راهنمای خرید ماشین موزر قرمز اصلی

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 6 {دقیقه}

راهنمای خرید ماشین موزر از قدیم تا به الان از جمله وسایل بسیار پر کاربرد برای همه مردان و یا حتی زنان لحافظ میشود که معمولا انهایی که قدیمی هستند وقتی حرف از ماشین ریش تراش می اید نام موزر را می آورند و هر ماشین ریش تراشی را به نام موزر میشناسند چون موز جزو قدیمی ترین ریش تراش ها در ایران میباشد اما را  این محصولات دستخوش تغییرات بزرگ شده است و انواع مختلف برقی و شارژی از آن در بازار موجود است اما گرانی این محصول یک چالش بزرگ برای خریداران می باشد و خیلی افراد توان خرید ریش تراش های چند میلیونی را ندارد. 

آراستگی ظاهر نقش بسیار مهمی در جامعه امروزی برای هر فرد دارد اما با آمدن ویروس کرونا خیلی از افراد با  رفتن به آرایشگاه مردانه و یا حتی زنانه دچار استرس خواهند شد که بخاطر همین مساله این روزها خیلی ها در خانه  اصلاح موی سر و صورت خود را انجام میدهند مخصوص اقایان که با تغییر حالت مو و یا اصلاح صورت زمین تا اسمان تغییر خواهند کرد اصلاح صورت آقایان به صورت مداوم باید انجام شود مخصوصا انهایی که همیشه صورزت خود را با ماشین اصلاح میکنند و یا حتی ته ریش دارند پس هر فرد میتواند بنا به نیاز خود یک ماشین ریش تراش انتخاب نمایید.

 

ماشین ریش تراش خوب چی بخرم:

دستگاه اصلاح سر و صورت برای مصارف خانگی با مصارف حرفه ای همانند استفاده در ارایشگاه فرق دارد چون در ارایگاه معمولا ماشین ساعت ها در حال کار کردن است ولی در خانه این طور نیست پس میشود گفت همه ماشین های ریش تراش موجود در بازار برای مصارف خانگی مناسب هستند.

اصلی ترین قطعه ریش تراش کدام است : 

اصلی ترین قسمت یک ماشین ریش تراش یا اصلاح تیز بودن تیغ آنها میباشد  و فرقی نداره چه محصولی را میخرید ارزان باشد یا گران البته طبیعی است که محصولات درجه یک گران تر هستند و در این شکی نیست اما همیشه باید یادتان باشد قبل خرید که نوع طراحی محصول دقت فرمایید چون اگر ریش تراشی ظاهری خوبی نداشته باشد بدون شک کیفیت قعطات ان پایین میباشد. 

 

موزر اصلی

 

راهنمای استفاده از ریش تراش موزر :

این دستگاه هم مانند همه ریش تراش ها عمل میکنند البته باید بگوییم ان زمانی که ریش تراش نبود موزر بود یعنی قدمت زیادی دارد این دستگاه همان طور که در تصویر مشخص است یک طرف دکمه خاموش روشن  و در طرف دیگر دکمه خلاص کردن فک موز قرار گرفته است که اهرم فلزی برای تنظبم و بالا پایین کردن فک به کار میرود.

 

 

 

نحوه نگهداری از ماشین اصلاح : 

این محصول هم مثل همه وسایل الکتریکی نیاز به مراقبت دارد که ما اصلی ترین نکات برا به شما خواهیم گفت شما ابتدا بعد خرید هر نوع ماشین ریش تراش باید آن را در محلی نگهداری نمایید که مرطوب نباشد و یا اسیب به بدنا آن وارد نشود مخصوص در استفاده از ریش تراش با هر قیمتی که میخرید باید توجه نمایید که تیغ ان اسیب نبیند چون با آسیب دیدن تیغ ریش تراش عملا ان ریش تراش به هیچ دردی نخواهد خود چون تغی ریش تراش بسیار حساس هستند و بعد استفاده اگر محصول درپوش داشت در پوش ان را روی تیغ قرار دهید.

گاهی اوقات با روغن مخصوصی که در اخل جعبه ریش تراش میباشد تیغ ریش تراش را روغی نمایید که اگر روغن نبود از روغن چرخ خیاطی استفاده نمایید  که نحوه روغن کاری برای هر فرد متفاوت است  برخی از افراد میگویند قبل اصلاح این کار را انجام دهید و برخی دیگر بعد اصلاح اما باز هم فرقی ندارد. نکته بعدی این است که برای پاک کردن موهای اضافی روی ریش تراش حتما از فرچه و یا اگر فرچه نبود از مسواک نرم استفاده شود. 

 

 

راهنمای خرید ماشین موزر

قیمت ماشین اصلاح سر و صورت موزر 1.400.000 تومان

1 عدد با همه متعلقات ارسال خواهد شد

ماشین موزر آماده به ارسال میباشد

به شرط اصل

محصول  در انبار موجود است

 

 

ماشین اصلاح سروصورت فیلیپس

قیمت ماشین اصلاح سروصورت فیلیپس 190.000 تومان

1 عدد با همه متعلقات  ارسال خواهد شد

ماشین اصلاح آماده به ارسال میباشد

محصول  در انبار موجود است

 

 

ریش تراش فیلیپس 3 تیغ

قیمت ریش تراش فیلیپس 3 تیغ 340.000 تومان

1 عدد با همه متعلقات ارسال خواهد شد

ماشین اصلاح آماده به ارسال میباشد

محصول  در انبار موجود است

 

ماشین اصلاح سر و صورت چی بخرم :

شما میتوانید با مطالعه این مقاله ماشین اصلاح خود را سفارش دهید و هر کجای ایران که هستید محصول مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید.

چرا باید موزر بخریم :

این ابزار برقی یکی از آن دسته از محصولات قدیمی است که هیچ وقت از مد نمی افتد همانند پرو 206 که هنوز هم که هنوز است خیلی ها عاشق این ماشیشن هستند و خواهند شد ماشین اصلاح موزر آلمانی ، محصولی است که بسیاری از اقایان از آن استفاده میکنند . این دستگاه در سال 1962 در کشور آلمان تولیدشده است . حتی برخی برای موهای زاید از ماشین اصلاح استفاده میکنند.

یکی از مزیت  های این محصول این است که به راحتی تعمیر خواهد و و تمام قطعات ان در بازار موجود است و بیشتر تعمیرکاران و ای بگویم همه تعمیر کاران این محصول را تعمیر خواهند کرد و شما حتی میتوانید به سادگی تیغ این محصول را تعویض نمایید و برایتان تا چند سال کار و یا تا اخر عمر کار خواهد کرد.اما این محصول یکی از معایبی که دارد موی ریش را از ته نمیزند اما برای انهایی که دوس دارند ته ریش داشته باشند بهترین گزینه است.

 

مشخصات ریش تراش موزر اصلی :

در بازار ایران و اینترنتی انواع موزر با شکل ظاهری یکسان وجود دارد که سخت است بفهمید کدام موزر اصلی و کدام موزر اصلی نیست اما معمولا همه مدلها کیفیت یکسانی دارند اما اگر میخواهید بدانید کدام موزر اصلی هست بهتر است به ویدو های سایت های خارجی مراجعه نمایید و یا از نمایندگی های موزر خرید نمایید.

 

ماشین اصلاح صورت برای پوست حساس :

خیلی افراد بعد اصلاح صورت دچار جوش خواهند شد که پیشنهاد این است که همیشه از ماشین ریش تراشی استفاده کنند که صفر نزند و همیشه از شماره یک استفاده نمایند تا هم یک ته ریش کوچک داشته باشند و هم با این کار وصرت  آنها جوش نخواهد زد.البته تیغ زدن پیا پی صورت باعث تیرگی پوست خواهد شد و شاید بتوان گفت استفاده از ماشین ریش تراش باعث میشود صورتتان کمی استراحت نماید

عمر یک ماشین اصلاح یا ریش تراش چند سال است :

همان طور که در مقاله ذکر شده است همه چی بستگی به خودتان دارد اگر در نگهداری محصولات دقت لازم را داشته باشید میتوانید حتی تا اخر عمر از دستگاه استفاده نمایید مخصوصا اگر برای مصارف خانگی باشد.

 

 بهترین ماشین اصلاح برای کوتاه کردن موی سر :

بهترین ماشین اصلاح موی سر برای انهایی که در خانه موی خود را کوتاه میکنند و میخواهند بهترین مدل مو ها را تجربه کنند ماشین اصلاحی است که باید چندیدن شانه مختلف داشته باشد تا بتوانید با شانه ها موهای خود را کوتاه نمایید چون اگر ماشین اصلاحی که تهیه میفرمایید دارای شانه مخصوص نباشد عملا برای کوتاه کردن مو مناسب نیست.

لوازم مورد نیاز برای کوتاهی مو در خانه :

تا اینجای مقاله را اگر دنبال کرده باشید به تمام فوتو فن های کوتاه کردن مو اشاره شده که برای کوتاه کردن مو در خانه ابتدا باید یک ماشین اصلاح داری چندین شانه مختلف یک شانه تیغ دار و شانه های یا قیچی معمولی و قیچی  کم پشت کننده مو و در کنار استفاده از شانه های مخالف دیگر استفاه کنید تا در خانه یک آرایشگر حرفه ای شوید البته توقع نداشته باشد روز اول بتوانید حرفه ای شوید اما به مرمر حرفه ای خواهید شد.

 

چرا موزر گاز میگیرد :

معمولا این مورد بستگی به تیغه دارد اگر تیغ ریش تراش کنده شود این مشکل پیش خواهد آمد البته در مواقعی هم به علت این که زیاد تغیه ها به سمت جلو امده این مشکل پیش می اید که باید دو پیج مخصوص را باز نمایید و بعد کمی تیغه ها را به سمت عقب هدایت کنید البته مورد بعد این است باید در هنگام اصلاح صورت فلز نقره ای رنگ روی صورت باشد چون برخی ها تیغه موزر را برعکس نگه میداند و این مشکل رخ میدهد.

 

 

 

جمع بندی :

موزر یک دستگاه ریش تراش و اصلاح موی قدیمی است که برای خیلی از افراد خاطره دوران جوانی را تداعی میکند از مینت ماشین موز این است که میتوانید برای اصلاح مو با قرار دادن شانه مخصوص استفاده نمایید و یا با تنظیم دنده تیغه ته ریش داده باشید هر چند ماشین اصلاح موزر صفر زن نیست و معمولا برای انهایی که ته ریش دوست دارند مناسب است هر چند در بازار انواع مختلفی از ماشین موزر وجود دارد که هنوزم کسی نمیداند کدام مدل اصلی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *