ظرف اردو خوری پلاستیکی چرخشی طرح گل مسافرتی جمع شونده گلبرگ یک و دو طبقه

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 3 {دقیقه}

 

ظرف اردو خوری پلاستیکی چرخشی طرح گل یک طبقه یا دو طبقه مسافرتی یک ظرف خلاقانه میباشد که چند سالی است وارد بازار شده است تا شما بهترین مواد غذایی خود را در داخل آن قرار بدهید. این ظرف چند منظوره را  هر کجایی که دوست دارید حمل نمایید. اردوخوری چرخشی فانتزی مدل گل بعد استفاده میتواند محتوای تنقلات داخل ظرف را پنهان کند فقط کافی است  سوییچ گرد روی آن به آرامی بچرخانید تا شاهد ظاهر شدن تنقلات داخلی این ظرف اردو خوری شوید.

اردو خوری پلاستیکی درب دار چرخشی  موجود نداریم این اردو خوری مسافرتی خانگی مدرن دارای یک درب قلبی شکل باز شونده  است که میتوانید با باز کردن آن موبایل خود را روی آن قرار داده و هم تنقلات میل بفرمایید و هم فیلم مورد علاقه خود را نگاه نمایید . از آنجایی که در زمانی هستیم که ویروس کرونا جهان را تسخیر کرده است پس همیشه غذاها را از آلودگی های محیط درو نگه دارید.

خرید ظرف پلاستیکی اردو خوری فانتزی طراحی خلاقانه ، سرگرم کننده ، شکل گلبرگ منحصر به فرد باعث می شود مهمانی شما هنری تر شود.  ادرو خوری به شما امکان می دهد در حالی که از تنقلات لذت می برید از زندگی لذت ببرید، می تواند 5 نوع تنقلات را در آن ذخیره نماییدو  طراحی  چند منظوره ، مخصوص جعبه آبنبات چرخشی می تواند میوه های خشک ، آجیل ، آب نبات ، تخمه ، زیور آلات و غیره را نگهداری نمایید  همچنین می تواند به عنوان لوازم تزئینی ، استفاده شود. شکل گلبرگ خلاق ، مانند شکوفه گل ، زیبا و شیک ، مطابق با مد  روز است.

 

اردو خوری چرخشی طرح گل

 

 

اردو خوري چرخشی چیست:

اردو خوردی یکی از بهترین پیش غذا ها است که طرفدار زیادی نیز در بین مردم دارد  ظرف اردو خوری انواع مختلف دارد که ما اردو خوری پلاستیکی را این بار جهت معرفی قرار داده ایم. این محصولات کاربرد شان قرار دادن پیش غذا برای میهمانان است مثل انواع پسته ، شکلات و خوراک ها یا تنقلات کاربرد دارد. اسم اردو گرفته شده از کلمه زبان فرانسه به اسم hors d’oeuvre است که در انگلیسی به معنای پیش غذا معنی دارد.

 

 

 

 

 اردو خوری چرخشی طرح گل

 

 کاربرد های دیگر اردو خوری چرخشی : 

 از اردوخوری چرخشی برای نگهداری انواع مواد خوراکی در صبحانه یا عصرانه استفاده نمایید . میتوانید برای نگهداری وسایل غیر خوراکی هم از این ظرف پلاستیکی استفاده کنید. اگر نیازی دارید وسایل کوچک خود را در ظرفی بگذارید این محصول بهترین گزینه است بدلیل مدرن بود محصول میتوانید آن را   هتل ، رستوران، فلافلی ها  و غیره اتفاده نمایید

 

 اردو خوری چرخشی

 

مشخصات ظرف پلاستیکی اردوخوری چرخشی شکل گل :

مخصوص نگهداری انواع تنقلات

تولید شده از جنس پلاستیک مقاوم ABS

دارای نگهدارنده تلفن همراه و تبلت

ابعاد ظرف در حالت بسته شده : 27 سانتیمتر

قابلیت برچسب پایه ضد لغزش

دارای 5 محفظه مجزا

مدل فانتزی گل چرخشی

 

اردو خوری فلاور چرخشی

نکات ایمنی در هنگام بازو بسته کردن اردو خوری :

همیشه در هنگام بازو بسته کردن این اردو خوری سعی کنید با احتیاط این کار را انجام دهید تا به پلاستیک آن آسیب وارد نشود یعنی چرخش دست باید به آرامی صورت بگیرد.

 

اردو خوری چرخشی طرح گل یک طبقه

 

بهترین اردو خوری برای مسافرت و پیک نیک :

اردو خوری فانتزی 5 خانه این امکان را به شما میدهد که بعد قرار دادن تنقلات خود با یک چرخش ان را بسته و هر کجایی که مایل باشید حمل نمایید و بعد آن را دوباره با یک چرخش دیگر باز نمایید.

 

اردو خوری مسافرتی

شما مشتریان قادر خواهید بود در هر کجای ایران که هستید با ارسال شماره هایی که در پایین اعلام شده، اردو خوری چرخی را پیامکی سفارش دهید :

 

ابتدا گوشی همراه خود را بردارید و کد دستوری 06873600 را به سامانه ی  10004410 ارسال نمایید ؛ بعدش یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد که شما باید در آن آدرس و مشخصات کامل خود را وارد کنید . همکاران ما هم با شما تماس خواهند گرفت . اگر می خواهید سفارش اردو خوری  را خودتان ثبت نمایید و آدرس و اطلاعات را وارد کنید به آیکون سبز رنگ پایین خرید محصول و توضیحات مراجعه فرمایید.

قیمت اردوخوری طرح گل چرخشی 65.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

بهترین کیفیت بازار

موجود است

اردو خوری پلاستیکی کیوت

 

قیمت اردوخوری پلاستیکی 30.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

بهترین کیفیت بازار

موجود است

 

 

چکیده کل مطلب :

امیدواریم نهایت لذت را ببرید و به شما ایده بدهیم تا بتوانید یک ظرف شیک و منحصر به فرد را انتخاب کنید. با آرزوی سلامتی برای شما بازدیدکنندگان عزیز ، امیدواریم محصول اردو خوری چرخشی برایتان مفید واقع قرار گرفته باشد در آینده تیم تحریریه لینک سرا ، لیست اردو خوری های دیگر را  به مرور اضافه خواهد کرد . شما میتوانید با کلیک روی آیکون سبز رنگ یا لمس آن، اطلاعات بیشتری در مورد اردو خوری انتخابی خود به دست آورید.در صورت دریافت راهنمایی و مشاوره در مورد اردخوری از قسمت نظرات سوال خود را بپرسید ، جوابگوی سوالهایتان هستیم.این اردو خوری بیشترین رضایت کاربران را دارد  این محصول جزو محصولات منتخب در تمامی فروشگاهی جهان می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *