خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب نانو کاشی سرامیک سینک ظرفشویی سنگ توالت درجه یک{2 عددی 7 روز گارانتی تعویض}+طریقه آموزش

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 11 {دقیقه}

خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب ، در همه خانه ها کاشی و سرامیک استفاده میشود و گاهی میبینم که شیار های داخل کاشی قابل مشاهد هستند و یا قصد دارید کاشی خانه خود را را بچسابنید و برای این کار نیاز است تا که پودر سیمان سفید یا سیاه در اختیار داشته باشید که گاهی وقتا سیمان سفید در دسترس نیست و یا حتی کار با ان را هم بلد نیستید چون اگر خود سیمان سفید هم اگر درست با آب ترکیب نشود به خوبی سفت نخواهد شد و اگر هم بخواهید یک کاشی کار تماس بگیرید طبیعتا هزینه ای باید پرداخت نمایید.

خمیر درزگیر و بندکشی برای درزگیری، آب بندی و بندکشی سرویس بهداشتی توالت فرنگی ، سنگ، موزایک، سرامیک، حمام سینک ظرف شویی، کاشی، و جکوزی، استخر، آشپزخانه، تراس، بندکشی های تخریب شده،ورودی و خروجی لوله آب و فاضلاب درب پنجره کاربرد دارد. ما در این مقاله طرز استفاده خمیر درزگیر معایب خمیر درزگیر نانو یا مزایا را هم توضیح خواهیم داد. اگر میخواهید بدانید چگونه خمیر درزگیر درست کنیم به انتهای پست مراجعه نمایید.

 

خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب فراز پیشه بتن نامدار بدون هیچ کثیف کاری به شما این امکان میدهد که درزهای کاشی و سرامیک را بند کشی نمایید و یا اگر نیاز به چسباندن کاشی در منزل دارید با استفاده از این خمیر میتوانید این کار را با استفاده از خمیر آماده انجام دهید که ما در ادامه تمام نکاتی که به شما کمک میکند یک بند کش حرفه ای شوید را اموزش میدهیم و دو محلول خمیر و چسب بندی کشی را برای خرید درب منزل در اختیار شما قرار داده ایم .

 

 

قیمت خمیر درزگیری بند کشی

 

خمیر درزگیر چیست:

به دلیل شست شوی کاشی و سرامیک با مواد شوینده و استفاده از آب گرم و سرد دژزهای لای کاشی ها سست خواهند شد و به مرور خارج میشوند در این مواقع نیاز به یک خمیری است که درز کاشی ها را پر نمایید خمیر های بند کشی معمولا از رزین‌ها هستند. رزین ها بر ضد آب هستند، مقاومت سطحی بالایی دارنمد و به راحتی دچار سایدگی نخواهند شد.

آموزش شیوه نحوه استفاده از خمیر درزگیر در خانه چیست :

نحوه استفاده یا طرز استفاده خمیر درزگیر یا  خمیر آب بندی توالت فرنگی یا آسان است این خمیر همیشه آماده مصرف است و قبل مصرف حتما خوب تکانش دهید فقط نیاز است قبل از استارت کار درزگیری محل مورد نظر خود را کاملا با یک پارچه خشک تمیز نمایید لازم به ذکر است که درزهای دورن کاشی و یا هر چیز دیگر را برای این کار باید تمیز نمایید و برای این کار از اشیا نوک تیز استفاده کنید که به راحتی درون شیار ها نفوذ کند دقت نمایید زمانی را برای درزگیری محل مورد نظر خود انتخاب نمایید که چند ساعتی از ان محل استفاده نکنید و شاید اخر شب بهترین گزینه باشد.

درزگیر سنگ کابینت خمیر درزگیر را روی محل مورد نظر خود همانند تصاویر موجود داخل درزهای کاشی قرار دهید .و بعد پایان کار و با کاردک و پارچه اضافات خمیر ها را جمع آوری نمایید.

چند روز طول میشکه تا خمیر بعد بند کشی خشک شود:

درزگیر سنگ کابینت بسته به ضخامت خمیری که استفاده کرده ای 1 روز تا 2 روز زمان دهید تا کاملا خشک شود و لازم به ذکر است که تا زمانی که این خمیر خشک نشده است محیط دور آن نباید خیس یا نمناک باشد چون اگر خیس باشد خمیر خشک نخواهد شد.

 

خمیر درزگیری و بندکشی

 

اگر درزها بزرگ بودن چیکار کنیم :

اگر این خمیر و یا هر خمیر دیگری را برای درزهای بزرگ و کمی عمیق میخواهید استفاده کنید سعی کنید لایه به لایه خمیر را به درز اضافه نمایید و بعد خشک شدن هر لایه، لایه بعدی را استفاده کنید تا باعث ترک خوردن خمیر نشود این چسب برای سوراخ سینک ظرفشویی مناسب است البته نمیتوان نام این محصول را چسب نماید چون مثل خمیر میباشد اما برای پر کردن سوارخ ها هم مناسب است.

 

خمیر بندکشی درزگیر

 

درزگیری دقیق با انگشتان بهترین نوع دزگیری در خانه است :

بدون شک خیلی از افراد که میخواهید بندکشی انجام دهند در خانه لوازم بندکشی مثل ماله بندکشی در دسترس ندارند پس بهترین کار قرارد دادن یکم دستش در دست و با انگشتان خود آرامی خمیر را در درز کاشی ها قرار دهید که ما پیشنهاد میکنیم حتما ویدیو های آموزشی بند کشی را قبل استفاده از محصولات در اینترنت مشاهده فرمایید.

 

کاربرد خمیر درزگیری چیست :

خمیر درزگیر نانو  هم مارک خارجی دارد و هم ایرانی که ما مارک ایرانی را پیشنهاد میکنیم کاربرد خمیر درزگیر فقط برای کاشی و سرامیک نمیباشد بلکه شما میتوانید خمیر درزگیر سینک ظرفشویی یا موزایک چوب فلز درزهای پنجره سنگ توالت روشویی و هر چیزی که فکر کنید درزگیری نمایید حتما قبل درزگیری فیلم های اموزی را در فضای مجازی مشاهده نمایید.

 

 

چرا محصول خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب گارنتی دارد :

همان طور که در تصاویر میبنید محصول پلمپ شده است و اگر به احتمال ضعیف مشکلی بود میتوانید به قسمت پشتیبانی روی بسته محصول که برای شما فرستاده میشود و یا به قسمت چت سمت چپ پایین لینک سرا مراجعه تا محصول برای شما تعویض شود و در لینک سرا جای نگرانی نخواهید داشت.

 

 خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب فراز پیشه

مشخصات خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب فراز پیشه نانو :

  • ترمیم کاشی و سرامیک ترک خورده یا پوسته شده
  • ترمیم سنگ فرش های ترک خورده
  • مسدود کردن مسیر حشرات موزی
  • مناسب نصب انواع توالت فرنگی و روشویی
  • مناسب آب بندی انواع مخازن آب، استخر، کف کولرآبی و پشت بوم
  • مناسب چسب دادن کاشی، سرامیک، سنگ توالت روشویی، چوب و پلاستیک
  • مناسب بتونه کاری و درزگیری سوراخ های سقف
  • صد درصد درصد مقاوم در برابر آب
  • مناسب توالت فرنگی
  • مخصوص سوراخ و ترک
  • 100 درصد ضد اب
  • ترمیم  کاشی سرامیک سنگ موزایک سست شده
  • مناسب مخزن آب، استخر، کف کولر آبی و پشتبام
  • درزگیر انواع شکاف

 

 

 

 

سفارش پیامکی سریع خمیر درزگیر کاشی نانو :

برای خرید خمیر درزگیری با کیفیت ایرانی گوشی همراه خود را بردارید و بعد کد دستوری 017111384 را به سامانه ی 10000309 ارسال بفرمایید ؛ بعد ارسال پیامک  یک اس ام اس دیگر برای شما ارسال میگردد که شما باید در آن آدرس و اطلاعات کامل خود را وارد بفرمایید . البته نگران نباشید اپراتور مخصوص درزگیر کاشی ما هم با شما تماس خواهند گرفت . اما اگر می خواهید سفارش خمیر درزگیر ایرانی را خودتان ثبت بفرمایید و آدرس و اطلاعات را  شخصا وارد بفرمایید به آیکون سبز رنگ پایین خرید محصول و توضیحات مراجعه نمایید.

قیمت خمیر درزگیری نانو ضد آب فراز پیشه 79000 تومان

2 عدد ساخت ایران ارسال خواهد شد

محصول موجود و آماده به ارسال است

بهترین خمیر نانو بازار مارک فراز

این محصول گارنتی در صورت ایراد دارد

 

معرفی محصول دوم چسب بند کشی

 

 چسب درزگیری و بندکشی کاشی سرامیک

چسب بند کشی Tile Reform چیست :

چسب بند کشی Tile Reform به دلیل سفید بودن آن نمایی تمیز و درخشان به سرویس بهداشتی , حمام یا آشپزخانه تان بخشیده و تازگی و زیبایی به محیطتان بیاورید.

مشخصات چسب درزگیری و بندکشی ضد آب تایل ریفورم :

  • شکاف کثیف بین کاشی ها را تمیز و سفید می کند
  • استفاده آسان و ضد آب
  • مواد سازگار با محیط زیست غیر سمی هیچ آسیبی به بدن انسان وارد نمی کند.
  • چسب پایدار است و پس از خشک شدن کاملاً محکم می چسبد
  • اندازه محصول 16 سانتی متر است

 

 

 

سفارش پیامکی سریع چسب آب بندی و درزگیری:

برای خرید  پیامکی چسب آب بندی و درزگیری سرامیک و کاشی گوشی تلفن همراه خود را بردارید و بعد کد دستوری 06873786 را به سامانه ی 10004410 ارسال بفرمایید ؛ . اما اگر می خواهید سفارش چسب اب بندی کاشی را خودتان شخصا ثبت بفرمایید و آدرس و اطلاعات را وارد بفرمایید به آیکون سبز رنگ پایین خرید محصول و توضیحات مراجعه بفرمایید.

 

قیمت چسب درزگیری 50.000 تومان

1 عدد ساخت چین ارسال خواهد شد

پیشنهاد ما محصول اول خمیر درزگیری ایرانی فراز میباشد

 

موجود است گارانتی ندارد

بندی کشی چیست:

بعد از پایان کاشی کاری یا زدن سرامیک توسط استاد کار نیاز است که درز کاشی و سرامیک با خمیری پوشانده شود که به پر کردن این درزها بند کشی می نمامند.

 

راهنمای بند کشی در خانه

چه زمانی باید کاشی و سرامیک بند کشی شود:

زمانی که درزهای کاشی ها قابل مشاهده باشد نیاز است که عمل درزگیری انجام شود چون ممکن است به مرور زمان کاشی ها دیگر بخاطر نفوذ آب در آنها لق و از جای خود خارج شوند.

چگونه محصول درزگیر ارسال ميشود:

بعد ثبت سفارش خمیر یا چسب مورد نظر شما همکاران مان بعد چند ساعت سفارشتان را اماده بسته بندي و فرداي همان روز ارسال مینمایند و تا کمتر از يک هفته به دستتان خواهد رسيد.

چرا گاهی وقتا محل بند کشی سفت نمیشود:

قبل بند کشی باید محل مورد نظر کاملا خشک و تمیز باشد و بعد بند کشی هم همینطور چون خمیر یا چسب های بندکشی نیاز دارند تا ۲۴ ساعت به آنها فرصت دهید تا خشک شوند در غیر این صورت خشک نخواهند شد و با خیس شدن یا با هر تماس دیگری خمیر از درز جدا خواهند شد.

 

خمیر درزگیر

چگونه خمیر درزگیر درست کنیم  آیا با پودر سیمان هم میتونم بند کشی کنم:

بله اگر خمیر بند کشی در دسترس نبود میتوانید با ترکیب پودر سیمان سفید و پودر سنگ (مقدار سیمان سفید به نسبت پودر سنگ کمتر باشد) که در همه سیمان فروشی ها موجود است دزگیری را انجام نمایید که طریقه آموزش آن هم مثل خمیر دزدگیر میباشد البته باید به پودر سیمان ۲۴ ساعت زمان دهید تا خشک شود در غیر این صورت سفت نخواهد شد و از جای خود کنده میشود باید به این نکته هم توجه فرمایید که کاملا پودر سیمان را با آب حل نمایید تا مثل خمیر نانوایی شود و بعد عمل بند کشی را انجام بدهید.

چه زمانی کاشی و سرامیک نیاز به بندکشی دارند :

معمولا با گذشت زمان مخصوصا در حمام و دستشویی بند کشی ها از لای سنگ خارج میشود و بهتر است زمانی که این مشکل را داشتید سریعا اقدام کنید تا منظر به اسیب دیدن سنگ نشود گون ممکل است بخاطر این شکاف کاشی یا سرامیک لب پر شوند یعنی لبه های آن اسیب ببیند.

برای آب بندی کاشی و سرامیک مهم ترین نکته چییست :

معمولا مهم ترین نکته این است قبل اب بندی حتما محل مورد نظر خشک باشد و اگر نبود با پارچه و سشوار کاملا خشک شود و بعد بند کشی را که انجام دادید ان محل را خیس نکنید و بگذارید 24 ساعت خشک بماند و اگر سینک اشپزخانه بود به گونه ای ظرف بشویید که ان محل خیس نشود و خشک بماند.

آیا قبل بند کشی باید کاشی تمیز باشد :

بله باید قبل این کار کاشی را تمیز کنید تا در داخل بند کاشی و روی کشی تمیز باشد تا بند کشی را به نحو احسن انجام بدهید.

چگونه عمر کاشی و سرامیک را افزایش دهیم:

همیشه از شوینده های مخصوص کاشی و سرامیک استفاده نمایید از وسایل تیز برای تمیز کردن سطح کاشی استفاده نکنید اگر میخواهید سرامیکتان خش نیفتد حتما کفش خود را وقتی که از بیرون می اید عوض نمایید چون گردو خاکی که روی کفش میباشد میتواند روی سرامیک تاثیر بگذارد .

خمیر درزگیر نانو خارجی یا ایرانی :

هر دو خوب هستید اما ههم تاریخ تولید و انقضا محصول است که گزینه نباشد مهم انجام درست درزگیری است یعنی محصول مورد نظر باید خشک باشد و بعد انجالم عملیات درزگیری هم باید تا 24 ساعت سطح مورد نظر شما خشک باشد .

نحوه ساخت ملات بند کشی :

طریقه ساخت ملات بند کشی اسان است مقداری پودر سنگ و مقداری سیمان سفید را با هم مخلوط نمایید البته باید هر دو الک شده باشند اما مقدار پودر سیمان بیشتر باشد تا مقاومت بیشتری داشته باشد و بعد مقداری اب اضافه میکنید تا کاملا شبیه خمیر شود و نباید زیاد نرم باش و ن زیاد سفت ابتدا مقداری را ازمایشی امتحان کنید تا قلق کار دستتان بیاید

عمر خمیر یا چسب درزگیری چند سال است :

این بستگی به میزان استفاده یا طریقه بند کشی شما دارد و نمیشود گفت که دقیقا برای هر خانه چقدر عمر میکنید اما اگر درست بند کشی انجام شود تا چند سال عمر خواهند کرد.

چرا خمیر درزگیری من سفت نمیشه:

این بستگی به خشک بودن سطح دارد یعنی اگر محل مورد نظر که درزگیری میشود تا 24 ساعت خشک نباشد خمیر یا چسب هم  سفت نخواهد شد پس سعی کنید تا یک روز خشک بماند البته ممکن است خمیر هم مشکل داشته باشد و تاریخش گذشته.

برای درزگیری نیاز به استاد کار است :

خیر به لطف گوگل و فیلم های اموزش دیگر نیازی به استاد کار بند کشی و حتی کاشی کار ندارید و میتوانید خودتان در خانه بندکشی کاشی و سرامیک را انجام بدهید و دیگر پول هزینه های اضافی را نخواهید داد. البته اگر حالو حوصله این کار یا وقت را ندراید قضیه اش جداس که باید از یک استاد کار کمک بگیرید.

ایا میتونم روی بند کشی سشوار بگیرم :

خیر چون از هر خمیری که استفاده میکنید باید آن باید با دمای محیط خشک شود و استفاده از گرمای سشوار باعث میشود خمیر کاملا سفت نشود.

برای آب بندی کاشی و سرامیک :

فراز پیشینه برای آب بندی شکاف های بین دو کاشی کاربرد دارد . این خمیر برای پر کردن درزهای سرامیکی و انواع مصالح استفاده میشود  خمیر آب بندی درز کاشی سرامیک در انواع در بازار موجود است.

ایا میتوان بجای خمیر از چسب ابکی استفاده کرد :

امکانش هست اما باید برای پر کردن درز از خمیر مخصوص ضد اب استفاده کرد که در طول زمان کیفیت خود را از دست ندهد و استفاده از چسب های ابکی موجب میشود و با گذر زمان از بین درزها خارج میشوند و نمای بدی خواهد داشت.

برای بند کشی به چه ابزاری نیاز دارید :

معمولا اگر خمیر درزگیری را داشته باشید نیازی به هیچ ابزاری نیست فقط باید با پارچه محلی که نیاز است پاک شود را تمیز نمایید بهترین زمان اجرای بندکشی موقعی است که محل مورد نظر کاملا خشک باشد و 24 ساعت زمان بدهید که تا خمیر یا هور ملات دیگری خشک شود البته اگر سیمان باشد تا 48 ساعت هم باید زمان داده شود روش‌های متفاتوی برای بندکشی وجود دارد؛ مثل ملات سنتی پودر سنگ سیمان سفید یا سمیان سیاه یا خمیر بندکشی مخصوص که در سایت ما هم قرار دارد.

خود بند کشی کنم یا استاکار :

نایزی نیست در این زمینه با  استادکار یا یک متخصص  صحبت نمایید  از آنجایی که پودرهای بندکشی یا خمیر به سادگی قابل اجرا است پس نیازی به تخصص نیست بلکه باید فقط قبل انجام این کار فیلم های اموزشی را مشاهده نمایید که به لطف گوگل قابل دسترسی است و بعد عملی بند کشی را انجام بدهید

 

خلاصه مطلب:

بند کشی کاشی و سرامیک بسیار اسان است و نیازی نیست یک استاد کار این کار را برای شما انجام بدهد و هزینه اضافی پرداخت نمایید به لطف گوگل شما با دیدن اموزش بندکشی در فضای مجازی میتوانید این کار را انجام بدهید و حتما بگذارید بعد بند کشی محل مورد نظر 24 ساعت خشک باشد تا خمیر یا سیمان کاملا خشک شود چون هر چقدر سطح مورد نظر شما خشک باشد طول عمر بند کشی شما افزایش خواهد یافت.

20 thoughts on “خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب نانو کاشی سرامیک سینک ظرفشویی سنگ توالت درجه یک{2 عددی 7 روز گارانتی تعویض}+طریقه آموزش

  1. سوال میگوید:

    سلام ببخشید تعدادی از کاشی های قدیمی خونه رو میخوام از جاش بردارم و تعویض کنم ایا از این خمیر میتونم استفاده کنم بعدش کاشی ها رو باهاش بچسبونم ؟؟؟

    • تیم تحریریه میگوید:

      با سلام و احترام… این محصولات بخاطر حجم کمی که دارند بیشتر مناسب بندکشی و درزگیری میباشند البته این محصولات قابلیت چسباندن و آب بندی کاشی، سرامیک، سنگ، چوب و پلاستیک میباشند شما باید ابتدا محاسبه بفرمایید کاشی منزلتان به چه مقدار ملات نیاز دارد اگر ملات زیادی نیاز است بهتر از ملات آماده کاشی با حجم بزرگ تر استفاده شود.

  2. زهرا میگوید:

    سلام وقت بخیر من ا نوع درزگیر خریدم اما انقدر سفت هست ک از ظرفش بیرون نمیاد . تکونش دادم و درپوش مخافظشو برداشتم اما همچنان سفته و از سوراخی ک براش درنظر گرفته شده بیرون نمیاد

    • تیم تحریریه میگوید:

      با سلام و احترام….دلایل مختلفی میتونه داشته باشه این خمیر ها اگه در معرض هوا قرار بگیرن به مرور سفت میشن اگر با لمس قوطی درزگیر حس کردین که خمیر داخل کاملا سنگ شده یعنی خمیر کارایی خودشو از دست داده … البته ممکنه مشکل از درپوش باشه اگه اطمینان دارید که خمیر سفت نشده و مشکل از درپوشه میتونید خمیر در داخل یه بطری کوچیک مثل نوشابه قرار بدین و استفاده کنید… یه حالت دیگه ای هم داره که باید مقداری از خمیر را از قوطی خارج نمایید و با آب مخلوط کنید و بزارید 1 روز بمونه اگه بعد 24 ساعت کاملا سفت شد خمیر رو به این صورت استفاده کنید اگه نه سفت نشد یعنی خمیر کارایی خودشو از دست داده … راه دیگه اینه که با مقداری سیمان سفید و پودر سنگ الک شده (الک خیلی نرم) هم میتونید خمیر درزگیر بسازید که آموزشش در لینک سرا و سایت های دیگه موجود میباشد. باتشکر

    • تیم تحریریه میگوید:

      با سلام و احترام …. آیا از ما خرید داشتید ؟چون نام شما را در سیستم سرچ میکنیم مشخصاتی با این نام ثبت نشده است. > معمولا خمیر های کاشی ممکنه قبل استفاده کمی سفت شوند که در این حالت بهترین راه اینه که خمیر را از بطری خارج نمایید و با آب ترکیب کنید در حدی که خمیر برای درزگیری مناسب شود البته قبلش حتما برای تست مقداری را روی سطح مورد نظر درزگیری نمایید و بعد 24 ساعت اگر کاملا سفت شد دوباره این کار را انجام دهید و بعد استفاده حتما خمیر را در یک بطری درب بسته و یا اگر بطری در دسترس نبود داخل یک کیسه فریزر (سوارخ نباشد) قرار دهید و کیسه فریزر را کاملا گره بزنید تا هوا به داخل بطری خمیر نفوذ نکند .. با تشکر

    • مدیر میگوید:

      با سلام و احترام … بله میتوانید با دستمال مرطوب محل مورد نظر تمیز نمایید. بهتر است در هنگام درزگیری یک دستمال مرطوب در کنار شما باشد تا در صورت نیاز و چسبیده شدن خمیر روی کاشی محل مورد نظر را تمیز و خشک نمایید چون ممکن است بعد خشک شدن درزگیر تمیز کردن کاشی کمی مشکل شود. با تشکر

  3. مامان میگوید:

    سلام .
    من از درز گیر استفاده کردم ولی بعد از گذشت چهار ساعت هنوز خشک نشده. علتش رو میفرمایید؟

    • مدیر میگوید:

      با سلام واحترام… بعد درزگیری و حتی قبل درزگیری باید سطح مورد نظر شما کاملا خشک باشد. بعد درزگیری هم معمولا محل مورد نظر تا 24 ساعت (یا حتی بیشتر )نیاز دارد تا خشک شود در صورت خشک نبودن همچین مشکلاتی پیش میاد. با تشکر

  4. سام میگوید:

    بسیار عالی. بخصوص برای کاشیهای دیواره حمام و آشپزخانه که لق شده یا نیاز به درزگیری دارند. حواستان باشد تا خشک شدن کامل حدود دو روز فرصت دهید تا درون و مغز خمیر نیز کاملا خشک شود. دقت کنید برای درزگیری کاشیهائ که مستقینا در زیر دوش حمام و در معرض ریزش آب گرم از ارتفاع دومتر هستند، حتما پس از درزگیری اولیه یک لایه دیگر نیز پس از خشک شدن روی درزها بکشید و یا پس از خشک شدن کامل اولیه یک لایه نازک و ظریف چسب اکواریوم بیرنگ نیز بکشید و صبر کنید کاملا خشک شود.

  5. بی نام میگوید:

    سلام وقتتون بخیر.لوله پلوکای داخلی راه آب حمام سوراخ شده آیا میشه از درزگیر یا چسب نانو استفاده کرد؟

    • مدیر میگوید:

      با سلام و احترام … خیر با این خمیر امکانش نیست اما در اینترنت سرچ نمایید تعمیر شکستگی لوله پلیکا تا نحوه نحوه تعمیرشو مشاهده نمایید … موفق باشید

  6. غزاله میگوید:

    سلام
    پس از استفاده (کف حمام) تمام مسیر درز گیری شده ترک برداشته، علت چیست؟ چطور برطرف کنم

    • مدیر میگوید:

      با سلام…

      محصول را از ما تهیه کردید ؟

      دلایل زیادی میتواند داشته باشد مثلا به خمیر فرصت ندادین کاملا خشک شود و محل مورد نظر مرطوب بوده و خمیر کامل سفت نشده یا ممکن است مشکل از خمیر باشد

      اگر خمیر کاملا سفت شده ولی ترک دارد میتوانید مقدای درزگیر را در مسیر ترک برداشته شده را با خمیر پر نمایید.

      یا مقداری خمیر را برای تست در محلی امتحان کنید تا از سالم بودن خمیر مطمئن شوید.

  7. جواد میگوید:

    سلام من ازین محصول شما استفاده کردم عالی بود انقد عالی بوده که دوسانت اطرافشو همون اول با دستمال تمیز نکردم حالا موندم چکار کنم میشه راهنمایی کنید

    • مدیر میگوید:

      با سلام و عرض ادب … باید همیشه قبلش با پارچه تمیز کنید کاشی یا سرامیک تا پاک کردنش سخت نشه باید اروم اورم با کاردک پاکش کنید و میتوانید از تینر هم استفاده کنید

  8. فهیمه میگوید:

    سلام . من خمیر بند کشی گرفتم و داخل دستشویی استفاده کردم و بعد از خشک شدن . دیدم زیاد زدم . جلوه بدی پیدا کرد . حالا چطور میشه پاک کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *