خرید اسپیکر موبایل ارزان{17مارک خاص}بلندگو کوچک باند قابل حمل درجه یک لپ تاپ کامپیوتر+قیمت فروش

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

توضیحات

خرید اسپیکر موبایل ارزان کوچک بلندگوهای بلوتوثی قابل حمل موبایل کامپیوتر تبلت گوشی همراه امرزه بسیار پرکار برد هستند این محصولات یک  گزینه ای عالی برای مسافرت و مکانهایی است که نیاز به یک  اسپیکر دارید.در هنگام خرید اسپیکر بی‌سیم بلوتوثی باید میزان شارژدهی باتری آن توجه نمایید چون باید قبل خرید بدانید چه میزان زمان شارژ نیاز دارید.

قیمت اسپیکر بلوتوثی چه مارکی خوبه یک سیستم صوتی با کیفیت میتواند شما را سرگرمی‌ نمایید مثلا لذت دذیدن فیلم و موزیک را برای شما دو چندان خواد کرد.  اگر دوست دارید در خارج از خانه به موسیقی گوش دهید، چه زمانی که در فضای باز سرگرم می‌شوید یا ورزش می‌کنید، و همچنین اگر دوست دارید فایلهای صوتی را گوش دهید استفاده از اسپیکر قابل حمل بسیار مناسب شما خواهد بود یکی از میزتی های بزرک این دستگاها چند کاره بودن آنها ست یعنی میتوانید رم و فلش های یو اس بی را هم به آنها متصل نمایید و یا به رادیو گوش دهید. پس این بدان معناست که بلندگوی بی‌سیم شما می‌تواند به عنوان یک بلندگوی هوشمند عمل کند. این دستگاها دارای باطری لیتیومی قابل شارژ  هستند که باطری های لیتیومی به سادگی شارژ میشوند و مدت شارژ دهی بالایی هم دارند.

 

اسپیکر موبایل بلوتوث چیست :

اسپیکر متصل به گوشی یک وسیله جانبی صوتی بی سیم است . برخی از بلندگوهای بلوتوث می توانند به سیستم های وای فای  یا با سیم نیز متصل شوند، اما مزیت این نوع بلندگوها قابلیت حمل آن است و به سادگی شارژ میشودن و میتوایند از آنها در هر کجایی که بخواهید استفاده نمایید.  

 اسپیکر تک بلند گو یا دو بلند گو :

اسپیکر دو بلند گو یا دو بانده برای پخش موسیقی صدای شفاف تری خواهد داشت چون صداها در اسپیکر های دو بلند گو دار تکفیف شده هستند و صدا استریویی خواهند دشات اما اسپیکر تک بانده هم مناسب است و بستگی به سلیقه شما خواهد داشت.  

مزیت اسپیکر های قابل حمل چیست :

همان طور که اشاره شده این اسپیکر ها به راحتی قابل حمل هستند و  به آسانی به بلوتوث گوشی یا تبلت و هر دستگاه دیگر بلوتوس دار شما بدون سیم متصل خواهند شد هم با پورت یو اس بی کار خواهند کرد و هم با شارژ شدن البته فضای کمی را برای شما اشغال خواهد کرد .میتوانید رم و فلش مموری در دستگاه قرار دهید. مزیت بعدی شما  بعد از اتصال بلوتوثی اگر گوشی تلفن همراه  شما بوق  بخورد میتوانید، از طریق اسپیکر همراه تماس های تلفنی خود را پاسخ بدهید البته فقط صدا پخش میشود و برای میکرفون باید گوشی را هم روی دهان خود قرار دهید. 

معایب اسپکر بلوتوثی چیست : 

معمولا توان و میزان صدای اسپیکر های کوچک پایین است. شخصی که قصد خرید این نوع اسپیکر ها را دارد نباید از این دستگاه توقع اسپکر های چند میلیونی را داشته باشد اما به نسب هزینه ای که پراخت میکنید مقرون به صرفه هستند. یک بلند گو هر چقدر کوچک تر باشد میزان صدای پایین تری خواهد داشت. 

 

 

اسپیکر بلوتوثی استوانه ای

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی استوانه ای 269.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

پرفروش 

موجود است

 

 

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی استند دار مدل JBH 255.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی مینی کیوت

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی مینی کیوت 239.000 تومان

اسپیکر کیوت

موجود است

 

خرید مینی اسپیکر رقص نور دار ارزان قیمت

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی استند دار مدل JBH 249.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

اسپیکر موبایل ارزان

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی لیرفی مدل E-91 750.000 تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیرفی مدل E-91

موجود است

 

اسپیکر قدرتمند موبایل تبلت کامپیوتر ارزان

 

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرتابل مدل GT-113 475.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی رقص نور

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی رقص نور 189.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

پرفروش 

موجود است

 

 

اسپیکر مینیاتوری

قیمت اسپیکر مینیاتوری 309.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی رقص نور لیزری

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی رقص نور لیزری 550.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

توجه اسپیکر این دستگاه معمولی است

موجود نیست

 

اسپیکر فانوسی

 

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی فانوسی 550.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود شد

     

اسپیکر موبایل

 

قیمت اسپیکر بلوتوثی کیفی بندی 159.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 اسپیکر قابل حمل طرح ایرپاد

قیمت اسپیکر قابل حمل طرح ایرپاد  180.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

میکروفون اسپیکر دار بلوتوثی شارژی

قیمت میکروفون اسپیکر دار بلوتوثی شارژی 199.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

قیمت لامپ اسپیکر دار

 

 

قیمت لامپ اسپیکر دار 259.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

قیمت اسپیکر طرح خودرو

 

 

قیمت اسپیکر طرح خودرو  200.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

قیمت اسپیکر کیمیسو

 

قیمت اسپیکر کیمیسو  180.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

 

قیمت اسپیکر استوانه ای

 

قیمت اسپیکر استوانه ای 170.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 اسپیکر بلوتوثی چمدانی

قیمت اسپیکر بلوتوثی چمدانی 1.100.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

تمام شد

 

 اسپیکر بلوتوثی رومیزی

 اسپیکر بلوتوثی رومیزی

قیمت اسپیکر بلوتوثی قابل حمل  69.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

   

اسپیکر بلوتوثی رادیو دار

 

بلندگو بلوتوث قابل حمل بی سیم بلندگو مینی تقویت کننده استریو ساب ووفر بلندگو TF USB FM رادیو داخلی میکروفون دو باس دارد.

قیمت بلندگو بلوتوث قابل حمل بی سیم 110.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

   

  

قیمت اسپیکر استوانه ای

 

قیمت اسپیکر استوانه ای 439.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود شد

 

 

 

نکات نگهداری اسپیکر :

اسپیکر ها به سادگی خراب نمیشوند اما ساده ترین راه این است اسپیکر را در جایی قرار دهید که اشیای تیز در داخل بلند گوی اسپیکر برخورد نداشته چون با پارگی پارچه روی بلند گو عملا بلند گوی شما بی مصرف خواهد شد و دیگر کیفیت قبل را نخواهد داشت. در مواقعی که سیم کابل دچار پارگی شد آن را تعویض نمایید چون ممکن است به برد اسیب وارد شود.  

تعمیر اسپیکر بلوتوثی کوچک :

بعضی از آسیب های بلندگو ها را نمیتوان به سادگی تعمیر نمود و برای تعمیر آن باید به تعمیرکاران مجرب مراجعه نمایید. اما در برخی از زمان ها آسیب های وارده چندان جدی نیست و به آسونی تعمیر خواهند شد. باری تعمیر یک اسپیکر باید ابتدا پیچ بدنه را باز نمایید تا از صحت سالم بودن سیم های داخل و یا حتی سالم بودن خازن و قطعات دیگر  روی برد اسپیکر مطمئن شوید در مرحله بعدی مدل اسپیکر خود را سرچ نمایید تا شاید کلیپ تمعیر آن در فضای مجازی موجود باشد.اما اگر با چک کردن داخل دستگاه مشکل رفع نشد باید آن را برای تعمیر شدن به نزد یک تعمیر ببرید. 

راهنمای خرید اسپیکر بزرگ خانگی : 

کیفیت صدای اسپکیر هر شرکت با هم متفاوت هستند و برای انتخاب یک اسپیکر حتما باید از فروشنده بخواهید که محصول را برای شما روشن نمایید معمولا اسپیکر هایی که داری دو باند و ساب ووفر را که در زبان عامه ساب هم گفته میشود و داری تویتر هم هستند خرجی صدای با کیفیت تری نیبت به دیگر اسپیکر ها خواهند داشت که در هنگام خرید یک اسپکر بزگر باید به این نکات توجه نمایید .نکته بعدی که خیلی مهم است آنهایی که در خانه های اپارتمانی زندگی میکنند باید به این نکته توجه نماییند که هر موسیقی‌ای دارای چند دسته صدا است. مثلا صدای زیر مانند دیس دیس، صدا بم مانند  دوبس دوبس و صداهای معمولا خنثی مانند صدای خواننده و غیره هستند که باید دقت کنید دوبس دوبس بیش از حد اسپکر ها میتواند برای دیگر همسایگان آزار دهند باشد که در برخی اسپرک ها اسن صدا بیش از اندازه است که حتما باید به این نکته توجه نمایید.پیشنهاد ما این است قبل خرید یک اسپکر خانگی بزرگ حتما در مورد آن اطاعات بیشتری کسب نمایید چون با انتخاب نادرست یک اسپیکر لذت گوش دادن موسیقی و یا هر فایل صوتی دیگری را از دست خواهید داد. 

ایا باطری اسپیکر موبایل قابل تعویض است :

بله تمام قطعات اسپیکر در صورت خراب شدن قابل تعویض هستند و میتوانید در صورت خراب شدن به تعمیرکاران شهر خود مراجعه نمایید.

 

 

جمع بندی :

با درود و مهر خدمت شما بازدید کنندگان گرامی لینکسرا ، امیدواریم معرفی اسپیکر قابل حمل برای شما مفید واقع گردیده  شده باشد. در صورت دریافت مشاوره در مورد اسپیکر پرتابل بدون سیم از قسمت نظرات سوالات خود را مطرح نمایید  ، اگر محصول بلندگو های همراه مورد پسند خود را پیدا نکرده باشید نگران نباشید کافی است به بخش پستیبانی ما مراجعه نمایید تا همکاران شما را راهنمایی نمایند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *