شما مشتریان محترم لینک سرا میتوانید نسبت به اعلام خرابی کالای سفارش داده شده از این قسمت اقدام نمایید . توجه بفرمایید برای اعلام خرابی کالاها میبایست مراحل زیر را انجام دهید.
توجه : هنگامی که از خرید خود راضی نیستید و داری مشکلاتی است با ارائه دلایل منطقی می توانید از خدمات تعویض برخودار شوید. ولی اینکه محصول سالم به دستتان برسد و از آن استفاده نمایید و بعد پشیمان شوید غیر قابل منطقی است .
نحوه انجام مراحل :
1- ابتدا قسمت چت با مدیر ایکون ابی رنگ سمت چپ شوید و یا لمس یا کلیک نمایید.
2- عکس محصول سفارش داده شده را با کلیک یا لمس روی دایره سمت چپ (کنار ارسال شکلک) ارسال نمایید.
3- نام و نام خانوادگی سفارش دهنده را ارسال نمایید.
4- منتظر پاسخ دهی پشتیبان ما باشید.
5- اگر پشتیبان افلاین بود نگران نباشید دوباره بعد چند ساعت به این قسمت مراجعه نمایید تا پیام پشتیبان را مشاهده نمایید.
6- حتما با همان مرورگی که در چت پیام خود را ارسال نموه اید وارد شوید چون اگر با مرورگر دیگری وارد شوید پیام خود و پشتیبان را مشاهده نخواهید کرد پس به این نکته مهم توجه نمایید.