خرید صندل زنانه پرداخت درب منزل ; رو فرشی پاشنه بلند اسپرت ارزان دخترانه +راهنما نگهداری

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 4 {دقیقه}

 

Info

کفش دمپایی صندل زنانه دخترانه از آن دست محصولاتی است که معمولا همه خانوم ها عاشق آن هستند صندل ها در زمان های قدیم مورد استفاده قرار میگرفت آن هم مورد استفاده کسانی که شغلشان ماهی گیر بود چون در این صندل ها بر خلاف کفش آب جمع نمیشد

قدمت صندل حدود 10 هزار سال میباشد باید بگوییم خرید صندل در بهاره و تابستانه افزایش میابد اما صندلها مناسب تمام فصل ها هستند.صندل ها مناسب مهمانی خانه و حتی محل کار هستند و باید در هنگام خرید این محصولات توجه فرمایید.

صندل ها انواع مدل رنگ و طرح دارند برخی با مدل پاشنه دار راحت نیست و برخی با مدلهای بدون پاشنه راحت هستند و این امر به سلیقه شما بر میگردد که کدام یک را انتخاب نمایید.صندلی را انتخاب نمایید که از گودی زیر پا، پنجه پا، انگشتان، مچ شما به خوبی محافظت نماید.

اگر از صندل استفاده میکنید حتم بادی توجه فرمایید به زیبایی پا‌ها و ناخن‌ خود و نکات بهداشتی اهمیت دهید تا صندل هایتان در پایتان زیبا تر جلوه کنند و خانوم های کوتاه بهتر است از صندل های پاشنه دار یا لژ دار استفاده کنند تا قدشان بلند تر شود.

 

 

 

کفش صندل چیست :

صندل‌ها کفش‌ ساده و سبکی میباشند که در مدلهای تخت، پاشنه‌دار و لژدار طراحی شدها اند ، تنوع صندل‌ها در بند دار بودن، بدون بند و بستن متنوع بند آن‌ها است که مناسب اقایان و خانوم ها میباشد.

نکات خرید صندل زنانه:

نکته اول کفی صندل است که باید نرم و منعطف باشد نکته دوم سایز صندل است که باید دقیقا سایز پاهای شما باشد نکته سوم این است که از صندلهای بندی استفاده نکنید و اگر استفاده میکنید از صندلهای بند کشی استفاده کنید چون بند های نخی بازو بسته کردنش مشکل است. جنس زیره صندل از جنس چرم باشد بهتر است چون چرم نرمی و انعطاف پذیری بهرتی دارد .

خرید صندل بی کیفیت چه عواقبی دارد :

خرید صندل بی کفیت ، به سلامتی پاهای شما لطمه وارد مینمایید، شاید هزینه کمتری را پرداخت کرده باشید اما باید هزینه درمان درد پا را در آینده بدهید بدون شک چرم طبیعی بهترین گزینه برای صندل است اما صندل‌های جنس چرم مصنوعی یا الیاف مصنوعی ارزان هم مشکلی برایتان پیش نمی اوردند فقط عمرشان نسبت به چرمی طبیعی کمتر است.

 

 

صندل زنانه سفید

 

قیمت 175.000 تومان

موجود است

 

صندل زنانه
صندل زنانه

 

قیمت 175.000 تومان

موجود است

 

 

صندل روفرشی

 

قیمت

صندل روفرشی لوئیس ویتون

65.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

صندل دخترانه مشکی فشن خرید فروش

 

قیمت صندل دخترانه 269.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

صندل لژدار کنفی

 

قیمت صندل لژ دار کنفی 65.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

صندل صورتی زنانه

قیمت صندل زنانه صورتی گلبهی 85.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

دمپایی صندل مشکی زنانه

قیمت نگهدارنده موبایل تبلت 99.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

صندل لاکچری زنانه

قیمت صندل دخترانه چرم مصنوعی 49.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

خرید صندل و دمپایی زنانه

قیمت صندل زنانه پاشنه دار 59.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

صندل مشکی دخترانه

 

قیمت صندل مشکی تابستانه زنانه 70.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

صندل سفید دخترانه زنانه

 

قیمت صندل لژ دار سفید چسبی اسپرت 175.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

دمپای صندل زنانه کجا بخریم :

خرید صندل زنانه پرداخت درب منزل همیشه جذاب است شما میتوانید دمپایی صندل مورد نظر خود را با ورود به ایکون سبز رنگ و مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر سفارش دهید و درب خانه صندل را تحویل بگیرید و مبلغ را به مامور پست بپردازید.

معرفی انوع صندل زنانه دخرانه :

صندل لژدار یا پاشنه خیلی بلند برای کسانی که میخواهند قدشان بلند شود.صندل لژدار کنفی که لیاف کنف از ساقه‌ی گیاه کنف استخراج می‌شوند و هم الیاف طبیعی و هم مصنوعی دارد صندل تخت که بدون کفی هستند.صندل پاشنه ‌دار فشن که مناسب خانوم هایی است که به صندل های با کلاس علاقه دارند البته این صندل های پاشنه بلند فشن پاها را زود خسته میکنند. صندل پاشنه کوتاه که معمولا برای محل کار و بیرون هم مناسب است. صندل فلیپ فلاپ یا دمپایی انگشتی که معمولا در خانه استفاده میشود و مناسب بیرون نیستند. مورد آخر پوشش جلو صندل است که آن هم بستگی به سلیقه شما دارد.

جلوگیری از عرق زدن پا بعد پوشیدن صندل:

اگر پای شما در هنگام استفاده از صندل عرق میکند پوشیدن جوراب به شما را توصیه میکنیم چون جوراب نخی برای جلوگیری از آسیب و تاول پا تاثیر گذار است ، معمولا با پوشیدن جوراب مشکل رطوبت و عرق پا تا حدود زیادی رفع میشود.

چه کسانی باید صندل استفاده نکنند :

معمولا کسانی که مشکل پا دارند بهتر است از صندل استفاده نکنند صندل ها برای زمین نرم مثل کنار ساحل دریا،در منزل یا راه رفتن در مسافت کوتاه مناسب است و برای پیاده روی و ورزش مناسب نیست و کلا کسانی که با صندل راحت نیستند از این کفش استفاده نکنند و اگر مشکلات پا دارید حتما از صندل های طبی که پزشک تجویز میکنید تهیه فرمایید.

خرید صندل برای بچه های دختر :

برای بقچه باید صندل‌های سبک و مقاوم خریداری نمایید. بخاطر تحرک کودکان و فشاری که پای انها به دمپایی یا کفش می اوردند تا از پیچ خوردی پای انها جلو گیری شود باید صندلی انتخاب نمایید که هم راحت در داخل پا جا شود هم مقاوم باشد از همه مهم تر کودک دوستش داشته باشد .

چگونه طول عمر صندل دمپایی را بالا ببریم:

معمولا صندل ها بخاطر نوع طراحی و ظاهرشنان مناسب فعالیت های پر تحرک مثل ورزش یا هر چیز پر تحرک دیگر که به صندل فشار غیر متعارفی وارد شود نیستند و اگر درست از این صندل استفاده شود بدون شک برایتان مدت زیادی کار خواهد کرد.

 

 

سخن پایانی :

ضمن تشکر، امیدواریم این مطلب خرید کفش صندل دخترانه زنانه برایتان مفید واقع باشد ما برای سهولت کار شما، لیستی بهترین صندل ارازن ، باکیفیت موجود در بازار را قرار داده ایم که به مرور به این لیست اضافه خواهد شد. با کلیک روی ایکون سبز رنگ یا لمسش، اطلاعات بیشتری از هر محصول را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *