خرید اینترنتی اسباب بازی تند بال گوئینگ بال دهه 60 جنس با کیفیت+ مزایا و روش درست بازی

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

توضیحات

خرید تند بال یا خرید اینترنتی گوئینگ بال یک محصول قدیمی است اما باید به این نکته اشاره نماییم اسباب بازی ها پر تحرک نقش موثری در سلامت کودکان دارند، اسباب بازی هایی که کودک را وادار به ورزش کردن کند در رشد آنها بسیار موثر است همانند این بازی دخترانه پسرانه که میخواهیم معرفی نماییم.

معمولا اسباب بازی های امروزی ، به صورتی هستند که کم تحرکی را به همراه دارند و این در حالی است که لذت واقعی در اسباب بازی هایی است که دارای تحرک است. اس با بازی هایی مثل بازی توپ و طناب قدیمی شادی و نشاطی مضاعف را به افراد هدیه خواهد داد .این اسباب بازی ها حتی بزرگسالان  هم در گیر خود خواهد کرد پون با این بازی خاطرات زیادی را دارند.این اسباب بازی ها دارای قابلیت کنترل پذیری از سوی کاربر خود می باشند و همین امر ، وجه تمایز این محصولات با سایر اسباب بازی های دیگر است .

اسباب بازی تند یک بازی پر هیجان بهترین اسباب بازی ورزشی در دهه 50 و 60 وحتی دهه 70 یا 80 دختران و پسران بوده زمانی که نه اینترنتی بوده و نه وسایل بازی مدرنی این اسباب بازی ها لوکس ترین وسایل بازی برای کودکان بودند. اما این بازی یک مزیت خوبی که دارد باعث تحرک کودکان و تقویت بالا تنه آنها خواهد شد اما حتما طرز استفاده ان را قبل استفاده کودکان به آنها بیاموزید تا استفاده درست از این محصول را فرا بگیرند.

  

خرید اینترنتی گوئینگ بال

 

فیلم اموزش استفاده از کینگ بال :

 

 

 

تندبال یا گویینگ چیست : 

بازی دو نفره  تندبال یا گویینگ دارای یک عدد توپ بیضی شکل پلاستیکی است  که بازیکنان بازی باید با فشار طناب و دسته آن را به سمت دیگری هدایت دهند این بازی باعث تحرک کودکان می شود و هم جنبه تفریحی برای انیها خواهد شد و میشود در خانه و فضای باز آن را انجام داد.

 

تند بال کوینگ بال

 

تندبال یا گویینگ چه مزیتی دارد : 

فواید گوئینگ بال بسیار است این محصول جدا از جنبه تفریحی که برای کودکان دارد برای سلامت آنها هم مفید است چون بالا تنه انها با این بازی درگیر خواهد شد و بطبع میتواند باعث نشاط انها شود البته اگر کودکان شما دچار آسیب دیدگی در نقاط درگیر این بازی هستند از این بازی استفاده نکنند. 

  

 

خرید گوئینگ بال

 

روش بازی گوئینگ بال :

بازی بسیار ساده است و فقط باید دو نفر باشید و هر در همانند تصویر پایین بعد رسیدن گوی به انها فقط کافی است دستان خود را باز نمایید و هر چقدر این باز شدن سریع تر شود توپ یا گوی با سرعت بیشتری به حرکت در می اید معمولا در دهه 60 هر فرد توپ را به انتهای طنا میرساند ان شخص برنده و شخص بعدی بازنده لقب میگرفت.

 

 

بازی گوئینگ بال

 

ایا میشود تک نفره از این محصول استفاده کرد :

بله اما تنها راهی که امکان دارد که روی یک دیوارمحکم که اطیمنان دارید حرکت نمیکند بگذارید و آن طرفی که میخواهید به دیوار متصل نمایید باید اندازه شیب آن به حدی باشد که بعد هدایت توپ به طرف دیوار به خودش پایین هدایت شود.

 

 

بازی تند بال گوئینگ بال

 

اندازه سایز اسباب بازی تند بال چقدر است : 

طول این اسباب بازی های دهه 60  حدود  15 سانتیمتر است و قطر آن حدود  12 سانتیمتر و در دو انتها 10 سانتیمتر است . این محصول به صورت دو کاسه ای و دو رنگ تولید شده است و دقیقا با همان شکل قدیم  عرضه میشده ارائه گردیده است . وزن این تندبال حدود 100 گرم میباشد و دارای دو طناب است که در هر انتها به دسته های پلاستیکی وصل میشوند.

 

آیا بازی تند بال برای میانسالان مناسب است:

همه ادمها با زیاد شدن سن سن مقداری توده عضلانی خود را از دست می‌دهند واین یعنی بدنتان ضعیف تر شده است پس اگر بیماری خاصی ندارند بله این اسبا بازی ورزشی مناسب میباشد البته ورزش برای این دسته باید سبک باشد و اگر این بازی را هم انجام میدهید نباید فشار زیادی به خود وارد نمایید.

 

 

اسباب بازی گوئینگ بال

  

چطور اسباب بازی گویینگ بال دهه 60 را پیامکی سفارش دهید :

گوشی تلفن خود را بردارید و بعد کد دستوری 06874210 را به سامانه ی  10004410 ارسال بفرمایید ؛ بعدش یک اس ام اس برای شما ارسال میشود که شما باید در آن آدرس و مشخصات کامل خود را وارد بفرمایید . لازم به ذکر است اپراتور ما هم با شما تماس میگیرید . اما اگر می خواهید سفارش بازی گویینگ بال را خودتان ثبت کنید و آدرس و اطلاعات را وارد بفرمایید به آیکون سبز رنگ پایین خرید محصول و توضیحات مراجعه بفرمایید.

 

قیمت تندبال یا گویینگ 25,000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

  

تاثیر بازی های پر تحرک بر روحیه کودکان :

بازی های پر تحرک مثل کوینگ بال باعث تقویت عظلات کودکان و سلامتی جسمی و روحی کودکان خواهد شد البته نفس ورزش همین میباشد و فرقی ندارد چه بازی انجام میدهید ورزش باعث بازی حس کنجکاوی فرزندان دلبتدتان رو فعال میکند پی همیشه به کودکان تا جایی که میتوانید کمک نمایید تا ورزش را فراموش نکنند.  

با تشکر از همراهی شما ، امیدواریم معرفی اسباب بازی طنابی کششی و قیمت بازی تند بال برایتان مفید واقع گردیده باشد. .یاد آور میشویم در صورت دریافت راهنمایی و مشاوره در مورد اسباب بازی   از قسمت نظرات سوال خود را ارسال نمایید ، ما جوابگوی سوالهایتان خواهیم بود . این اسباب بازی بیشترین رضایت کاربران را دارد و سالهاست کودکان از آن استفاده میکنند. 

بازی های پرتحرک برای کودکان :

اولین بازی بدون شک بازی با توپ هست بازی های بعدی بولینگ بازی بشین پاشو بچرخ فوتبال دستی پرتاب کردن حلقه بازی پینگ پنگ بازی سیمبا و غیر از جمله بازی های مهیج هستند.

چیکار کنیم کودک ورزش کند :

از انجایی که اهمیت ورزش کردن کودکان بسیار مهم است ورزش یکی از بهترین راه های تخلیه ی انرژی بچها میباشد.پس  ساده ترین  راه استفاده از اسباب بازی های این مدلی میباشد که برای کودکان جذابیت دارد یا ورزش مورد علاقه کودکان را باید بدانید و بر حسب نیاز آن اسباب بازی را برایش تهیه نمایید.

لیست بازی‌های پر تحرک برای بچه های گوگولی :

نقاشی … بولینگ … درست کردن کاردستی … بنشین پاشو … خمیر بازی  … یافتن اشیا

 

واضح است که برخی از کودکان علاقه خاصی به بازی های انفرادی دارند، بنابراین انتخاب اسباب بازی هایی که این حس را منتقل می کنند بسیار مهم است. یکی از مزایای بازی های انفرادی این است که اعتماد به نفس و احساس مالکیت را ایجاد می کند که برای کودک شما سرگرم کننده خواهد بود. این بازی‌ها ترتیب خاصی ندارند و معمولاً در ذهن کودک ایجاد می‌شوند (مثلاً جمع‌آوری صدف‌های دریایی در ساحل)، اما می‌توانند ذهن کودک را برای رشد مناسب آماده کنند.

 

 

لپ مطلب:

کوچولوها عاشق بازی کردن هستند، اما همیشه نمی‌توان محیط بزرگی مثل پارک، شهربازی، زیمن فوتبال و … برای بچه ها را فراهم کرداین بازی کلاسیک  جذاب دو نفره که تندبال یا گویینگ بال نام دارد دارای یک عدد توپ بیضی پلاستیکی می است که شما بازی باید با طناب و دسته آن را به سمت دیگری هل دهند . این بازی هم باعث تحرک افراد می شود و هم جنبه تفریحی دارد. که در دهه شست رواج پیدا کرد و تا به حال از مجبوبیت این بازی کم نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *