کفش کتانی سبز رنگ مردانه پسرانه+لجنی پررنگ ته نارنجی حباب دار نیو بالانس پر قدرت

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 2 {دقیقه}

 

Warning!

کفش کتانی سبز رنگ ، به دلیل تنوع در فعالیت های روزمره  همه  اقایان و خانوم ها مجبور می شوند ساعت ها از کفش استفاده نماییند و انواع متفاوتی از کتونی ها  وجود دارد که اکثر مردم متناسب با سلیقه خود انتخاب می نمایند. باید به این نکته توجه نمایید که پا در عضو مهم  بدن شما میباشد ، پس باید به انتخاب کتونی با کیفیت برای ان توجه وسواس ویژه ای خرج دهید.

کفش های مردانه پسرانه اسپرت  نیو بالانس New Balance Green ظریف و در سایزهای 41-42-43-44 موجود است. این نوع کتونی  به خاطر راحتی و قابلیت پوشیدن با انواع شلوار لی و اسلش در سبک های  اسپرت بسیار مورد استفاده اقایان قرار میگیرند البته خانوم ها هم میتوانند از این کفش جدید نیو بالانس استفاده نمایند و موردی ندارد.  

 

 

 

نیو بالانس یک کفش برای پیاده روی رو اسفالت :

کفش نیو بالانس بخاطر داشتن زیره حبابی یا حباب دار مخصوص پیاده روی و راه رفتن روی اسفالت است که این کفش را در بین کفسهای کتونی دیگر متمایز کرده است و  می توان از از خاص بودن ترکیب رنگی آن اشاره نمیود البته باید در هنگام راه رفتن روی کاشی و موزاییک دقت نمایید.شاید بتوان گفت زیر این کفش الگو گرفته از کفشهای فوتبال است اما با کمی تغیراتی که صورت گرفته است. 

  

کفش کتونی نیو بالانس سبز لنجی پررنگ

مشخصات کفش مردانه نیوبالانس سبز:

کیفیت ساخت بالا و  بسیار مقاوم

جنس زیره:  ترکیبی لاستیک

جنس رویه: کجراه (ترکیبی)

سایزبندی: 41 تا 44

بدون دور دوزی

بندی

زیر حباب دار نارنجی

رنگی ترکیبی 

 ارسال به سراسر کشور

کتانی های مخصوص پیاده روی

کفش کتونی نیو بالانس با چی ست میشه :

این کفش ها برای شلوار جین و شلوار اسلش مناسب هستند ست كردن کفش کتونی رنگ سبز لجني کار ساده است رنگ سبز گستره زیادی داردمثلا میتوان به رنگ  سبز فسفری، سبز لجنی، سبز زمردی، سبز یشمی، رنگ سبز پسته ای اشاره نمود که سبز لنجی یا سبز پر رنگ معمولا رنگ سبز با رنگ قرمز و آبی مناسب تر هستند که شما میتوانید برا مطالع بیشرت در فضای مجازی نحوه ست کردن رنگ سبز لجنی را مطالعه فرمایید.

افزایش عمر کفش کتانی اسپرت با چند کار ساده :

با افزایش قیمت کتونی ها این روها همه دغدغه درست نگه داشتن کفش را دارند و شما میتوانید با رعایت چند نکته ساده طول عمر کفش کتانی نوی بالانس خود را افزایش دهید مثلا راه نرفتن در گلو لای و از همه مهم تر اگر میخواهید کفشی که در بیرون از خانه استفاده میکنید طول عمر بالایی داشته باشد یعی کنید برا باشگاه و فعایت های پر تحرک از کفش های دیگر استفاده نمایید یعنی برای باشگاه و ورزش از کفش های بیرون خود استفاده نکنید.

 

خرید کفش کتونی کتانی پسرانه 2021

کفش نیو بالانس زیره حباب دار را از کجا بخریم :

شما میتوانید با ورد به ایکون سبز رنگ  کفش کتونی خور را سفارش داده و فقط کافی است مشخصات خود را وارد نمایید و بعد تایید توسط همکاران ما کفش کتونی اسپرت جدید در هر کجای ایران که باشید برایتان ارسال خواهد شد.   

 

خرید پیامکی کفش نیو بالانس به چه صورتی است:

اگر میخواهد کتونی نیو بالانس را پیامکی سفارش بدهید فقط کافیست که شماره 017111467 را به سامانه 10000309  ارسال فرمایید و بعد ثبت سفارش شما جهت تایید همکاران ما یا شما تماس خواهند گرفت و دیگر نیازی به کاری نیست.اما اگر میخواهید خودتان سفراش را ثبت نمایی به ایکون سبز رنگ پایین مراجعه فرمایید.

 

قیمت کفش کتونی نیو بالانس بز لجنی 269.000 تومان

1 جفت  ارسال خواهد شد

در انبار موجود است

کیفیت ساخت بالا و بسیار مقاوم

 

قیمت کفش کتونی سبز توسی

 

قیمت کفش کتونی سبز توسی 169.000 تومان

1 جفت  ارسال خواهد شد

فقط یک عدد باقی مانده

موجود شد

 

قیمت کفش کتونی سبز

 

قیمت کفش کتونی سبز 269.000 تومان

1 جفت  ارسال خواهد شد

موجود شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *