قیمت تفاله گیر سینک ظرفشویی قدیمی و جدید{5 مدل برتر}

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 2 {دقیقه}

 

قیمت تفاله گیر سینک ظرفشویی از آنجایی که همه ما هر روز به نوعی با سینک ظرفشویی سر و کار داریم، قطعاً می دانیم که گرفتگی لوله  باعث ایجاد مشکلات زیادی می شود توجه نمایید این محصولات دارای ابعادی متفاوت است. اما در کل باید بتواند جلوی ورود ضایعات مواد غذایی کوچک را بگیرد تا  سیفون سینک ظرفشویی درچار گرفتگی نشود.

 

تفاله گیر سینک ظرفشویی چیست :

تفاله گیر سینک قدیمی و جدید این وسیله تفاله گیر ها و خورده ریز های مواد داخل ماهی تابه و ظروف کثیف جرم دار را میگیرد و از گرفتگی لوله ها و چاه جلوگیری خواهد نموند و دیگر گرفتگی لوله پیش نخواهد امدو بعه عبارتی وقتی لوله سینکتمیز باشد  باعث جلوگیری از پخش بوی های نامطبوع داخل آشپزخانه می شود 

 

 

 

قبل خرید به شکل خروچی سینک دقت کنید :

 خرید تفاله گیر سینک ظرفشویی نباز به رعایت نکاتی دارد از انجایی که این محصولات سایز بندی مختلفی دارند. حتما قبل از خرید، اندازه‌‌ لوله‌‌ی ورودی به سینک خود را در چک کنید برای مثال اگر سایزی را بخرید که کوچک‌‌تر باشد هیچ کاربردی نخواهد داشت و تکه های مواد غذایی به راحتی وارد سیفون میشوند می‌‌شوند.

 

 

 

 

تفاله گیر سینک ظرفشویی

 

تفاله گیر سینک جدید

قیمت محصول 38.000 تومان

موجود است

 

 

تفاله گیر گرد پلاستیکی سینک ظرفشویی

 

این از پلاستیک فشرده با دوام ساخته شده است و به راحتی می توان آن را روی زهکشی انواع سینک نصب کرد. یکی از ویژگی های کلیدی ضایعات ماشین ظرفشویی مرسی، شیارهای تخلیه آب در دو سطح مجزا است. این دو سطح از بسته شدن کامل خروجی آب در هنگام تجمع زباله در اطراف صافی جلوگیری می کنند.

 

قیمت محصول 40.000 تومان

موجود است

 

 

تفاله گیر روی سیفون سینک

 

قیمت محصول 60.000 تومان

موجود است

 

 

قیمت محصول 60.000 تومان

رنگ طلایی

موجود نیست

 

خرید پیامکی تفاله گیر داخل سینک:   

برای خرید تفاله گیر سینک ظرفشویی کد پیامکی ————- را به سامانه پیامکی ————- ارسال نمایید بعد ثبت سفارش  همکارمان با شما تماس خواهد گرفت  پس  شماره موبایل در دسترس وارد کنید برای تهرانی های  24 ساعته و برای شهرستانی 3 روزه این محصول پرکاربرد به دستشان خواهد رسید.

جمع بندی:    

تفاله گیر سینک یکی از ابزارهای مفید داخل آشپزخانه میباشد. از انجایی که روز و شب ظرف ها را در سینک می شویم. صافی می تواند از ورود زباله های کوچک به لوله سینک و گرفتگی لوله جلوگیری نماید. این محصول ساده روی لوله ورودی سینک قرار می گیرد. وقتی آب بیرون می‌آید، سوراخی دارد که زباله‌های کوچک موجود در آب را فیلتر کرده و از ورود آن به داخل لوله سینک جلوگیری خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *