خرید کفش کاترپیلار مردانه 15 مدل مارک CAT

کفش کاترپیلار مردانه
⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 4 {دقیقه}

خرید کفش کاترپیلار مردانه ارزان کفش نیم بوت کاترپیلار یا کت CAT ارزان قیمت محصول پرفروش فصل زمستان است. امروزه کفش‌ جزو مهمترین استایل هر فرد شده است، پس شما با انتخاب یک نیم بوت یا کفش خود میتوانید یک استایل جدید به خود هدیه دهید، یک نیم بوت را میتواند در زمستان بهترین دوست پاهای شما باشد کاترپیلار یک برند با کیفیت در بین است که در ایران طرفداران زیادی دارد اما قیمت اورجینال این کفش ها بسیار گران است و قیمت های میلیونی دارند. ما در این مقاله قصد داریم کفش های  کپی شده این محصولات را با قیمت بسیار پایین و کیفیت قابل قبول برای مشتریان معرفی نماییم. 

وقتی صحبت از کفش می شود ، کیفیت و عمر کفش اهمیت دارد. ، در طول فعالیت های روزانه خود کفش به پا میکنید. در صورتی که به دنبال یک جفت بوت با کیفیت هستید محصولات پیشنهادی پایین مرا مشاهده فرمایید . نیم بوت از پاهای شما محافظت کرده و هر جا که می روید عملکرد خوبی داشته باشند.   ظاهر نیم بوت  کپی کاتر پیلار کاملاً شیک است و جلوه زیبایی به لباس های مختلف می بخشد.  بنابراین ، اگر به دنبال یک بوت شیک هستید که ارزش پول شما را داشته باشد ، این محصول  مناسب شما هستند. کفش برای راحتی پای شما ساخته شده است 

 

بالا بردن عمر کفش نیم بوت کاترپیلار:

همان طور که بارها در سایت وزین لینک سرا اشاره شده است ساده ترین راه برای بالا بردن عمر کفش ها تمیز نگه داشتن آنها میباشد چون گردو غبار روی کفش ها با مرمر زمان به بافت کفش اسیب وارد میکند و طبیعتا عمر کفش شما کوتاه تر خواهد شد.  

مزایای کاترپیلار چیست :  

اگر ساق بلند میپوشید بدون شک باعث بلند قدتر شدن افارد کوتاه قد خواهد شد اما مزیت بعدی این نوع کفشهای ساق دار  گرم نگه داشتن کفش در فصل زمستان است و بخاطر پوشش که به پایتان خواهد داد تا حدودی باعث میشود پاهایتان خسته نشود مخصوصا آنهایی که سرمایی هستند پوشیدن نی بوت ها پییشنهاد میشود .

 

 

 

 

توجه نمایید عکسهای قرار داده شده عکس واقعی میباشد و عکس محصول اورجینال نیست

 

قیمت کفش ساق مشکی کت

 

قیمت کفش ساق مشکی کت 439.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

کفش ساق بلند قهوه ای کت فیک کپی 

قیمت کفش ساق بلند قهوه ای 339.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

کفش تخت کاترپیلار

قیمت کفش تخت کاترپیلار 219.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

خرید نیم بوت مردانه کت  

 

قیمت بوت رنگ مشکی 249.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

نیم بوت مردانه ارزان مشکی کاتر پبلار

 

 

قیمت نیم بوت رنگ مشکی 399.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

نیم بوت کت

قیمت نیم بوت Catمردانه کلاسیک 379.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

 

قیمت بوت کت سفید  479.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

قیمت بوت رنگ قهوه ای کت

 

قیمت بوت رنگ قهوه ای 249.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

 

قیمت نیم بوت Catمردانه کلاسیک

 

قیمت نیم بوت Catمردانه کلاسیک 249.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود نیست

     

 نیم بوت چرمی کت

 

قیمت نیم بوت چرمی کت  235.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود نیست

     

 

نیم بوت قهوه ای مردانه کاترپیلار

قیمت نیم بوت رنگ قهوه ای 175.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود نیست

   کفش ساق دار سبز لجتی مردانه پسرانه 2022

  

قیمت کفش ساق دار سبز لجتی 245.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

    

نیم بوت مردانه چرمی

 

قیمت نیم بوت مردانه کاترپیلار 119.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

      

 

مرکز تولید کفش کاترپیلار کجاست :

در آمریکا است که کشورهای دیگر مانند ویتنام، بنگلادش، چین و هند هم این مارک تحت نظر این شرکت را تولید میکنند . یک استایل زیبا شما برای اعتماد به نفس شما ضروری است و همچنین باعث ایجاد تصور مثبت در دیگران خواهد بود . کسانی که برای اولین بار ملاقات می کنید می توانند بر اساس ظاهر شما قضاوت کنند. در صورت جذاب بودن ، اعتماد به نفس لازم را هنگام تعامل با دیگران خواهید داشت. روی ظاهر کلی خود کار کنید تا برجسته شوید. چندین چیز ظاهر کلی شما را تشکیل می دهد. نوع پوشیدن لباس ، نظافت شخصی و کفش از جمله مواردی است که می تواند ظاهر کلی شما را تعیین کند.

 

بهترین کفی برای نیم بوت چیست :

داشتن یک کفی مناسب و استاندارد میتواند پاهای شما را هم محافظت کند و هم مانع خستگی پاهای شما شود که استفاده از کفی بستگی به خود شخص داد چون ممکن است یک کفی مناسب پای یک شخص باشد و همان کفی برای پای فرد دیگری مناسب نباشد اما کفی کفش جاوید که یک محصول با کیفیت است را هم امتحان نمایید چون این کفی طبی در سایت امازون هم به فروش میرسد و یکی از محصولات پر فروش آمازون است.

قیمت کفش کاتر پیلار :

به طور کل قیمت نیم بوت‌های اورجینال گران هستند و لی مدل چینی ان که در سایت قرار دارد ارزان است  البته دلیل اصلی این تفاوت قیمت کیفیت پایین تر مدل چینی میباشد طبیعتاً در فرآیند ساخت کفش‌های ارزان  از بهترین مواد استفاده نمی‌شود؛ در نتیجه قیمت تمام شدهارزان است . البته این کفش ها هم عمر خوبی دارند.

 

 

جمع بندی:

با احترام ضمن آرزوی توفیق بازدید کنندگان محترم این صفحه از سایت ،. امیدواریم معرفی انواع کفش های کت برایتان مفید بوده باشد. شما مشتریان محترم در صورت دریافت مشاوره در مورد  بوت های کاتر از قسمت نظرات سوال خود را مطرح  بفرمایید ، اگر کفش  مورد پنظر خود را پیدا نکرده باشید باز هم نگران نباشید فقط باید روی دکمه سبز رنگ را لمس نمایید تا  کفشهای بیشتر را مشاهده بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *