزد پس همیشه باید بر روی این فیتیله نفتی باشد تا نسوزد چون اگر خشک باشد بعد روشن شدن فیتیله کوچک تر خواهد شد و خیلی افراد بدون اطلاع این کبریت را روشن نموده و بعد مدتی فیتیله ازبین خواهد رفت.

کبریت دائمی چگونه کار میکند :

همان طور که اشاره شد کبریت دائمی از یک مخزن و یک عدد سنگ چخماقی که بر روی ان فیتیله ای به کار رفته که باید همانند کبریت معمولی ان را روشن نمایید البته وقتی گاز بنزنیئ زیپو را در داخل ان قرار بریزید فیتیله بنزنی خواهد شد و بد در اورد فیتیله با چرغه ای که ایجاد میود فیتیله روشن میشود.

چرا این کبریت را کبریت دائمی می نمامند :

این محصول در فروشگاهای ایران و جهان به اسم کبریت دائمی میشنالسند که شاید یکی از دلایل ان این است که بعد تمام شدن درو ریخته نمیشود.

کبریت دائمی را باید چه کسانی داشته باشند :

این کبریت مخصوص طبیعت گردان ها میباشند یا کسانی که به کبریت های فانتزی علاقه مند هتسند که برای مصارف خانگی شاید کاربرد کمی داشته باشد

 

  1-  معرفی محصول اول کبریت دائمی مستطیلی
بهترین کبریت دائمی آتش زنه چخماقی

یک جا کلیدی جا سوئیچی شیک :

کنار  این کبریت ، یک قفل سر کلیدی نیز قرار گرفته است که میتوانی دبه عنوان جا کلیدی از ان استفاده نمایید ،  کبریت دائمی ، خیلی  کم وزن  است و نیاز به فضای زیادی ندارد.

 

 

مشخصات محصول کبریت دائمی :

شکل مستطیلی ، وزن سبک ، صرفه جویی در فضا و حمل آسان

قابل استفاده در هر مکان ، هر زمان و هر شرایطی ، از جمله آب و هوای مرطوب و دمای پایین.

به راحتی کار می کند. به سادگی با مایع زیپو پر میشود

 

قیمت کبریت دائمی کلاسیک 45.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

پرداخت هزینه درب منزل است > اما اگر آنلاین پرداخت نمایید 10 درصد تخفیف شامل شما خواهد شد

7 روز گارانتی تعویض

موجود شد

 

  2-  معرفی محصول دوم کبریت دائمی فانتزی جا کلیدی
کبریت دائمی طرح جا کیلدی

کبریت دائمی طرح جا کیلدی : 

 

اندازه: 9.2 * 3.6 سانتی متر / 6.3 * 3.5 سانتی متر

جنس آویز: فلز

رنگها: طلایی / نقره ای / مشکی

 جنس بدنه : فلز

شکل: مستطیل فانتزی

 نوع سوخت را پر کنید: نفت سفید زیپو

خوردگی داخل محفظه فندک نفت سفید یک پدیده عادی و عادی است که در اثر مواد شیمیایی باقیمانده و جوشکاری در حین پردازش سطح ایجاد می شود. در عین حال ، در استفاده روزمره ، ما غالباً اصطکاک را وارد کرده و می کشیم ، در حالی که ساختار داخلی ناهموار برای چفت و بست حرکت مناسب است 

قیمت کبریت دائمی جا کیلدی 79.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

ارسال این محصول به کل ایران رایگان میباشد

در انبار موجود نیست

 

  3-  معرفی محصول سوم کبریت دائمی استوانه ای
قدیمی ترین کبریت دائمی چخماقی آتش زنه جاکلیدی دار در بازار

کبریت دائمی کوچک استوانه ای اتش زنه:

این کبریت دائمی از یک پوسته استوانه ای شکل تشکیل شده است ، دارای یک میله فلزی است که به داخل محصول پیچ می شود.

یک انتهای میله فلزی دارای یک فتیله است.

ایده آل برای مسافران ، سواحل ، سفرها و موارد دیگر.

ظاهر شیک و لوکس

کبریت دائمی استوانه ای

 

 

برای استفاده ، میله فلزی داخل محصول برداشته می شود و در برابر یک میله بلند سنگ چخماق نصب شده در یک طرف کیس خراشیده می شود. فتیله میله فلزی آتش می گیرد ، و این محصول شبیه کبریت است.اما داخل ان با بنزنی زیپو پر میشود. 

قیمت کبریت دائمی استوانه ای 21.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

ارسال این محصول به کل ایران رایگان میباشد

در انبار موجود نیست

 

کبریت دائمی طرح قلب کیوت رنگی

 

 این فندک کبریت در فضای باز برای هر مناسبت در فضای باز بسیار مفید خواهد بود، همچنین می تواند ابزاری برای بقای اضطراری برای سفر باشد.
این جاکلیدی ابزاری عالی است حتی زمانی که مرطوب یا سرد است به همان اندازه خوب کار می کند.

 

قیمت کبریت دائمی قلبی 99.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود نیست

 

قیمت کبریت دائمی :

قیمت کبریت دائمی چند است  لیست قیمت کبریت دائمی در طول  ماه یا سال بروز رسانی می شود و قیمت آن بستگی به جنس و امکانات ان دارد و از 50 هزار تومان شروع میشود به بالا در هنگام خرید کبریت به شما توصیه می کند که به ظاهر و اپشن های توجه نمایید.

برای خونه فندک بخیرم یا کبریت دائمی : 

طبیعتا فندک و گاز فندک دستری بیشتر دارند و بهتر است برای خانه از فندک استفاده شود چون این محصولات مناسب کسانی هستند که زیبعت گردن هستند و یا علاقه زیادی به این نوع کبیرتی ها دارند.

بنزین فندک زیپو چیست :

بنزین زیپو مخصوص فندک های بنزینی و کبریت دائمی هستند و این نوع ماده مشتعل شونده در قوطی فلزی قرار داد که در سوپر مارکت ها و لوازم کوهنوردی قابل دستری هستند.

 تفاوت بنزین فندک با بنزین معمولی چیست :

معمولا سوخت های دیگر باعث آسیب رساند به فندک یا کبریت دائمی خواهد شد  بنزین فندک زیپو  بنزین اصلی مخصوص فندک ها است که سوخت اصلی زیپو بهترین شرایط کار کردن را برای کبرتی دائمی هتسند  و باعث افزایش طول عمر آنها خواهد شد  بنزین زیپو در قوطی های فلزی با درب پلاستیکی محکم عرضه شده است.

 

جمع بندی:

از این محصولات باید  نفت مخصوص خود فندک استفاده نمایید تا عملکرد خوبی داشته باشد و کلا برای انهایی مناسب است که این فندکها را علاقه دارند و کلا بخاطر جالب بودنش دوستش دارند مثلا برای کسانی که کوهنورد هستند مناسب است .

One thought on “کبریت دائمی چگونه کار میکند چیست(4 مدل چند کاره ارزان چخماقی آتش زنه جاکلیدی دار2024)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *