دستگاه گرم کننده وکس پلاستیکی+دیجیتالی خرید قیمت راهنما[بهترین موم داغ کن]کلاسیک خشابی

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 7 {دقیقه}

دستگاه گرم کننده وکس همیشه پیشنهاد میشود وکس زدن یک شیوه جدید برای اصلاح صورت و ازبین بردن موهای زائد بدن مخصوص صورت و بدن است که معمولا موهای صورت و یا بدن  بعد استفاده از تیغ به مرور زمان ضخیم تر خواهند شد که شما میتوانید با استفاده از وکس کردن یا شیوه های مشابه از این مشکل رهایی پیدا کنید که خود وکس ها هم در بازار قیمت بالایی ندارند  و میتوانید بدون مشکل هر کجایی که میخواهید از بدن خود را وکس نمایید البته استفاده از این روش کمی درد خواهد داشت.و ما در این مقاله انواع دستگاه وکس را برای شما آماده کرده ایم.

 

موم وکس چیست : 

وکس ماده ای به نام موم یا wax است که در حالت عادی جامد است و به صورت سکه ای خشابی و عدسی در بازار موجود است که باید قبل مصرف آن را گرم نمایید تا نرم شود و بعد به محلی که میخواهید موهای زائد را از بین ببرید بمالید و بعد خشک شدن موم که به صورت ورقه ای شده است را از پوست خود خارج نمایید.

چرا نباید دنبال وکس های خانگی بود :

در فضای مجازی شیوه هایی در مورد طرز تهیه انواع موم اپیلاسیون خانگی آموزش داده شده است و برخی از این وکس ها را میتوان با مخلوط عسل و یا آب کردن شکر تهیه نمود که ما میگویم این کار وقت تلف کردن است و بر عکس هزینه بالا تری نسبت به وکس های اماده خواهند داشت چون وکسهای سکه ای و غیره را میتوانید با قیمت های بسیار مناسب در داروخانه و یا فروشگاه لوازم بهداشتی تهیه نمایید البته از فروشگاهایی خرید نمایید که به شما تخفیف میدهند.

آموزش ساخت موم گرم کن خانگی چیست :

طبیعتا داشتن یک دستگاه موم داغ کن کار شما را در هنگام استفاده از وکس بسیار راحت تر خواهد کرد اما اگر توان خرید دستگاه وکس گرم کن را ندارید میتوانید با استفاده از گرم کردن این محصول به وسیله روشهای دیگر از وکس استفاده نمایید که یکی از این راها گرم کردن با یک عدد لیوان مقاوم شیشه ای یا فلزی و یک عدد قابلمه آب است که اول باید قابلمه را با اب پر کرده و بعد وکس را در داخل لیوان قرار دهید و همان لیوان را در داخل آب گرم قرار دهید و بگذارید چند دقیقه زیر حرارت شعله گاز موم گرم شود.

توجه نمایید شعله گاز ملایم باشد تا موم به آرامی نرم شود و بعد نرم شدن میتوانید موم را از قابلمه خارج نمایید و به محل مورد نظر خود بمالید. اگر موم دوباره سف شد دوبار همان مراحلی که گفته شده را انجام نمایید نکته اخری که باید به آن توجه نمایید این است که یادتان باشد همیشه باید آب در داخل قابلمه باشد و بدون آب لیوان ترک خواهد خورد. یادتان باشد برای مخلوط کردن وکس از چوب بستنی استفاده نماید.

 دستگاه موم وکس گرم داغ کن

دستگاه وکس پلاستیکی داغ کن خانگی پرووکس چیست :

 

دستگاه موم گرم کن کلاسیک وکس یا دستگاه موم وکس ذوب یا آب کن  خانگی با برق شهری کار میکند که دارای تنظیم حرارت میباشد که بعد رسیدن به دمای مورد نظر شما به صورت اتوماتیم خاموش خواهد شد دستگاه  موم داغ کن پرووکس 100 برای استفاده هم در خانه سالن های مردانه زنانه کاربرد دارد .کلید خاموش روشن شدن این دستگاه  نیز همان پیچ چرخشی تنظیم دما ده در تصویر مشاهده میکنید میباشد.

قطر این موم داغ کن کوچک 18 سانتیمتر و ارتفاع آن 14 سانتیمتر است و وزن کلی معادل با 650 گرم دارد. توان مصرفی این محصول 100 وات میباشد که آن را از طریق برق خانگی تامین میکند. همراه این وکس داغ کن یک قابلمه از جنس استیل ضد زنگ و درب متحرک ارسال میشود و جنس بدنه بیرونی دستگاه  پلاستیک فشرده با کیفیت میباشد که قابلیت شستشو بعد کثیف شدن را دارد  که باید در اخر گفت ظرفیت این دستگاه وکس داغ کن نیم لیتر میباشد.

ترفند های استفاده از دستگاه موم داغ کن :

 اگر میخواهید درون قابلمه دستگاه موم داغ کن تمیز بماند و دیگر نیاز نباشد که داخل قابله را تمیز نمایید میتوایند قبل قرار دادن وکس در داخل این محصول با استفاده از فویل آلمینویم در داخل قابلمه بعد استفاده از وکس فویل را خارج نمایید تا دیگر نیازی به شسشتن قابلمه نباشد.اگر بدون فویل این کار را انجام میدهید میتوانید بعد استفاده قابلمه را در داخل یخچال بگذارید تا موم کاملا خشک شود و بعد اقدام به خارج کردن وکس نمایید

راه دیگر برای تمیز کردن موم داغ کن این است که ابتدا دستگاه را روشن نمایید و وقتی موم های داخل دستگاه گرم شد قابلمه را خارج نمیده و در گوشه ای برکس بگذارید تا کاملا محتویات وکس از داخل قابلمه خارج شود البته اگر خودتان این دستگاه را استفاده میکنید نیازی نیست کلملا وکس را خارج نمایید چون بعد استافده دوباره موم داخل دستگاه نرم خواهد شد.

قیمت دستگاه موم کرم کن وکس پرووکس 270.000 تومان

1 عدد دستگاه ارسال خواهد شد

موجود است

  دستگاه موم وکس گرم داغ کن خشابی

دستگاه وکس خشابی چیست :

وکس خشابی به نحوی ساخته شده اند که داخل دستگاه موم گرم کن خشابی قرار میگیرند و وبعد از نرم شدن به اسانی  روی پوست بدن شما مالیده میشود  و با داشتن سر غلطکی  روی پوست شما حرکت کرده و یک ورق نازک از موم را روی پوست بر جای میگذارد  و با پارچه یا پد نیز به آسونی از روی پوست بدن به همراه موهای زائد جدا خواهد شد . لازم به ذکر استفاده از دستگاه  موم با این شیوه درد کمتری خواهد داشت . این دستگاه جدید مجهز به 2 المنت با توان گرمایشی 40 وات میباشد و به همراه آن نز یک موم خشابی هم هست.

 

مشخصات وکس گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER :

توان گرمایشی 40W

 دارای 2 المنت جهت حرارت دهی یکنواخت موم

دارای نشان سیب سلامت

 موم با اسانس: آلوئه ورا، طلا، نقره

 ارسال اسانس موم بصورت رندوم

 وزن موم: 110 گرم

قیمت دستگاه موم کرم کن خشابی 150.000 تومان

1 عدد دستگاه ارسال خواهد شد

موجود است

موم وکس خشابی آلوورا

قیمت موم خشابی آلئوورا 400.00 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

دستگاه وکس موم گرم کن دیجیتالی هوشمند درجه دار

دستگاه ذوب کننده موم دیجیتالی چیست :

این دستگاه دمای تنظیم شده حداکثر دما در طی فرآیند ذوب موم نیست ، بلکه دمای ثابت موم پس از اتمام ذوب موم است. وقتی موم برای اولین بار ذوب شد ، درجه حرارت با گذشت زمان به تدریج از پایین به 120 درجه سانتیگراد افزایش می یابد و سپس در دمای 120 درجه سانتیگراد به مدت 12-15 دقیقه نگه دارید تا موم ذوب شود و سپس به آرامی به دمای تنظیم شده بازگردید. علاوه بر این ، اگر لازم است بین سانتیگراد و فارنهایت جابجا شوید ، باید سوئیچ را فشار دهید و به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا سوئیچ شود.

مشخصات دستگاه با کنترل دما با صفحه نمایش :

رنگ سفید

قدرت: 100 وات

ولتاژ: AC 100-240V 50 / 60HZ

ظرفیت: 500 میلی لیتر

امکانات دیگر دستگاه موم گرم کن ال ای دی:

درجه حرارت قابل تنظیم ، تا 120 درجه سانتیگراد

با نمایشگر دیجیتال

دستگاه حرارت پایین استفاده می شود و زمان ذوب موم در مقایسه با محصولات سنتی یک سوم کوتاه می شود.

جنس بدنه مواد ABS و مواد PC است که با دوام و با دوام است.

قیمت وکس گرم کن دیجیتالی 490.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود نیست

 

 

دستگاه وکس پلاستیکی

 

 

دستگاه ذوب کننده موم دیجیتالی طرح الماس :

 

گرم کننده موم دیجیتالی با ظاهر براق الماسی  دارای یک صفحه نمایش دیجیتال قابل  با کاربری آسان است که کنترل دقیق دما را از 30 تا 120 درجه سانتیگراد نشان میدهد جنس مقاوم در برابر حرارت  جنس بدنهبادوام با کمک گرما ABS می تواند از گرم شدن بیش از حد، ذوب شدن و حباب زدن دمای موم جلوگیری کند اول یک وکس در محفظه موم قرار دهید، سپس حدود 10 تا 15 دقیقه صبر کنید تا دانه های موم ذوب شوند.

 

قیمت وکس گرم کن دیجیتالی 440.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود نیست

 

دستگاه موم گرمکن بزرگ بخریم یا کوچک :

در خرید دستگاه وکس خانگی باید دقت نمایید که دستگاه باید کوچک باشید و خرید دستگاه با طرف بزرگ برای شما مناسب نیست چون هم نیاز است بیشتر گرم شود و برق بیشتری مصرف میکنید و تمیز کردنش هم سخت تر است آن دستگاها برای سال و آرایشگاه مناسب است و حتما به این نکته توجه نمایید و اگر ارزان هم بود این دستگاه با اندازه بزرگ تهیه نکتید.

بهترین نوع وکس در بازار چیست :

توجه نمایید فهمیدن این که کدام وکس خوب است یا بد کمی سخت است که ساده ترین روش این است که باید وکس های سکه ای یا عدی شرکت های دیگر را خریداری نموده و بعد خودتان با تجربه ای که پیدا میکنید همان مارک مورد نظر را تهیه نمایید چون متاسفانه در بازار وکسهای تارخ گذشته هم موجود است که نمیشود دقیقا فهمید چون این وکسها معمولا بعد قرار دادن روی صروت سفت نمیشود و حالت چسبناک هم پیدا میکنند و پس بهترین را این است و اگر از وکسی مطمئن شدید حتما یک بسته از ان را تهیه نمایید.

وکس تاریخ گذشته نخرید :

حتما موقع خرید وکس تاریخ انقضا آن را چک نمایید چون اگر وکس بی کیفیت باشد مخصوصا تاریخ گذشته بعد اب شدن و قرار دادن روی پوست سفت نمیشود پس به درستی مو های روی پوست را نمیکند.

برای وکس صورت چی خوبه :

به دلیل دارا بودن تنوع در محصولات موم وکس و با توجه به مصرف شخصی یا سالنی باید خریداری شود یکی از برند های پر طرفدار برند واندر است و اطلس که باید در هنگام خرید به تاریخ تولید ان توجه نمایید چون اگر وکس تاریخ گذشته باشد بعد گرم شدن و استفاده روی صورت خواهد چسبید و کارایی ندارند.

 

 

دستگاه وکس

 

 

جمع بندی :

دستگاه وکس انواع مختلفی دارند  و کارشان اب کردن وکس ها میباشند البته اگر این دستگاه را ندارید با قرار دادن لیوان در آب جوش هم میتوانید وکس را گرم نمایید و باید به این نوع توجه کنید اگر کیفیت وکس پایین باشد زود خشک نمیشود و همانند قیر ریو پوست شما میچسبد و به سختی پاک میشود و حتما به این نکته توجع کنید وکس تاریخ دارد تهیه نمایید چون در بازار پز ار وکس های تاریخ گذشته وجود دارند که مناسب نیستند و کارشما رو دو چندان خواهند کرد پس همیشه مارکی تهیه نماید که مورد قبول شما بوده باشد و حتما به تاریخش توجه نمایید.

1 thoughts on “دستگاه گرم کننده وکس پلاستیکی+دیجیتالی خرید قیمت راهنما[بهترین موم داغ کن]کلاسیک خشابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *