شما مشتریان محترم لینک سرا تا 24 ساعت میتوانید نسبت به اعلام خرابی کالای سفارش داده شده از این قسمت اقدام نمایید . توجه بفرمایید برای اعلام خرابی کالاها میبایست مراحل زیر را انجام دهید.

 

هنگامی که از خرید خود راضی نیستید و داری مشکلاتی است با ارائه دلایل منطقی می توانید از خدمات تعویض برخودار شوید. ولی اینکه محصول سالم به دستتان برسد و از آن استفاده نمایید و بعد پشیمان شوید غیر قابل منطقی است .

 

 

1- ابتدا قسمت  چت با مدیر ایکون ابی رنگ سمت چپ شوید و یا لمس یا کلیک نمایید.

2- عکس محصول سفارش داده شده را با کلیک یا لمس روی دایره سمت چپ (کنار ارسال شکلک) ارسال نمایید.

3- نام و نام خانوادگی سفارش دهنده را ارسال نمایید.

4- منتظر پاسخ دهی پشتیبان ما باشید.

5-اگر پشتیبان افلاین بود نگران نباشید دوباره  بعد چند ساعت به این قسمت مراجعه نمایید تا پیام پشتیبان را مشاهده نمایید.

6. حتما با همان مرورگی که در چت پیام خود را ارسال نموه اید وارد شوید چون اگر با مرورگر دیگری وارد شوید پیام خود و پشتیبان را مشاهده نخواهید کرد پس به این نکته مهم توجه نمایید.