خرید چراغ باغچه ای انرژی خورشیدی ال ای دی+گلدان سولار پنل مونو کریستال دیواری درجه یک(گارنتی+پرداخت درب منزل)

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

 

Info

خرید بهترین چراغ باغچه ای خورشیدی باغی برای خانه و خونه باغ یکی از جدیدترین محصولات طراحی شده برای باغچه  است. این محصول کنار گلدان یا درون باغچه قرار میگیرد و فضای شما را زیباتر خواهد نمود.

چراغ باغچه ال ای دی ، مجهز به پنل خورشیدی با کیفتی است که این دستگاه در طول روز نور خورشید را  جهت شارژ باطری دریافت میکند و به صورت انرژی الکتریکی درون باطری ذخیره می نمایید. از خصوصیات مثبت این چراغ زیبا ساز باغچه اتوماتیک با توجه به تاریکی و روشنایی محیط خاموش و روشن میشود یعنی این دستگاه به صورت اتوماتیک روز خاموش است و شب روشن خواهد شد.

چراغ خورشیدی سنسور دار سولار را در محیط باغچه خود قرار بدهید. و از نور چراغ ال ای دی کم مصرف این محصول بهره مند شوید شما میتوانید این محصول را در کنار باغچه خانه یا کنار گلدان در تراس آپارتمان ها و هر جایی که نور خورشید دسترسی داشته باشد به این چراغ تزئینی خورشیدی گلدان و باغچه را قرار بدهید.

 

پنل خورشیدی مونو کریستال چیست:

پنل خورشیدی مونو کریستال انرژی خورشید را گرفته و آن را به برق تبدیل خواهد کرد. از سیلیکون ساخته شده اند که برای صفحات خورشیدی استفاده می شود  پنل خورشیدی مونو کریستال  گزینه خوبی برای منزل شما خواهد.  

صفحات خورشیدی مونو کریستال از سلول های خورشیدی تولید شده اند از یک کریستال سیلیکون هستند  سلول های خورشیدی مونو کریستال از کارآیی بیشتری برخوردار میباشند چون از یک منبع سیلیکون جدا میشوند. صفحات خورشیدی مونو کریستالی یک محصول خورشیدی شناخته شده و با کیفیت میباشد که در این دستگاه هم به کار رفته است. البته میتوانید در مورد این پنل خورشیدی بیشتر در فضای مجازی مطالعه فرمایید.

 

نکات مهم در استفاده از چراغ خورشیدی باغچه ای : 

لینک سرایی های گرامی توجه نمایید این دستکاه انرژی خود را با استفاده از نور خورشید تأمین می کند . پس همیشه باید در کنار نور مستقیم خورشید قرار داده شود.

زیادی یا کمی نور چراغ ال ای دی این دستگاه بستگی به میزان انرژی ذخیره شده در باطری دستگاه دارد ، پس باید حتماً چراغ را در جایی قرار گیرد که در طول روز بتواند نور خورشید را کامل دریافت نمایید . لازم به ذکر است چراغ های الی ای دی کم مصرف هستند و مصرف برق کمی دارند.

 

  1-  معرفی محصول اول چراغ خورشیدی 100 ال ای دی
قیمت چراغ  خورشیدی دیواری

 

قیمت چراغ  خورشیدی دیواری 279.000 تومان

دارای 100 عدد ال ای دی

موجود شد

محصول درجه یک

پرداخت درب منزل

7 روز گارانتی تعویض

 

  2-  معرفی محصول دوم چراغ خورشیدی 9 ال ای دی
چراغ خورشیدی تزئینی باغی

 خرید را پیامکی چراغ خورشیدی باغچه سولار :  

برای خرید پیامکی چراغ خورشیدی باغچه سولار خود را بردارید و بعد کد دستوری 017111274 را به سامانه ی 10000309  ارسال بفرمایید ؛ بعدش یک اس ام اس برای شما ارسال خواهد شد که شما کاربر گرامی باید در آن آدرس و اطلاعات کامل خود را وارد کنید.

هیچ نگران نباشید اپراتور مخصوص چراغ باغچه ما هم با شما تماس خواهد گرفت . اما اگر قصد دارید سفارش خرید چراغ خورشیدی شارج شونده را خودتان ثبت بفرمایید و آدرس و اطلاعات را وارد نماییدبه آیکون سبز رنگ پایین خرید محصول و توضیحات مراجعه بفرمایید و ان را لمس یا کلیک نمایید. 

قیمت چراغ باغچه ای خورشیدی سولار 179.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

  3-  معرفی محصول سوم چراغ  ال ای دی خورشیدی
چراغ باغچه ای دیواری

 

قیمت چراغ باغچه ای خورشیدی دیواری 269.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود شد

محصول درجه یک

پرداخت درب منزل

7 روز گارانتی تعویض

 

  4-  معرفی محصول چهارم  چراغ  ال ای دی 9 تایی
چراغ باغچه ای دیواری خورشیدی

 

قیمت چراغ باغچه ای خورشیدی 220.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

  5-  معرفی محصول پنجک چراغ  ال ای دی خورشیدی
چراغ باغچه ای فلزی خورشیدی

 

 چراغ های باغ خورشیدی از شیشه و فلز ساخته شده اند. شیشه شفافیت بهتری نسبت به پلاستیک دارد، بنابراین آباژور باغچه ای شیشه ای می تواند قدرت خروجی نور را تا حد زیادی بهبود بخشد، انعکاس نور را آسان کند و الگوهای واضح ایجاد کند.این چراغ خورشیدی کاملاً ضد آب است،می توانند تا بیش از 10 ساعت پس از شارژ کامل کار کنند.

 

قیمت چراغ باغچه ای فلزی خورشیدی 270.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

خرید چراغ خورشیدی باغچه

 

آیا باطری شارژی قابل تعویض است :

بله باطری محصول  از نوع باطری های شارژی قلمی می باشد که در درستگاه قرار دارد که میتوانید تعویض نمایید البته همیشه دقت کنید به پنل خورشیدی دستگاه آسیب وارد نشود.

 

چراغ باغچه ای خورشیدی سولار

 

آیا حتما باید زیر نور مستقیم خورشید باشد این دستگاه :

خیر اما بهتره که زیر نور مستقیم خورشید قرار داده شود تا کامل شارژ شود اما در برابر نور غیر مستقیم هم مدت محدود تری روشنایی در اختیارتان قرار میدهد.

 

قیمت چراغ باغی خورشیدی

تنها ایراد دستگاه چیست :

تنها ایراد دستگاه این است که نور کمی دارد و انهایی که به دنبال چراغ هایی هستند که نور بالایی داشته باشد این دستگاه جوابگو انها نخواهد بود البته طبیعتا دستگاهی که نور بیشتری تولید کند گران تر خواهد بود اما این دستگاه همان طور که گفته شد در روز خاموش است و در شب خودکار روشن خواهد شد و به گلدان و باغچه منزلتان زیبایی خاصی میبخشد.

 

چراغ خورشیدی سر مزار

 

مشخصات اصلی چراغ خورشیدی تزئینی باغی :

مخصوص حیاط ، باغچه ، باغ ، ویلا

مقاوم در برابر آب و رطوبت و طوفان

محصوص 40 سانتی متریی

روشن و خاموش شدن خودکار (با تاریک و روشن شدن )

تامین روشنائی 6 الی 8 ساعت

دارای پنل خورشیدی مونو کریستال

دارای اجزا متحرک وقابل چرخش

دارای 9 عدد ال ای دی نور سفید

 

چراغ خورشیدی تزئینی باغی 

 

بدون نیاز به سم کشی :

اگر حیاط دارید و تا به حال به روشن کردن آن در شب فکر کرده اید، مزیت آنها این است که شما مجبور نیستید برای آنها سیم کشی کنید. تا زمانی که یک مکان تحت تابش مستقیم خورشید باشد خودشان شارژ میشونداین نورها بسیار جالب هستند زیرا تقریباً شبیه ماهواره های کوچک هستند. آنها نیروی خود را در روز تولید و ذخیره می کنند و سپس آن را در شب آزاد می کنند. این دقیقاً مانند ماهواره ای است که انرژی خورشیدی را در حالی که در سمت آفتابی سیاره قرار دارد ذخیره می کند و سپس در سمت تاریکی از آن انرژی استفاده می کند.

طریقه شارژ چراغ خورشیدی :

نحوه شارژ چراغ خورشیدی ساده است این محصولات در طول روز از طریق پانل خورشیدی  شارژ می شوند یعنی از طریق نور خورشید (آفتاب ) شارج و آماده استفاده خواهند شد پس این چراغ ها را در محلی قرار بدهید که در معرض تابش نور خورشید باشند تا سریع تر شارژ شوندو

 

 

این محصول دارای دکمه خاموش روشن  می باشد. پنل خورشیدی تعبیه شده در لامپ نیز دارای سنسور فتوولتائیک است.طراحی لامپ آن را برای نصب در ویلا، باغ و هر گذرگاه آفتابی مناسب می کند.لامپ های باغ چمن خورشیدی با طراحی چشم نواز، پنل خورشیدی و باتری قابل تعویض داخلی قابل تعویض، به شما این امکان را می دهد که به راحتی حیاط، حیاط یا کلبه خود را بدون نیاز به سیم کشی یا هزینه های نصب بالا روشن کنید.

 

 

 

جمع بندی :

با استفاده از لامپ روشنایی خورشیدی ، انرژی خورشیدی را در طول روز ذخیره کرده و در شب از آن استفاده کنید ،باغ خود را بدون نیاز به اتصال الکتریکی جلوه ای بی نقص دهید!به لطف این لامپ که انرژی خود را از نور خورشید می گیرد ، باغ و بالکن های شما می درخشد. هیچ نگرانی در مورد باتری تمام نشده یا برق قطع است!بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و دوام است. همچنین نقاط تیره را به آرامی در باغچه های شما روشن می کند.

با سپاس و تشکر از همراهی شما بازدیدکنندگان لینک سرایی،. امیدواریم معرفی اچراغ خورشیدی برای باغچه برایتان مفید واقع گردیده باشد و از ان در کنار باغچه تا لذت ببرید. در صورت دریافت مشاوره در مورد خرید چراغ خورشیدی برای باغچه از قسمت نظرات  یا چت اختصاصی سمت راست سوال خود را ارسال بفرمایید تا ما راهنمایی های لازم را خدمتتان ارئه دهیم.

One thought on “خرید چراغ باغچه ای انرژی خورشیدی ال ای دی+گلدان سولار پنل مونو کریستال دیواری درجه یک(گارنتی+پرداخت درب منزل)

    • مدیر میگوید:

      با سلام و احترام…محصول فعلا نا موجود است بهتر است از جای دیگر سفارش دهید چو.ن مشخص نیست چه زمانی موجود میشود… با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *