خرید زیر قابلمه ای سیلیکونی نسوز چوبی فلزی کجا بخریم

زیر قابلمه ای سیلیکونی نسوز فانتزی
⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 4 {دقیقه}

 

توضیحات

زیر قابلمه ای سیلیکونی نسوز طرح دار (چوبی فلزی استیل حصیری بافتنی نمدی سنگی) از زمانی های قدیم هم مورد استفاده قرار میگرفتند اما امروزه تنوع بسیار بالایی در طرح و جنس دارند. معمولا خانوم ها همیشه  دوست دارند بهترین زیر قابلمه ای ها را در خانه داشته باشند که ذکر این نکته هم مهم است طرح فانتزی هم میتواند باشد و هم یک دکوری و و سیله تزئینی در آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول همانند زیر لیوانی سیلیکونی می ماند  باید به این این نکه هم اشاره کنیم از زیر قابلمه ای ها میتوانید استفاده های دیگر هم کنید برای مثال قرار دادن گلدان و یا هرچیز دیگر هم استفاده نمایید. تا آخر این مقاله همراه ما باشید چون میخواهیم نکاتی را در مورد انتخاب صحیح این وسایل را برایتان آموزش دهیم.

 

خرید زیر قابلمه ای سیلیکونی نسوز چیست :

 وسیله ای کاربردی است که بدون آسیب رسیدن به سطح زیرین فرش یا سفره میتوانید با خیال راحت قابلمه‌‌ یا هر چیز داغ  دیگر را روی آن با خیال راحت قرار دهید بدون این که سطح زیرین آسیب ببیند. 

 

جنس زیر قابلمه باید چی باشه: 

اصلا جنس آن مهم نیست و ارزان ترین زیر قابلمه ای ها هم کار را بنداز هستند فقط مدلهای گران قیمت دارای زیبایی بیشتری میباشند معمولا از انجایی که زیر ماهی تابه یا قابلمه  کثیف است پس به مرور زمان هر زیر قابلمه ای را تهیه نمایید سیاه خواهد شد پس نباید از آنها انتظار داشته باشید که همیشه سالم و مثل روز اول بماند پس نتیجه میگیریم زیاد تفاوت نمیکند  چه قیمتی داشته باشد. 

بهترین زیر قابلمه ای چیه:  

جنس محصول همیشه مهم بوده مثل جنس چوبی در اثر گرما ماهی تابه ، رنگش  تیره خواهد شده و جنس سرامیک، هم شکننده میباشد و هم گرما را عبور میدهد روی سطح زمین اما  جنس استیل و آهنی طول عمر بیشتری خواهند داشت. همیشه محصولی را انتخاب بفرمایید که قابلیت شسشتو را داشته باشد.   

سایز چقدر باشه: 

طبیعتا سایز زیر فابلمه ای را باید قبل خرید در نظر بگیرید هر چند معمولا شما باید چند سایز مختلف  در خانه نگهداری تا در مواقع لوزم از آنها استفاده نمایید.  

 

 

قیمت زیرقابلمه سیلیکونی قلب 15.000 تومان

موجود شد

 

زیر قابلمه ای فانتزی 

زیرقابلمه سیلیکونی فانتزی گل : پد سیلیکونی ما را می توان به عنوان  نگهدارنده ، زیر لیوانی استفاده کرد. مواد سیلیکونی باعث ترک خوردن یا جذب بو نمی شود ، استفاده از آن در آشپزخانه بی خطر است ، تغییری در رنگ ایجاد نمی کند و طعم غذای شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. شستشو و نگهداری آسان  به راحتی آن را با دست بشویید یا در صورت نیاز به شستن آن را درون ماشین ظرفشویی بیندازید. رول کنید و آن را دور نگه دارید یا به قلاب آویزان کنید.

مشخصات :

  • جنس: سیلیکونی
  • طرح : گل
  • رنگبندی زیبا متنوع و شاد
  • انعطـاف پذیری بالا
  • تحمّل دمای بالا تا 300 درجه
قیمت  طرح گل 25.000 تومان

موجود شد

 

زیرقابلمه صورتی کیوت فانتزی گل

 

قیمت  مدل کیوت  85.000 تومان

جنس پی وی سی

موجود نیست

 

مدل زیرقابلمه ای سلیکونی نسوز

 

قیمت زیرقابلمه کپلی 85.000 تومان

جنس پی وی سی

موجود نیست

   

زیر قابلمه ای طرح گل

 

قیمت زیر قابلمه ای طرح گل  25.000 تومان

زیر قابلمه ای طرح گل

مدل جایگزین موجود شد

 

نگهدارنده درب قابلمه  آدمک

 

قیمت نگهدارنده درب قابلمه  آدمک  20.000 تومان

موجود شد

 

زیر قابلمه ای سیلیکونی میوه ای

 

پد سیلیکونی میوه ای :  طراحی شکل میوه باعث زیبایی ظاهری می شود. محصول ضخیم ساخته شده از مواد سیلیکونی ، محکم و با دوام است.جنس این محصول از سیلیکون بوده و دارای تنوع در طرح و رنگ‌بندی می باشد. قابل شستشو است سایز 20 به پایین است. باید بدانید سیلیکون ها در شرایط جوی مانند رطوبت و نور ، مقاومت هستند و تا دمای 260 تا 315 درجه سانتی‌گراد را هم تحمل خواهند کرد.

 

مشخصات:

  • جنس سیلیکون بسیار با کیفیت
  • مقاوم 220 درجه سانتیگراد
  • سازنده این محصول اشاره کرده است این محصول میتوانید برای همیشه استفاده کنید
  • دستگیره ای نسوز انعطـاف پذیری بالا
  • قابل شستشو  با  ماشـین ظرفشویی 
  • اطلاعات ابعاد محصول با لمس ایکون سبز رنگ قابل مشاهده است
قیمت پد زیر قابلمه ای سیلیکونی میوه ای 25.000 تومان

موجود نیست

 

زیر قابلمه ای چوبی

 

زیر قابلمه ای چوبی بامبو : جنس بامبو سینی مقاوم در برابر حرارت مخصوص ظرف گرم میباشد استفاده از بامبو طبیعی با کیفیت بالا ، سالم ، سازگار با محیط زیست و زیبا  نصب ساده ، راحت و کاربردی هر دو طرف جلو و عقب می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، عملکرد خوب عایق حرارتی این محصول مناسب برای نگهداری تابه های داغ میباشد متشکل از دو قسمت چوبی رنگ شده می باشد که توسط شیارهای که که روی آن تعبیه شده است  بصورت عمودی به یکدیگر وصل و قفل میشوند.

قیمت زیر قابلمه چوبی مدرن 35.000 تومان

موجود است

 

زیر قابلمه ای فلزی پایه دار

 

زیر قابلمه ای فلزی پایه دار :  ساخته شده با کیفیت بالا  سطح فولاد ضد زنگ. با دوام و نرم ، کاملاً احساسی چهار بعدی. طراحی گرد ، 4 پایه قوی وسایل شما را نگه می دارد / پایه های این محصول را به خوبی ثابت است  ، برای  نگهدارنده انواع گلدان مجسمه هم  مناسب برای خانه ، آشپزخانه شما مناسب است.

قیمت زیر قابلمه ای پایه دار  30000 تومان

موجود نیست

 

کاربرد های دیگر  :  زیر قابلمه ای های فانتزی را میتوانید به عنوان دکوری و بر روی دیوار آشپزخانه بر حسب سلیقه خود قرار دهید تا زیبایی اشپزخانه شما دو چندان شود.  میتوانی دزیر قابلمه ای ها را زیر گدان مجسمه  و یا حتی در محل کار (رستوران یا هتل) خود هم استفاده نمایید.

 

آموزش ساخت زیر قابلمه ای

 

آموزش ساخت زیر قابلمه ای : نحوه ساخت زیر قابلمه ای چوبی یا سنگی و حتی طرح حای دیگر امکان پذیر است و هر چیزی که در مقابل گرما مقاومت داشته باشد میشود با آن  این وسیله را ساخت که این بر میگردد به حوصله و سلیقه شما که چقدر وقت دارید.  

محصولات سیلیکونی چیست : در ویکی پدیا توضیح داده شده است که سیلیکون به صورت جامد یا مایع وجود دارد که در مقابل حرارت و بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم است.فردریک کیپینگ کاشف سیلیکون است. زمانی که می‌خواست پلاستیک تولید کند، به جای استفاده از ترکیبان کربن، از زنجیره سیلیسیم استفاده کرد که به صورت اتفاقی خانواده سیلیکون‌ها را کشف کرد. 

 

سخن پایانی :

ضمن تشکر از شما خانوم های متحرم ، امیدواریم این پست  برایتان مفید باشد ما ، لیستی از بهترین زیر قبالمه ای های خاص را قرار داده ایم که در روزهای آینده به این لیست اضافه خواهد شد. اما شما میتوانید با کلیک روی آیکون سبز رنگ یا لمس آن، اطلاعات بیشتری به دست آورید.

2 thoughts on “خرید زیر قابلمه ای سیلیکونی نسوز چوبی فلزی کجا بخریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *