قیمت لمینت متحرک دندان در داروخانه یا دندانپزشکی کجا بخریم

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 3 {دقیقه}

 

قیمت لمینت متحرک دندان در داروخانه یا دندانپزشکی و سایت های اینترنتی متفاوت است و بستگی به مارکی که تهیه میکنید قیمت دارد به عنوان مثال قیمت لمینت اسنپ اسمایل 100 هزار تومان میباشد و مارکهایی چون ترو اسمایل و سو اسمایل هم قیمتی بالایی 200 هزار تومان را به خود اخصتاص داده اند مورد بعدی در خصوص  کاور موقت  این است که پیش از انتخاب کردن  حتما باید از نحوه استفاده از آگاهی کافی داشته باشید مثلا باید بدایند این محصولات را نباید 24 ساعت شبانه روز استفاده کنید یا برای خوردن مواد غذایی مناسب نیست  پیش از نصب کردن روکش سیلیکونی سیار باید حتما از سلامت دندان ، فک و لثه خودتان اطمینان حال فرمایید . اگر دندان های شما نشانه های پوسیدگی  دارد و یا اگر به بیماری تحلیل لثه دارید  نمی توانید از Snap-On Smile خودتان استفاده کنید. حتما در نظر بگیرید که پیش از هر اقدامی برای تهیه این نوع زیبایی ، ابتدا دندان ها را کاملا بررسی کرده مخصوصا باید دندان جلویی شما کاملا باشد ولی یک یا دو جای خالی مهم نیست.

 

 

قیمت لمینت متحرک دندان در داروخانه

 

 

لمینت متحرک دندان اسنپ اسمایل چیست:

روکش دندان از داروخانه یا همان کامپوزیت موقت دندانی دارای یک سری از خصوصیات خاص میباشد  بررسی کردن مزایا و معایب این ویژگی ها باعث می شود تا شما بتوانید در مورد محصولات این چنینی بیشتر اطلاعات کسب نمایید این محصولات به صورت خیر و قالب میباشند که باید خودتان در خانه قالب گیری را انجام بدهید البته راهی دیگر هم وجود دارد که این کار را خودتان انجام ندهید گه در این صورت باید به دندانسازی شهر خود مراجعه کنید که در این حالت قالب گیری را دندانساز انجام میدهد البته این روش قیمت بالایی دارد البته کیفیت آن هم با لمینتی که در فروشگاه اینترنتی وجود دارد متفاوت است.

 

 

خرید لمینت متحرک دندان از داروخانه و فروشگاه اینترنتی:

ترو اسمایل سو اسمایل و اسنپ اسمایل را میتوانید از فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید ولی اگر قصد خرید از داروخانه شهر خود را دارید تنها را این است که به این مکانها مراجعه نمایید و لمینت متحرک دندان را حضوری تهیه نمایید و معمولا به سختی گیر خواهد امد یا کلا پیدا نخواهد شد چون این محصولات معمولا در فضای مجازی قابل خریداری میباشد و اگر قصد خرید حضوری یا پرداخت هزینه درب منزل را دارید باید از سایت های معتبر خریداری شود.

 

 

آموزش ساخت لمینت متحرک دندان در خانه

 

آموزش ساخت لمینت متحرک دندان در خانه:

طریقه قالب گیری لمینت اسنپ اسمایل یا ترو اسمایل و حتی سو اسمایل به یک شکل است یعنی شما برای تهیه ساخت لمینت موقت ابتدا خمیر را در اب جوش قرار داده و زمانی که خمیر نرم و اماده قالب گیری شد ان را در قالب سفید رنگی که شبیه دندان است قرار بدهید بعد در همان حالت باید روی دندان خود بگذارید و چند ثانیه مهلت دهید خمیر شکل بگیرید و زمانی که حس کردید قالب فرم گرفت به ارامی از روی دندان خود قرار بدهید و بعد خارج شدن باید ایراد هایی را هم که دارد به صورت دستی و خودتان آن را اصلاح نمایید البته اگر قالب گیری موقفت آمیز نبود باید دوباره مراحل را انجام بدهید البته حتما قبل قالب گیری فیلم آموزشی را مشاهده نمایید.

 

 

ساخت لمینت متحرک در دندانپزشکی :

سفارشی لمینت متحرک سفارشی که در دندانسازی ساخته میشود متفاوت است،  ابتدا شما تشریف خواهید برد به مرکز و  دندانپزشک از دندان‌های شما قالب تهیه خواهد کرد و قالبی که از دندان شما تهیه شد  ساخت پروتز به آزمایشگاه ارسال میشود  توجه نمایید قیمت لمینت دندان متحرک سفارشی، گران تر از  مدل‌های دیگر هست چون کیفیت بالا تری دارد و قالب گیری هم توسط شما انجام نمیپذیرد . 

 

انواع خمیر لمینت متحرک دندان را بهتر بشناسید :

 

انواع خمیر لمینت متحرک دندان را بهتر بشناسید :

در بازار اینترنتی انواع مختلف کامپوزیت سیار موجود است که خمیر اسنپ اسمایل و ترو اسمایل به صورت لقمه ای و سو اسمایل به صوتر خمیر گوله ای پودری شکل موجود هتسند که در قالبگیری هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

 

نحوه قرار دادن لمینت متحرک دندان داروخانه

 

 

سخن پایانی : 

روکش موقت دندان برای زیبایی برای  همه دندان ها  با هر  فکی استفاده می شود  می تواند گزینه ایده الی باشد. در نظر بگیرید که معمولا لمینت بیگ اسمایل  دارای یک سری ویژگی های و معایب هستند که حتما با خواندن این مقاله به آن پی برده باشید و باید بدانید هر چقدر که هزینه میکنید همان مقدار هم باید توقع داشته باشید  حتما سعی کنید که در سایت های  معتبر اقدام به خریدارید کنید تا از این طریق خیالتان راحت باشد که لمینت موقت دندانی شما کاملا سالم به دستتان برسد یا اگر هم قصد دارید لمینت متحرک دندان در دندانپزشکی را خریداری نمایید باید ه دندانسازی های شهر خود مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *