کاپشن چرم ارزان قیمت مردانه (19 مدل بهترین جنس)

کاپشن چرم ارزان قیمت مصنوعی مردانه
⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

توضیحات

کاپشن چرم ارزان قیمت مردانه این روزها بهترین گزینه است تاریخچه پیداش چرم  به گذشته های خیلی دور باز می‌گردد اما با گذشت زمان هنوزم جزو پرطرفدارن ترین محصولات دنیاست. یک کاپشن  میتواند ، اصلی ترین ست لباس کلاسیک برای آقایان باشد خرید لباس همیشه دغدقه اقایان بوده است امروزه با وجود گزینه های بسیار زیاد که در بازار موجود است همیشه انتخاب را بریمان سخت میکند، همیشه دوخت تمیز و مرتب  نشان می دهد که کاپشن از بالاترین کیفیت برخوردار است.

در این مقاله آموزشی شما را برای خرید کاپشن چرمی  مناسب راهنمایی می کنیم. همیشه سعی کنید جنس با کیفیت انتخاب نمایید تا در نهایت پس از صرف مبلغ مورد نظر  بعدا از تصمیم خود پشیمان نشوید.می توانید آن را در فصل سرد سال بپوشید و همچنان گرم باشید. در هر صورت می توانید آنها را در طیف وسیعی از مکانهای مختلف بپوشید. پوشیدن کاپشن نشان دهنده علاقه شما به استایل کلاسیک میباشد که ظاهر شما را خاص کرده و جذاب تر به نظر خواهید رسید.

کاپشن چرم ارزان قیمت مردانه پوشش داخلی:

محصولا داخل آن یک لایه پارچه اضافی است که وزن بیشتری به کاپشن می افزاید پوشش داخلی نیز در برخی موارد عرق را جذب می کند. نوع پارچه ای که در آستر داخلی استفاده می شود و کیفیتی که ارائه می دهد بر قیمت کاپشن نیز تأثیرگذار خواهد بود. پارچه داخی کاپشن باید قابل تنفس و سبک باشد. 

 

  • چقدر باید دوام داشته باشد: در حالی که هیچ پاسخ صحیح یا نادرستی برای این مورد وجود ندارد ، اکثر این مصحولات با کیفیت خوب بین شش تا هفت سال ماندگار هستند. با مراقبت و نگهداری ، این می تواند به راحتی چند سال بیشتر به طول عمر کت اضافه کند.

 

  • چگونه تشخیص دهیم که یک جنس با کیفیت است:  در حالت ایده آل ، عناصری مانند دوخت ، ظاهر و نوع چرم می تواند نشان دهنده کیفیت آن هست کیفیت خوب به معنای دوخت مرتب ، محکم ، قوی است.  کیفیت کاپشن را تضمین می کند.  

  

 

چگونه بفهمم کاپشن سایز من است :

شما برای انتخاب سایز دقیق خود باید در خانه لباسی که اندازه شما است و با آن راحت هستید را با سایزی که ما در اختیارتان داده ایم مقایسه نمایید اگر اعداد نزدیک به سایز شما باشد پس این کاپشن مناسب شما خواهد بود که برای مقایسه سایز به ایکون خرید محصول و توضیحات سبز رنگ تشریف ببرید و در انجا سایز دقیق کاپشن درج شده است.

 

 

قیمت کاپشن چرم بوفالو

 

قیمت چرم بوفالو 649.000 تومان

جنس جیر بوفالو مدل Zinox

موجود است

 

 

کاپشن چرم زیپ بغل

 

قیمت کاپشن چرم 409.000 تومان

لاکچری

موجود است

 

کاپشن چرم پشمی مردانه جنس چرمی مشکلی 2024

 

قیمت مدل بوفالو 309.000 تومان

تمام شد

 

 

کاپشن چرم مردانه خفن

 

قیمت  369.000 تومان

موجود است

 

 

کاپشن چرم ارزان

 

قیمت 339.000 تومان

موجود است

 

 

کاپشن چرم مشکی 2023

 

 

قیمت 299.000 تومان

یقه گرد 

موجود است

 

کاپشن چرم زرشکی قرمز جگری جیگری

 

قیمت  رنگ زرشکی  329.000 تومان

موجود است

    

کاپشن چرم طرح پوست مار ساده

 

قیمت طرح پوست مار ساده 339.000 تومان

موجود است

    

کاپشن چرم قهوه ای مردانه اسپرت چاق

قیمت پفی 329.000 تومان

موجود است

کاپشن چرم مشکی مردانه ارزان قیمت

قیمت مشکی ارزان 339.000 تومان

موجود است

 

 

کاپشن چرم طرح دار

 

قیمت توسی 369.000 تومان

چرم طرح دار

طرح دار یقه ایستاده طوسی

موجود است

    

 

قیمت کاپشن چرم مشکی

 

 

قیمت 299.000 تومان

موجود است

    

 

 

قیمت 299.000 تومان

یقچه گرد

موجود است

    

 

قیمت کاپشن چرم قهوه ای

 

 

قیمت رنگ قهوه ای 299.000 تومان

موجود است

    

 

کاپشن چرم قهوه ای

 

 

قیمت قهوه ای 299.000 تومان

موجود است

    

کاپشن پوست ماری مردانه

 

قیمت 165.000 تومان

موجود است

 

کاپشن چرمی سبز

 

قیمت  سبز 689.000 تومان

موجود است

 

قیمت کاپشن چرم سرمه ای

 

قیمت  709.000 تومان

موجود است

 

کاپشن چرم مشکی مردانه

 

قیمت  259.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

کاپشن چرم خزدار مردانه

 

خزدار مردانه نوع چرم: پوست گوسفند جلو: زیپ بست جیب: دو جیب بیرونی یقه: بند سفت کننده یقه سرآستین: سرآستین گرد. آستر: تمام آستر جنس آستر: خز مصنوعی

 

قیمت کاپشن چرمی خز دار 229.000 تومان

موجود نیست

 

کاپشن چرم خلبانی

 

 

قیمت مدل خلبانی 265.000 تومان

موجود است

خرید کاپشن چرم مصنوعی ارزان مردانه اسپرت + فوت و فن نگهداری 

 

قیمت کاپشن چرم تیرکمانی 349.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

 

 کاپشن چرم مشکی مردانه

قیمت تیرکمانی 359.000 تومان

موجود نیست

     

 کاپشن چرم قهوه ای مردانه اسپرت لاغر

قیمت قهوه ای 175.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

      

خرید کاپشن چرم قهوه ای مردانه 2022

 

  

قیمت 175.000 تومان

 

از کجا کاپشن چرم بخریم :

فرقی چندانی ندارد از  تهیه میفرمایید  اولین نکته در هنگام خرید ظاهر دوخت آن میباشد.

قد کاپشن چقدر باشد :

هنگام فکر کردن در مورد تعیین قد ، اندازه  بسیار مهم است. سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که با قد شما هماهنگ باشد بدون این که شما را بیش از حد بلند یا بیش از حد کوتاه نشان دهد. برای داشتن قد بلندتر ، کاپشن های کوتاه تر انتخاب نمایید و با پوشدین کاپشن های بلند تر کوتاه قد تر به نظر خواهید رسید مخصوصا افرادی که کوتاه قد هستند از پوشیدن مدل بلند خود داری نمایند. 

نحوه نگهداری درست :

همیشه سعی کنید  آن را با واکس مخصوص لوازم  چرب کنید تا شما همیشه نرم بماند لازم به ذکر است استفاده از روغن های دیگر ممکن است در دراز مدت به بافت محصول اسیب وارد نمایید. حتما یادتان باشد زمانی که کاپشن را چرب میکنید چند ساعت بعد از کاپشن استفاده کنید تا کاملا واکس به خورد چرم برود. تمیز بودن  بسیار مهم است چون وجود گردو خاد  باعث افت کیفیت و کاهش طول عمر آنها به مرور زمان خواهد شد.بعد از در اوردن کاپشن خود سعی کنید ان را در یک جای خشک و بدون رطوبت قرار دهید 

 

  • چرم تیرکمانی چیست : جنس تیرکمانی همان چرم مصنوعی است منتها با کیفیت بالاتر که به سادگی ترک نمیخورد و نسبت دیگر جرمهای مصنوعی طول عمر بالا تری دارند.
  • چگونه کاپشن را تعمیر نماییم: معمولا جنس چرم پوسته شده کاملا ترمیم نمیشود و همیشه باید هواستان باشد اگر کاپشن پوسته شد در همان  لحظه با چسب مخصوص آن را ترمیم کنید چون با این کار باعث میشود تا از شدت پوسته شدن جلوگیری نمایید جهت اطلاعات بیشتر در فضای مجازی جستجو نماید.
  • ترمیم پوسته شدن: رفع پوسته شدن کامل امکانپذیر نیست علت پوسته شدن این است که ممکن است در تماس با وسایل ارایشی و هر نوع ماده شیمایی قرار گرفته باشد حتی گردو غبار هم میتواند عمر آن را کاهش دهد .سعی کنید  در مجاورت گرمای شدید بخاری و حتی نور خورشید قرار ندهید.برای جلوگیری از پوسته شدن میتوانید از چسب چرم مخصوص استفاده کنید
  • کاپشن بلند بخریم یا کوتاه: مدل  بلند برای افراد کوتاه قد مناسب نیست چون آنها را کوتاه تر نشان خواهد داد پس باید این افراد از کاپشن های کوتاه و سایز خود استفاده نمایند. افراد بلند قد میتوانند هم کاپشن بلند و هم کوتاه استفاده نمایند و مشکلی در این مورد ندارند.
  • مزایا و معایب: طبیعتا جنس مصنوعی به پای طبیعی نمیرسد و تنفس پذیری کمتری دارد اما مزیتش این است شستشوی آسانی دارد یا به اندازه چرم طبیعی نیاز به مراقبت ندارد و قیمت ارزانی دارد. که در بازار مدل تیرکمانی کیفیت بهتری دارند.
  • رنگ روشن یا تیره بخریم: طبیعتا نگهداری رنگ روشن بسیار سخت است و باید از ایجاد هر لک روی کاپشن دوری نمایید چون با کوچک ترین لیک خود را نشان خواهد داد. اما داشتن یک کاپشن چرمی دردسر های کاپشن رنگ روشن را ندارد و میشود گفت بهرتین انتخاب در بین اقایان میباشد.البته حتما رنگی انتخاب نمایید که به پوست شما بیاید.

 

جمع بندی :

با احترام ضمن تشکر از همراهی شما بازدید کنندگان گرامی لینک سرا ،که همیشه به این سایت لطف داشته ای. امیدواریم معرفی محصول برایتان مفید واقع گردیده باشد. در صورت دریافت مشاوره  از قسمت نظرات سوال خود را ارسال بفرمایید محصولات پیشنهاد شده ما، همگی از  محبوب‌ترین محصولات با ویژگی‌های مدنظر شما بودند. بر اساس نکات ذکر شده در بالا میتوانید یک انتخاب درست داشته باشید البته به مطالب این مقاله اکتفا نفرمایید شما میتوانید به مقاله های دیگر هم رجوع نمایید. 

2 thoughts on “کاپشن چرم ارزان قیمت مردانه (19 مدل بهترین جنس)

  1. یونس میگوید:

    با سلام چطوری به یک لایه چرم مصنوعی که داخلش نه پارچه داره نه استر داره میگید کاپشن فقط یک لایه پلاستیکه نمیشد کمی با کیفیت تر تولید بشه

    • مدیر میگوید:

      با سلام و احترام… کاپشن های چرم زیر 200 تومان آستر ندارد ولی اگر وارد آیکون سبز رنگ کاپشن چرم تیرکمانی شوید و عکسهای کاپشن چرم تیرکمانی را مشاهده نمایید و روشون کاملا زوم کنید مشاهده خواهید کرد که دارای استر هستند و کیفیت بالایی دارند البته قیمت کاپشن چرم تیرکمانی بالای 400 است که در ظاهر هم مشخص است که یه سرو گردن از کاپشنهای زیر 200 تومان بالاتر هستند … هر چند خودتان هم میتوانید داخل کاپشن های بدون استر بعد خرید استر قرار دهید… هر چند الان یک جا کارت عابر بانک چرمی ساده با چند لایه چرم بالای 30 تومان است … موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *