خرید هندزفری بلوتوث پرداخت درب منزل ارزان

خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت پرداخت درب منزل
⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 6 {دقیقه}

Warning!

هندزفری بلوتوث ارزان قیمت ، این روزها بسیار پر طرفدار دشه است چون هندزفری های های کپی بی سیم کیفیت خوبی نسبت به برند های فیک دیگر دارند . تاثیری که تلفن های هوشمند در زندگی تمام انسان های جهان دارند انکار ناپذیر است . این ابزاری است که با آن می توانید کارهای زیادی انجام دهید. از جمله چیزهای دیگر ، خرید کنید. مشتریان علاوه بر استفاده از تلفن همراه برای خرید ، از تلفن همراه برای تحقیق در مورد تصمیمات قبل از خرید استفاده می کنند. راحتی کاربران با خرید هندزفری موبایل افزایش مییابد  ، مثلا در خانه های کوچک امروزی داشتن یک هندزفری برای آنهایی که در گشتو گذار اینترنتی هستند بسیار مهم است.

همه انهایی که گوشی تلفن همراه دارند مخصوصا جوانان برای بازی کردن و هم مشاهده  فیلم های آموزشی نیاز به هندزفی دارند و همیشه در حال جستجو برای هندزفری های جدید هستید ، بخاطر تنوع بالای این محصولات تعداد زیاد انتخاب در نوع ، مارک ، قیمت همیشه برای انتخاب گیج خواهید شد . فاکتورهای زیادی در هنگام انتخاب خرید اهمیت دارند که شاید از آنها بی اطلاع باشید. ما در این مقاله قصد داریم چندین مدل هندزفری های کچی با کیفیت معرفی نماییم.

 

 

خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت پرداخت درب منزل مدل کپی:

هندزفری های کپی به محصولاتی یاد میشود که جز به جز از روی محصول اصلی، طراحی شده . تشخیص های کپی از محصول اصلی کار سختی میباشد . محصولات  های کپی نسبت به فیک، کیفیت و دوام بسیار بالاتری دارند . با توجه به میزان پولی که برای محصولات های کپی آن پرداخت می کنید، هندزفری های های کپی کیفیت قابل قبولی دارند.

  • از کجا هندزفری بخریم : شما میتوانید جهت مشاهده توضیحات و مشخصات یا عکسهای بیتشر محصول وارد آیکون سبز رنگ شوید و بعد در همان سایت میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید و هندزرفی مورد نظر را درب خانه شما ارسال میشود و شما هزینه را به مامور پست پرداخت می نمایید.

افزایش طول عمر بعد خرید هندزفری: 

برای این کار همیشه سعی کنید که سیم به هم گره نخورد. در حین استفاده از هندزفری اگر گوشهایتان بیش از حد عرق میکند  از محصول استفاده ننمایید و بعد خشک کردن گوش میتوانید از آن استفاده نمایید. همیشه سعی کنید یک محفظه یا کیف نگهدارنده هندزفری برای نگهداری در نظر بگیرید تا عمر این محصول افزایش یابد. 

تفاوت هندزفری هدفون هدست چیست :

هندزفری مخصوص تلفن همراه میباشد برای تماس ارسال و درسافت صدا و گوش دادن موسیقی میباشد این محصول کاملا در گوش قرار میگیرد. هدفون وسیله ای است باری گوش دادن موسیقی و فقط دارای دو عدد بلند گو داخلی میباشد و محصولا روی گوش قرار میگیرد و کاملا گوش را میپوشاند.هددست ها شبیه هدفون هستند و با این تفاوت که داری یک میکرفون برای ارسال صدا میباشند.

 

جشنوراه بهاره مهم : توجه شما میتوانید هر کجای ایران که هستید  هندزفری را سفارش بدهید و درب منزل تحویل بگیرید و محصول گارنتی هم دارد تا با خیال راحت خرید نمایید.

 

  1-  معرفی محصول اول هندزفری پر طرفدار اپل ایرپاد

 

 

هندزفری بلوتوث طرح اپل ایرپاد

قیمت هندزفری بلوتوث طرح اپل ایرپاد 249.000 تومان

خرید ایرپاد ارزان و با کیفیت

دو گوش

موجود است

 

  2-  معرفی محصول دوم هندزفری بلوتوث تک گوش

هندزفری بلوتوث داخل گوش

قیمت هندزفری بلوتوث Arched حرفه ای 129.000 تومان

تک گوش

موجود است

 

  3-  معرفی محصول سوم هندزفری بلوتوث با صدای با کیفیت بالا های فای

هندزفری بلوتوث های فای

 

 

 

قیمت هندزفری بلوتوث کیفیت صدای های فای 389.000 تومان

هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10

دو گوش

موجود است

 

پینشهاد روز : اسپیکر موبایل ارزان بلندگو کوچک باند قابل حمل درجه

 

  4-  معرفی محصول چهارم هندزفری بلوتوث تک گوش

هندزفری بلوتوث اسمارت

قیمت هندزفری بلوتوث اسمارت 149.000 تومان

تک گوش

موجود است

 

  5-  معرفی محصول پنجم هندزفری بلوتوث اپل تک گوش

 هندزفری بلوتوث طرح اپل

قیمت هندزفری بلوتوث طرح اپل 129.000 تومان

تک گوش

موجود است

 

  6-  معرفی محصول ششم هندزفری بلوتوث حلزونی

هندزفری بلوتوثی حلزونی

قیمت هندزفری بلوتوثی حلزونی 119.000 تومان

 تک گوش

موجود است

 

  7-  معرفی محصول هفتم هندزفری دو گوش ارزان

هندزفری بلوتوث مگنتی

قیمت هندزفری بلوتوث مگنتی 99.000 تومان

دو گوش

موجود است

 

  8-  معرفی محصول هشتم هندزفری تک گوش ارزان

قیمت هندزفري بلوتوث مدل Alطرح خلبانی

قیمت هندزفري بلوتوث مدل Alطرح خلبانی 159.000 تومان

تک گوش

موجود نیست

 

  9-  معرفی محصول نهم هندزفری شیائومی 

هندزفری شیائومی

قیمت هندزفری شیائومی 379.000 تومان

دو گوش

موجود است

 

  10-  معرفی محصول دهم هندزفری زنانه دخترانه

هندزفری دخترانه زنانه

قیمت هندزفری دخترانه زنانه 259.000 تومان

دو گوش

موجود است

 

  11-  معرفی محصول یازدهم هندزفری ایرپاد

قیمت ایرپاد مدل Airpods pro

قیمت ایرپاد مدل Airpods pro 259.000 تومان

دو گوش

موجود نیست

 

  12-  معرفی محصول دوازدهم هندزفری تک گوش

هندزفری بلوتوثی تک گوش

 

هندزفری بلوتوث تک گوش M11 که از آخرین ورژن بلوتوث (5.0) بهره میبرد این یعنی باعت افزایش سرعت انتقال دیتا بین هدست و گوشی خواهد شد این محصول از جنس فلز و پی وی سی میباشد حداکثر فاصله استفاده 15 متر میباشد دارای وزن سبک و اندازه کوچکهست از همه مهم تر از ارگونومی خوبی برخوردار است باتری این هدست از نوع لیتیوم میباشد که  160 ساعت حالت استند بای و یا 3.5 ساعت مکالمه  را جواب میدهد

 

قیمت هندزفری مدل M11 69.000 تومان

هندزفری بلوتوثی تک گوش

موجود نیست

 

  13-  معرفی محصول سیزدهم هندزفری تک گوش

 

هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M28

 

قیمت هندزفری مدل  400.000 تومان

هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M28

موجود شد

 

چرا هندزفری های کپی برای خرید مناسب هستند :

از انجایی که هندزفری های  اصلی مانند اپل گران قیمت هستند . به همین دلیل، همه بودجه خرید این هندزفری بلوتوثی را ندارند یا نمی‌خواهند آنقدر پول برای خرید هندزفری خرج کنند. برای کسانی که قصد خرید این هندزفری های اورنجینال را دارند فرصتی ایجاد کرده ایم تا با تهیه محصوات کپی با قیمت کمتر از امکانات این هندزفری نهایت استفاده را ببرید.

  • هندزفری اورجینال یا چینی: تشخیص هندزفری اصل از تقلبی برای همه کار ساده ای نیست اما بدون شک هندزفری های اورجینال کیفیت بالا تری دارند. اما یادمان نرود هندزفری های چینی درجه یک هم مناسب خرید هستند و برای همین باید از فروشگاهایی که گارانتی تعویض دارند خرید نمایید چون از کیفیت هندزفری های خود مطمئن هستند.
  • ایا هندفری قابل شستشو هست : خیر بهتر است برای تمیز کردن از محلول الکل استفاده کنید البته فقط برای پاک کردن برای تمیز کردن روی جرم هندزفری یا همان اسپیکر کوچک بهتر است از مسواک نرم  یا هر برس نرم دیگری برای تمیز استفاده شود. و از لوازم دیگری مثل خلال دندان برای تمیز کردن شکاف های کوچک یا گوش پاکن در صورت نیاز استفاده کنید و سعی کنید به هندزفری اسیب وارد نشود.
  • عمر هندزفری چقدر است : این بستگی به خودش شخص دارد اما با استفاده درست از هندزفری میتوانید تا سالها از این محصول استفاده نمایید معمولا سیم های هندزفری بسیار حساس هستند پس همیشه مراقب باشید سیم ها به هم گره نخورند. اگر عاشق موسیقی هستید حتما یک هندزفری مخصوص موسیقی و یک هندزفری مخصوص مکالمه استفاده نمایید.

تفاوت بین بلوتوث و هندزفری بی‌سیم چیست :

 هندزفری بی‌سیم از طریق فرکانس‌های رادیویی به گوشی کاربران متصل می‌شوند، درحالی‌ که بلوتوث از امواج رادیویی برای اتصال استفاده می‌کند. تفاوت بلوتوث و هندزفری بی‌سیم در طول مسافت میباشد ؛ هندزفری بی‌سیم تا فاصله حدود 30 متری را ساپورت میکنند ولی هندزفری بلوتوثی تا 10 متر را پوشش میدهند. طبیعتا هندزفری با سیم با سیم کاره میکنه و کاملا مشخص است.

نگهداری قطعات هندرفی های خراب قدیمی :

خرید هندزفری پرداخت درب منزل همیشه سعی نمایید هندزفری های قدیمی خراب شده را دور نریزید چون نگهداری انها میتواند در اینده برای شما مفید باشد چون میتوانید در صورت خرابی هندزفری ها از لوازم یدکی انها استفاده نمایید. 

  • نام قطعات هندزفری چیست :  این روزها  در جهان  این محصولات جایگاه ویژه ای بین همه  پیدا کرده هندزفری از قطعات مختلفی تشکیل شده است که اصلی ترین قطعه آن اسپیکر میباشد و در هندزفری های بدون سیم باتری آن هم در داخل گوشی کار گذاشته شده است  و از سری  لاستیکی قطعات دیگر در بازار موجود است.

هندزفری چه عوارضی دارد:

سعی کنی همیشه به صورت مداوم از هندزفری استفاده نکنید و گاهی اوقات به گوش خود استراحت دهید چون استفاده مداوم باعث سر در خواهد شد و بروز مشکلاتی در سلامتی سیستم شنوایی خواهد شد البته با جستجو در سایت های دیگر میتوانید اطلاعات کامل تری را به دست آورید. 

ساده ترین روش تمیز کردن اسپیکر هندزفری چیست:

معمولا با قرار دادن هندزفری در گوش به مرمر سوارخ های ایجاد شده روی هندزفری بسته میشود و ساده ترین روش استفاده از یک مسواک خیلی نرم است و شما میتوانید به آرامی گرفتگی های روی سوارخ هندزفری را تمیز نمایید سعی کنید این کار را به آرامی و دقت انجام دهید

 

 

سخن پایانی:

با آرزوی سلامتی برای همه کاربران ، امیدواریم این مقاله در مورد خرید هندزفری  برایتان مفید بوده باشد تیم تحریریه لینک سرا ، لیستی از بهترین هندزفری های قیمت مناسب را قرار داده ایم که در روزهای آینده به مرور به این لیست اضافه میشود . شما میتوانید با کلیک روی آیکون سبز رنگ یا لمس آن، اطلاعات بیشتری در مورد هندزفری انتخابی خود به دست آورید. این هندزفری ها خوب با قیمت مناسب میباشند برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه و حتی مگیمینگ ناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *