کیف پول مردانه از کجا بخرم 19 مدل برتر سال 2024

کیف پول چرمی مردانه از کجا بخرم
⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

 

توضیحات

کیف پول مردانه از کجا بخرم چون یکی از لوازم جانبی برای هر فرد میباشد . کیف پول ها در حال حاضر در اندازه ها و مدل ها گوناگونی تولید میشود این کیف ها مخصوص ذخیره پول و کارت عابر بانک و تلفن همراه هستند. داتشن کیف پول واجب نیست اما از آن لوازمی هستند که می تواند کار شما را راحت کند و به وسایل شما نظم ببخشد. از انجایی که سلیقه هر فرد متفاوت است در انتخاب کیف به سایز و طرح آن دقت فرمایید مخصوصا انهایی که میخواهد این برای قرار دادن تلفن استفاده نمایند.

کیف پول معمولا همه کیف های پول و موبایل دارای فضای مناسبی برای قرار دادن انواع وسایل شما هستند . حتما قبل خرید سایز تلفن همراه خود را با سایز کیف مقایسه نمایند.کیف پول دستی وسیله ای است که از قدیم هم کاربرد داشته است و امروز نسخه های برزو شده آن تولید میشود ، پس انتخاب و خرید کیف پول بخاطر تنوع بالایی که دارند بسیار مشکل است.

 

کیف پول مردانه از کجا بخرم :

این محصولات معمولا داری یک بند هستند. این کیف ها دارای چند مکان متحرک ، قابلیت قرار دادن چندین کارت خودپرداز و یک محفظه برای اسکناس ها تعبیه شده اند که در برخی مدلهای جدید جای مموری کارت هم تعبیه شده است این کیف ها تمام نیازهای شما برطرف خواهند کرد.

  • خرید کیف پول به چه دردی میخوره : اگر از داشتن چندین کارت عابر بانک کلافه شده اید اگر پول نقد در جیب خود له و لورده میشود اگر از خش افتادن عابر بانک و صفحه گوشی خود خسته شده ایدهمه این مشکلات تنها با داتشن یک عدد کیف پول با کلاس مرتفع خواهد شد کیف پول برای انهایی که چندیدن کارت عابر بانک و کارتهایی از این دست داردن و یا آنهایی که دارای گوشی های گران قیمت هستند ولی دوست نداردذند گوشی آنها اسیب ببیند این وسیله بهترین گزینه برای آنها است مخصوصا آنهایی که شغل اداری دارند نکته اخری که باید به آن اشاره نمود داشتن کیف پول باعث خاص شدن استایلتان خواهد شد.

چگونه یک کیف پول با کیفیت انتخاب نماییم:

انتخاب یک کیف پول چه اینترنتی چه حضوری کار مشکلی است اما قبل خردی چرم به کیفیت دوخت و ظاهر ان بسیار دقت فرمایید.

چرا باید قبل خرید  یک نگاه به جیب لباس خود بندازید :

قبل خرید کفی پول حتما به سایز جیب های لباسی که میخواهید کیف را در آن قرار دهید بگذارید مثلا کیفی را انتخاب نمایید که راحت در جیف شما جا شود پس حتما قبل خرید سایز کیف و جیب تان را برسی نمایید.البته باید این نکته را هم اضافه کنیم که جیب ها به راحتی قابل تغییر سایز هستند که اگر جیبی که میخواهید کیف در ان قرار دهید کوچک است با مراجعه به خیاطی شهر خود میتوانید به سادگی سایز آن را تغییر دهید .

نگهداری چرم چگونه است :

نگهداری از کیف پول چرمی و مصنوعی مشابه هم میباشد ساده ترین کاری که میتوانید انجام دهید کیف خود را همیشه تمیز نگه دارید برای مثال اگر زمانی کیفتان کثیف شد ان را با یک پارچه تمیز نمایید چون لک و کثیفی ها به بافت چرم اسیب وارد مینماییند سعی کنید مواد ارایشی که استفاده میکنید با چرم تماس نداشته باشد و حدالامکان با دست کثیف به کیف چرمی خود دست نزنید دور نگه داشتن کیف چرمی از تابش مستقیم نور آفتاب ، انواع رطوبت و مواد شیمیایی بسیرا مهم است هر وقت کیفتان خیس شد ، سریعا آن را با پارچه خشک نمایید . در صورت خشک شدن کیف حتما با روغن چرم ان را روغن بمالید تا نرم شود البته راهای دیگر است که ما مختصر به ساده ترین راه ممکن بسنده خواهیم کرد.

 

 

ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی

کیف پول و جاکلیدی مازراتی

قیمت ست جاکلیدی مازراتی 199.000 تومان

 

 

 

کیف پول زنانه دخترانه فانتزی

قیمت کیف پول زنانه دخترانه فانتزی 99.000 تومان

 

 

 

کیف پول مشکی مردانه

قیمت 29.000 تومان

 

 

 

کیف چرم پول و موبایل لاکچری

قیمت کیف چرم پول لاکچری 69.000 تومان

 

 

 

فروش کیف پول موبایل
قیمت  59.000 تومان

 

 

 

کیف پول با جای موبایل زنانه دخترانه

قیمت 159.000 تومان

 

 

 

کیف پول تلفن همراه جا کارتی ارزان

قیمت  49.000 تومان

 

 

 

کیف پول و موبایل دستی و کمری

قیمت 139.000 تومان

 

 

 

خرید کیف گردنی موبایل

قیمت  49.000 تومان

 

 

 

کیف پول مردانه دکمه دار

قیمت  69.000 تومان

 

 

 

قیمت کیف پول مردانه مشکی

 

 

قیمت  39.000 تومان

 

 

خرید کف پول پاسپورتی

قیمت 239.000 تومان

 

 

قیمت کیف پول مردانه چرمی مشکی

 

ساخته شده از با کیفیت ترین چرم طبیعیاین کیف کوچک بسیار سبک است و حمل آن آسان است. به راحتی می توانید آن را در کیف دستی، کوله پشتی، کیف مدرسه،  قرار دهید و آن را حمل کنید. این کیف پول دارای طراحی زیبا، جاکلیدی آویزان و دوخت محکم و باکیفیت است.

 

قیمت 439.000 تومان

 

 

راهنمای خرید کیف پول :

انواع  آن در جنس‌های متفاوت در بازار موجود است از پارچه بگیر تا پلاستیک و فوم چرمی …. که همیشه بتسی دارد چه مقدار میخواهید هزینه نمایید شما می‌توانید انواع کیف چرم مصنوعی زیبا را از فروشگاه ما خریداری کنید پس اگر جنس درجه یک میخواهید باید  کیف پول با چرم طبیعی تهیه کنید اما اگر میخواهید یک جنس معمولی با هزینه بسیار کمتر تهیه کنید میتوانید از این مدلهایی که در سایت قرار گرفته است خریداری کنید چون جزو پرفروش ترین های بازار هستند.

از کجا بهترین کیف پول آن هم با قیمت ارزان بخریم :

شما میتوانید در این وب سایت کیف پول خود را سفارش دهید و بعد تایید توسط همکاران ما در ساعت اداری کیف پول مورد نظر شما با بهترین کیفیت و قیمت مناسب هر کجای ایران که باشید تحویل شما خواهد شد که محصولات قبل ارسال چک خواهند شد تا هیچ عیب و ایراد فیزکی در آن نباشد اما اگر مشکلی بود میتوانید در مورد بازگشت کالا با همکاران ما بعد خرید تماس حاصل فرماید که شما در بسته محصول موجود است.

تعمیر کیف پول چرم چگونه است :

ممکن است گاهی وقتا نیاز به تعمیر کیف پول خود را داشته باشید که در صورت پارگی چرم کیف پول میتوانید آن را به کفشدوزی های محل سکونت خود مراجعه فرمایید. یا اگر میخواهید خودتان محل پارگی چرم را تعمیر نمایید میتوانید از چسب های فوری استفاده نمایید که برایا نی کار باید دقت لازم را داشته باشید و فقط محلی که نیزا است را چسب نمایید و در صورتی که زیپ کیف چرمی تان خراب شد میتوانید به کیف دوزی های شهر خود مراجعه فرمایید.

تميز كردن  :

گرد و غبار یکی از دلایل کاهش عمر چرم میباشد ، پس  تمیز کردن سطح چرم را فراموش نکنید. برای تمیز کردن و نگهداری چرم، می‌توانید یک محلول تمیزکننده خانگی مثل شامپو بچه همراه اب و پارچه نرم استفاده کنید البته راهای دیگری هم وجود دارد که میتوانید در فضای مجازی جستجو نمایید.

نگهداری :

هیچ وقت  کیف چرمی چه طبیعی و چه مصنوهی خود را در معرض نور افتاب یا رطوبت یا شونیده و لوازم ارایشی قرار ندهید. بهتر است ار همیشه در محلی که الودگی نباشد قرار بدهید.

 

جمع بندی:

ضمن تشکر، امیدواریم این مطلب خرید کیف پول مردانه زنانه برایتان مفید واقع باشد ما برای سهولت کار شما، لیستی بهترین کیفهای پول دستی ارزان، زیبا، باکیفیت و موجود در بازار را قرار داده ایم که به مرور به این لیست اضافه خواهد شد. با کلیک  بر روی آیکون سبز رنگ یا زدن دکمه ی سبز ، اطلاعات بیشتری از هر محصول کیف پول دستی را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *