قیمت رینگ لایت کوچک سلفی باتری خور مخصوص بیرون و سفر

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

قیمت رینگ لایت کوچک سلفی خرید رینگ لایت دایره ای یا ارزان ترین رینگ لایت پیشنهاد ماست، اما با کیفیت همیشه به صرفه است استفاده از دوربین های موبایل تبلت  یک اشکال عمده دارد که آن کمبود نور کافی در شب یا در مکان های تاریک هنگام عکسبرداری و تصویربرداری است. بسیاری از تولیدکنندگان تلفن های همراه در سراسر جهان سعی کرده اند با نصب فلش این مشکل را برطرف کنند و در مرحله بعدی سعی کنند چراغ قوه را برطرف کنند.

 

 اما این بار محصولی را معرفی خواهیم کرد که می تواند یک باره این مشکل را برطرف کند.رینگ لایت خانگی موبایل طرحی بسیار جالب دارد که گرفتن و لذت بردن از عکس و فیلم در مکان های تاریک را آسان خواهد کرد  این دستگاه سبک و کوچک  به راحتی نصب میشود  چراغ سلفی موبایل را می توان روی همه تلفن ها و تبلت ها و یا لپ تاپ قرار داد ، بنابراین استفاده از این محصول محدودیتی ندارد و می توانید با اتصال ساده آن به تلفن یا رایانه لوحی خود ، آن را مطابق محتوای قلب خود استفاده کنید.

رینگ لایت سفلی یا حلقه نورانی چندین سال است که وارد بازار شده است و در ایران هم چند سالی هست بسیار مورد استفاده قرار گرفته که در انواع سایز ها و طرح های مختلف در بازار موجود است معمولا رینگ لایت های سلفی از باطری لیتیومی ساخته شده است   که به راحتی می‌توان با انواع سوکت شارژر موبایل و تبلت  شارژ میشوند و بخاطر کم مصرف بودن انها تا چندیدن ساعت نور دهی مناسب دارند.

 

رینگ لایت موبایل چیست :

رینگ لایت موبایل و تبلت همان طور که از نامش پیداست یک رینگ دایره ای شکل است که در سایز های مختلف در بازار موجود است و دران ان داری چندید لامچ ال ای دی میباشند همان طور که میدانید لامپ های ال ای دی نور بیشتر و طول عمر بیشتری دارند و از همه مهم تر نسبت به لامپ های قدیمی کم مصرف تر هستند رنیگ لایت گوشی تلفن همراه برای جذابت شدن و گرفتن سلفی و تماس تصویری لایو و ساخت کلیپ های تبلیغاتی کاربرد دارند.رینگ لایت موبایل تبلت خانگی دارای 36 عدد لامپ ال ای دی میباشد که در سه حالت متفاوت نوری قابل تنظیم شدن میباشد

چرا باید یک رینگ لایت در خانه داشت و مزیت آن چیست :

یکی از ویزگی های دستگاه رینگ لایت این است که منبع نور یکپارچه ای دارد و باعث میشود شخصی که از پشت گوشی تصویر شما را میبیند شما را جذاب تر ببینید و در هنگام شب و تاریکی میتوانیداز ان استفاده نمایید.

کاربرد های دیگر دستگاه رینگ لایت رنگ مهتابی سفید چیست :

همانطور که گفته شد این محصول مناسب سلفی و پرتره حرفه ای برای مدل ها، میک‌آپ آرتیست ها، بلاگرهای ایرانی میباشد که میتوانید از این محصول به عنوان چراغ قوه چراغ خواب و یا در مواقع ارایش کردن خانوم ها و یا اقایان استفاده شود.این محصول بخاطر نور یکپارچه ای که دارد میتواند به نوان چراغ مطالعه هم استفاده شود.و با نصب روی اینه میتوانید شما را هنگام ارایش صورت چهره شما را واضع تر نشان دهد.

آیا کیفیت رینگ لایت ها متفاوت هستند :

رینگ لایت ها از تکنولوژی خاصی استفاده نمی کنند و معمولا فرقی ندارد گران قیمت بخرید یا نه فقط اندازه سایز و تعدادلامپ های به کار رفته ان فرق دارد و از همه مهم تر نوع مارکت ان اما برای کابران مبتدی دینگ لایت های معمولی هم جواب میدهد و نیازی به خرید رینگ لایت های حرفه ای نیست

 

معرفی رینگ لایت دایره ای سلفی شارژی باطری خور موبایل تبلت خانگی

قیمت رینگ لایت عروسکی 80.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

محصول باتری خور میباشد

موجود است

 

 

قیمت رینگ لایت کوچک مینی

 

 

قیمت رینگ لایت کوچک مینی 329.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

محصول شارژی میباشد

موجود است

 

 

 

 

 

قیمت رینگ لایت عروسکی

 

 

قیمت رینگ لایت عروسکی 90.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

محصول باتری خور میباشد

موجود است

 

 

آیا دستگاه رینگ لایت به همه گوشی ها و تبلت ها نصب میشود :

دستگاه رینگ لایت بخاطر گیره ای بودن قابل نصب شدن بر روی همه گوشی ها موبایل و تبلت ها  را دارا است فقط باید دستگاه را بر روی گوشی و تبلت وصل نمایید علاوه بر فلش شما می توانید از این محصول به عنوان یک چراغ قوه کوچک استفاده کنید.

رینگ لایت باطری خور موبایل تبلت

معرفی رینگ لایت سلفی موبایل تبلت باطری خور  :

خرید رینگ لایت سلفی موبایل برای عکاسی سلفی تبلت و موبایل کاربرد دارد و به شما اجازه مدل رینگ لایت یا نور سلفی موبایل برای تمام گوشی های هوشمند مناسب است که دارای 36 چراغ ال ای دی شفاف و ظریف است که با دو عدد باطری نیمه قلمی کار مکیند و به شما نور نرم و زیبایی می دهد تا امکان ثبت عکس های زیبا را برای شما فراهم آورد. از مشخصات فنی دیگر این رینگ لایت موبایل ، دارای 3 قدرت روشنایی ضعیف متوسط قوی قابل تنظیم لمسی و امکان ایجاد روشنایی یکنواختی  می باشد.

مزیت رینگ لایت باتری خور چیست :

از مزیت رینگ لایت باطری خور به قیمت پایین ان اشاره کرد و دیگر نیازی به شارز کردن ندارید البته مصرف این رینگ لایت بسیار پایین است وتا مدتها میتوانید از این رینگ لایت استفاده نمایید که باید اشاره کنیم این محصول با دو عدد باطری قلمی معمولی کار میکند که میتوانید از باطری های شارژی هم استفاده نمایید

معایب رینگ لایت سلفی باتری خور چیست :

از معایب این محصول میتوانید به نداشتن باطری داخلی اشاره کرد که فقط باید با باطری قلمی روشن شود و نمیشود ایراد دیگری از این محصول گرفت چون این محصولات چیز خاصی ندارند و همه مدلها متفاوت زیادی با هم ندارند

بهترین دستگاه رینگ لایت دایره ای موبایل تبلت

مشخصات رینگ لایت سلفی موبایل تبلت باطری خور :

مناسب برای عکاسی و فیلم‌برداری

ایجاد کچ لایت دایره ای مناسب مکان‌های کم نور

درای گیره کلیپسی قابل تنظیم

مناسب برای همه گوشی موبایل ها و تبلت ها

تشکیل شده از 36 عدد لامپ LED

منبع تغذیه : 2 عدد باطری نیم قلم

دارای سه حالت نور دهی متفاوت ال ای دی مهتابی سفید

 خرید رینگ لایت سلفی دایره ای موبایل تبلت

بهترین رینگ لایت کوچک سفلی موبایل تبلت کجا بخریم :

شما دوستان محترم با ورود به ایکون سبز رنگ پایین همین صفحه و ورد به صفحه جدید کلمه سبز رنگ خرید را لمس نموده وبعد شمخصات کامل خود را وارد نمایید و دیگر نیازی به کار خاصی ندارید چون بقیه کار را همکاران ما انجام خواهند داد و در صورت تایید سفارش دستگاه رینگ لایت این محصول هر کجای ایران که هستید درب خانه شما فرستاده خواهد شد.

سفارش پیامکی رینگ لایت دایره ای به چه صورت است :

 اگر میخواهد این رینگ لایت شارژی ال ای دی سفید را پیامکی سفارش دهید فقط کافی است که شماره ————- را به سامانه ————- ارسال فرمایید و بعد ثبت سفارش شما جهت تایید همکاران ما یا شما تماس خواهند گرفت

 

 

 

قیمت رینگ لایت تلفن همراه تبلت  80.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

محصول باتری خور میباشد

موجود است

 

 

 

رینگ لایت گوشی به چه دردی میخوره :

این منابع نور دایره ای به طور کلی نور بسیار مسطح و بدون سایه تولید می کنند و هنگامی که به عنوان منبع نور اصلی در عکاسی پرتره استفاده می شود، نور جذب یا بازتاب نوری که وارد چشم می شود، رنگ و لعاب خاصی را به چهره سوژه می بخشد.

 

 

لپ مطلب :

از حمایت شما متشکرم شما همیشه به این سایت لطف داشته اید. امیدواریم معرفی رینگ لایت مفید بوده باشد. اگر شما هم نیاز به مشاوره در زمینه محصولات موبایل دارید، سوالات خود را به قسمت پشتیبانی ارسال کنید تا مشاوران پاسخگوی  شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *