خرید انواع ساعت مچی LED ارزان گرد و درشت

ساعت مچی LED ارزان گرد
⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 3 {دقیقه}

خرید ساعت مچی ال ای دی دخترانه پسرانه :

این ساعت یکی از وسایل محبوب در بین همه سنین است که هنوز هم با وجود امدن گوشی موبایل ساعت مچی گرد جایگاه خاص خود را دارند که با قرار دادن ساعت مچی در دست خود باعث جذاب شدن تیپ خواهد شد

  • قبل خرید باید بدانید شما به چه مدلی علاقه دارید حتی صففحه ساعت مچی نوع موتور  و عقربه ای و دیجیتالی بودن ساعت را هم باید در نظر بگیرید چون اگر ساعتی در دست نمایید که با آن راحت نباشد بدون شک برایتان ازار دهنده خواهد شد در این مقاله 10 مدل تا از جدیدترین ساعت مچی گرد ال ای دی موجود در بازار را به ترتیب برای شما قرار داده ایم که امیدواریم مورد رضایت شما قرار گیرد.

 

ساعت مچی ال ای دی مناسب چه کسانی است :

همان طور که از نامش پیداست از فلز ساخته شده است و طبیعتا کمی سنیگن تر است و باید این را در نظر بگیرید اگر مچ دستتان خیلی ضعیف است از سات های فلزی استفاده نکنید یا در حین نوشتن یا هر کار دیگر ساعت را از دست خود خارج کنید تا باعث خستگی شما نشود.

  • طریقه نگهداری چگونه است : برای بالا بردن طول عمر ساعت های فلزی مخصوصا ساعت های ارزان قیمت باید ساعت مچی را از تماس با لوازم بهداشتی مثل اسپریی ادکلن دور نگهدارید چون با تماس این مصحولات شیمیایی با ساعت های فلزی بدن انها تغییر رنگ خواهند داد و هنگامی که این مواد با ساعت فلزی تماس پیدا کرد سریعا ساعت را با یک پارچه تمیز پاک نمایید و ساعت های که ضد اب نیستند را با اب تماس ندهید تا طول عمر بالایی داشته باشند . سعی کنید ساعت مچی مخصولا اگر فلزی است را در هنگام ورزش و فعالیت های پر تحرک خارج نمایید تا به ساعت ضربه وارد نشود.
  • در معرض نور افتاب قرار ندهید : از قرار دادن در معرض نور تابش نور خورشید اجتناب کنید چون نور خورشید باعث اسیب زدن به صفحه ال ای دی ساعت خواهد شد. و عمر باتری ساعت مچیی کاهش میدهد..

 

ساعت مچی صفحه بزرگ زنانه مردانه

 

آیا از کیفیت خوبی بر خوردار است: این محصول اگر دست استفاده شوند و به نکاتی که گفته شد توجه فرمایید میتوانید مدت زیادی برای شما عمر خواهد کرد.

 

ساعت مچی فلزی پهن زنانه مردانه

 

معرفی :

دارای بند های فلزی ضد حساسیت میباشد . قفل ساعت مورد نظر نیز به صورتی طراحی شده است که به اسونی و اب خوردن امکان باز و بسته شدن را برای شما خواهد داشتبهترین گزینه برای آنهایی است که به فونت و اعداد درشت علاقمند هستند و با این محصول میتوانید اعداد را درشت و واضح مشاهده فرمایید

 

بهترین ساعت مچی فلزی اسپرت جدید

مشخصات LED بند فلزي :

  • مخصوص خانوم ها و آقایان
  • صفحه گرد ال ای دی قرمز بند فلزي نقره اي
  • جنس بدنه فلزی نقره ای
  • دارای چراغ ال ای دی قرمز رنگ بزرگ
  • نوع : روزمره ، مجلسی ، اسپرت
  • رنگ قاب گرد مشکی
  • منبع تغذیه : باطری
  • رنگ : نقره ای

 

فروش ساعت مچی صفجه گرد مشکی

راهنمای خرید : شما برای خرید  وارد ایکون سبز رنگ میشود و بعد انجا با کلیک بر روی دکمه سبز رنگ خرید سفراش خود را ثبت کنید و بعد دیگر نیازی به کاری نیست چون ما سعت مچی را درب منزل شما هر کجای ایران که باشید ارسال خواهید کرد.

 
قیمت  109000 تومان

موجود نیست

 

ساعت ال ای دی فلزی

 

قیمت  199000 تومان

موجود شد

 

قیمت ساعت مچی ال ای دی کلاسیک

 

قیمت  کلاسیک  135000 تومان

موجود است

 

ساعت مچی ال ای دی اسپرت

 

قیمت اسپرت 129000 تومان

موجود است

 

ساعت مچی رزگلد زنانه

  

قیمت رزگلد 109000 تومان

موجود نیست

 

ساعت مچی ال ای دی مردانه زنانه

 
قیمت ساعت مچی ال ای دی زنانه مردانه مشکی 109000 تومان

موجود است

 

 

اگه دنبال مدلهای ساعت مچی ال ای دی خاص دیگه ای اینجا را لمس بفرمایید

 

 

 

جمع بندی :

با سپاس ،امیدواریم معرفی محصول برایتان مفید واقع شده باشد باید خدمتتان عرض کینم به مرور به تعداد  بیشتری در این صفحه قرار میدهیم . شما بزرگواران می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره در  از قسمت کامنت ها  یا چت ، راهنمایی لازم را از ما دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *