باکس نگهدارنده کیسه زباله رولی پلاستیکی دیواری رومیزی مخصوص کف سطل زباله و آشپزخانه

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 4 {دقیقه}

Warning!

باکس نگهدارنده کیسه زباله ، یه محصول ساده و در عین حال پرکاربرد میباشد و میتوانید در داخل این باکس هر وسیله رولی را قرار دهید .کیسه های پلاستیکی همیشه پر کابرد هستند مخصوصا در این روزها که کرونا به دنیا حمله کرده است.با چسباندن این باکس داخل حمام یا آشپزخانه میتوانید  با باکس کیسه زباله رولی  به سادگی کیسه های نایلون را جدا نمایید و به محیط خانه شما هم نظم میبخشد و هم باعث مدرن شدن فضای خانه شما خواهید شد. قسمت خروجی باکس نگهدارنده یا جای کیسه زباله رولی طوری طراحی دشه است که به بیرون آمدن آسان پلاستیک رولی از درون محفظه بدون بهم ریختن دیگر کیسه زباله ها یا باز شدن کامل رول کمک میکند.

 

باکس کیسه زباله رولی

 

 

باکس نگهدارنده کیسه زباله چیست :

باکس نگهدارنده کیسه زباله رولی رومیزی دیواری دارای یک درب میباشد از جنس پلاستیک با کیفیت تولید شده است. چسب های کاغذی تعبیه شده پشت این محصول برای این استند و چسبیدن پشت دیوار کمک خواهد کرد.کار کردن با این محصول بسیار آسان است و شما باید همانند جعبه دستمال کاغذی کیسه رولی را خارج نمایید.

 

 

باکس نگهدارنده کیسه زباله

تعویض اتوماتیک کیسه زباله با استفاده از باکس :

با قرار دادن باکس کیسه زباله در زیر سطل اشغال میتوانید کیسه زباله را بعد پر شدن بصورت اتوماتیک کیسه ی سطل زباله تان را تعویض نمایید چون با چسباندن این محصول کف سطل زباله به راحتی میتوانید کیسه بعدی را جایگزین نمایید.البته باید حواستان باشه از کیسه زباله ضخیم و با کیفیت استفاده کنید که پاره نباشد چون اگر پاره شود باعث نشتی خواهد شددر صورتی که میخوانید این باکس کاملا روی کف سطل بچسبد از چسب های فروی استفاده نمایید.

 

باکس کیسه زباله رولی

آموزش چسباندن باکس روی دیوار :

برای چسباندن این باکس کیسه زباله رولی روی انواع دیوار ابتدا باید دیوار تمیز و بدون هیچ آلودگی باشد مخصوصا روغنی نباشد ،بعد چسب پشت محصول را خارج نموده و بر روی دیوار بچسبانید تا کاملا ثابت بماند ثابت شدن محصول بر روی دیوار به شما این امکان را میدهد تا خروج پلاستیک از داخل محفظه ، به آسانی صورت گیرد.

 

 

جا کیسه زباله پلاستیکی سطلی

 

مشخصات باکس کیسه زباله اشپزخانه :

ابعاد : طول 12 سانتی متر عرض 5 سانتی متر ارتفاع 5 سانتی متر

جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت

دارای دو پایه مجهز به چسب دو طرفه در پشت محصول

محفظه با ظرفیت یک رول

دارای درب با شیار خروجی کیسه

قابل نصب بر روی دیوار ، روی سطح کابینت ، روی درب کابینت

مناسب برای نگهداری کیسه زباله ، کیسه فریزر و یا هر محصول مشابه

 

 

باکس کیسه زباله

 

نکته مهم در هنگام خرید این محصول چیست :

از این محصول میتوانید برای نگهداری کیسه زباله رولی استفاده نمایید اما باید دقت نمایی که کیسه زباله شما در حالت رولی 12 سانتی متر باشد چون در این محصول سایز بیشتر از 12 جای نمی گیرد.

 

 

باکس کیسه زباله

شما مشتریان محترم میتوانید با ارسال شماره هایی که در پایین اعلام شده، ما را از تصمیم خرید خود آگاه نمایید تا اپراتور های ما در تماس با شما، برای فرستادن باکس زباله مورد نظر شما هماهنگی نمایند .

شما میتوانید سفارش رو به صورت پیامکی هم ثبت بفرمایید فقط کافی است که گوشی خود را بردارید و کد دستوری 06873689 را به سامانه ی 10004410 ارسال نمایید ؛ بعدش یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد که شما باید در آن مشخصات کامل خود را وارد نمایید همکاران ما هم با شما تماس خواهند گرفت و جای هیچ نگرانی ندارید اما اگر می خواهید سفارشتان را خودتان ثبت کنید و ادرس و مشخصات را وارد نمایید به آیکون خرید محصول و توضیحات سبز رنگ پایین همین صفحه مراجعه فرمایید.

 

قیمت نگهدارنده باکس کیسه زباله رولی 40.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

محصول باکس کیسه زباله آماده به ارسال است

موجود است

باکس نگهدارنده چیست :

همان طور که از اسمش پیداس باکس یعنی جعبه نگهدارنده انواع وسایل که در ظرح های مختلف در بازار موجود است که یکی از مزیت های این محصولات نظم بدخشیدن به خانه و محل کار شما میباشد.

 

خطرات ماندن زباله در خانه :

جدا از ایجاد بر بوی بد، نگهداری طولانی مدت زباله در منزل می تواند با جمع آوری مگس ها و انواع حشره ها حیله گر و موذی، خطر انتقال بیماری را افزایش دهد. برای مثال مگس را در نظر بگیرید. روی همه جا  می نشیند، تغذیه میکند و تخم می گذارد. است یک مگس در طول عمر خود بالای پنج بار تخم گذاری میکند  و هر بار حدود تعداد حدود 200 تخ میگذارد. البته شما میتوانید زباله های خشک خود مثل محصولات حلب رب گوجه فرنگی پلاستیکی و اب میوه های المینیومی خود را هم به فروش برسانید تا از این طریق مقداری پول به دست بیاورید.

چرا زباله ها ارزشمند هستند :

در این که زباله های برای محیط زیست خطرناک هستند اما بسیاری از زباله ها قابل بازیافت هستند مثل پلاستیک قوطی های حبلی شیشه کارتون چوب کاغذ که میتوانید آنها را به وانت ضایعات بدهید و بجای آن پول دریافت نمایید.

 

 

سخن آخر:

ضمن تشکر، امیدواریم این مطلب خرید باکس زباله برایتان مفید واقع باشد ما برای سهولت کار شما، لیستی بهترین محصولات باکس زباله، باکیفیت و موجود در بازار ایران را قرار کرده ایم که به مرور به این لیست اضافه خواهد شد. با کلیک روی ایکون سبز رنگ یا زدن دکمه ی سبز ، اطلاعات بیشتری از هر محصول باکس زباله را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *