زیر قابلمه ای سیلیکونی نسوز+چوبی فلزی طرح گل فانتزی نکات |قیمت فروش خرید|

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

 

توضیحات

زیر قابلمه ای سیلیکونی نسوز طرح دار (چوبی فلزی استیل حصیری بافتنی نمدی سنگی) از زمانی های قدیم هم مورد استفاده قرار میگرفتند اما امروزه تنوع بسیار بالایی در طرح و جنس دارند. معمولا خانوم ها همیشه  دوست دارند بهترین زیر قابلمه ای ها را در خانه داشته باشند که ذکر این نکته هم مهم است که زیر قابلمه های طرح فانتزی هم میتواند زیر قابلمه باشد و هم یک دکوری و و سیله تزئینی در آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول همانند زیر لیوانی سیلیکونی می ماند برای خاص شدن فضای آشپزخانه شما رنگی مخالف با قابلمه‌‌ خود برای زیر قابلمه‌‌ای تهیه فرمایید تا زیبایی ظاهری هر دو بیشتر شود . باید به این این نکه هم اشاره کنیم از زیر قابلمه ای ها میتوانید استفاده های دیگر هم کنید برای مثال قرار دادن گلدان و یا هرچیز دیگر هم استفاده نمایید. تا آخر این مقاله همراه ما باشید چون میخواهیم نکاتی را در مورد انتخاب صحیح زیر قابلمه‌‌ای برایتان آموزش دهیم.

 

زیر قابلمه ای چیست :

زیر قابلمه ای وسیله ای کاربردی است که بدون آسیب رسیدن به سطح زیرین فرش یا سفره میتوانید با خیال راحت قابلمه‌‌ یا هر چیز داغ  دیگر را روی آن با خیال راحت قرار دهید بدون این که سطح زیرین آسیب ببیند. 

جنس زیر قابلمه ای باید چی باشه: 

اصلا جنس زیر قابلمه ای مهم نیست و ارزان ترین زیر قابلمه ای ها هم کار را بنداز هستند فقط مدلهای گران قیمت دارای زیبایی میباشند. معمولا از انجایی که زیر ماهی تابه یا قابلمه سیاه است پس به مرور زمان هر زیر قابلمه ای را تهیه نمایید سیاه خواهد شد پس نباید از زیر قابلمه انتظار داشته باشید که همیشه سالم و مثل روز اول بماند پس نتیجه میگیریم زیاد تفاوت نمیکند زیرقابلمه چه قیمتی داشته باشد. 

بهترین زیر قابلمه ای چیه:  

جنس زیر قابلمه‌‌ای همیشه مهم بوده مثل جنس چوبی در اثر گرما ماهی تابه ، رنگش  تیره خواهد شده و جنس سرامیک، هم شکننده میباشد و هم گرما را عبور میدهد روی سطح زمین اما  جنس استیل و آهنی طول عمر بیشتری خواهند داشت. همیشه محصولی را انتخاب بفرمایید که قابلیت شسشتو را داشته باشد.   

سایز زیر قابلمه ای باید چقدر باشه: 

طبیعتا سایز زیر قابلمه ای را باید قبل خرید در نظر بگیرید هر چند معمولا شما باید چند سایز مختلف زیر قابلمه ای در خانه نگهداری تا در مواقع لوزم از آنها استفاده نمایید.  

 

 

قیمت زیرقابلمه سیلیکونی قلب 15.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود شد

 

 

زیر قابلمه ای فانتزی 

زیرقابلمه سیلیکونی فانتزی گل :

پد سیلیکونی ما را می توان به عنوان  نگهدارنده های قابلمه داغ ، زیر لیوانی استفاده کرد. مواد سیلیکونی باعث ترک خوردن یا جذب بو نمی شود ، استفاده از آن در آشپزخانه بی خطر است ، تغییری در رنگ ایجاد نمی کند و طعم غذای شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. شستشو و نگهداری آسان  به راحتی آن را با دست بشویید یا در صورت نیاز به شستن آن را درون ماشین ظرفشویی بیندازید. رول کنید و آن را دور نگه دارید یا به قلاب آویزان کنید.

مشخصات زیرقابلمه گل:

  • جنس: سیلیکونی
  • طرح : گل
  • رنگبندی زیبا متنوع و شاد
  • انعطـاف پذیری بالا
  • تحمّل دمای بالا تا 300 درجه
قیمت زیرقابلمه سیلیکونی طرح گل 25.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود شد

 

 

زیرقابلمه صورتی کیوت فانتزی گل

 

قیمت زیرقابلمه کیوت  85.000 تومان

جنس پی وی سی

موجود نیست

 

مدل زیرقابلمه ای سلیکونی نسوز

 

 

قیمت زیرقابلمه کپلی 85.000 تومان

جنس پی وی سی

موجود نیست

   

 

زیر قابلمه ای طرح گل

 

قیمت زیر قابلمه ای طرح گل  25.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

زیر قابلمه ای طرح گل

مدل جایگزین موجود شد

 

نگهدارنده درب قابلمه  آدمک

 

قیمت نگهدارنده درب قابلمه  آدمک  20.000 تومان

موجود شد

 

زیر قابلمه ای سیلیکونی میوه ای 

پد زیر قابلمه ای سیلیکونی میوه ای : 

طراحی شکل میوه باعث زیبایی ظاهری می شود. محصول ضخیم ساخته شده از مواد سیلیکونی ، محکم و با دوام است.جنس این محصول از سیلیکون بوده و دارای تنوع در طرح و رنگ‌بندی می باشد.زیر قابلمه ای که مشاهده میفرمایید قابل شستشو است و مناسب برای قابلمه با سایز 20 به پایین است. باید بدانید سیلیکون ها در شرایط جوی مانند رطوبت و نور ، مقاومت هستند و تا دمای 260 تا 315 درجه سانتی‌گراد را هم تحمل خواهند کرد.

 

مشخصات زیر قابلمه ای میوه ای:

جنس سیلیکون بسیار با کیفیت

مقاوم 220 درجه سانتیگراد

سازنده این محصول اشاره کرده است این محصول میتوانید برای همیشه استفاده کنید

دستگیره ای نسوز انعطـاف پذیری بالا

قابل شستشو  با  ماشـین ظرفشویی 

اطلاعات ابعاد محصول با لمس ایکون سبز رنگ قابل مشاهده است

قیمت پد زیر قابلمه ای سیلیکونی میوه ای 25.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

زیر قابلمه ای چوبی

 

زیر قابلمه ای چوبی بامبو : 

زیر قابلمه ای مدرن بامبو سینی مقاوم در برابر حرارت مخصوص ظرف گرم میباشد استفاده از بامبو طبیعی با کیفیت بالا ، سالم ، سازگار با محیط زیست و زیبا  نصب ساده ، راحت و کاربردی هر دو طرف جلو و عقب می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، عملکرد خوب عایق حرارتی این محصول مناسب برای نگهداری قابلمه و تابه های داغ میباشد  این زیرقابلمه چوبی متشکل از دو قسمت چوبی رنگ شده می باشد که توسط شیارهای که که روی آن تعبیه شده است  بصورت عمودی به یکدیگر وصل و قفل میشوند.

مشخصات زیر قابلمه چوبی بامبو :

از میز ناهار خوری ، میزهای جلو یا هر سطح حساس به گرما محافظت کنید.

جنس چوبی  مواد: بامبو

رنگ ثابت شکل: نوع متقاطع قابل جدا شدن

 اندازه: 20 * 4 سانتی متر

سالم و سازگار با محیط زیست ، اثر عایق حرارتی خوب

قیمت زیر قابلمه چوبی مدرن 35.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

زیر قابلمه ای فلزی پایه دار

 

زیر قابلمه ای فلزی پایه دار :

 ساخته شده با کیفیت بالا  سطح فولاد ضد زنگ. با دوام و نرم ، کاملاً احساسی چهار بعدی. طراحی گرد ، 4 پایه قوی قابلمه شما را نگه می دارد / پایه های این محصول را به خوبی ثابت است  ، برای  نگهدارنده انواع گلدان مجسمه هم  مناسب برای خانه ، آشپزخانه شما مناسب است.

 

مشخصات زیر قابلمه ای پایه دار : 

مواد: 100٪ فولاد ضد زنگ 

رنگ: نقره ای

 قطر حلقه داخلی: 22 سانتی متر

قیمت زیر قابلمه ای پایه دار  30000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

کاربرد های دیگر زیر قابلمه ای های فانتزی : 

زیر قابلمه ای های فانتزی را میتوانید به عنوان دکوری و بر روی دیوار آشپزخانه بر حسب سلیقه خود قرار دهید تا زیبایی اشپزخانه شما دو چندان شود.  میتوانی دزیر قابلمه ای ها را زیر گدان مجسمه  و یا حتی در محل کار (رستوران یا هتل) خود هم استفاده نمایید.

طریقه آموزش ساخت زیر قابلمه ای :

نحوه آموزش ساخت زیر قابلمه ای چوبی یا سنگی و حتی طرح حای دیگر امکان پذیر است و هر چیزی که در مقابل گرما مقاومت داشته باشد میشود با آن زیر قابلمه ای ساخت که این بر میگردد به حوصله و سلیقه شما که چقدر وقت دارید.  

محصولات سیلیکونی چیست :

در ویکی پدیا توضیح داده شده است که سیلیکون به صورت جامد یا مایع وجود دارد که در مقابل حرارت و بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم است.فردریک کیپینگ کاشف سیلیکون است. زمانی که می‌خواست پلاستیک تولید کند، به جای استفاده از ترکیبان کربن، از زنجیره سیلیسیم استفاده کرد که به صورت اتفاقی خانواده سیلیکون‌ها را کشف کرد. 

 

سخن پایانی :

ضمن تشکر از شما خانوم های متحرم ، امیدواریم این پست در مورد خرید زیر قابلمه ای برایتان مفید باشد ما ، لیستی از بهترین زیر قبالمه ای های خاص را قرار داده ایم که در روزهای آینده به این لیست اضافه خواهد شد. اما شما میتوانید با کلیک روی آیکون سبز رنگ یا لمس آن، اطلاعات بیشتری از زیر قابلمه ای به دست آورید.

2 thoughts on “زیر قابلمه ای سیلیکونی نسوز+چوبی فلزی طرح گل فانتزی نکات |قیمت فروش خرید|

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *