اسپینر را از کجا بخریم و چیست؟ | حرفه ای فلزی بلوتوثی چراغ دار اسپیکر دار ارزان 2023

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 4 {دقیقه}

اسپینر را از کجا بخریم یا اگر در مورد کاربرد اسپینر چیزی نمیدانید در ادامه با ما همراه باشید. اسپينر ها محصولات اسباب بازی هستند که چند سالی است پر طرفدار شده اند چون این محصول هم یک وسیله بازی و هم برای کنترل اعصاب و تخلیه عصبی مفید میباشد که دارای تنوع بالا در  شکل و ظاهر هستند.

زیاد فرق نمی کند اسپینر فیجیت شما چه قیمتی باشد همه یک کار یعنی چرخش را انجام می دهند. باید به این نکته اشاره کنیم ماهر بودن در چرخاندن اسپینر خود یک ابزار انگیزشی محسوب خواهد شد که موجب شخص مورد نظر توسط اطرافیان خود تشویق شود خواهد شد. اگر از آن دسته از خانوم ها یا اقایانی هستید که در هنگام بیکار شدن و استرس با خودکار  یا پای خود را ناخود اگاه به حالت ویبره در می آورید  اسپینر ها بسیار مناسب شما خواهد بود چوب با چرخش آن ذهنتان درگیر خواهد شد.

 

 

اسپینر چیست :

فیجت اسپینر برای کسانی که دارای مشکلات تمرکزی یا اضطراب هستند  مناسب میباشد که در داخل این محصولات یک یا چند بلبرینگ یا بولبرینگ کار گذاشته شده است و دلیل چرخش این محصولات هم همین قطعه کار کذاشته شده است. 

طرز کار اسپینر چگونه است : 

طریقه استفاده اسپینر ها Fidget Spinner بسیار ساده هستند فقط باید آن با دو انگشت خود بگیرید و بعد بچرخانید تا با چرخیدن اسپینر  به آرامش برسید که در داخل این محصولات معمولا بلبرینگ تعبیه شده شده است .

انواع اسپینر های جدید :

تنوع اسپینر ها بسیار زیاد است اسپینر و در شکل ها و رنگ های متفاوتی در بازار ایران موجود است.  برای نمونه اسپینر سه  پره، اسپینر پنج  پره، اسپینر دو  پره، دایره ای، بیضی، مربعی، فانتزی، عروسکی، یا حتی جنس های فلزی یا پلاستیکی و غیره…

 

اسپینر به چه دردی میخوره :

اسپینر براساس تحقیقات صورت گرفته برای رفع استرس و تخلیه انرژی های منفی درونی مفید است. معمولا اسپینر ها جنبه زیبایی بصری هم دارند چون زمانی که شروع به چرخیدن می کنند یک جلوه خاص که معمولا رنگین کمانی میشود پیدا میکند اما نباید از این محصولات توقع داشته باشید که کاملا استرس شما را درمان کنند و طبیعتا همه از این محصولات خوششان نمی آید و افرادی که به این محصولات ارتباط برقرار نمیکنند نباید از آن استفاده کنند.

آیا تعمیر اسپینر امکان پذیر است : 

بلی چون بیشتر اسپینر ها قابلیت باز شدن را دارند و به سادگی میتوانید آن را تعمیر یا تعویض نمایید البته اسپینر ها به سادگی خراب نخواهند شد اما اگر روزی نیاز به تعمیر بود میتوانید با جستجو در فضای مجازی طریقه تعمیر اسپینر را مشاهده نمایید. 

نکات کلیدی هنگام خرید اسپینر :

 طبیعتا هنگام خرید اسپنیر اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید ظاهر کلاسیک یا مدرن اسپینر است که باید علاقه داشته باشید و بعد ابعاد اسپینر میباشد. همان طور که گفته شد اسپینر ها چه ارزان و چه گران باشند همه وظیفه چرخش را به درستی انجام میدهند پس نباید زیاد وسواس به خرج دهید. نکته بعدی جنس پلاستیکی یا فلزی بودن اسپینر یا تعداد پره های آن است که نکته اخرم به بلبرینگ محصول توجه فرمایید.

اسپینر را از کجا بخریم :

شما میتوانید اسپینر مورد نظر خود را در لیست پایین انتخاب کرده و برای ملاحظه توضیحات و تصاویر بیشتر وارد آیکون سبز رنگ شوید و آنجا میتوانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و اسپینر را هر کجای ایران عزیز که هستید تحویل بگیرید.

  

قیمت اسپینر دو پره

  اسپینر حرفه ای دو پره مدل وینگ :

 

قیمت اسپینر حرفه ای دو پره مدل وینگ 15.000 تومان

 

1 عدد ارسال خواهد شد

 

موجود است

 

   

اسپینر سه پره ضد استرس

 اسپینر سه پره مدل دراگون :

 

قیمت اسپینر حرفه ای سه پره مدل دراگون 19.000 تومان

 

1 عدد ارسال خواهد شد

 

موجود است

 

اسپینر حرفه ای گرد

 

اسپینر گرد اسپیرال :

 

قیمت اسپینر حرفه ای مدل اسپیرال 39.000 تومان

 

1 عدد ارسال خواهد شد

 

موجود است

 

اسپینر حرفه ای فلزی  

اسپینر حرفه ای سه پره فلزی :

 

قیمت اسپینر حرفه ای سه پره مدل الگانت 25.000 تومان

 

1 عدد ارسال خواهد شد

 

موجود است

 

 

ارزان ترین اسپینر

 

 

 اسپینر سه پره ارازن قیمت 2 عددی :

 

 

 

قیمت اسپینر سه پره ارازن پلاستیکی 20.000 تومان

 

2 عدد ارسال خواهد شد

 

موجود است

 

 

 اسپینر چراغ دار سه پره

اسپینر چراغ دار سه پره پلاستیکی :

 

قیمت اسپینر چراغ دار سه پره پلاستیکی 20.000 تومان

 

2 عدد ارسال خواهد شد

 

موجود است

 

 

اسپینر اسپیکر دار بلوتوث دار سه پره

اسپینر اسپیکر دار بلوتوث دار سه پره :

 

 

 

قیمت اسپینر اسپیکر دار بلوتوث دار 20.000 تومان

 

1 عدد ارسال خواهد شد

 

موجود است

 

 

اسپینر پلی استیشن

اسپینر

 

 

قیمت اسپینر پلی استیشن 20.000 تومان

 

1 عدد ارسال خواهد شد

 

موجود است

 

 

اسپینر

 

فقط انگشت شست خود را در قسمت میانی، انگشت اشاره خود را در طرف مقابل قرار دهید و لبه های بیرونی را بچرخانید تا این اسپینر به حرکت درآید.فیجت اسپینرهایبرای کسانی که می خواهند استرس را از بین ببرند یا فقط دستانشان را مشغول نگه دارند عالی است

 

 

قیمت اسپینر بنفش 60.000 تومان

 

1 عدد ارسال خواهد شد

 

موجود نیست

 

 

 

 

 

بلبرینگ اسپینر را از کجا بخریم:

شما میتوانید این قطعه را از ابزار یراق فروشی های شهر خود یا از لوازم یدکی های خودرو یا تعمیر کاران خودرو دوچرخه موتور سیکلت و فروشگاه اینترنتی تهیه بفرمایید.

اسپینر مناسب چه کسانی است :

کارایی کاربرد اسپینر چیست : جدا از این که محصول مورد نظر یعنی اسپینر یک وسیله جذاب بازی برای کودکان و بزرگ سالان است معمولا  برای کسانی که مشکل  ناخن جویدن، چرخاندن مداد، بازی با خودکار یا هر چیز دیگر را دارند میتوانند از این محصول استفاده نمایند البته این محصول جنبه درمانی ندارد و عملا یک اساب بازی است .

 

جمع بندی :

ضمن سپاس از همراهی شما، امیدواریم این مطلب در مورد خرید اسپینر برایتان مفید واقع شده باشد ما برای آسانی کار شما، لیستی از بهترین اسپینر فیجت  ، باکیفیت موجود در بازار را در بالا قرار داده ایم  که به مرور به این لیست اسپینر اضافه خواهد شد. باید تاکید کنیم با کلیک روی آیکون سبز رنگ یا زدن دکمه ی سبز ، اطلاعات بیشتری از هر محصول دستگاه اسپینر را دریافت نمایید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *