خرید اینترنتی کلمن پلاستیکی شفاف آب نوشیدنی شیردار ارزان مسافرتی 1402

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 7 {دقیقه}

 

خرید اینترنتی کلمن پلاستیکی  نوشیدنی با کیفیت قیمتی مناسب دارد.باید در نظر داشته باشید این کلمن محصولی پرکاربرد در برای خانه های شما میباشد.برای آماده سازی دوغ، شربت خاک شیر، تخم شربتی و هر نوشیدنی که فکرشو میکنید مناسب است. با استفاده از این محصولات می‌توانید در هر فصلی  نوشیدنی مورد علاقه‌ی خود  را دست نماید و در ان نگهداری کنید. کلمن وسیله‌ای بسیار مفید از زمان قدیم که یخچال نبوده تا به الان میباشد که هنوز هم از مد نیفتاده.  شما خانومها و اقایان می‌توانید کلمن‌های آب را با طرح‌های متنوع و جدیدسفارش دهید.

کلمن آب پلاستیکی پنج 5 مدل کلمن گالن شیشه ای و پلاستیکی موجود است کلمن نوشیدنی پلاستیکی شفاف دارای شیر دار نوشیدنی مخصوص میهمانی و جشن ها کلمن تاشو مسافرتی شیشه ای پلاستیکی هم در پایین اضافه شد

 

چطور میتونم کلمن رو سفارش بدم:

کلمن پلاستیکی شفاف بزرگ برای خرید آنلاین این کلمن میتوانید با کلیک بر روی آیکون زرد رنگ خرید پستی که در پایین صفحه قرار دارد و وارد کردن مشخصات کامل خود میتوانید این محصول را سفارش دهید و درب خانه خود تحویل بگیرید.

 

  1-  معرفی محصول اول کلمن شفاف 2 عددی

خرید کلمن همزن دار

 

سفارش پیامکی سریع کلمن 2 عدی نوشیدنی

برای خرید پیامکی کلمن 2 عددی کد دستوری 06873821 را با گوشی تلفن همراه خود به سامانه ی 10004410 ارسال فرمایید اما اگر میخواهید شخصا سفارش کلمن خود را ثبت نمایید به آیکون سبز رنگ پایین مراجعه فرمایید.

 

قیمت کلمن شفاف 75.000 تومان

2 عدد ارسال خواهد شد

کلمن طلقی همزنی در انبار موجود است

 

  2-  معرفی محصول دوم کلمن 3 تکه حرفه ای
کلمن چرخشی 3 تیکه

 

قیمت کلمن چرخشی 3 تیکه 580.000 تومان

کلمن نوشیدنی گران سه قسمتی

 موجود است

 

  3-  معرفی محصول دوم کلمن تاشو
کلمن تاشو آکاردئونی

کلمن جمع شونده مسافرتی کلمن تاشو مسافرتی چیست :

قیمت کلمن پلاستیکی ارزان کلمن تاشو مسافرتی ، سفری ، پیک نیکی قابلیت تاشو شدون و جمع شدن که به شما این امکان را می دهد تا در صورت نیاز آن را باز کنید و پس از استفاده به راحتی آن را جمع و در فضایی اندک قرار دهید در قست بالایی کلمن پلاستیکی یک دسته برای حمل و نقل و یک شیر تخلیه قرار دارد و دهانه اصلی آن نیز برای سهولت در پر کردن کلمن است که با استفاده از یک درپوش پیچی بسته می شود در این کلمن می توانید انواع نوشیدنی ها، آب میوه و آب یخ سرو کنید.

این کلمن به راحتی تا شده و در صورت نیاز به سرعت می توانید آن را باز و استفاده کنید. تمامی افراد خانواده حتی بچه ها نیز به راحتی می توانند از این کلمن استفاده کنند.درپوش رویی به صورت پیچی بوده و با برداشتن آن به راحتی می توانید هر نوشدنی یا آب را درون مخزن کلمن بریزید.

آموزش استفاده از کلمن تاشو :

برای باز کردن این کلمن تاشو کافیست درپوش رویی را برداشته ، با یک دست کف ظرف را نگه داشته و با دست دیگر دیواره ها را به سمت بالا بکشید تا چین های پلاستیکی یکی یکی باز شده و ارتفاع ظرف کامل شود.

خصوصیات کلمن تاشو مسافرتی :

طراحی نوین ، زیبا و کاربردی دارای کیفیت تولید بسیار عالی

تولید شده از جنس پلاستیک

قابلیت تاشو

دارای شیر تخلیه قابل تعویض

مناسب جهت استفاده در منزل ، محل کار ، مسافرت ، گردش ، کوهنوردی و …

قیمت کلمن تاشو 65.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود است

 

  4-  معرفی محصول چهارم کلمن بزرگ
خرید اینترنتی کلمن نوشیدنی پلاستیکی شفاف دارای همزن شیردار

کلمن پلاستیکی 3 لیتری آب و مایعات :

همه ما از کودکی کلمن را دیده ایم آن زمان هایی که یخچال در خانه های ما ایرانیان نوبد از کلمن استفاده میکردیم و اونایی هم که یخچال در خانه نداشتند از همسایه ها اب یخ میگرفتند و در این کلمن ها میگذاشتند و از گرمای داغ تابستان در امان می ماندن اما این روزها همه چیز تغییر کرده است و این کلمن ها برای سفر و پیک نیک به کار میرود با استفاده از کلمن و قالب یخ می‌توانید آب یخ تا چند ساعت داتشه باشید با دیگر نیاز نیستدم به دقیقه درب یخچال بازو بسته کنید

جنس کلمن از چیست :

جنس بدنه‌ این کلمن از پلاستیک با کیفیت با کیفیت ساخته شده است و با داشتن پوشش عایق فوم در بین دو جداره، مایعات آشامیدنی داخل آن برای مدت زیادی سرد خنک میماند

این کلمن دارای محفظه ای از جنس پلاستیک دارای خروجی و لیوان تولید شده است. شیر خروجی این کلمن تاشو است و تنها با بالا بردن آن، مایعات از درون مخزن خارج میشود و بلافاصله بعد از بسته شدن شیر خروجی کاملا بسته خواهد شد. بدنه این کلمن آبی به شکلی ساخته شده که در برابر عبور دما و حرارت عایق است درب پیچی این کلمن ها با استفاده از واشر های مخصوص، آببندی شده است و در کنار دسته و لیوان همراه به شما در حمل انواع نوشیدنی ها در مسافرت و و هنگام جوج زدن کمک شایانی خواهند کرد و همچنین این کلمن دارای یک عددلیوان پلاستیکی بهداشتی در روی درب کلمن هست. که دیگر شما نیازی به حمل لیوان ندارید البته یادتان باشد در این روزها باید بهداشت را حسابی رعاتی کنید

توضیحات اجمالی کلم سه لیتری انواع نوشیدنی :

بدنه : پلاستیک مدل : شیر دار _ لیوان دار

شیر به کار رفته شده : تاشو

ظرفیت کلمن: 3 لیتر بدنه دارای عایق مخصوص حفظ دما

قابل استفاده در محل کار، منزل مناسب برای استفاده ی روزانه و حمل آسان برای پیک نیک و جوج زدن

قیمت کلمن بزرگ لیوان دار 150.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

در انبار موجود است

 

  5-  معرفی محصول پنجم کلمن شفاف
گالن اب تاشو مسافرتی 6 لیتری

گالن آب پلاستیکی چیست :

گالون ب شفاف برای قرار دادن اب در سفر و مناطقی که به اب دسترسی ندارید استفاده میشود از آنجایی که جنس این محصول پلاستیکی است گالن را در جایی قرار دهید که اجسام تیز در مقابلش نباشد تا سوارخ نشود.
قیمت گالون آب تاشو 45.000 تومان

1 عدد 6 لیتری ارسال خواهد شد

در انبار موجود نیست

 

  6-  معرفی محصول ششم کلمن کوچک رومیزی
کلمن پایه دار

کلمن پلاستیکی پایه دار :

کلمن شیک پایه دار خانگی جنس شفار دارای پایه های رنگی و یک عدد شیر که باعث راحتی شما در هنگام استفاده از این کلمن خواهد شد.شایان ذکر است که این کلمن دارای یک درب در بالا جهت سهولت در ریخت انواع مایعات را در اخیتار شما قرار میدهد.این کلمن بر خلاف کلمن طلقی همزن دار مقاوت تر است

قیمت کلمن پایه دار 39.000 تومان

حراج محدود

در انبار موجود نیست

 

  7-  معرفی محصول هفتم کلمن رنگ سبز
خرید کلمن آب

 

کلمن آب درجه یک (8 لیتر)  محصول اصلی محصول با کیفیت بالا، بهترین محصول ساخته شده پلاستیکی

 

قیمت کلمن پلاستیکی 190.000 تومان

در انبار موجود نیست

 

کلمن پلاستیکی خوبه یا استیل کلمن اب چه مارکی خوبه:

بهترین مارک کلمن پلاستیکی یا استیل مارکی است که بدنه با کیفیت و مستحکم داشته و باید بدانید کلمنی که میخواهید تهیه کنید چه مدت نیاز دارید تا آب در آن سر بماند البته کلمن های استیل برای نگهداری طولانی اب بسیار مناسب تر است معمولا در بازار کلمن های یونیک طرفدار بسیاری نسبت به دیگر کلمن ها دارد اما کلمن های پلاستیکی هم کیفت قابل قبولی دارند سعی کنید کلمن های دو جداره پلاستیکی انتخاب نمایید اما در آخر باید اضافه کنیم برای این که اب مدت زیادی سر بماند با چند عدد قالب یخ میتوانید باعث دیر گرم شدن اب شوید و این ترفند برای کلمن پلاستیکی استیل یا شیشه ای مناسب است.

کلمن آب یونیک کلمن استیل واتسون به زودی اضافه خواهد شد اگر نمیدانید کلمن واتسون ساخت کجاست بایدبگویم این کلمن ساخت کشور امریکاست البته مدلهای فیک آن هم در بازار موجود است.

کلمن آب چیست:

کلمن ها از قدیم الایام بوده اند و زمانی که یخچال نبوده است بسیار مورد استفاده قرار میگرفت اما هنوز هم کلمن ها یک وسیله کاربردی در منزل برای خنک نگه داشتن اب است.

چرا باید در خانه یک عدد کلمن داشت:

میتوانید با قرار داد یک عدد کلمن آب در اتاق خواب یا اتاق فرزندان خود دیگر از باز کردن بی جهت یخچال خلاص شوید به خصوص در تابستان و در مسافرت هم از آن استفاده نمایید.

اگر کلمن را سفارش دهم چند روزه میرسه :

شما بعد سفارش کلمن مورد نظر خود در هر جای کشور که باشید همان روز سفارش بسته بندی و برایتان ارسال خواهد شد معمولا سفارش بعد ۳ روز و بدترین حال یک هفته به دستتان خواهد رسید.

ترفند خنک نگه داشتن آب در هر کلمنی چیست:

با قرار دادن یک قالب یخ بزرگ در هر کلمن آبی میتوانید مدت زیادی آب را خنک نگه دارید توجه فرمایید این قالب یخ باید حتما بزرگ باشد و تکه شده نباشد.

راهنمای خرید کلمن آب چیست:

قبل از خرید کلمن آب باید به این نکات که چه تعداد کسانی میخواهد از کلمن استفاده نمایند یا میخواهید چند ساعت آب خنک بماند توجه فرمایید که تمام نکات در این فروشگاه موجود است.

کلمن پلاستیکی را در معرض نور خورشید قرار ندهید :

معمولا بهتر هست هیچ کلمن پلاستیکی  را در عرض نور خورشید قرار ندهید و اگر نیاز بود از کلمن های استیل استفاده نمایید چون وقتی کلمن  پلاستیکی برای مدت طولانی در معرض نور افتاب قرار می گیرند، مشتقات نفتی پلاستیک جدا میشود و جذب آب میشوند و برای سلامتی مضر هستند  مخصوصا بطری های نوشابه یا آب معدنی که نازک هستند اما در منزل استفاده از محصولات پلاستیکی مشکلی ایجاد نمیکند

 

جمع بندی :

تنها چیزی که برای آماده شدن برای گرمای شدید تابستان نیاز دارید یک کلمن است که بتواند آب خنک را در ان نگهداری کند این کلمن ها دارای بدنه داخلی پلاستیکی با کیفیتی هستند که می تواند مایعات سرد را برای مدت طولانی نگهداری کند. کیفیت پلاستیک داخلی خوب و بهداشتی است، بنابراین طعم نوشیدنی تغییر نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *