چت لینک سرا

برای ورود به چت اینجا را لمس نمایید

 

با اهدای سلام و عرض ادب خدمت بازدید کنندگان محترم و گرامی:

دسترسی به پیامرسان ها ممکن است سخت باشد ،‌ بهترین راه ارتباطی با تیم ما از طریق پنل گفتگوی آنلاین (دایره سبز پایین سمت چپ سایت) هست از این رو لینک سرا ، ابزار چت آنلاين را جهت افزايش اعتماد و رفاه حال شما کاربران ایرانی و خارجی  و مشتریان عزيز در اختیار شما قرار داده است.اين اقدام با هدف پاسخگویی به نیاز­های بازدید کنندگان و جلب رضایت شما ، ارائه مشاوره های آنلاین و كمك به انتخاب بهتر و سريعتر انجام خواهد گرديد.

 

آموزش استفاده از چت انلاین لینک سرا :

استفاده از چت بسیار راحت است و کار همانند اپلیکیشن های پیام رسان روی گوشی شما است و همان طور که در انجا پیام ارسال میکنید میتوانید در این چت هم پیام خود را ارسال بفرمایید و ما پاسخ گو خواهیم بود.

شما مشتریان محترم برای شروع گفتگو چت روی ایکون گرد که تصویر پشتیبان دارد و سمت چپ قرار گرفته کلیک یا لمس نمایید.اگر آنلاین باشیم همان لحظه پاسخگو خواهیم بود اگر آفلاین بودیم بعد ثبت پیام شما میتوانید چند ساعت دیگر وارد همان قسمت سمت  چت شوید و پاسخ خود را دریافت نمایید. ما تمام سعی میکنیم  که در کمترین زمان به سوالات شما در چت پاسخ دهیم

نکته بسار مهم

توجه نمایید در صورتی که پیام ارسال شد و بعدا قصد ورود به لینک سرا را داشتید حتما با همان مرورگی که پیام ارسال شده وارد سایت لینک سرا شوید در غیر این صورت پیام شما در چت قابل مشاهده نخواهد بود و نیازی به ارسال ایمیل هم نیست .

 

توجه شما با چت لینک سرا میتوانید همیشه با مدیر سایت با گوشی خود در تماس باشید و بدون هیچ نگرانی میتوانید سوالات خود را از پشتیبان ما بپرسید فقط کافی اسن نام سایت را در گوگل سرچ نمایید تا وارد سایت شود در گوشه سایت هم با لمس ایکون چت همیشه به ما دسترسی خواهید داشت بدون انکه اپلیکیشن ها دیگر را نصب نمایید به سادگی پیام ارسال نمایید.

 

توجه نمایید ما در حال حاظر در لینک کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام یا واتساپ لینک سرا نداریم حتی در ایتا و روبیکا هم نداریم و میتوانید در این سایت با ما در در ارتباط باشید شما می توانید نظرات خود را در رابطه محصولات  در این قسمت نظرات درج نمایید. همچنین می توانید جهت دریافت ” مشاوره رایگان ” با متخصصین لینک سرا ارتباط برقرار کنید. جهت دریافت شماره تلفن فروشنده خود اینجا را لمس نمایید.

 

بله محصولات لینک سرا به همه جای کشور شهر یا روستا که باشید ارسال خواهد شد مثل آذربايجان شرقي تبريز آذربايجان غربي قم شهرکرد خراسان جنوبي بيرجندايلام بوشهر بندر بوشهر تهران چهارمحال سيستان و بلوچستان زاهدان فارس شيراز قزوين قم کردستان سنندج کرمان کرمانشاه  کهگيلويه و بويراحمد ياسوج گلستان گرگان گيلان رشت لرستان خرم‌آباد مازندران ساري مرکزي اراک خراسان اروميه اردبيل اصفهان البرز کرج هرمزگان بندرعباس همدان خرید فروش  يزد بختياري رضوي مشهد خراسان شمالي بجنورد خوزستان اهواز زنجان زنجان سمنان و همه جای دیگر ارسال خواهد شد.

چت لینک سراآبدیت فروردین 1403 ….