کفش رنگ مسی ساق دار فشن خاص ترین کادو برای دختر خانوم ها

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 3 {دقیقه}

Codes

کفش ساقدار اسپرت دخترانه رنگ مسی ، همیشه برای جوانان جذاب است یکی از بهترین شیوه ها برای داشتن استایل منحصر بفرد در جامعه امروزی، بکارگیری رنگهای زیبا است. به همین دلیل شناخت رنگ ها بسیار مهم است. با توجه به تاثیر به سزایی که رنگ ها بر انسان دارند، رنگ های لباس خود را  را باید با دقت انتخاب نمایید تاثیر رنگها بر انسان  می توانند موجب تغییر روحیه آنها شود یکی از آن رنگها رنگ مسی است که در جامعه از این رنگ کم میبینیم.

همیشه دختر خانوم های محترم عاشق کفشهای خاص و کمیباب میباشند چون برعکس آقایان خانوم ها بیشتر روی تیپ و استایلشان حساس هستند اما با افزایش قیمت کفش ها بدون شک خیلی از دختر خانوم از خرید پشیمان خواهند شد .

طبیعتا عمر کفشهای ارزان قیمت از کفشهای مارک اصلی کمتر میباشند اما شما برای این که طول عمر کفش خود را افزایش دهید تنها کاری که باید انجا دهید هیچ فشار خاصی رو کفش وارد نکنید یعنی برای ورزش کردن و فعالیت های ورزشی از یک کفش مخصوص استفاده نمایید و از کفشهای بیرون استفاده نشود این ساده ترین راه برای بالا بردن کفش خواهد بود.این کفش خاص ترین کادو برای دختر هم میتواند باشد.

 

رنگ مسی چطور درست میشه :

کفش مجلسی رنگ مسی که یکی از رنگهای جذاب و پر هیجان خاص است این رنگ جزو دسته رنگهای گرم به شمار میرود که از ترکیب زرد و اندکی قرمز درست میشود.

رنگ مسی مناسب چه کسانی است:

این رنگ مخصوص دختر خانوم هایی میباشد که پوست سفید و سرخ گندمی و چشمهایی سبز و آبی دارند. یکی از خصوصیاتی که این رنگ دارد اگر برای موی خانوم های مسن استفاده شود انها را چند سال جوان تر نشان خواهد داد .

 

کتونی رنگ مسی

 

کفش ارزان خیلی قشنگ مسی از کجا بخریم :

شما میتوانید در صورت انتخاب و قصد خرید وارد ایکون سبز رنگ شوید و بعد همان جا سفارش خود را ثبت نمایید و همکاران ما کفش مورد نظر شما را درب خانه شما هر کجای ایران که هستید تحویل بگیرید البته حتما بعد ثبت و تایید سفراش به اهل خانه اطلاع دهید تا اگر شما در خانه نباشید محصول را تحویل بگیرند.

 

کفش اسپرت رنگ مسی

 

زیره پی یو چیست :

وزن سبکی دارد  که باعث سبک شدن کفش خواهد شد . سایشی متوسط دارد و در صورت ترکیب مواد پلیول و ایزوسیانات به صورت مناسب به هیچ عنوان شکستی نخواهد داشت. معمولا این نوع زیر ها حرارت زمین را به پا انتقال نمیدهند و از مواد نرمی ساخته شده اند و به سادگی شکسته نمیشود.

کفش با رویه فوم چیست :

کفش با رویه فوم چیزی شبیه پلاستیک است اما  فوم هایی که در کفش استفاده میشود از پلاستیک نرم میباشد که با حباب های هوا پر شده است اما برعکس پلاستیک هوا از آن عبور میکنید.

 

رنگ کفش مسی

 

نحوه تميز كردن كفش چرم چگونه است :

همیشه سعی کنید کفشهای جنس فوم را با پارچه نرم و بدون هیچ زبری و بدون آغشته کردن هیچ محلول شیمیایی پاک نمایید. اما اگر مجبور به این کار شدید از  از آب و صابون  استفاده نمایید. نکته اخر این که شما به این مقاله اکفتا نکنید و میتوانید به مقاله های دیگر سایت ها هم مراجعه فرمایید. 

 

 

کفش اسپرت مسی

مشخصات گفش ساق دار فشن دخترانه :

 کیفیت قابل قبول فوق العاده نرم و راحت

جنس رویه : فوم

 رنگبندی :مسی

جنس زیره : pu

کفی کفش پرسی و بدون دور دوزی است

سایز :37 الی 40

 

قیمت کفش مجلسی رنگ مسی اسپرت 103.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

کفش کتونی رنگ مسی

 

 

قیمت کفش کتونی رنگ مسی 99.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

جشنواره عید نوروز

فقط 2 عدد باقی مانده

موجود است

 

قیمت کفش کتونی رنگ مسی

 

 

قیمت کفش کتونی رنگ مسی 199.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

فقط 9 عدد باقی مانده

موجود است

 

 

 

 

چگونه استایل خاصی داشته باشیم:

استایل خاص داشتن همیشه به گران بودن لباسی که بر تن میکنیم نیست برای داشتن یک استایل خاص باید اولین نکته ای که به آن توجه کنید تناسب اندام شما خواهد بود چون تمام افرادی مشهوری را که شبکه های اجتماعی دنبال میکنید  یکی از دلایل جذاب بودن آنها انجام فعالیت های ورزش میباشد پس از نظر ما تناسب اندام داشتن یعنی خاص بودن مخصوصا برای دختر خانوم ها داشتن تناسب اندام حائز اهمیت میباشد.

انتخاب رنگ کتونی :

کفش‌رنگ مسی، مورد علاقه بسیاری از خانوم ها برای لباس‌های روزمره میباشد ؛ زیرا به معنای واقعی کلمه، یک استایل خاص به شما میدهد همچنین پوشیدن کفش‌های مسی بسیار راحت است و برای دویدن ، گزینه مناسبی میباشدبه لطف ظاهر  کیوت این نوع کفش ها ،  هرگز از مد نمی‌افتد.

 

جمع بندی :

همراهان،بازدیدکنندگان محترم ضمن تشکر از بازدید این صفحه ، امیدواریم معرفی این کفش رنگ مسی در  برایتان مفید واقع شده باشد باید اضافه کنیم به مرور به لیست کفش رنگ مسی این صفحه اضافه خواهد شد.همچنین شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره از قسمت نظرات ، راهنمایی لازم را از ما دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *