گلدان سیلیکونی چسبدار دیواری چسبونکی+تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی حمام خانه

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 4 {دقیقه}

گلدان سیلیکونی یک محصول جهانی میباشد که در همه فروشگاهای دنیا به فروش میرسد. چسبونک گلدان سیلیکونی به همه جای شیشه ای می چسبت البته به شیشه  یا کاشی و سطوحی که صیقل داده شده باشند بهتر چسبندگی خواهد داشت.

این گلدون سیلیکونی چسبی روی دیوار های گچی کاغذی چسبندگی ندارد و اگر میخواهید بر روی این موارد استفاده نمایید باید از چسب استفاده کنید که ما پیشنهاد نمیکنیم چون زمانی که میخواهید از روی دیوار خارج نمایید برایتان مشکل خواهد بود.

این گلدان فانتزی 15 سانتی متری یک ایده جذاب برای زیبا کردین محیط خانه و محل کارتان خواهد بود مثلا میتوانید این گلدار را روی شیشه پنجره یا درب یخچال قرار دهید و بعد یک گل زیبا هم داخل گلدام قرار داده و بعد میتوانید از زیبایی آن لذت ببرید البته میتوانید بدون گلدان هم از این محصول استفاده نمایید.

گلدان سیلیکونی چسبدار ، سازگار با محیط زیست است و به سادگی پاره نمی شود  چسبندگی زیادی به سطوحی غیر از کاغذ دیواری و گچی و سطوحی از این دست دارد . نوع چسب این گلدان ها به صروتی میباشد که بعد از شستشو مشکلی برایش پیش نمی اید چون همانند چسبونک است . این محصول یک ایده متفاوت  برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار شما خواهد بود.

این گلدان شیک و زیبا  را می توان روی یک مهمانی ، خانه ، محل کار ، نمایشگاه ، هر سطحی چسباند مثب پنجره ها ، درب های شیشه ای ، آینه ، یخچال فریزر ، کابینت شیشه ای و کابینت هایی که رنگشان براق است ، کاشی ها و  غیره استفاده کرد.

 

 

مزیت گلدان دیواری سلیکونی چیست :

از مزیت این  گلدان دیوارید می توان  به این اشاره کرد که میتوانید بدون سوراخ کاری روی هر سطوی یطق داده شده و سطوطی مثل شیشه یا درب یخچال که امکان سوراخ کاری ندارند گلدان را چسب داده و یک گل داخل ان قرار دهید. از میزت دیگر گلدان سیلیکونی این است که میتوانید بعد چسباندن داخل آن اب ریخته و گل قرار دهید البته پیشنهاد میکنیم گل مصنوعی قرار دهید چون ممکن است گل بود بگیرد.

 

 

گلدون چسبی

معایب گلدان دیواری سلیکونی چیست :

از معایب این گلدان این است که روی دیوار گچی یا کاغذی و هر سوطحی از این قبیل چسبندگی ندارد و نباید این محصول را در کنار بخاری یا اجاق گاز قرار داد چون این محصول پلاستیکی است و اب میشود پس حواستان به این نکات باشد.

 

 

گلدان یخچال

آیا گلدان سیلیکونی قابل شستشو هستند :

بلی شما میتوانید بعد کثیف شدن این محصول آن را با آب و صابون شسشت شو نمایید توجه فرمایید محصولات سیلیکونی هر مارکی که باشد نباید با اب خیلی گرم و وایتکس شیشته شوند چون این مواد با بافت سیلیکونی محصول اسیب وارد خواهند کرد و کیفیت خود را از دست میدهند.

 

گلدان سیلیکونی چسب دار

 

بهترین ایده برای زیبا سازی سرویس بهداشتی حمام آشپزحانه :

شما با استفاده از این محصول میتوانید داخل سرویس و حمام خود را زیبا نمایید چون این محصول به راتی روی کاشی و سرامیک میچسبد و میتوانید با قرار دادن گلهای مصنوعی ضد اب محیط حمام خود را زیبا نمایید.

 

 گلدان سیلیکونی چسب دار دیواری

 

نحوه استفاده و چسباندن  گلدان سیلیکونی چگونه است :

اصلا نگران نصب محصول نباشید فقط کافی است برای استفاده از این گلدان یک عدد پارچه تمیز بردارید رو قسمتی از سطوح را که میخواهید گلدان را نصب نمایید کاملا تمیز نموده اگر احیانا چربی یا هر کثیفی دیگر دارد را کاملا رفع نمایید و بعد اقدام به قرار دادن این گلدان دیواری نمایید. که پشت این گلدان یک لایه وجود دارد که باید لایه ان را همانند برچسب های معمولی خارج نمیوده و بعد اقدام به چسباندن نمایید. 

 

گلدان سیلیکونی دیواری

 

مشخصات کلی گلدار سیلیکونی :

ابعاد کامل 15 × 15 × 6 سانتی متر

مناسب برای آشپزخانه، خانه، محل کار، نمایشگاه، دفتر رستوران آینه میز آرایش و …

جنس  محصول سیلیکونی

قابلیت شست و شو دارد 

وزن محصول حدود 50 گرم است

 

 

قیمت و خرید گلدان دکوری سیلیکونی

 

گلدان‌ سیلیکونی جادویی :

این محصول به سادگی به دیوار نصب می‌شود قابل جابجایی و قابل استفاده مجدد  و به طور مکرر استفاده کرد. فقط باید پشت آن و سطحی را که می خواهید به آن بچسبید تمیز کنید گلدان های خلاقانه از مواد پلیمری در مقیاس نانو ساخته شده اند که در برابر پارگی و دمای بالا مقاوم هستند.

 

 

گلدار سیلیکونی

 

گلدان سیلیکونی چسب دار را کجا بخریم و سفارش دهیم :

 شما میتوانید با ورد به ایکون سبز رنگ پایین وارد فروشگاه اصلی گلدان سیلیکونی شوید و در آنجا محصول را سفارش داده و بعد تایید گلدان برایتان ارسال خواهد شد و فرقی ندارن کجای ایران باشید چون این محصول سیلیکونی برایتان درب خانه تحویل داده میشود.

 

 

گلدان چسبونکی

 

نحوه سفارش پیامکی گلدان سیلیکونی چسبونکی:

شما میتوانید گلدان سیلیکونی را به  صورت پیامکی هم ثبت نمایید  فقط باید  است که موبایل خود را بردارید و کد دستوری  06873400  را به سامانه ی  10004410 ارسال فرمایید ؛ سپس یک پیامک برای شما ارسال میشود که شما باید در آن آدرس و مشخصات کامل خود را وارد نمایید همکاران ما هم با شما تماس میگیرند اما اگر می خواهید سفارشتان را خودتان ثبت کنید و ادرس و مشخصات را وارد نمایید به آیکون زیر یعنی خرید محصول و توضیحات  مراجعه فرمایید.

 

قیمت گلدان رنگی سیلیکونی چسبونکی 80.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

سه رنگ آبی، صورتی و سفید را در پیغام ذکر نمایید

بالاترین کیفیت

در صورت نیاز به تماس با ما میتوانید وارد آیکون پایین سبز رنگ شوید

محصول در پاییز 1402 انبار موجود است

 

سیلیکون چیست یعنی چه :

سیلیکون ها نوعی پلیمر مصنوعی هستند که در صعنت لوازم خانه و اشپزخانه هم کاربرد دارند که از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

کاربرد گلدان سیلیکونی :

از این گلدان میتوانید برای پنهان کردن لکه های روی یخچال استفاده نمایید برای مثال اگر یخچال یا هر چیزی که قابلیت چسباندن این گلدان را دارد میتوانید با چسباندان ان محل مورد نظر را مخی نمایید.

مناسب شیشه های مغازه ریلی  سکوریت معمولی:

شما میتوانید این محصول را روی شیشه های مغازه قرار دهید و ویترین مغازه خورا خاص نمایید مخصوصا میتوانید محصولاتی را که جهت تبلیغ به مشتریان عرشه نمایید را درون گلدان قرار بدهید.

 

جمع بندی :

گلدانهای سیلیکونی به دلیل تنوع رنگ بالا، و همچنین از نظر هزینه به صرفه و سبک و راحت میباشند در هنگام خرید گلدان چسبدار حتما توجه داشته باشید که سطح مورد نظر شما صاف باشد.

One thought on “گلدان سیلیکونی چسبدار دیواری چسبونکی+تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی حمام خانه

  1. گلدان میگوید:

    سلام خسته نباشید . چرا گلدان های سیلیکونی به یخچال نمی چسبه . گلدان از یخچال جدا میشود و می افتد. ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • تیم تحریریه میگوید:

      با سلام و احترام… باید سطح یخچال کاملا صاف باشد و سطح گلدان سیلیکونی هم کاملا تمیز و بدون هیچ آلودگی باشد… یکی از دلایلی که ممکن است از روی بدنه یخچال جدا شود بخاطر لرزش درب موقع روشن شدن موتور یخچال است و یا در مواقعی که یخچال را بازو بسته میکنید میتواند این لرزشا باعث جدا شدن گلدان سیلیکونی شود البته به جنس بدنه یخچال هم بستگی دارد. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *