بلوز بافت مردانه یقه گرد{10 مدل ترند}ارزان فشن با کیفیت زمستانه پاییزی زمستانه خاص پسرانه

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

بلوز بافت مردانه یقه گرد در فصل سرما پر طرفدار میشود مخصوصا در این روزهای کروناییکه  همه می خواهند خریدهای لباس خود را به صورت آنلاین انجام بدهند. ما در اینجا نکاتی را ذکر خواهیم کرد که می تواند به شما در خرید اینترنتی بلوز مردانه پسرانه کمک نمایید .نکاتی که می تواند به شما در خرید اینترنتی پیراهن مردانه کمک کند را تیم لینکسرا در اختیارتان قرار خواهد داد.  

بلوز بافت فشن می توانند با دکمه یا زیپ یا بدون هیچ دارم باشد لباس های بافت از نظر تجربی بهترین لباس ها برای روزهای سرد هستند. بلوز یک سبک کلاسیک ایده ال برای مردان است چون از نظر عملکردی ، شما را گرم نگه می دارد در حالی که از نظر سبک می توانید از پوشیدن یکنواخت پیراهن های مجلسی و شلوارهای اسلش خلاص شوید. با این حال ، اکثر مردان میتوانند آن را با شلوار جین اسلش و پارچه ای ست نمایید.

 قبل خرید بلوز اندازه گیری های خود را درست انجام بدهید : 

قبل خرید بلوز اندازه گیری های خود را درست انجام دهید بنابراین ، قبل از اینکه به دنبال خرید بلوز آنلاین بگردید ، مطمئن شوید که سایز خودتان را اندازه گیری کرده اید. اندازه ها باید شامل کمر ، آستین ، یقه و سینه باشد. شما میتوانید با این مشخصات به راحتی سایز خود را بدانید و مجازی خرید نمایید.  

 

 

 

افزایش طول عمر بلوز با یک روش ساده :

ساده ترین راه افزایش طول عمر بلوز و لباس این است که همیشه ان را با آب سرد و به آرامی شستشو داده و تا وقتی که خشک نشده است از ان استفاده نکنید و بعد استفاده بلوز خود را در جای مخصوص(چوب لباسی) آویزان نمایید.

 چگونه خوش استایل باشیم :

حتما برایتان پیش آماده  است که یک بلوز را بر تن مدلی پشت ویترین مغازه یا سایت اینترنتی مشاهد کرده باشید و بعد خریداری نموده اید ولی وقتی آن را بر تن میکنید و خود را در آینه نگاه میکنید به اصطلاح تو ذوقتان میخورد و برای شما تن خور خوبی ندارد ، در این مورد باید توجه نمایید برای خوش استایل بودن نیاز به ورزش کردن میباشد پس همیشه نمیتوانید با پوشیدن لباس خوش استایل باشید بلک ورزش کردن و تناسب اندام هم مهم است.

افراد چاق و لاغر چه بلوزی را انتخاب نمایند:

برای افراد چاق و شکم های برجسته بلوز های تنگ و روشن پیشنهاد نمیشود چون چاقی و برامدگی های چربی آنها را نشان خواهد داد پس بهترین گزینه برای این افراد انتخاب بلوز نسبتا گشاد و مشکی است چون همان طور که بارها اشاره شده است رنگ مشکی باعث خطای دید خواهد شد.اما افراد لاغر میتوانند رنگ های روشن را انتخاب نمایید و باید دقت نماییند از شلوار تنگ استفاده نکنند.پوشیدن یک لباس زیر بلوز برای افراد لاغر توصیه میشود.

 

 

 

قیمت بلوز بافت مردانه مشکی 199.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود شد

 

 

بافت مردانه گشاد

 

قیمت بلوز بافت مردانه قرمز 149.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

بلوز بافت زیپ دار جلو باز مشکی

قیمت بلوز بافت زیپ دار جلو باز مشکی 159.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

بلوز بافت مردانه یقه گرد مشکی

قیمت بلوز بافت مردانه مشکی 99.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 پلیور بافت مردانه

 

 

قیمت پلیور بافت مردانه 199.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

     

 

بلوز بافت مردانه

قیمت بلوز بافت مردانه سفید مشکی 99.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

  
     

بلوز بافت مردانه پاییزی زمستانه شیک

قیمت بلوز بافت یقه گرد زغالی 105.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

بلوز بافتنی مردانه پاییزی زمستانی اسپرت

قیمت بلوز بافت طرح دار سرمه ای 99.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

  

 

خرید بلوز بافت پسرانه پاییزی زمستانی اسپرت

قیمت بلوز بافت خط دار 99.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

استایل کژوال مردانه چیست:

استایل کژوال ساده پوشیدن اما زیبا و خاص که کاملا  لباس راحت و آزاد باشد مثل باقت ساده  البته منظور منظور این نمیباشد که هر لباس بافتنی جلوی دستتان باشد  و بگویید تیپم کژوال است اما به لباس های خاص و ساده کژوال میگویند.

بلوز ساده بخریم یا طرح دار :

این مسله بر میگردد به سلیقه افراد اما شما با خرید یک بلوز ساده میتوانید آن را در همه مکان ها استفاده نمایید در هنگام خرید بلوز طرح دار دقت نمایید طرح خاصی داشته باشد یعنی تا به حال آن طرح را ندیده باشید چون اگر طرح تکراری انتخاب نمایید برای در اینده برایتان خسته کننده خواهد شد و  بدون شک بعد چند بار پوشیدن بلوز آن را داخل کمد خود قرار میدهید و دیگر از آن استفاده نخواهید کرد.

آیا بلوز باید برند باشد یا خیر :

درست است همیشه کیفیت پارچه بسیار تاثثیر گذار است اما بیشتر افراد در هنگام خرید بلوز و لباس های دیگر خود  فکر میکنند که لباس هر چقدر گران تر باشد بهتر است اما این طرز فکر درست نمیباشد بلکه شما باید بلوزی را انتخاب نمایید که به تن شما بیاید و تیپ شما را خاص نمایید. پس شما میتوانید با یک بلوز ارازن قمیت هم یک استایل زیبا داشته باشید صرفا خرید بلوز گران قیمت مد نظرتان نباشید.

با بلوز خود راحت باشید:

بلوزی را از نظر سایز انتخاب نمایید که وقتی بر تن میکنید راحت باشید مخصوصا کسانی که فعالیت های پرتحرک دارند باید به این نکته توجه کنند.معمولا استفاده از بلوز های تک رنگ میتوانید برای خرید بهترین گزینه باشد.

بلوز بافت رو با چی بپوشیم :

شما میتوانید بلوز بافت را با شالگردن و انواع کاپشن ست نمایید و محدودیتی نخواهد داشت.

چیکار کنیم بلوز بافت گشاد نشود :

ساده ترین کار این است هیچ وقت نباید با اب گرم انها را شستشو بدهید و اگر میخواهید با ماشین لباسشویی آن را شستشو نمایید باید از اب گرم استفاده نکنید اگر هم میخواید در لگن ان را بشویید داخل تشت کمی اب سرد و شوینده اضافه نمایید و به ارامی بافت را شستشو کنید و روی بند رخت کامل بگذارید خشک شود.

لباس بافت رو با چی بشوریم :

بهترین روش شستشو با اب سرد و دست است میتوانید از مایع یا پودر شستشو دستی استفاده نمایید و بگذارید لباس 15 دقیقه در همان حالت بماند و بعد به ارامی آن را شستشو بدهید.

 

 

جمع بندی :

ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان ،امیدواریم معرفی بلوز های مردانه برایتان مفید واقع گردیده باشد. در صورت دریافت مشاوره در مورد بلوز از قسمت کامنت ها سوال خود را مطرح نمایید. این مقاله به شما یک درک قوی از بلوز بافت و استایل داشته باشید. هدف این است که شما را تغییر دهیم  و  شما را در معرض گزینه هایی قرار دهد که ممکن است در نظر نگرفته اید ، بنابراین شما می توانید به گونه ای لباس بپوشید که به بهترین وجه فردیت شما را نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *