با کیفیت ترین نگهدارنده گردنی و مونوپاد هولدر چندکاره موبایل و تبلت+گارانتی

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

نگهدارنده گردنی و مونوپاد چندکاره موبایل و تبلت ، بهترین وسیله کاربردی برای انهایی است که مدت زیادی مشغول استفاده از گوشی خود هستند شما میتوانید این محصول خلاقانه را بر روی گردن خود قرار داده و بدون این که نگران افتادن کوشی باشید پیاده روی کنید و به سادگی تماس تصویری برقرار کنید .

قیمت فروش پایه نگهدارنده گردنی موبایل مناسب خانوم هایی است که دغدغه اشپزی دارند و ساعت ها در اشپزخانه مشغول اشپزی هستند و با قرار دادن این محصول روی گردن خود با هر کسی که دوس دارند تماس صوتی و یا تصویری برقرار کنند.

 

 

 

 

 

نگهدارنده موبایل در حالت خوابیده چه مزیتی دارد:

این محصول نگهدارنده گوشی تلفن همراه انعطاف پذیر است و به هر حالتی که دوست دارید منعطف خواهد شد از مزیت های بزرگ این محصول این است که میتوانید هم زمان چندین کار را که تا قبل از این محصول نمیتوانستید انجام دهید ولی با این محصول میتوانید انجام دهید.

هولدر گردنی چیست :

این استند گردنی موبایل از یک میله المینیومی و فک نگهدارنده با قابلیت 360 درجه تشکیل شده است و فوم ضد تعرق هم در محل گردن قرار گرفته است.

معایب محصول استند گردنی چیست :

هولدر گردنی موبایل معایب خاصی ندارد و شاید یکی از معایب ان این است که نمیشود ان را بیرون برد و محصول است که باید حمل شود. 

هولدر نگهدارنده مناسب کسانی است که دستشان خواب میرود :

این پایه نگهدارنده گردنی موبایل مناسب اشخاصی است که مشکل خوابرفتن یا دست یا درد های عضلانی در قسمت دست خود دارند و با استفاده این این محصول دیگر دستان درگیر نخواهد شد.

 

 نگهدارنده گردنی گوشی موبایل

 

پایه گردنی  موبایل مناسب چه کسانی نیست :

این نگهدارنده انعطاف پذیر موبایل مناسب کودکان نیست مخصولا اگر در اتاق تنها باشند و از آنجای که این هولدر روی گردن قرار میگیرد زمانی میتوانند کودکان از این محصول استفاده نماییند که والدین در کنار فرزند خود باشد اما سعی کنید این محصول را برای کودکان خریداری نکنید.

 

بهترین وسیله برای انهایی که تماس تصویری برقرار میکنند:

این هولدر مناسب افرادی است که تماس تصویری زیادی در روز برقرار میکنند و میخواهند هم زمان با تماس تصویری کارهای روز مره خود را انجام دهند.

 هولدر نگهدارنده موبایل تبلت

استفاده از محصول به عنوان سه پایه گوشی :

 از این محصول میتوانید به عنوان سه پایه هم استفاده نمایید یا در موقع خواب که بیشتر افراد فیلم یا وبگردی انجام میدهند بسیار مناسب است و با قرار دادن ان روی گردن دیگر دستانتات خسته نخواهد شد.

 

هولدر گردنی

 

تا چه اینچ این هولدارگردنی ساپورت میکنید :

هولدر گردنی یک محصول جهانی است برای تلفن های همراه تبلت و غیره  برای دستگاه های موبایل از گوشی و تبلتهای سایز 4 تا 10 اینچ مناسب است.شما میتوانید فیلم ها و هر چیز دیگری که از گوشی خود میخواهید را تماشا کنید ، بدون اینکه گوشی خود را نگه دارید ، روی تخت دارز بکشید موسیقی تصویری گوش دهیداین محصول با بازوی انعطاف پذیر خود به هر طریقی که دوست دارید حالت میگیرد.

 

نگهدارنده انعطاف پذیر موبایل

روی صندلی خانه و محل بشین و از این نگهدارنده کنید :

این هولدر در همه حالت های ممکن توانایی قرار گرفتن دارد به عنوان مثال میتوانید روی صندلی بنشینید و ان رو دور کمر خو قرار دهید البته برای افراد چاق امکان پذیر نیست و فق کسانی که شکم ندارد این کار امکان پذیر است اما این نگهدارنه حالت پذیر به عنوانه سه پایه گرفتن عکس سلفی قرار داد روی میز و غیره کاربرد دارد.

 

خرید هولدر نگهدارنده گوشی

مشخصات کلی نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل تبلت :

  • جنس ابر فوم ضد تعریق و لغزش 
  • مناسب برای انهایی که خوراکشان گوشی و تبلت است
  • بر خلاف ظاهر بزرگ وزن سبکی دارد
  • جنس میله آلومینیوم
  • جنس سایز قطعات پلاستیک و ABS
  • دارای فک چرخشی 360 درجه
  • امکان استفاده روی میز و زمین یا به عنوان استند
  • دارای گیره نگهدارنده
  • طول میله 60 سانتی متر
  • قابلیت آویزان کردن به گردن و راه رفتن
  • دارای  حالت های مختلف
  • مناسب برای فیلم دیدن و لایو گذاشتن
  • دارای بدنه مقاوم و عمر بالا

 

بهترین نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل تبلت کجا بخریم :

شما میتوانید با ورد به ایکون سبز رنگ پایین همین صفحه و ورد به صفحه جدید کلمخ سبز رنگ خرید را لمس نموده وبعد شمخصات کامل خود را وارد نمایید و دیگر نیازی به کار خاصی ندارید چون بقیه کار را همکاران ما انجام خواهند داد و در صورت تایید سفارش هولدر این محصول هر کجای ایران که هستید درب منزل شما فرستاده خواهد شد.

 

سفارش پیامکی هولدر نگهدارنده تبلت به چه صورت است:

اگر میخواهد این نگهدارنده یک متری را پیامکی سفارش دهید فقط کافی است که شماره 017111142  را به سامانه 10000309 ارسال فرمایید و بعد ثبت سفارش شما جهت تایید همکاران ما یا شما تماس خواهند گرفت.

قیمت نگهدارنده موبایل تبلت  99.000 تومان

1 عدد با کیفیت ارسال خواهد شد

هولدر گردنی آماده به ارسال است

محصول در انبار موجود است

 

نگهدارنده موبایل تبلت بالشتک دار

 

نگهدارنده موبایل تبلت بالشتی :

می توانید از بالش گردن و نگهدارنده با هم استفاده کنید. این می تواند خستگی گردن را بیشتر از پایه های معمولی کاهش دهد می تواند برای رفع خستگی در فضای باز و مسافرت، پشتیبانی از گردن برای استراحت و تماشای  فیلم استفاده کنید

دارای  بازوی بلند قابل تنظیم با کیس چرخش 360، شما می توانید آزادانه آن را به بهترین زاویه دید را داشته باشید دارای بالش قابل جدا شدن میباشد

 

قیمت نگهدارنده موبایل تبلت بالشتک دار 299.000 تومان

1 عدد با کیفیت ارسال خواهد شد

محصول در انبار موجود نیست

 

 

ایا محصول برای افراد با مشکلات گردنی و سر مناسب است :

خیر اگر شما از آن دسته افراد هستید که مشکلات گردنی یا بیماری خاصی دارید که به سر شما مربوط میشود نباید از این هولدر و هیچ جاگیزین دیگری که روی گردن شما قرار بگیرد استفاده نمایید.

 

 

 

می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن از گوشی خود به راحتی استفاده کنید، حتی اگر دراز کشیده یا نشسته باشید و گوشی از پشت گردن یا پشت آویزان باشد. در حالت ایستاده روی یک سطح صاف مانند میز است. به راحتی می توانید هنگام غذا خوردن و تماشای فیلم مورد علاقه خود گوشی خود را روی هولدر روی میز قرار دهید.از آن به عنوان مونوپاد می باشد که می توانید با خم شدن کامل هر دو بازوی هولدر، عقب کشیدن دست و قرار دادن گوشی در چانه هولدر سلفی های زیبایی بگیرید.

 

لپ مطلب:

تشکر از همراهی شما  ،که همیشه به این سایت لطف داشته اید. امیدواریم معرفی پایه نگهدارنده گردنی برایتان مفید باشد. در صورت نیزا به مشاوره در مورد محصولات موبیال سوالات خود را در قسمت پشتیبانی ارسال بفرمایید تا مشاوران لینک سرا پاسخ گوی شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *